Skrevet av Emne: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel  (Lest 80226 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

berlin

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #90 på: Mai 28, 2010, 13:41:12 »
En ubetinget fordel med å ha "Schmeichel" i troppen, er at navnet er befriende enkelt å uttale uansett hvilken tilstand man er i når det gjelder rusmidler. Ja, jeg vil faktisk si det blir enklerere og enklere jo flere øl som svelges ned. Gjorde en test i går kveld, og det funket veldig bra. Vel og merke drakk jeg kvalitetsøl.  8)

Verre er det skriftlig. Fryktelig vanskelig å stokke både rekkefølge på, og antall 'c'-er og 'h'er.  :-\ :-[
« Siste redigering: Mai 28, 2010, 13:42:44 av berlin »

stefan

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #91 på: Mai 28, 2010, 14:07:50 »
Kjekt med ny keeper,god på strek, men er litt vinglete i feltet. Jeg er ikke sikker på at det var den type keeper vi trengte nå...I mine øyne så er Higgs førstevalg hvis helsen hans holder.
Lagoppstilling med spillere vi vet er med neste år: (klarte ikke dy meg)

                                          Higgs
                        Bromby        Naylor       Kish
 
      Gradel       Howson      Kilkenny   Johnson      White

                                  Snodgrass
                                                Becchio
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Kickthemdown

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #92 på: Mai 28, 2010, 16:40:12 »
Kjekt med ny keeper,god på strek, men er litt vinglete i feltet. Jeg er ikke sikker på at det var den type keeper vi trengte nå...I mine øyne så er Higgs førstevalg hvis helsen hans holder.
Lagoppstilling med spillere vi vet er med neste år: (klarte ikke dy meg)

                                          Higgs
                        Bromby        Naylor       Kish
 
      Gradel       Howson      Kilkenny   Johnson      White

                                  Snodgrass
                                                Becchio
Ja Kasper sier nok ja til Leeds for å sitte på benken  :D

berlin

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #93 på: Mai 28, 2010, 17:00:21 »
Kjekt med ny keeper,god på strek, men er litt vinglete i feltet. Jeg er ikke sikker på at det var den type keeper vi trengte nå...I mine øyne så er Higgs førstevalg hvis helsen hans holder.
Lagoppstilling med spillere vi vet er med neste år: (klarte ikke dy meg)

                                          Higgs
                        Bromby        Naylor       Kish
 
      Gradel       Howson      Kilkenny   Johnson      White

                                  Snodgrass
                                                Becchio
Ja Kasper sier nok ja til Leeds for å sitte på benken  :D

Andre gang på kort tid at jeg siterer deg Alta-White, men har defintivt ikke et horn i siden til deg.  ;)
Saklig/faglig tror jeg ikke Grayson er en så hjernedød dust at han lovet Kasper keeper-plassen på A-laget,
han må finne seg i å konkurrere med Higgs. Derimot, har Grayson sikkert sagt noe sånt som at hvis han gjør sine saker bra på trening og i pre-season, så vil han få sjansen. I pre-season regner jeg med at Higgs og Smaikjell deler kampene ganske broderlig.
« Siste redigering: Mai 28, 2010, 17:12:11 av berlin »

Kickthemdown

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #94 på: Mai 28, 2010, 17:13:48 »
Kjekt med ny keeper,god på strek, men er litt vinglete i feltet. Jeg er ikke sikker på at det var den type keeper vi trengte nå...I mine øyne så er Higgs førstevalg hvis helsen hans holder.
Lagoppstilling med spillere vi vet er med neste år: (klarte ikke dy meg)

                                          Higgs
                        Bromby        Naylor       Kish
 
      Gradel       Howson      Kilkenny   Johnson      White

                                  Snodgrass
                                                Becchio
Ja Kasper sier nok ja til Leeds for å sitte på benken  :D

Andre gang på kort tid at jeg sitere deg Alta-White, men har defintivt ikke et horn i siden til deg.  ;)
Saklig/faglig tror jeg ikke Grayson er en så hjernedød dust at han lovet Kasper keeper-plassen på A-laget,
han må finne seg i å konkurrere med Higgs. Derimot, har han sikkert sagt noe sånt som at hvis han gjør sine saker bra på trening og i pre-season, så vil han få sjansen. I pre-season regner jeg med at Higgs og Smaikjell deler kampene ganske broderlig.
Han kunne velge å gå til en premier League klubb å sitte på benken. Jeg tror han er blitt garantert startplass i serieåpningen, ellers tviler jeg sterkt på at han hadde kommet til oss. At de deler på spilletiden i pre-season er jeg enig i..  :)


Kato

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #95 på: Mai 28, 2010, 20:37:34 »
Tror ikke det er noen tvil om at Schmeichel ved seriestart er 1.keeper i Leeds.

