Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15  (Lest 177492 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #270 på: Mai 28, 2010, 13:05:25 »
Det ryktes på LUSCOS-forumet at Kjetil Vræler på vei til Leeds.
Sånn. Der har vi et rykte.

Jeg skulle søkt jobb i The Sun.  ;D

Nei,du burde søkt jobb på Latter på Aker Brygge ;D

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #271 på: Mai 28, 2010, 13:05:52 »
An agent tells me there is another 'name' coming but won't tell me who till it's done. Grayson has been in touch and they are talking. No point asking me who, I honestly dunno. Might do before it's announced, we'll see. Either way, good intentions from the club, lets hope it continues. I have been told most of the 'names' linked with us are not on Grayson's radar at all. Make of that what you will. It's all just talk till it happens I guess.

cmac på Waccoe. En av få det er verdt å høre på ...

asLeeds

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #272 på: Mai 28, 2010, 13:26:36 »
Det ryktes på LUSCOS-forumet at Kjetil Vræler på vei til Leeds.
Sånn. Der har vi et rykte.

Jeg skulle søkt jobb i The Sun.  ;D

 ;D ;D
DALHEIM WHITES

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #273 på: Mai 28, 2010, 14:01:53 »
Skrytevideo av Billy Sharpe's sesong i Doncaster:

http://www.youtube.com/watch?v=9hZZcFLW8VI

Meget bra: Headere, skudd og straffer!

Se på feiringen av mål nummer 12.  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

berlin

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #274 på: Mai 28, 2010, 17:08:55 »
Skrytevideo av Billy Sharpe's sesong i Doncaster:

http://www.youtube.com/watch?v=9hZZcFLW8VI

Meget bra: Headere, skudd og straffer!

Se på feiringen av mål nummer 12.  ;D

Har sett det. Meget imponerende! At både Sharp og hans lagkamerater klarte å skifte fra sine rød drakter til sine blå drakter, på den korte tiden mellom scoringen og feiringer, overgår alt hva jeg har sett.  ;D :P

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #275 på: Mai 28, 2010, 20:34:42 »
Ekstremt mange "rett plass til rett tid innenfor 5-meteren" mål av Sharp. Har en følelse av at dette ikke er rett mann for oss.
 

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #276 på: Mai 28, 2010, 20:38:45 »
Ekstremt mange "rett plass til rett tid innenfor 5-meteren" mål av Sharp. Har en følelse av at dette ikke er rett mann for oss.

Ja, å ha en egenskap som "rett plass til rett tid" for en spiss er absolutt en svakhet!  ::)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

pale

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #277 på: Mai 28, 2010, 20:43:14 »
Ekstremt mange "rett plass til rett tid innenfor 5-meteren" mål av Sharp. Har en følelse av at dette ikke er rett mann for oss.

Jeg tenkte akkurat det samme etter å ha sett disse klippene.
Skulle gjerne sett eksempler på stor fart og gjennombruddskraft, vi trenger jo en Beckfordkopi.
Targetman har vi i Becchio.

Men bevares, en Youtubevideo er ikke en garanti for noe som helst...(DaCosta så god ut på You tube)

jarle

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #278 på: Mai 28, 2010, 21:20:15 »
Ekstremt mange "rett plass til rett tid innenfor 5-meteren" mål av Sharp. Har en følelse av at dette ikke er rett mann for oss.

Jeg tenkte akkurat det samme etter å ha sett disse klippene.
Skulle gjerne sett eksempler på stor fart og gjennombruddskraft, vi trenger jo en Beckfordkopi.
Targetman har vi i Becchio.

Men bevares, en Youtubevideo er ikke en garanti for noe som helst...(DaCosta så god ut på You tube)

Da Costa hadde fotball i seg.. passet kanskje ikke inn i murstein ligaen...
En viss herremann fra Real Madrid sleit i Leeds... 2 år senere var han fast på Real Madrid..
fotball er merkelig...


Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28975
  • Total likes: 2659
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #279 på: Mai 28, 2010, 21:22:13 »


cmac på Waccoe. En av få det er verdt å høre på ...

...enig i det :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #280 på: Mai 28, 2010, 22:32:24 »
Ekstremt mange "rett plass til rett tid innenfor 5-meteren" mål av Sharp. Har en følelse av at dette ikke er rett mann for oss.

Ja, å ha en egenskap som "rett plass til rett tid" for en spiss er absolutt en svakhet!  ::)
auren

Dette er en spiller vi to er relativt uenige om, Auren. Aldri gæærnt å være måltyv, men jeg håper å se mer i en sjefsspiss hos oss: gjennombruddskraft, sterk 1v1 offensivt, ekstreme avslutningsferdigheter a la Beckford.

