Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Billy Paynter  (Lest 84271 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #330 på: Januar 24, 2012, 12:08:31 »
Har vondt av Billy jeg...skulle virkelig ønske han kom igang igjen...

Du kan si mye om at det kaansje er synd i han. Men mindre målfarlig spiss skal du leite lenge etter.
Hva er stat-en hans, alle klubber medregnet?
Puttet jevnt og trutt ja? Hehe:

2000–2006        Port Vale      144   (30)
2005–2006     â†’Hull City (loan)        9   (3)
2006               Hull City                  13   (0)
2006          â†’ Southend United (loan) 1   (0)
2006–2007       Southend United        8   (0)
2007          â†’ Bradford City (loan)   15   (4)
2007–2010       Swindon Town       122   (45)
2010–             Leeds United       23   (1)
2011–2012    → Brighton & Hove Albion (loan) 10   (0)
 ::)

RoarG

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #331 på: Januar 24, 2012, 12:14:41 »
puttet jo jevnt i swindon. I leeds derimot var det vel katastrofalt. Om dette skyldes at han ikke tok nivået eller dalende selvtilit er ikke godt og si. Men tror han aldri hadde blomstret i leeds. Skyt meg om eg tar feil
Spisser lever jo av å score. Gjør de ikke det, tar konkurrentene raskt over. Det å score mål, er også et resultat av selvtillit, og det får du når noen tror på det du driver med, dvs. tillit fra andre produserer selvtillit. Da kan vi jo spørre oss om Grayson har vist nok tålmodighet med Paynter, eller om han bare har tenkt at vi har andre som kan gjøre jobben bedre. Paynter kom jo inn i laget etter Beckfords avgang, og mange (deriblant jeg) så på Paynter som en spennende signering. Uansett, PL-nivå holder han vel ikke. Han kan godt selges om noen byr noe for han.
Takk for CV-en hans, forresten. En OK goalgetter, m.a.o.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #332 på: Januar 24, 2012, 12:22:19 »
puttet jo jevnt i swindon. I leeds derimot var det vel katastrofalt. Om dette skyldes at han ikke tok nivået eller dalende selvtilit er ikke godt og si. Men tror han aldri hadde blomstret i leeds. Skyt meg om eg tar feil
Spisser lever jo av å score. Gjør de ikke det, tar konkurrentene raskt over. Det å score mål, er også et resultat av selvtillit, og det får du når noen tror på det du driver med, dvs. tillit fra andre produserer selvtillit. Da kan vi jo spørre oss om Grayson har vist nok tålmodighet med Paynter, eller om han bare har tenkt at vi har andre som kan gjøre jobben bedre. Paynter kom jo inn i laget etter Beckfords avgang, og mange (deriblant jeg) så på Paynter som en spennende signering. Uansett, PL-nivå holder han vel ikke. Han kan godt selges om noen byr noe for han.
Takk for CV-en hans, forresten. En OK goalgetter, m.a.o.
Såvidt jeg kan se, har han bare 4 mål på nivå over L1. Jeg vil ikke kalle det imponerende for en 27-år gammel spiss, som fikk nok av sjanser i fjor! 23 kamper og 1 (!) mål er ikke godt nok for en spiss!

RoarG

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #333 på: Januar 24, 2012, 13:04:50 »
Nei, jeg må nok si meg enig med deg. Han har skuffet meg. Bør nok finne seg annen arbeidsgiver. Tror han blir solgt etter sesongslutt, opprykk eller ei.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Andersen

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #334 på: Januar 24, 2012, 13:37:26 »
Snakk om gedigent feilkjøp av SG !

RoarG

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #335 på: Januar 24, 2012, 13:41:07 »
Snakk om gedigent feilkjøp av SG !
Kan si meg enig. Han ble kjøpt rett etter at opprykket til nPC var klart i 2010. Kjøpet var selvsagt med tanke på at han skulle være toneangivende i Leeds, dvs. mestre nivået i divisjonen. Han kan vel trygt sies hverken å ha vært toneangivende eller tatt nivået på noen overbevisende måte.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #336 på: Januar 24, 2012, 14:05:56 »
Snakk om gedigent feilkjøp av SG !
Kan si meg enig. Han ble kjøpt rett etter at opprykket til nPC var klart i 2010. Kjøpet var selvsagt med tanke på at han skulle være toneangivende i Leeds, dvs. mestre nivået i divisjonen. Han kan vel trygt sies hverken å ha vært toneangivende eller tatt nivået på noen overbevisende måte.

