Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15  (Lest 176187 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #300 på: Mai 30, 2010, 04:52:43 »
Skjønner ikkje alt snakket om at Kasper ikkje har vert nemt på ryktebørsen?
Allerede på side 2 i denne tråden er det ryktet framme, har også lest og høyrt om Kasper fleire ganger.
Da Tom, har jeg en jobb til deg. Kan du være så snill å finne ut hvilke rykter vi skal stole på og hvilke vi ikke skal stole på.
cmac er visstnok realiable, men hvem andre? Hvem fortalte om Schmeichel, og hvor?

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #301 på: Mai 30, 2010, 04:57:17 »
Rykter UT:
Snoddy til Leicester for £1,5 mill
Robinson til Soton free
Beckford til Aston Villa, Everton free

...men ingen er på jakt etter Sheehan, Mikkelikk og Kandol!


Rykter INN:
Alex Bruce fra Ipswich for £ 800 k
Richard Wright fra Ipswich free
Chris Cohan fra Huddersfield (?)
Ian Harte fra Carlisle nominal fee
keiron westwood (k) fra Coventry
boaz myhill (k)
Kasper Schmeichel (k) fra Notts County

...sistnevnte er min favoritt!




UTROLIG, jeg gikk til side to i tråden og det var faktisk MEG som linket inn Schmeichel. Har jeg også ham som favoritt. Husker ikke noe om dette jeg.

Huff og huff nå får jeg i hvert fall IKKE sove......  ;D  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tom S

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #302 på: Mai 30, 2010, 08:31:02 »
Skjønner ikkje alt snakket om at Kasper ikkje har vert nemt på ryktebørsen?
Allerede på side 2 i denne tråden er det ryktet framme, har også lest og høyrt om Kasper fleire ganger.
Da Tom, har jeg en jobb til deg. Kan du være så snill å finne ut hvilke rykter vi skal stole på og hvilke vi ikke skal stole på.
cmac er visstnok realiable, men hvem andre? Hvem fortalte om Schmeichel, og hvor?




Jobber ikkje på søndager   ;)

Rykter er rykter, umulig å seie hvilke ein kan tru på, men å seie at Kasper ikkje har vert nemt vert uriktig.
Men, kanskje det er eit rykte det også  ::)
COME ON LEEDS !!

upwego

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 114
  • Total likes: 0
  • Leeds - at least until this world stops
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #303 på: Mai 30, 2010, 10:45:42 »
Nokon som veit når terminlista blir klar? Skal over i oktober, så håper på en storkamp på The White Theatre da...
Leeds - at least until this world stops spinning 'round

Tom S

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #304 på: Mai 30, 2010, 11:22:01 »
Nokon som veit når terminlista blir klar? Skal over i oktober, så håper på en storkamp på The White Theatre da...

17.juni
COME ON LEEDS !!

upwego

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 114
  • Total likes: 0
  • Leeds - at least until this world stops
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #305 på: Mai 30, 2010, 11:50:55 »
Nokon som veit når terminlista blir klar? Skal over i oktober, så håper på en storkamp på The White Theatre da...

17.juni

Takk for info! :) Sit og skal bestille nydrakta, men når eg klikkar Submit, får eg melding om "Select county"... Kjem ikkje forbi den, så eg lurer på kva som er løysinga?
Leeds - at least until this world stops spinning 'round

R - R

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #306 på: Mai 30, 2010, 11:55:51 »
Billy Paynter ryktast å ha signert pre-agreement med Leeds om Swindon ikkje rykte opp. No tapte som vi veit Swindon mot Millwall i går, og det seiast difor at Paynter kjem til Leeds 1. juli. Har scora 29 mål i år, og seiast å vere meir lik Becchio i stilen enn ein erstatning for Beckford.
- Rune

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #307 på: Mai 30, 2010, 12:15:50 »
Paynter? Hmmm... Jaja, sikkert en grei spiller å ha i stallen neste år. Han fyller 26 år snart, og er ikke akkurat et talent lenger. Men vi trenger uansett en back up for Becchio.

Satser på at Grayson handler inn bedre spillere enn Paynter.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Erik_

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #308 på: Mai 30, 2010, 12:20:15 »
Billy Paynter ryktast å ha signert pre-agreement med Leeds om Swindon ikkje rykte opp.
Har hørt at denne dealen bare ville gå gjennom om Leeds heller ikke greide opprykk.