Sharp minner meg litt om en blek utgave av gamle Dean Saunders eller Tony Cottee. Scoret vel aldri et mål utenfor 5.meteren.
 

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #281 på: Mai 28, 2010, 22:36:20 »
En ny Dean Saunders sier jeg ikke nei takk til. Ihvertfall ikke i Championship. Nå kan det jo godt hende at vi henter inn to nye spisser, så f.eks. Hooper og Sharp ville ikke være gærnt. Vi trenger en target-man type alla Becchio til å utfordre ham, og da tror jeg Sharp kunne fungert bra. Men nå skal jeg også innrømme at jeg kjenner svært lite til Sharp, foruten hans gode evner til å score mål.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Evig Pint

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #282 på: Mai 29, 2010, 04:37:30 »
Ekstremt mange "rett plass til rett tid innenfor 5-meteren" mål av Sharp. Har en følelse av at dette ikke er rett mann for oss.

Jeg tenkte akkurat det samme etter å ha sett disse klippene.
Skulle gjerne sett eksempler på stor fart og gjennombruddskraft, vi trenger jo en Beckfordkopi.
Targetman har vi i Becchio.

Men bevares, en Youtubevideo er ikke en garanti for noe som helst...(DaCosta så god ut på You tube)

Da Costa hadde fotball i seg.. passet kanskje ikke inn i murstein ligaen...
En viss herremann fra Real Madrid sleit i Leeds... 2 år senere var han fast på Real Madrid..
fotball er merkelig...



Han var ikke god for det.. Det må jo ha vært den mørkeste perioden i Reals historie..
Marching on together

jarle

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #283 på: Mai 29, 2010, 06:54:56 »
Ekstremt mange "rett plass til rett tid innenfor 5-meteren" mål av Sharp. Har en følelse av at dette ikke er rett mann for oss.

Jeg tenkte akkurat det samme etter å ha sett disse klippene.
Skulle gjerne sett eksempler på stor fart og gjennombruddskraft, vi trenger jo en Beckfordkopi.
Targetman har vi i Becchio.

Men bevares, en Youtubevideo er ikke en garanti for noe som helst...(DaCosta så god ut på You tube)

Da Costa hadde fotball i seg.. passet kanskje ikke inn i murstein ligaen...
En viss herremann fra Real Madrid sleit i Leeds... 2 år senere var han fast på Real Madrid..
fotball er merkelig...



Han var ikke god for det.. Det må jo ha vært den mørkeste perioden i Reals historie..


hmmmm... enig Møkka lag..

ZZ,
Carlos
Ronaldo
Beckham

og Woody...

1 Íker Casillas GK
13 Diego López GK
-----------------------
2 Míchel Salgado
3 Roberto Carlos
4 Sergio Ramos
5 Zinédine Zidane
6 Iván Helguera
7 Raúl González
8 Júlio Baptista
9 Ronaldo
10 Robinho
12 Pablo García
14 Guti
15 Raúl Bravo
16 Thomas Gravesen
18 Jonathan Woodgate
20 Óscar Miñambres
21 Carlos Diogo
22 Francisco Pavón
23 David Beckham
24 Álvaro Mejía
27 Roberto Soldado
28 Rubén De la Red

jackbauer68

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #284 på: Mai 29, 2010, 08:12:37 »
En ny Dean Saunders sier jeg ikke nei takk til. Ihvertfall ikke i Championship. Nå kan det jo godt hende at vi henter inn to nye spisser, så f.eks. Hooper og Sharp ville ikke være gærnt. Vi trenger en target-man type alla Becchio til å utfordre ham, og da tror jeg Sharp kunne fungert bra. Men nå skal jeg også innrømme at jeg kjenner svært lite til Sharp, foruten hans gode evner til å score mål.

auren

Hadde du fått en ti'er for hver gang du til kjedsommelighet har nevnt ordene Hooper og Sharp de siste månedene,så hadde du i dag vært søkkande rik ::)

berlin

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #285 på: Mai 29, 2010, 08:51:24 »
Hvor stor er egentlig sjansen for at Hooper, Sharp eller Hulse havner i Leeds?

Små, vil jeg tro. Tipper og håper på (nok) en overraskende signering etterhvert. Akkurat strategien som Leeds ser ut til å holde seg strengt til, nemlig å forbli tause til "done deal", liker jeg. Men det kan ikke lykkes å hemmligholde sin interesse hver gang, så sant ikke all kontakt forut før kontrakt foregår pr tlf.

