Skrevet av Emne: Gradel må bort  (Lest 9638 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ToreLA

Gradel må bort
« på: Mai 08, 2010, 17:20:29 »
Den karen skal ut av klubben. Forbanna idiot!!


ToreLA

Sv: Gradel må bort
« Svar #1 på: Mai 08, 2010, 17:25:35 »
Og det står jeg på!


raggen

Sv: Gradel må bort
« Svar #2 på: Mai 08, 2010, 18:01:58 »
INGEN BETYDNING NÃ… MEN KLART DET GIKK EN SMULE VARMT I TOPPN PÃ… HAN. MEN HAN HA GJORT MYE BRA FOR OGSÃ….... SÃ… VAR OG TA HARDT I DETTE SYNES JEG :P :P :P
Forever Leeds United!!!!!!!!

sindre12

Sv: Gradel må bort
« Svar #3 på: Mai 08, 2010, 18:04:40 »
Han skal faen meg ikke bort! Skjønner han klikker, vi vet ikka hva f***a jones sa til en : )
Beckford 4 England!

Sleivind

Sv: Gradel må bort
« Svar #4 på: Mai 08, 2010, 18:05:50 »
Jeg siterer VG!

"Gradel dultet borti i en Bristol Rovers-spiller, som helt klart overspilte. Dommeren var imidlertid nådeløs, og viste ut Leeds-spilleren"

Selvfølgelig ble han griseforbanna når han ble utvist.

Eriksen55

Sv: Gradel må bort
« Svar #5 på: Mai 08, 2010, 18:06:17 »
absolutt ikke å ta hardt i. Fjern han. Håpløst situasjon å få rødt kort i...og det etterpå...skandale. 

Er vel heller ikke første gangen han slåss med en lagkamerat.. ut med pakket!

Bruk heller de pengene for han på lønna til Beckford og Watt.

B-m

Sv: Gradel må bort
« Svar #6 på: Mai 08, 2010, 18:06:51 »
din jævla idiot torela!!!! HAHAHA :D MOT
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Same

Sv: Gradel må bort
« Svar #7 på: Mai 08, 2010, 18:07:53 »
Hvis han skal bli må han ta et stort oppgjør med seg selv, og jobbe med holdningen.

Hvem vet, kanskje han kommer sterkere ut av dette.

Hobben

Sv: Gradel må bort
« Svar #8 på: Mai 08, 2010, 18:08:44 »
Ro dere ned! Behold Gradel, slett denne tråden ! Håpløs å starte en slik tråd!

domt gjort jah, vi har rykket opp og håper gradel blir med i CCC.

Dere som vil ha han vekk = tullinger!
Rogaland Whites

Eriksen55

Sv: Gradel må bort
« Svar #9 på: Mai 08, 2010, 18:08:55 »
Jeg siterer VG!

"Gradel dultet borti i en Bristol Rovers-spiller, som helt klart overspilte. Dommeren var imidlertid nådeløs, og viste ut Leeds-spilleren"

Selvfølgelig ble han griseforbanna når han ble utvist.

Når ble VG eksperter på fotball a? Ã… si det var en dult, blir som å si at Zidane bare ville bli klødd i hode av han italienern!

Greit å bli forbanna, men du går ikke løs på lagkamerater!

berlin

Sv: Gradel må bort
« Svar #10 på: Mai 08, 2010, 18:12:01 »
om 24 timer så er folk så rolige at de innser at Gradels reaksjon og hele greia ikke er verdens styggeste sak.

jeg føler meg rimelig sikker på at han ikke trenger å gå med bøyd hode i skam.

nord

Sv: Gradel må bort
« Svar #11 på: Mai 08, 2010, 18:13:12 »
Nei - idag kan vi tilgi' alt  ;D ;D ;D
 

Sleivind

Sv: Gradel må bort
« Svar #12 på: Mai 08, 2010, 18:14:14 »
Jeg siterer VG!

"Gradel dultet borti i en Bristol Rovers-spiller, som helt klart overspilte. Dommeren var imidlertid nådeløs, og viste ut Leeds-spilleren"

Selvfølgelig ble han griseforbanna når han ble utvist.

Når ble VG eksperter på fotball a? Ã… si det var en dult, blir som å si at Zidane bare ville bli klødd i hode av han italienern!

Greit å bli forbanna, men du går ikke løs på lagkamerater!


Det er ikke andre enn Leedssupportere som synes sin egen spiller gjør noe verre enn det "nøytrale" synes. Det var absolutt ikke en situasjon som fortjente rødt. Det som skjedde etterpå er en annen diskusjon, men å ønske han vekk? Absolutt ikke. Uten Gradel hadde vi spilt play-off.