Leechap

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #309 på: Mai 30, 2010, 12:26:46 »
Masse rykter og antagelser nå. Nytt navn, uten lange ører og svære tenner, som er hentet opp fra "hatten": Peter Whittingham fra Cardiff.
Sped type fysisk, men slepen teknikk og god avslutter. Med Snod på andre flanken kan det bli masse karusell og underholdning?
Flanke-/midtbanespilleren Whittingham scoret 25 mål i forrige sesong medregnet cup og playoff. På sesongens lag i Championship sammen med lagkamerat Chopra.

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #310 på: Mai 30, 2010, 12:41:37 »
Mange delte meninger om Paynter på Waccoe. Flere mener han er "shit" og har hatt en "heldig" sesong i år, mens andre er smått positive til en overgang, så lenge han ikke hentes inn som erstatter for Beckford. Ikke mange velformulerte innlegg på Waccoe akkurat, men fant ett som var litt klokt:

"Paynter reminds me of Grant Holt in the way that he has got hammered at the potential of him coming here, wasnt rated at previous clubs and never had the best of goalscoring records until this season. If we had signed Holt last summer everyone would had been in mourning on here yet if we had signed him in January it would had been a massive show of intent.

If and big If we signed Billy Paynter just give the lad a chance, anyone that scores 29 goals isnt shit and if anything is too good for that level. He WOULDNT be signed as a replacement for Beckford but with now Tres gone(or more or less certain to go) we need someone similar to Becchio and push him on, who ever is in form gets the shirt."

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #311 på: Mai 30, 2010, 12:51:53 »
En oppsamling av ryktebørsen igjen. Kan vi få noen på denne listen mon tro?

30 May 2010 00:58:03
Just to set things right for LEEDS –

snoddy going nowhere
kisnorbo going nowhere
kilkenny going nowhere
becchio going nowhere

leeds get promoted yet some people still think we'll lose our best players.interesting logic there

Anyway the done deals so far for leeds are kasper in on the 1st july, and of course beckfords off to everton most likely after his contract was cancelled, Hopefully Bates will give King Simon some cash to get a replacement striker in – i expect other signings to be loans or frees (or a minimal transfer fee)

Rumours I've heard (not ALL signing obviously);

Ins;

Montgomery – looks nailed on
Sharp – i sincerely hope not, donny can have him
Geary – likewise
Smith – Doubtful, wages are high (but id love to have him back)
Lowry – loan, pretty certain this will happen
Watt – loan, depending on whether wenger will let us have him
Hooper – loads of rumours flying about, i believe leeds to have the best chance as long as the fee is reasonable (probs between 1 and 1.5 mil)
Collins – on a permanent deal, he wants to join and i think this will be happening as we need a CB to partner paddy, probs between 400 and 600k
Doyle – permanent deal likely after a pretty good showing last season (no idea about price though)
Maynard – Really rate the guy but unlikely as he is well settled at bristol and would cost a pretty penny as well
Tyson – Again rate him but unlikely, forest did well this season, no real reason for him to leave
Paynter – A real possibility following swindons miss in the playoffs, some sources even saying a contract was in place before hand (i doubt that) but it looks like he could be on his way to ER
Jason Roberts – wages are a problem plus dropping a league
Ebanks Blake – Direct replacement for beckford, guaranteed first team football, it could happen, depends if wolves would let him go
Harte – not a chance in hell im afraid, too old and just not good enough anymore
Ameobi – no chance, newcastle will keep hold for another season at least
Vukic or Vrkic (spelling) – loan with a view to a permanent deal, few championship clubs looking including leicester and Ipswich I believe
Cyril Thereux (again spelling SORRY) – From Nantes looks to be a deal pretty nailed on price of about 50k
Mullholland – I think that's his name from northallerton town, winger, this is shady not heard much but it was rumoured
Koren – Would be a great signing, wages are a problem, plus i reckon he could easily get into a team in the premiership but fingers crossed, he's on a free as well which would please Bates.