Det er jo egentlig Paynter som passer best inn i 4-5-1, eller sammen med Becchio kunne de gjort litt "skade" på motstanderlaget. Synd at han kom skjevt ut og fortsatte skjevt...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #337 på: Januar 24, 2012, 14:59:16 »
Snakk om gedigent feilkjøp av SG !
Kan si meg enig. Han ble kjøpt rett etter at opprykket til nPC var klart i 2010. Kjøpet var selvsagt med tanke på at han skulle være toneangivende i Leeds, dvs. mestre nivået i divisjonen. Han kan vel trygt sies hverken å ha vært toneangivende eller tatt nivået på noen overbevisende måte.

Det er jo egentlig Paynter som passer best inn i 4-5-1, eller sammen med Becchio kunne de gjort litt "skade" på motstanderlaget. Synd at han kom skjevt ut og fortsatte skjevt...
Hmm. Kan det være fordi han rett og slett ikke innehar nivået...?  ::)

RoarG

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #338 på: Januar 24, 2012, 15:40:14 »
Snakk om gedigent feilkjøp av SG !
Kan si meg enig. Han ble kjøpt rett etter at opprykket til nPC var klart i 2010. Kjøpet var selvsagt med tanke på at han skulle være toneangivende i Leeds, dvs. mestre nivået i divisjonen. Han kan vel trygt sies hverken å ha vært toneangivende eller tatt nivået på noen overbevisende måte.

Det er jo egentlig Paynter som passer best inn i 4-5-1, eller sammen med Becchio kunne de gjort litt "skade" på motstanderlaget. Synd at han kom skjevt ut og fortsatte skjevt...
Hmm. Kan det være fordi han rett og slett ikke innehar nivået...?  ::)
Den konklusjonen ligger snublende nær. Dessverre for Billy.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsulf

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #339 på: Januar 24, 2012, 17:49:44 »

Leedsfan

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #340 på: Januar 24, 2012, 17:50:36 »
Snakk om gedigent feilkjøp av SG !
Kan si meg enig. Han ble kjøpt rett etter at opprykket til nPC var klart i 2010. Kjøpet var selvsagt med tanke på at han skulle være toneangivende i Leeds, dvs. mestre nivået i divisjonen. Han kan vel trygt sies hverken å ha vært toneangivende eller tatt nivået på noen overbevisende måte.

Det er jo egentlig Paynter som passer best inn i 4-5-1, eller sammen med Becchio kunne de gjort litt "skade" på motstanderlaget. Synd at han kom skjevt ut og fortsatte skjevt...
Hmm. Kan det være fordi han rett og slett ikke innehar nivået...?  ::)

Ikke umulig... Personlig syntes jeg at Paynter er for spe til å være targetman, jeg liker de litt robuste. Jeg vil gjerne at de er over 190cm, men Kevin Davies funker og det gjør også Lambert på 187cm..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #341 på: Januar 24, 2012, 20:11:33 »
Jeg tror heller ikke dette er den klare erstatteren for Beckford. Med tanke på at Kandol er på vei ut, tror jeg det kommer minst en spiss til inn.

Likevel: Kupp med tanke på fjorårssesongen og at han kommer gratis gjør bare signeringen bedre.

DHY: Noen ganger tror jeg faktisk du MENER at overgangssummen bestemmer kvaliteten. Var Kisnorbo dårlig i årets sesong, selv om dere avskreiv han grunnet manglende sum? Er ikke Schmeichel like spennende ettersom han kom gratis? Ville Fabregas vært dårlig om han gikk til Barca på free transfer?

Merkelig at du alltid henger deg opp i om noen kommenterer at det er en god signering siden han ikke kostet pund. Veit i alle fall hva jeg ville valgt av å hente ti gratis spillere, kontra å hente de samme spillerne for 10 millioner pund.

Lover du å spise i deg ordene om det kommer en spiller til millionen?  ;)
Nå er det slik at summen i seg selv ikke bestemmer kvaliteten, men: hadde det enda vært kjente gode spillere som kom gratis til oss.Er enig i at Schmeichel kan være et scoop, men alle disse andre uten kontrakt eller som kommer gratis har vi nesten ikke hørt om.Poenget er at denne klubben som omsetter for ca £25mill i året, har altså ikke råd til å kjøpe en kvalitetsspiller til feks £1mill for å gi et signal om at klubben satser på å rykke opp til PL.Jeg mener at ingenting idag gir signaler om at denne klubben satser på opprykk og vil tiltrekke seg gode spillere.Imidlertid skal jeg legge meg langflat hvis bukkeskjegget splasher ut £1mill på en spiller som Grayson ønsker.Dessverre tror jeg ikke det vil skje.Tør jeg minne om at mange her på forumet spådde en helt annen pengebruk i få tak i gode spillere bare vi rykket opp.Vel, nå har vi rykket opp.... ;D
Lite har forandret seg...