 

Masinga

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #96 på: Mai 28, 2010, 21:36:30 »
Kanon! Velkommen til fotballens Mekka. Unge Schmeichel virker både ivrig, dyktig for alderen og bra ute i feltet. Det trengs entusiasme og det får vi nå.
Masinga, medl.nr. 1250

baste

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #97 på: Mai 29, 2010, 00:27:19 »
Slapp av...

...jeg er fortsatt Bates største kritiker! - han slipper ikke unna
Og min negative side dukker sikkert opp om noen uker om Simon/ Bates ikke leverer på transfer markedet...  ;D

Silly Season er gøy... og nå har vi spikra trøye nr. 1

                                                  1
                                              CASPER

2                                    3                 6                           5
?                                    ?               KISH                        ?



7                                    4                 8                          11
SNODDY                         ?               KILLA                       ?


                                    9                    10
                                    ?                     ?

Benk:
Higgs
Parker
White
Naylor
Howson
Becchio 10

Gradel

Runar

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #98 på: Mai 29, 2010, 01:02:10 »
Er ikke Kish nummer 3?
 

Kickthemdown

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #99 på: Mai 29, 2010, 02:01:48 »
Er ikke Kish nummer 3?
Var sikker på at han hadde forlatt klubben  ???

http://en.wikipedia.org/wiki/Radostin_Kishishev

Evig Pint

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #100 på: Mai 29, 2010, 04:35:38 »
 :) Aldri forstått dette Kish kallenavnet... Dårlige assosiasjoner, dessuten forstår jeg ikke hvordan det kan være Kisnorbo. Tror vi skal kalle ham Paddy, sånn for sikkerhetsskyld
Marching on together

TK20

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #101 på: Mai 29, 2010, 10:13:14 »
:) Aldri forstått dette Kish kallenavnet... Dårlige assosiasjoner, dessuten forstår jeg ikke hvordan det kan være Kisnorbo. Tror vi skal kalle ham Paddy, sånn for sikkerhetsskyld

ENIG! Virker som noen tror han heter Kishnorbo.

Nei, Paddy er hyggelig.

R - R

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #102 på: Mai 29, 2010, 12:09:48 »
Skjønnar meg ikkje heilt på dei som seier dei ikkje blei imponert av Kasper når han stod for Shitty. 21 år gamal, slapp inn 5 mål på 7 kampar, og storspelte mot fleire av dei store laga, inkludert Arsenal og Scum.

Med mindre Kasper rotar det veldig til i pre-season, så kjem han garantert til å vere førstekeeper. Han er nok klubbens best betalte spelar og det største talentet i klubben. Higgs har vist seg som eit solid alternativ, men fjorårssesongen viste diverre også at han er skadeutsett. Kasper er framtida, Higgs er ikkje. Gledar meg til å sjå han i aksjon, ein kanon førstesignering! Tenkte at vi gjerne skulle ha hatt han når eg såg han blei fristilt frå kontrakten i Notts County, men såg på det som urealistisk. Gledeleg overrasking!
« Siste redigering: Mai 29, 2010, 12:14:18 av R - R »
- Rune

lojosang

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #103 på: Mai 30, 2010, 04:27:26 »
Er ikke Kish nummer 3?
Var sikker på at han hadde forlatt klubben  ???

http://en.wikipedia.org/wiki/Radostin_Kishishev


Ja, og vi priser ennu Herren og alle hans himmelske hærskarer for det! Huff. Ricketts og Joachim var jo STJERNER i forhold!  ;D
- Leif Olav

Promotion 2010

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #104 på: Juni 04, 2010, 09:38:43 »

LUFC Schmeichel picks up another award
Leeds new goalkeeper Kasper Schmeichel continues to collect awards for his exploits at his old club Notts County last season.

The Danish under 21 international kept 24 clean sheets last season in 48 games and helped the midlands club to the League Two title.

Schmeichel was named the League Two player of the season for his exploits and he`s now picked up the Macron Gold Glove award.

The award goes to the goalkeeper in each division of the Football League who keeps the most clean sheets during the season in the League, FA Cup, Carling Cup and Johnstone`s Paint Trophy combined.

The League One award went to Fraser Forster at Norwich City who managed 22 clean sheets.

Casper Ankergren managed the most clean sheets at Elland Road keeping 13 in 36 appearances whilst Shane Higgs managed 7 in 22.

David Martin enjoyed a 100% record in the Leeds goal keeping a clean sheet in his only game, the 2-0 win over Accrington Stanley in the Johnstone`s Paint Trophy.




Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=200732#ixzz0prqoMFWk
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Brian G.

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #105 på: Juni 06, 2010, 12:00:05 »
Kuuuuuuult ;D
LUSCOS 3302                           Leeds United fra vuggen til penalet

Leedsulf

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #106 på: Juni 16, 2010, 12:55:28 »
Nå som Kasper har vært klar en stund, kan vel debatten starte om hvordan etternavnet hans uttales.

Shmaikell eller Smaikjell?

Opp gjennom årene med faren i mål for de røde, har jeg vel hørt begge alternativer omtrent like mye.
Hva sier OEF'erne?
Dette er vel et ufattelig viktig tema, som må klarreres før "Kom igjen Schmeichel, kom igjen! (klapp-klapp)" runger ut fra Luscos-svingen på Bislett i slutten av juli.

Kickthemdown

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #107 på: Juni 16, 2010, 13:04:14 »
Nå som Kasper har vært klar en stund, kan vel debatten starte om hvordan etternavnet hans uttales.

Shmaikell eller Smaikjell?

Opp gjennom årene med faren i mål for de røde, har jeg vel hørt begge alternativer omtrent like mye.
Hva sier OEF'erne?
Dette er vel et ufattelig viktig tema, som må klarreres før "Kom igjen Schmeichel, kom igjen! (klapp-klapp)" runger ut fra Luscos-svingen på Bislett i slutten av juli.
:'(


 ;D

Trulsaren

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #108 på: Juni 16, 2010, 13:04:18 »
Evt bare bruker Kasper og unngå å bli assosiert med scums i samme slengen :)
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Dennis

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #109 på: Juni 16, 2010, 13:16:19 »
Evt bare bruker Kasper og unngå å bli assosiert med scums i samme slengen :)

Kæspah
Marching on together!

auren

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #110 på: Juni 16, 2010, 13:17:42 »
Nå som Kasper har vært klar en stund, kan vel debatten starte om hvordan etternavnet hans uttales.

Shmaikell eller Smaikjell?

Opp gjennom årene med faren i mål for de røde, har jeg vel hørt begge alternativer omtrent like mye.
Hva sier OEF'erne?
Dette er vel et ufattelig viktig tema, som må klarreres før "Kom igjen Schmeichel, kom igjen! (klapp-klapp)" runger ut fra Luscos-svingen på Bislett i slutten av juli.

Jeg regner med at nord eller en av våre andre hyggelige dansker på forumet kan gi svaret på dette  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

mac_gyver

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #111 på: Juni 16, 2010, 14:38:49 »
Evt bare bruker Kasper og unngå å bli assosiert med scums i samme slengen :)

Kæspah

haha ;D

men ja, smaikjell er vel best
Pride of Yorkshire

kjelvi

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #112 på: Juni 28, 2010, 10:43:47 »
Kasper Schmeichel to be a dad!

Kasper's fiance Stine broke the news on Facebook yesterday, publishing an ultrasound picture of the foetus as her profile image.
Kasper's agent Mads Fuller confirmed this to the Danish press today, saying the couple now plan to marry.
Kasper is 23 years old - the same age as his father Peter was when Kasper was born! This will make Peter a grandfather, at the age of 46.

DOFFER

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #113 på: Juni 28, 2010, 12:33:29 »
Gratulerer!
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Thomas

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #114 på: Juni 28, 2010, 15:04:38 »
TV2 nevnte faktisk dette for noen dager siden også.

http://www.tv2underholdning.no/gkn/keeperlegende-blir-bestefar-3237285.html

Promotion 2010

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #115 på: Juli 02, 2010, 21:37:17 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

nord

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #116 på: Juli 04, 2010, 04:58:48 »
Jeg tror at hans efternavn udtales "smeigel". ;D
 

Superfan

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #117 på: August 09, 2010, 00:05:04 »
Kasper var outstanding i lørdagens kamp. Her er klipp fra den utrolige dobbeltredningen i andre omgang. Imponerte også med raske, lange og presise utspill.

http://www.youtube.com/watch?v=1bAqdRwlQ44

Masinga

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #118 på: August 09, 2010, 09:09:55 »
Thank God for Schmeichel! Han var kampens beholdning på lørdag. Faktum er at Derby kunne vunnet 5-1, var det ikke for unge Schmeichel.
Masinga, medl.nr. 1250

Tom S

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #119 på: August 09, 2010, 09:21:36 »
Thank God for Schmeichel! Han var kampens beholdning på lørdag. Faktum er at Derby kunne vunnet 5-1, var det ikke for unge Schmeichel.

Eller 5-4, var det ikkje for tverra og redning på strek...
COME ON LEEDS !!