Outs;
Kandol – looks like charlton want him, don't think he was given a fair chance at leeds
Grella – Loan league 1 club, dunno where though
Michalik – Could go abroad, chances are he'll go relatively cheaply to one of either QPR, Charlton, Huddersfield or maybe Blades (due to the fact they literally have no defence, but i doubt that will go through)
Sheehan – Swindon..i would literally put my life savings on that
Somma – Loaned out again
Ankergren – Loads of League 1 interest, most likely he will head back to denmark
Robinson – again i think he's been unlucky, will be a good signing for Tranmere (i would say 80% likely to happen)
Rui Marques – League 1 again i think, don't know where though
White – Loaned to a league one team (cant see it myself, nailed on to be second choice left back next season plus a left mid choice as well)

There are others but i didn't put them up as we aren't playing consoles now FFS, tried to be realistic and fair for a change

lets hope for another successful season!
M–O–T

 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #312 på: Mai 30, 2010, 14:27:15 »
Paynter? Hmmm... Jaja, sikkert en grei spiller å ha i stallen neste år. Han fyller 26 år snart, og er ikke akkurat et talent lenger. Men vi trenger uansett en back up for Becchio.

Satser på at Grayson handler inn bedre spillere enn Paynter.

auren

Ikke ute etter å krangle med deg, Auren. Men denne ville jeg snudd. Vil gjerne ha en spiller som gjør at Becchio blir back-up.
 

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #313 på: Mai 30, 2010, 14:32:31 »
Paynter? Hmmm... Jaja, sikkert en grei spiller å ha i stallen neste år. Han fyller 26 år snart, og er ikke akkurat et talent lenger. Men vi trenger uansett en back up for Becchio.

Satser på at Grayson handler inn bedre spillere enn Paynter.

auren

Ikke ute etter å krangle med deg, Auren. Men denne ville jeg snudd. Vil gjerne ha en spiller som gjør at Becchio blir back-up.

Jeg er tildels enig: Burde skrevet at vi var på utkikk etter en utfordrer til Becchio - tar gjerne i mot en enda bedre spiller selvsagt, men tror Becchio kan gjøre det bra i Championship.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hobben

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #314 på: Mai 30, 2010, 15:22:18 »
Paynter? Hmmm... Jaja, sikkert en grei spiller å ha i stallen neste år. Han fyller 26 år snart, og er ikke akkurat et talent lenger. Men vi trenger uansett en back up for Becchio.

Satser på at Grayson handler inn bedre spillere enn Paynter.

auren

Ikke ute etter å krangle med deg, Auren. Men denne ville jeg snudd. Vil gjerne ha en spiller som gjør at Becchio blir back-up.

Jeg er tildels enig: Burde skrevet at vi var på utkikk etter en utfordrer til Becchio - tar gjerne i mot en enda bedre spiller selvsagt, men tror Becchio kan gjøre det bra i Championship.

auren

Tror også Becciho kan gjøre det bra og bli vår storscorer i Championship. Så lenge han holder seg skadefri.
Rogaland Whites

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #315 på: Mai 30, 2010, 19:01:16 »
Paynter? Hmmm... Jaja, sikkert en grei spiller å ha i stallen neste år. Han fyller 26 år snart, og er ikke akkurat et talent lenger. Men vi trenger uansett en back up for Becchio.

Satser på at Grayson handler inn bedre spillere enn Paynter.

auren
tror jag med om han kan få en jobbande anfallare vid sin sida, han har jobbat för 2 där framme och helt klart påverkar det hans målsnitt jämfört om han bara legat där uppe och fiskat
Ikke ute etter å krangle med deg, Auren. Men denne ville jeg snudd. Vil gjerne ha en spiller som gjør at Becchio blir back-up.

Jeg er tildels enig: Burde skrevet at vi var på utkikk etter en utfordrer til Becchio - tar gjerne i mot en enda bedre spiller selvsagt, men tror Becchio kan gjøre det bra i Championship.

auren

Tror også Becciho kan gjøre det bra og bli vår storscorer i Championship. Så lenge han holder seg skadefri.
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #316 på: Mai 30, 2010, 19:24:11 »
Paynter? Hmmm... Jaja, sikkert en grei spiller å ha i stallen neste år. Han fyller 26 år snart, og er ikke akkurat et talent lenger. Men vi trenger uansett en back up for Becchio.

Satser på at Grayson handler inn bedre spillere enn Paynter.

auren

Ikke ute etter å krangle med deg, Auren. Men denne ville jeg snudd. Vil gjerne ha en spiller som gjør at Becchio blir back-up.

Helt enige med deg Kato. De spillerene som kommer inn må jo selvsagt være bedre en de vi har fra før, alt annet vil jo være bortkastet og meningsløst!

B-m

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #317 på: Mai 30, 2010, 22:06:04 »
Paynter? Hmmm... Jaja, sikkert en grei spiller å ha i stallen neste år. Han fyller 26 år snart, og er ikke akkurat et talent lenger. Men vi trenger uansett en back up for Becchio.