DenHviteYeboah

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #342 på: Januar 24, 2012, 20:15:43 »
en engelsk forretningsforbindelse er Swindon fan...og bosatt i dette hølet...

Han tok vel ikke frem de store ordene i sin beskrivelse av Maler'n...


Skåret 29 mål i fjor på 45-46 kamper, men har kun 83 mål på 230 kamper de siste 10 sesongene i proff fotball, så sååååå profilic er han ikke.

De 30 første målene på 6 år i Port Vale!
De nestesiste 16 målene på 75 kamper over tre år i Swindon!

Kun en sesong i sin karriere med 29 mål. Har aldri vært i nærheten av noe tilsvarende.


Fysk og UT!  :o
som jeg har sagt helt siden Paynter kom: Rask-som ikke holder nivået!
Fortsatt rask...som mange andre dessverre....

Leedsfan

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #343 på: Januar 24, 2012, 23:17:57 »
Jeg tror heller ikke dette er den klare erstatteren for Beckford. Med tanke på at Kandol er på vei ut, tror jeg det kommer minst en spiss til inn.

Likevel: Kupp med tanke på fjorårssesongen og at han kommer gratis gjør bare signeringen bedre.

DHY: Noen ganger tror jeg faktisk du MENER at overgangssummen bestemmer kvaliteten. Var Kisnorbo dårlig i årets sesong, selv om dere avskreiv han grunnet manglende sum? Er ikke Schmeichel like spennende ettersom han kom gratis? Ville Fabregas vært dårlig om han gikk til Barca på free transfer?

Merkelig at du alltid henger deg opp i om noen kommenterer at det er en god signering siden han ikke kostet pund. Veit i alle fall hva jeg ville valgt av å hente ti gratis spillere, kontra å hente de samme spillerne for 10 millioner pund.

Lover du å spise i deg ordene om det kommer en spiller til millionen?  ;)
Nå er det slik at summen i seg selv ikke bestemmer kvaliteten, men: hadde det enda vært kjente gode spillere som kom gratis til oss.Er enig i at Schmeichel kan være et scoop, men alle disse andre uten kontrakt eller som kommer gratis har vi nesten ikke hørt om.Poenget er at denne klubben som omsetter for ca £25mill i året, har altså ikke råd til å kjøpe en kvalitetsspiller til feks £1mill for å gi et signal om at klubben satser på å rykke opp til PL.Jeg mener at ingenting idag gir signaler om at denne klubben satser på opprykk og vil tiltrekke seg gode spillere.Imidlertid skal jeg legge meg langflat hvis bukkeskjegget splasher ut £1mill på en spiller som Grayson ønsker.Dessverre tror jeg ikke det vil skje.Tør jeg minne om at mange her på forumet spådde en helt annen pengebruk i få tak i gode spillere bare vi rykket opp.Vel, nå har vi rykket opp.... ;D
Lite har forandret seg...

Grayson har valgt å bruke pengene på kvantitet fremfor kvalitet. Grayson har brukt masse penger på rask som du ville kalt det... Gwyn Williams må jo også få tyn, hva gjør han egentlig?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #344 på: Januar 24, 2012, 23:20:53 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #345 på: Januar 26, 2012, 10:30:42 »
"Tenk om"........Paynter fikk tillit og scora massivt fremover da!  Som en NY spiller-
og spissen han var da Leeds hentet ham..

http://www.leedsunited.com/news/20120124/paynter-and-pattison-on-target-in-win_2247585_2587548
 

Leedsfan

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #346 på: Januar 26, 2012, 10:59:14 »
"Tenk om"........Paynter fikk tillit og scora massivt fremover da!  Som en NY spiller-
og spissen han var da Leeds hentet ham..

http://www.leedsunited.com/news/20120124/paynter-and-pattison-on-target-in-win_2247585_2587548


Jeg sitter med en følelse av at det er noe uforløst, veldig veldig mye uforløst. Jeg tar sikkert feil, men ha Paynter i hvertfall på benken...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #347 på: Januar 26, 2012, 11:15:52 »
Hehehe. Enough said.

