Skrevet av Emne: Pre-season : Lyn Oslo - Leeds United på Bislett Stadion 27. juli kl 19.00  (Lest 84221 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leif Egil

Bilett til kampen kjøpt :) Min første Leeds kamp live siden 2003 - så dette ser jeg virkelig frem til selv om vi her snakker treningsfotball.
 

Ola_S

brutter`n ha kjøpt billett til 4 stk og jeg er visst inkludert der.....   gleder meg  :D

Leedsulf

Blir det noe opplegg for Luscos etter (og forsåvidt under) kampen? For oss langveisfarende med hotellrom i tigerstaden, kunne jo diverse diskusjoner rundt lagoppstillinger, Jermaine Beckford og beste norske artister, samt anbefalinger av whisky- og ølmerker vært noe å kjøre på med inn i de sene nattetimer, kun avbrutt av diskusjoner rundt Ken Bates' manglende pengebruk og en og annen sur, lite samstemt versjon av MOT.

lojosang

Jeg skal i hvert fall innom Haandverkerstuene og siden jeg bor på Savoy må jo Eik også avlegges et besøk før stengetid. Førstnevnte en glimrende ølbar, sistnevnte visstnok en veldig god whiskybar, uten at jeg har vært innom selv ennå. Men jeg regner jo med det blir noe LUSCOS-opplegg også. Bare det ikke er et sted som kun selger Ringnes, for det er ikke ment for menneskelig inntak. Føsj og føy!
- Leif Olav

Bjorn

5stk billetter bestillt! Satser på fint vær og mange mål!
 :)
Marching On! 4276

HåvardK

Blir det noe opplegg for Luscos etter (og forsåvidt under) kampen? For oss langveisfarende med hotellrom i tigerstaden, kunne jo diverse diskusjoner rundt lagoppstillinger, Jermaine Beckford og beste norske artister, samt anbefalinger av whisky- og ølmerker vært noe å kjøre på med inn i de sene nattetimer, kun avbrutt av diskusjoner rundt Ken Bates' manglende pengebruk og en og annen sur, lite samstemt versjon av MOT.
Høres ut som den ultimate sommerlykke for undertegnede, dette. Organisert eller ikke. Som lojosang antyder, er det imidlertid en forutsetning at en ikke velger et sted som kun selger dette unevnelige skvipet som enkelte klassifiserer som øl.

Masinga

Bare det ikke er et sted som kun selger Ringnes, for det er ikke ment for menneskelig inntak. Føsj og føy!
Jeg skal ikke forsvare Ringnes, bare opplyse at ølet er for ganer som liker det mer bitre! Ringnes skryter selv av at de har det bitreste ølet i Norge.

Sier en som har synlig bevis på at jeg er mester i ølsmaking på Ringnes.
Masinga, medl.nr. 1250

Fygle

Lyn kan gå konkurs om få dager

http://www.na24.no/article2932751.ece

Virker ikke helt tillitsvekkende dette for "storkampen"!!

 >:( ??? ???
Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Lyn kan gå konkurs om få dager

http://www.na24.no/article2932751.ece

Virker ikke helt tillitsvekkende dette for "storkampen"!!

 >:( ??? ???




OBS!!! OBS!!! Dette ser kinkig ut, håper ikke vi går glipp av denne begivenheten altså... :-[
Yeboahs vitne

Tom S

Lyn kan gå konkurs om få dager

http://www.na24.no/article2932751.ece

Virker ikke helt tillitsvekkende dette for "storkampen"!!

 >:( ??? ???




OBS!!! OBS!!! Dette ser kinkig ut, håper ikke vi går glipp av denne begivenheten altså... :-[

Ja, litt dumt når fly og hotell er bestilt...
COME ON LEEDS !!

Per Arne

Både barnevakt og Grims Grenka er booket.

Bare Lyn nå klarer å holde hodet over vannet....

 :)

Per-Stian

Grims Grenka er booket.
 :)

Standsmessig hotell med kul bar! Eg satsar på godvær, pils i parken på St.Hanshaugen og gåavstand til Bislett :)

Per Arne

Grims Grenka er booket.
 :)

Standsmessig hotell med kul bar! Eg satsar på godvær, pils i parken på St.Hanshaugen og gåavstand til Bislett :)

Baren blir nok frekventert for en siste drink utpå natten en gang. Øl i parken høres mye mer fristende ut i (forhåpentligvis) solsteika.

 ;D

Per-Stian

Muleg vi burde ha fått til grilling og pils i parken for St.Hanshaugen for alle LUSCOS-medlemmer? Perfekt gåavstand til Bislett Stadion.

TK20

Muleg vi burde ha fått til grilling og pils i parken for St.Hanshaugen for alle LUSCOS-medlemmer? Perfekt gåavstand til Bislett Stadion.

Yes! Det var et godt forslag!