Mats-

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #286 på: Mai 29, 2010, 11:03:17 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11715_6176739,00.html

http://en.wikipedia.org/wiki/Tom_Kennedy_(footballer)

Left-back Kennedy played a key role for Dale as they clinched promotion out of League Two but now looks set to depart for pastures new.

Championship clubs Doncaster, Leeds and Scunthorpe have all been monitoring the 25-year-old and could now be ready to swoop for his services.

Rovers boss Sean O'Driscoll confirmed earlier this week he had held initial discussions with Kennedy, but that no offer had yet been made.

Leeds manager Simon Grayson could be tempted to make a move as he looks to bolster his squad on the Whites' return to the Championship.

Kennedy's exit will come as a blow to Dale as they look forward to their first campaign outside the basement division in 36 years.

mac_gyver

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #287 på: Mai 29, 2010, 12:03:18 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11715_6176739,00.html

http://en.wikipedia.org/wiki/Tom_Kennedy_(footballer)

Left-back Kennedy played a key role for Dale as they clinched promotion out of League Two but now looks set to depart for pastures new.

Championship clubs Doncaster, Leeds and Scunthorpe have all been monitoring the 25-year-old and could now be ready to swoop for his services.

Rovers boss Sean O'Driscoll confirmed earlier this week he had held initial discussions with Kennedy, but that no offer had yet been made.

Leeds manager Simon Grayson could be tempted to make a move as he looks to bolster his squad on the Whites' return to the Championship.

Kennedy's exit will come as a blow to Dale as they look forward to their first campaign outside the basement division in 36 years.

nei takk.... gi oss spillere med erfaring på høyere nivå.
Pride of Yorkshire

mac_gyver

Pride of Yorkshire

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #289 på: Mai 29, 2010, 12:09:30 »
En ny Dean Saunders sier jeg ikke nei takk til. Ihvertfall ikke i Championship. Nå kan det jo godt hende at vi henter inn to nye spisser, så f.eks. Hooper og Sharp ville ikke være gærnt. Vi trenger en target-man type alla Becchio til å utfordre ham, og da tror jeg Sharp kunne fungert bra. Men nå skal jeg også innrømme at jeg kjenner svært lite til Sharp, foruten hans gode evner til å score mål.

auren

Hadde du fått en ti'er for hver gang du til kjedsommelighet har nevnt ordene Hooper og Sharp de siste månedene,så hadde du i dag vært søkkande rik ::)

Tror du jeg har brukt hele våren her inne til å skrive innlegg om disse karene og IKKE fått betalt for det??

;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #290 på: Mai 29, 2010, 12:50:12 »
An agent tells me there is another 'name' coming but won't tell me who till it's done. Grayson has been in touch and they are talking. No point asking me who, I honestly dunno. Might do before it's announced, we'll see. Either way, good intentions from the club, lets hope it continues. I have been told most of the 'names' linked with us are not on Grayson's radar at all. Make of that what you will. It's all just talk till it happens I guess.

cmac på Waccoe. En av få det er verdt å høre på ...
Gary Hooper linkes igjen.....oftere nå! Han han et "name"?

Det vi trenger er en midtbanespiller av rang som kan takle, styre spiller og "trå på ballen" når det er nødvendig!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #291 på: Mai 29, 2010, 13:56:07 »
Leste et innlegg av Moonage Daydream, en skikkelig hakkekylling på Waccoe som til stadighet lanserer rykter som, som regel ikke slår til.

Han sa også det kommer et navn og at denne var en midtbanelagkamerat av Vennegoor of Hesselink.

Tenkte umiddelbart på Jimmy Bullard, en fantastisk spiller på sitt beste og en artig type. Dessverre har han vel en halv million i uka, samt at han er mer skadet enn en benskjør pensjonist, så det er neppe noe i det ryktet (heller).

Derimot spent på hva denne mer seriøse "rykte"starteren snakker om...

Elsker og hater denne tiden av året  ;)

Marching on together!

Evig Pint

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #292 på: Mai 29, 2010, 14:21:07 »
Ekstremt mange "rett plass til rett tid innenfor 5-meteren" mål av Sharp. Har en følelse av at dette ikke er rett mann for oss.

Jeg tenkte akkurat det samme etter å ha sett disse klippene.
Skulle gjerne sett eksempler på stor fart og gjennombruddskraft, vi trenger jo en Beckfordkopi.
Targetman har vi i Becchio.

Men bevares, en Youtubevideo er ikke en garanti for noe som helst...(DaCosta så god ut på You tube)

Da Costa hadde fotball i seg.. passet kanskje ikke inn i murstein ligaen...
En viss herremann fra Real Madrid sleit i Leeds... 2 år senere var han fast på Real Madrid..
fotball er merkelig...