Eriksen55

Sv: Gradel må bort
« Svar #13 på: Mai 08, 2010, 18:19:00 »
Jeg siterer VG!

"Gradel dultet borti i en Bristol Rovers-spiller, som helt klart overspilte. Dommeren var imidlertid nådeløs, og viste ut Leeds-spilleren"

Selvfølgelig ble han griseforbanna når han ble utvist.

Når ble VG eksperter på fotball a? Ã… si det var en dult, blir som å si at Zidane bare ville bli klødd i hode av han italienern!

Greit å bli forbanna, men du går ikke løs på lagkamerater!


Det er ikke andre enn Leedssupportere som synes sin egen spiller gjør noe verre enn det "nøytrale" synes. Det var absolutt ikke en situasjon som fortjente rødt. Det som skjedde etterpå er en annen diskusjon, men å ønske han vekk? Absolutt ikke. Uten Gradel hadde vi spilt play-off.

Det er nå det andre som du sikter til jeg reagerer på da. Ikke første gangen det skjer med Gradel. Da får vi være uenige. Jeg håper han blir sparket eller solgt. Uansett er han vel ikke mer enn stallfyll neste år likevel. Ut med pakket!

abbe

  • Gjest
Sv: Gradel må bort
« Svar #14 på: Mai 08, 2010, 18:19:35 »
Jeg siterer VG!

"Gradel dultet borti i en Bristol Rovers-spiller, som helt klart overspilte. Dommeren var imidlertid nådeløs, og viste ut Leeds-spilleren"

Selvfølgelig ble han griseforbanna når han ble utvist.

Når ble VG eksperter på fotball a? Ã… si det var en dult, blir som å si at Zidane bare ville bli klødd i hode av han italienern!

Greit å bli forbanna, men du går ikke løs på lagkamerater!


Det er ikke andre enn Leedssupportere som synes sin egen spiller gjør noe verre enn det "nøytrale" synes. Det var absolutt ikke en situasjon som fortjente rødt. Det som skjedde etterpå er en annen diskusjon, men å ønske han vekk? Absolutt ikke. Uten Gradel hadde vi spilt play-off.

Det er nå det andre som du sikter til jeg reagerer på da. Ikke første gangen det skjer med Gradel. Da får vi være uenige. Jeg håper han blir sparket eller solgt. Uansett er han vel ikke mer enn stallfyll neste år likevel. Ut med pakket!

SPOT ON!

Leedsulf

Sv: Gradel må bort
« Svar #15 på: Mai 08, 2010, 18:19:36 »
Ro dere ned! Behold Gradel, slett denne tråden ! Håpløs å starte en slik tråd!

domt gjort jah, vi har rykket opp og håper gradel blir med i CCC.

Dere som vil ha han vekk = tullinger!
Hvorfor er dét håpløst? Mannen mangler tydelig noen sperrer, og slike stemplinger som det der når ballen er ute av spill er hvertfall i mine øyne rødt kort.
Opptredenen hans etterpå har jeg ikke sett maken til siden Roy Keane ville banke dommeren for en 5-10 år tilbake.

Strålende debatteknikk, forresten. Alle som er uenige er tullinger.

Here we go again

  • Gjest
Sv: Gradel må bort
« Svar #16 på: Mai 08, 2010, 18:24:10 »
Kan noen slette denne jævla tråden på en slik gledens dag?

03.01.10

Sv: Gradel må bort
« Svar #17 på: Mai 08, 2010, 18:24:54 »
I dag er vel dagen for å feire og tilgi, ikke dagen for å "ta" en spiller som kanskje dummet seg litt ut?

Stifler

Sv: Gradel må bort
« Svar #18 på: Mai 08, 2010, 18:25:36 »
Herregud, blir helt oppgitt av folk som sier han er en skam for drakta, få han ut osv...
Ser en skriver at Gradel går løs på medspillere. okay? han vil forbi dem og går helt klart ikke på dem...

Man kan bare tenke seg hva som gikk igjennom hodet på han når han ble utvist, men regner med han tenkte han kan ha kostet Leeds opprykk og om han mener sterkt det ikke skulle vært rødt kort forklarer det situasjonen en god del bedre enn de fleste er inne...

-Nr 2 er den første taperen-

nord

Sv: Gradel må bort
« Svar #19 på: Mai 08, 2010, 18:34:35 »
Gradel er en af de mest spændende motiverte Leeds spillere ! Takk for fordi du kom til Leeds!
 