Bjorn

Støttes Per-Stian!
 :)
Marching On! 4276

testo

At Leeds i det hele tatt ville møte et Lyn som allerede var skutt i armer og bein da avtalen var i box er enda et mysterium for meg.
Hva har Leeds nytte av i en slik kamp som dette?

Når man ser hva Lyn har å tilby i form av motstand for leeds så er det kanskje like godt om kampen ikke spilles.Selv et besøk fra erverdige Leeds kan ikke redde dere fra sumpa.
(Bakke og Brann kunne vært et bedre alternativ) ;)

På bånn av tabellen !!16   Lyn   11   2   2   7   16-27 8 !! og veldig nær konkurs så ser ikke dette lyst ut for Lyn og evnt en god kamp som Leeds skulle ha nytte av i oppkjøringen sin.
Jeg så helst at leeds skulle møtt et bedre lag og få mere riktig motstand, isteden for et lag som ikke kan være noen god motstander og være noen motiverende for et nytt møte til Norge neste år.

Dette lukter seier som i 69 da leeds slo lyn 16-0 i en Europacup kamp...Ingen er tjent med det....
Jeg vil legge til at jeg ikke har noen ting imot Lyn som klubb i denne sammenheng,og synes det er synd at Lyn skal måtte gå igjennom dette helvete som vi alle Leeds sup har smakt på noen år nå...Måtte det gå dere vel i fremtiden Lyn.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Trulsaren

Var vel Lyn som spurte Leeds i håp om at de kunne skaffe Lyn noen få tiltrengte kroner. Når det kommer til hvilken motstander det er har det lite å si. Du ser skjeldent Manu, Arsenal, Liverpool, Chelsea, City osv osv spille hele sin pre season med motstandere som ligger på samme nivå eller høyere. De drar ofte til Irland o.l fordi de kun trenger en match for å forme laget og kanskje ikke minst fordi at supportere som ellers ikke kan dra på Leeds kamper i England skal få sett en Leeds kamp før de kubber.
Personlig har jeg altså ingenting i mot at Leeds møter et bånnlag som Lyn. Bedre det enn at de spiller en kjedelig 0-0 kamp mot Brann eller RBK...
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

testo

Det hadde forundra meg om det var Leeds som hadde dratt i snøret for en kamp mot Lyn  :D
At Leeds og KB driver veledighet for et Lyn setter jeg et stort spørsmåltegn om.

Hvor stor er ikke overgangen fra Lyn til Wolverhampton fire dager etterpå?
Tre dager før oslo besøket så møter de Hartlepool som klarte seg med et nødskrik i League One i fjor,og jeg mener League One har et betydelig høyere nivå enn bånn av Adecco.

Og leeds legger vel ikke inn treningskamper for at enkelte supportere skal få med seg en kamp vel  ???

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Rasmussen7

At Leeds i det hele tatt ville møte et Lyn som allerede var skutt i armer og bein da avtalen var i box er enda et mysterium for meg.
Hva har Leeds nytte av i en slik kamp som dette?

Når man ser hva Lyn har å tilby i form av motstand for leeds så er det kanskje like godt om kampen ikke spilles.Selv et besøk fra erverdige Leeds kan ikke redde dere fra sumpa.
(Bakke og Brann kunne vært et bedre alternativ) ;)

På bånn av tabellen !!16   Lyn   11   2   2   7   16-27 8 !! og veldig nær konkurs så ser ikke dette lyst ut for Lyn og evnt en god kamp som Leeds skulle ha nytte av i oppkjøringen sin.
Jeg så helst at leeds skulle møtt et bedre lag og få mere riktig motstand, isteden for et lag som ikke kan være noen god motstander og være noen motiverende for et nytt møte til Norge neste år.

Dette lukter seier som i 69 da leeds slo lyn 16-0 i en Europacup kamp...Ingen er tjent med det....
Jeg vil legge til at jeg ikke har noen ting imot Lyn som klubb i denne sammenheng,og synes det er synd at Lyn skal måtte gå igjennom dette helvete som vi alle Leeds sup har smakt på noen år nå...Måtte det gå dere vel i fremtiden Lyn.
Bare en liten rettelse... Leeds brukte 2 kamper på å score 16 mot Lyn... 10-0 hjemme og 6-0 borte...

testo

At Leeds i det hele tatt ville møte et Lyn som allerede var skutt i armer og bein da avtalen var i box er enda et mysterium for meg.
Hva har Leeds nytte av i en slik kamp som dette?

Når man ser hva Lyn har å tilby i form av motstand for leeds så er det kanskje like godt om kampen ikke spilles.Selv et besøk fra erverdige Leeds kan ikke redde dere fra sumpa.
(Bakke og Brann kunne vært et bedre alternativ) ;)

På bånn av tabellen !!16   Lyn   11   2   2   7   16-27 8 !! og veldig nær konkurs så ser ikke dette lyst ut for Lyn og evnt en god kamp som Leeds skulle ha nytte av i oppkjøringen sin.
Jeg så helst at leeds skulle møtt et bedre lag og få mere riktig motstand, isteden for et lag som ikke kan være noen god motstander og være noen motiverende for et nytt møte til Norge neste år.