Han var ikke god for det.. Det må jo ha vært den mørkeste perioden i Reals historie..


hmmmm... enig Møkka lag..

ZZ,
Carlos
Ronaldo
Beckham

og Woody...

1 Íker Casillas GK
13 Diego López GK
-----------------------
2 Míchel Salgado
3 Roberto Carlos
4 Sergio Ramos
5 Zinédine Zidane
6 Iván Helguera
7 Raúl González
8 Júlio Baptista
9 Ronaldo
10 Robinho
12 Pablo García
14 Guti
15 Raúl Bravo
16 Thomas Gravesen
18 Jonathan Woodgate
20 Óscar Miñambres
21 Carlos Diogo
22 Francisco Pavón
23 David Beckham
24 Álvaro Mejía
27 Roberto Soldado
28 Rubén De la Red

....og i den perioden ble det vel en 4. plass og 2. plasser på Real + 0 andre trofeer i skapet. Det er de sikkert veldig kry av ::)

Men er egentlig enig med deg, fotball er merkelig. Udugelige spillere kan være konge i andre klubber.
Marching on together

Stifler

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #293 på: Mai 29, 2010, 15:00:46 »
Dont know how much truth is in this... But heard that The ORIGINAL Adriano will be willing to join Leeds, he is currently playing in the Brazilian League on very low wages, Apparantly he will join for around £7.500 per week, And will be using us for is Fitness/but would be willing to join if we were to get promotion..

Klippet fra Teamtalk rykter.

Jaja, Simon Grayson gjør det igjen...


 ::)
-Nr 2 er den første taperen-

Budda

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #294 på: Mai 29, 2010, 16:24:07 »
Dont know how much truth is in this... But heard that The ORIGINAL Adriano will be willing to join Leeds, he is currently playing in the Brazilian League on very low wages, Apparantly he will join for around £7.500 per week, And will be using us for is Fitness/but would be willing to join if we were to get promotion..

Klippet fra Teamtalk rykter.

Jaja, Simon Grayson gjør det igjen...


 ::)

Haha, dette ryktet er jo definisjonen av silly season
Endre

Trulsaren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #295 på: Mai 29, 2010, 16:52:19 »
Dont know how much truth is in this... But heard that The ORIGINAL Adriano will be willing to join Leeds, he is currently playing in the Brazilian League on very low wages, Apparantly he will join for around £7.500 per week, And will be using us for is Fitness/but would be willing to join if we were to get promotion..

Klippet fra Teamtalk rykter.

Jaja, Simon Grayson gjør det igjen...


 ::)
HAHAHA! Dummeste jeg noen gang har hørt!
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

oivindh

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #296 på: Mai 29, 2010, 16:56:54 »
Det eneste som er sikkert, er at alle som er nevnt i denne tråden, IKKE kommer til klubben  ;D  F.eks. Schmeichel.
« Siste redigering: Mai 29, 2010, 16:58:32 av oivindh »

Tom S

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #297 på: Mai 29, 2010, 17:27:34 »
Skjønner ikkje alt snakket om at Kasper ikkje har vert nemt på ryktebørsen?
Allerede på side 2 i denne tråden er det ryktet framme, har også lest og høyrt om Kasper fleire ganger.
COME ON LEEDS !!

vielljaa

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #298 på: Mai 30, 2010, 00:16:37 »
Dont know how much truth is in this... But heard that The ORIGINAL Adriano will be willing to join Leeds, he is currently playing in the Brazilian League on very low wages, Apparantly he will join for around £7.500 per week, And will be using us for is Fitness/but would be willing to join if we were to get promotion..

Klippet fra Teamtalk rykter.

Jaja, Simon Grayson gjør det igjen...


 ::)

Haha, dette ryktet er jo definisjonen av silly season

Han har uansett signert for Roma nylig tror jeg :)
There is only one United

Lund93

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #299 på: Mai 30, 2010, 01:50:40 »
Brian Deane is set for a sensational comeback to sign for Leeds United on a 1 year deal @ Daily Mirror:) haha, nei det ville blitt for dumt, vi trenger å hente inn enn god rutinert målfarlig spiss nå som Beckford har forlatt klubben så håper Bates åpner sjekkheftet! Penger ødelegger jo nesten fotballen, becks hadde alt i Leeds og det kaster han bort for å tjene litt mer og for å slite benk for Everton, men men takk for alt Becks! ;-) M.O.T
Du kan bytte hus, bil og kone, men aldri lag Leeds 4 ever! <3