Satser på at Grayson handler inn bedre spillere enn Paynter.

auren

Ikke ute etter å krangle med deg, Auren. Men denne ville jeg snudd. Vil gjerne ha en spiller som gjør at Becchio blir back-up.

Helt enige med deg Kato. De spillerene som kommer inn må jo selvsagt være bedre en de vi har fra før, alt annet vil jo være bortkastet og meningsløst!

Hva menes med Bedre? Hvem avgjør hvem som er best eller bedre? Becchio har fortid i fra Boca Juniors, Mallorca og Barcelona. Jeg mener han blir en av topp 8 spisser i the Championship neste år. Og bør kunne putte 16-22 mål neste sesong om han holder seg skadefri.

Paynter har jeg ikke blitt imponert av i de kamper jeg har sett ham, ganske treg. Men bevares, 28 mål er en god prestasjon uansett divisjon. Men håper på Hooper, veldig imponert over han de kampene jeg har sett.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

R - R

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #318 på: Mai 30, 2010, 22:15:46 »
Paynter? Hmmm... Jaja, sikkert en grei spiller å ha i stallen neste år. Han fyller 26 år snart, og er ikke akkurat et talent lenger. Men vi trenger uansett en back up for Becchio.

Satser på at Grayson handler inn bedre spillere enn Paynter.

auren

Ikke ute etter å krangle med deg, Auren. Men denne ville jeg snudd. Vil gjerne ha en spiller som gjør at Becchio blir back-up.

Helt enige med deg Kato. De spillerene som kommer inn må jo selvsagt være bedre en de vi har fra før, alt annet vil jo være bortkastet og meningsløst!

Det spørst kven han erstattar. Kandol er erklært uønska i klubben, og Paynter har definitivt vist seg som meir mållfarleg enn han. Viss tanken er at Bechhio fortsatt skal satsast på (eg meinar han bør få sjansen), ein ny spiss skal hentast inn for Beckford, og Paynter erstattar Kandol for å avlaste dei to faste så er eg nøgd.

For å dra ein parallell, så hadde ikkje Rickie Lambert heller putta så veldig mykje før han plutseleg bøtta inn for BR i 08-09, og så i S'ton denne sesongen. Paynter er gratis. Viss det å hente ein spelar gratis (potensielt ein spelar som har ein del mål i seg) betyr at vi kan bruke meir pengar på å hente ein direkte erstattar for Beckford, så ja takk.
- Rune

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #319 på: Mai 30, 2010, 22:17:22 »
Paynter? Hmmm... Jaja, sikkert en grei spiller å ha i stallen neste år. Han fyller 26 år snart, og er ikke akkurat et talent lenger. Men vi trenger uansett en back up for Becchio.

Satser på at Grayson handler inn bedre spillere enn Paynter.

auren

Ikke ute etter å krangle med deg, Auren. Men denne ville jeg snudd. Vil gjerne ha en spiller som gjør at Becchio blir back-up.

Helt enige med deg Kato. De spillerene som kommer inn må jo selvsagt være bedre en de vi har fra før, alt annet vil jo være bortkastet og meningsløst!

Hva menes med Bedre? Hvem avgjør hvem som er best eller bedre? Becchio har fortid i fra Boca Juniors, Mallorca og Barcelona. Jeg mener han blir en av topp 8 spisser i the Championship neste år. Og bør kunne putte 16-22 mål neste sesong om han holder seg skadefri.

Paynter har jeg ikke blitt imponert av i de kamper jeg har sett ham, ganske treg. Men bevares, 28 mål er en god prestasjon uansett divisjon. Men håper på Hooper, veldig imponert over han de kampene jeg har sett.
Hans fantastiske statistikk i de klubbene er 97 mål på 123 kamper...
« Siste redigering: Mai 30, 2010, 22:40:08 av Alta-White »

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #320 på: Mai 30, 2010, 23:11:38 »
Trenger spillere med komplementære ferdigheter. Jeg mener at Beccio i kampene mor Spurs, Pool og Man Utd langt på vei demonstrer at CCC er et nivå han mestrer. Sagt det før og kan si det igjen, dersom Leeds skaffer seg mer naturlig bredde og flere innlegg i spillestilen sin, så vil Beccio bli enda mer målfarlig.