Dette lukter seier som i 69 da leeds slo lyn 16-0 i en Europacup kamp...Ingen er tjent med det....
Jeg vil legge til at jeg ikke har noen ting imot Lyn som klubb i denne sammenheng,og synes det er synd at Lyn skal måtte gå igjennom dette helvete som vi alle Leeds sup har smakt på noen år nå...Måtte det gå dere vel i fremtiden Lyn.
Bare en liten rettelse... Leeds brukte 2 kamper på å score 16 mot Lyn... 10-0 hjemme og 6-0 borte...


Da blir det vel 0-8 og 20-80 i ballbesittelse da  :D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

readysteady

Har plutselig 1 billett til overs (ikke min egen, jeg stiller).
Selges til pålydende, 250 kr.
Billetten har jeg altså på epost, så det er bare å sende denne over til deg som kjøper.
« Siste redigering: Juni 27, 2010, 09:28:33 av readysteady »

JanPSyse

Satser på at det blir kamp, og at Lyn ikke tar kvelden mens jeg er utenlands. Gleder meg som en unge til første live Leedskamp på en del år. Feriefotball blir jo alltid bra  ;)

Stiller med 1 stk forlovede + en Aston Villa supporter + meg.
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Øystein E

Kampen står ikke oppført på SkySports kampoversikt. Får håpe det bare er en forglemmelse der i gården. Nå er både kampbillett,hotell og flybillett ordnet. Kjosern ga meg billigst billett fra Kirkenes. Grei kar, men mange regler og stuff som han synes jeg må vite  :)
 

MrK

blir det noe opplegg mandag kveld?
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?


Tom S

http://www.hardrockcafe.no/events/leeds-united-days

Leeds United Days
 
To all Leeds United fan club members Hard Rock Cafe gives you the following offer:

Monday July 26th
10% discount on food, non-alcoholic drinks and in our shop.
Live performance by the fanclub + ex LUFC players drop by to say hello

Tuesday July 27th
10% discount on food, non-alcoholic drinks and in our shop.
There will also be surprises between 12.00 - 19.00.
Leeds United nostalgica on the big screen.
Live performance by the fanclub + ex LUFC players drop by to say hello

Wednesday July 28th
10% discount on food, non-alcoholic drinks and in our shop.

Overraskelser og ex-players, spennende  :)
Det er vel ikkje aldersgrense på dagtid  ???
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

  • Gjest
http://www.hardrockcafe.no/events/leeds-united-days

Leeds United Days
 
To all Leeds United fan club members Hard Rock Cafe gives you the following offer:

Monday July 26th
10% discount on food, non-alcoholic drinks and in our shop.
Live performance by the fanclub + ex LUFC players drop by to say hello

Tuesday July 27th
10% discount on food, non-alcoholic drinks and in our shop.
There will also be surprises between 12.00 - 19.00.
Leeds United nostalgica on the big screen.
Live performance by the fanclub + ex LUFC players drop by to say hello

Wednesday July 28th
10% discount on food, non-alcoholic drinks and in our shop.

Overraskelser og ex-players, spennende  :)
Det er vel ikkje aldersgrense på dagtid  ???

Ingen aldersgrense. Brian og Scott forlanger en tur på Hard Rock Cafe hver gang de er i Oslo, eller for den saks skyld når de er i en annen by med HRC :)

Tom S

http://www.hardrockcafe.no/events/leeds-united-days

Leeds United Days
 
To all Leeds United fan club members Hard Rock Cafe gives you the following offer:

Monday July 26th
10% discount on food, non-alcoholic drinks and in our shop.
Live performance by the fanclub + ex LUFC players drop by to say hello

Tuesday July 27th
10% discount on food, non-alcoholic drinks and in our shop.
There will also be surprises between 12.00 - 19.00.
Leeds United nostalgica on the big screen.
Live performance by the fanclub + ex LUFC players drop by to say hello

Wednesday July 28th
10% discount on food, non-alcoholic drinks and in our shop.

Overraskelser og ex-players, spennende  :)
Det er vel ikkje aldersgrense på dagtid  ???

Ingen aldersgrense. Brian og Scott forlanger en tur på Hard Rock Cafe hver gang de er i Oslo, eller for den saks skyld når de er i en annen by med HRC :)

Den er grei!
COME ON LEEDS !!

Larsen

5stk billetter bestillt! Satser på fint vær og mange mål!
 :)
Hvor i himmelens navn får man tak i billetter?? Har lett "overalt"(tydligvis ikke,  ::))
Hvor har du bestilt de??

En smule panisk nå...