Trond90

Sv: Gradel må bort
« Svar #20 på: Mai 08, 2010, 18:46:26 »
Han bør komme med en unnskyldning!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

raggen

Sv: Gradel må bort
« Svar #21 på: Mai 08, 2010, 18:47:09 »
Han bør komme med en unnskyldning!


det gjør han nok også......
Forever Leeds United!!!!!!!!

soumoh

Sv: Gradel må bort
« Svar #22 på: Mai 08, 2010, 18:52:54 »
Alle som mener at Gradel er medgangssupportere. Hadde det ikke vært for han, hadde vi ikke vært i CCC i dag. Fort gjort å glemme de gode stundende når alt står på spill-

MOT
« Siste redigering: Mai 08, 2010, 19:37:23 av soumoh »
We'll be back.

Hobben

Sv: Gradel må bort
« Svar #23 på: Mai 08, 2010, 18:54:16 »
Ro dere ned! Behold Gradel, slett denne tråden ! Håpløs å starte en slik tråd!

domt gjort jah, vi har rykket opp og håper gradel blir med i CCC.

Dere som vil ha han vekk = tullinger!
Hvorfor er dét håpløst? Mannen mangler tydelig noen sperrer, og slike stemplinger som det der når ballen er ute av spill er hvertfall i mine øyne rødt kort.
Opptredenen hans etterpå har jeg ikke sett maken til siden Roy Keane ville banke dommeren for en 5-10 år tilbake.

Strålende debatteknikk, forresten. Alle som er uenige er tullinger.

Fordi slik som dette skjer med hver eneste spiller så og si, ikke så brutalt men det skjer! Dette var en viktigt kamp, og tenk hvor knust Gradel var da han så det røde kortet. Jones må ha sakt noe ganske grovt til Gradel!!

Slutt å syte alle sammen, vi har rykket opp :)!! Gi Gradel litt oppførsel trening og gjør han litt bedre så blir han kjempesuksess for oss neste år :)!
Rogaland Whites

Leeds04

Sv: Gradel må bort
« Svar #24 på: Mai 08, 2010, 18:54:55 »
Tulletråd!

Han spilte bra og offensivt før han røy på en smell i kampens hete.

MOT
"Why settle for more, when you can settle for less"

Leedsulf

Sv: Gradel må bort
« Svar #25 på: Mai 08, 2010, 19:01:26 »
Ro dere ned! Behold Gradel, slett denne tråden ! Håpløs å starte en slik tråd!

domt gjort jah, vi har rykket opp og håper gradel blir med i CCC.

Dere som vil ha han vekk = tullinger!
Hvorfor er dét håpløst? Mannen mangler tydelig noen sperrer, og slike stemplinger som det der når ballen er ute av spill er hvertfall i mine øyne rødt kort.
Opptredenen hans etterpå har jeg ikke sett maken til siden Roy Keane ville banke dommeren for en 5-10 år tilbake.

Strålende debatteknikk, forresten. Alle som er uenige er tullinger.

Fordi slik som dette skjer med hver eneste spiller så og si, ikke så brutalt men det skjer! Dette var en viktigt kamp, og tenk hvor knust Gradel var da han så det røde kortet. Jones må ha sakt noe ganske grovt til Gradel!!

Slutt å syte alle sammen, vi har rykket opp :)!! Gi Gradel litt oppførsel trening og gjør han litt bedre så blir han kjempesuksess for oss neste år :)!

Hver eneste spiller var å ta i, da jeg, som ser ganske mange kamper, sjelden ser spillere tråkke til som dette.
Men, jeg legger denne død - i dag og et par måneder fremover skal det feires! :)

Håkon

Sv: Gradel må bort
« Svar #26 på: Mai 08, 2010, 19:18:11 »

Dette blir bare tull

sier bare en ting

mannen får ikke sove i natt!! han er flau og lei seg og har mange
blandede følelser de neste 24 timen

alle som elsker fotball vet at alle gjør feil og mye rart skjer i kampens hete!!
Leeds for alltid

Giske

Sv: Gradel må bort
« Svar #27 på: Mai 08, 2010, 19:30:36 »
Seieren gjør at jeg tilgir Max for denne  :D  Sånne episoder som dette var hverdagskost i 5-7. divisjon Sunnmøre når jeg var akitv.  ::) Heldigvis ingen linjemann/kameramann som fanget det opp.  :P

Til de grader overtenning på Gradel idag, men han har garantert en flott fremtid i Leeds!

MOT

(Mulig at et evt. tap idag ville gitt pipa en annen lyd.. men so what  :)  )

Superfan

Sv: Gradel må bort
« Svar #28 på: Mai 08, 2010, 19:33:23 »
Tulletråd!

Han spilte bra og offensivt før han røy på en smell i kampens hete.

MOT

Helt enig. Tror den som startet denne tråden var like heit i toppen som Gradel var når han gjorde det han gjorde.

Tobb

Sv: Gradel må bort
« Svar #29 på: Mai 08, 2010, 19:39:42 »
Gradel skal bli!

We all love Leeds!! :)