Så er det og min oppfatning at det er ikke så mye som skiller CCC og League One verken si spillestil eller kvalitet på lagene
« Siste redigering: Mai 30, 2010, 23:15:28 av Runar »
 

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #321 på: Mai 31, 2010, 00:00:19 »
30 May 2010 18:20:02
Robert Snodgrass to join Nottingham Forest subject to a medical; Nathan Tyson to go in the opposite direction to Leeds United. Surprising transfer if you ask me.

Makoto Hasebe to join West Ham.

Gary Hooper to be swooped by Bristol City; he is seen as a capable replacement to Nicky Maynard as he is on his way to an unnamed Premier League club.

 

 

30 May 2010 18:22:31
Leeds United speculation:

Bates has refused to give Grayson any budget for transfers and he must raise money through sales. As a result Neil Kilkenny is being hawked around clubs with Leeds wanting a fee of £1.5m.

Schmeichel has a release clause in his contract meaning any club who bids over 250k for him can talk terms. Schmeichel excepted Leeds comparitively poor wages as he sees them as a chance to put himself in the shop window and his agent received a sweetener.

Attempts to lure Paul Heffernan on a free transfer have failed as Heffernan is holding out for a offer from Bristol Rovers who he sees as the more ambitious club.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #322 på: Mai 31, 2010, 00:02:24 »
30 May 2010 16:13:41
I know simon grayson and he told me that he has 3 million to spend and wants gary hooper 2million
paul connoly 200k, tom kennedy–free, nick montgomerie–free , danny green 300k, adam le fondre–500k ans also mentioned that alan smith really wants a return to leeds but they don't want to pay big wages for him

 

 

30 May 2010 16:16:03
29 May 2010 22:50:34
LEEDS UNITED NEWS !

Newcastle United's Shola Ameobi could be Simon grayson's next big signing after appointing young Kasper Schmeichel on Friday. Shola helped Newcastle to promotion with 11 goals in 21 games.

Kevin Nolan and Andy Carroll would also boost Leeds Uniteds team probably, almost securing a Premiership spot for the 2011/2012 season.

Cardiff's Peter Whittingham may be Leeds United's other possible signing as Whittingham has said "im sick of always been second best" , (looks as if he wants a bigger club). Whittingham would be a great influence in Leeds United team as he and Snodgrass would rule the wings in matches.

I would like to point out. Premier league clubs are after Nolan and Carroll so they won't drop down a division to go to Leeds. Ameobi still has something to prove in the prem and again will not be leaving. and Whittingham has already signed for a bigger club. Newcastle. he just needs to sign the contract.

PS. Leeds are NOT big club. your a small club now. and you won't go up this year. you struggled in league 1 and the championship will be harder you'll be in the championship for a few years maybe even go back down.

 

Kanskje mer under ønsker enn rykter, men det ser ut til at dette har utartet seg til en diskusjonstråd likevel...  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #323 på: Mai 31, 2010, 00:40:22 »
Snoddy til Forest?
Schmeichel kan gå for 250k?

Det burde vel gå under 'vrøvl'?  :)
Marching on together!

nellejr

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #324 på: Mai 31, 2010, 01:02:16 »
Middelsborogh med et bud på Hooper på £2,5 mill. Er det tilfelle så kan nok vi glemme ham.

http://www.teamtalk.com/wolverhampton-wanderers/6181687/Boro-start-bidding-war-for-hitman-Hooper
Warnock dagen etter at QPR røyk mot Blackburn i FA cupen
Diouf er verre enn ei kloakkrotte.
Om jeg ville vurdert å signere han? Jeg ville ikke en gang snakket med han, avslutter Warnock

Svend Anders

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #325 på: Mai 31, 2010, 09:31:13 »
Velinformert hold forteller at Leeds høyst sannsynlig signer en spiss idag. Spent på hvem!

SA

Bjorn

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #326 på: Mai 31, 2010, 09:47:36 »
Morsomt å se hvor mange som kjenner noen som kjenner noen på ER gitt.. Velger å stole på at du er den mest velinformerte her SA. Ser frem til et nytt navn idag!  :)
Marching On! 4276

Blank_File

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #327 på: Mai 31, 2010, 09:51:35 »
VÆÆÆÆH! Dette er som en julekalender! Jeg blir helt vill når du sier sånt SA!

samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #328 på: Mai 31, 2010, 10:22:42 »
spennende. Blir mye F5 på jobb i dag  :)
marching on together,
derudaf forever...

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #329 på: Mai 31, 2010, 11:26:44 »
Velinformert hold forteller at Leeds høyst sannsynlig signer en spiss idag. Spent på hvem!

SA

Mitt tips: Billy Paynter

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.