RoarG

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #348 på: Januar 26, 2012, 12:12:05 »
Synes signeringen av Paynter karakteriserer Graysons arbeid som spillerutvikler. Han fikk en bra målscorer (t.o.m. gratis i 2010). Hva har han fått ut av det talentet? Det er Grayson som er problemet, ikke spillerne.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #349 på: Januar 26, 2012, 12:44:39 »
Synes signeringen av Paynter karakteriserer Graysons arbeid som spillerutvikler. Han fikk en bra målscorer (t.o.m. gratis i 2010). Hva har han fått ut av det talentet? Det er Grayson som er problemet, ikke spillerne.




Dessverre er du antagelig inne på noe her......vi har vel sett dette flere ganger uten at jeg kan ramse opp som andre med bedre hukommelse kan. Men, tenk om......
Yeboahs vitne

Cherry

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #350 på: Januar 26, 2012, 13:05:01 »
Det handler om tillit & spilletid!!

Bruce, Bromby, Nunez, Forsell, Paynter, Sam, Somma......av dagens stall!
I tillegg endel som har forlatt oss, og får spille fast i andre klubber....
sikkert en bra liste det også!
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #351 på: Januar 26, 2012, 14:43:54 »
Det handler om tillit & spilletid!!

Bruce, Bromby, Nunez, Forsell, Paynter, Sam, Somma......av dagens stall!
I tillegg endel som har forlatt oss, og får spille fast i andre klubber....
sikkert en bra liste det også!




Du har rett.......... :'(
Yeboahs vitne

KingHowson

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #352 på: Januar 26, 2012, 15:02:42 »
Det handler om tillit & spilletid!!

Bruce, Bromby, Nunez, Forsell, Paynter, Sam, Somma......av dagens stall!
I tillegg endel som har forlatt oss, og får spille fast i andre klubber....
sikkert en bra liste det også!




Du har rett.......... :'(

hvertfall sam har imponert meg hver gang jeg har sett han i aksjon.

RoarG

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #353 på: Januar 26, 2012, 15:07:46 »
Det handler om tillit & spilletid!!

Bruce, Bromby, Nunez, Forsell, Paynter, Sam, Somma......av dagens stall!
I tillegg endel som har forlatt oss, og får spille fast i andre klubber....
sikkert en bra liste det også!
Enig. Dersom alle disse spillerne er gode nok, og ikke får spille, kan det tyde på at Grayson har investert i en for stor spillerstall. Når de så ikke får spille, blir de dårligere enn da de kom. Sløsing med mennesker og penger.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Bites Yer Legs

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #354 på: Februar 28, 2012, 17:28:17 »
KEEP FIGHTING!!

DenHviteYeboah

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #355 på: Februar 28, 2012, 17:40:16 »

Woody

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #356 på: Februar 28, 2012, 17:43:59 »
Det handler om tillit & spilletid!!

Bruce, Bromby, Nunez, Forsell, Paynter, Sam, Somma......av dagens stall!
I tillegg endel som har forlatt oss, og får spille fast i andre klubber....
sikkert en bra liste det også!

Det er vel fleire på den lista som har fått både tillitt og bra med spilletid ;)
LIFE IS LEEDS

fjellhaugen

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #357 på: Februar 28, 2012, 20:29:33 »
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Dennis

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #358 på: Mars 14, 2012, 18:50:48 »
Så ser det ut til at Paynter takker nei til et låneopphold i Notts County, for å kjempe om plassen i Leeds, selv om han nok står et stykke bak i rekka på topp.

Det skal derimot bli spennende å se om Warnock faktisk kan piske liv i Elland Road-karrieren til Billy, med det lite hyggelige tilnavnet Låvedør. Slik jeg ser/så det, led han av en slett innstilling og elendig selvtillit (arbeidsinnsats var grunnen til at mange likte Ross, på tross av dårlige målrate i fjor, også der).

Kan Warnocks "no nonsense"-innstilling rett og slett PISKE Paynter i form eller er han rett og slett en dårlig fotballspiller med en "fluke" av en sesong i Swindon?

Jeg har mine tvil, men om Paynter kommer tilbake som en målscorer, må vel selv Håkon få troen på Neil Warnock som en PL-manager!? :D ;)

Marching on together!

ØBS

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #359 på: Mars 14, 2012, 21:37:14 »
Mulig jeg kaster inn en brannfakkel her...

...men Paynter er etter min mening en spillertype alt for lik Becchio, bare dårligere.  Disse to på banen samtidig gjør oss alt for endimensjonale på topp...

Vi har sett mot større/bedre klubber at Becchio blir alt for veik (som i cup-kampene mot PL lag som bl.a. Arsenal), og Paynter er IKKE av samme kvalitet.  Bra men ikke bra nok.

Sånn har i hvertfall jeg sett ham de gangene jeg har hatt muligheten...

Synspunkter??
LUSCOS-hilsen
ØBS