Skrevet av Emne: Kasper bud er akseptert...  (Lest 42557 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

nord

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #150 på: Juni 21, 2011, 11:23:43 »
Ja dette er et chokk - hvorfor sælge vores fremtid til Leicester! Men jeg tror at der findes en bedre forklaring og at Grayson "har en plan", som vi endnu ikke har kunnet regne ud!.  
 

lojosang

Sv: Re: Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #151 på: Juni 21, 2011, 11:25:09 »
Hvorfor er det slik at artikler som forsvarer måten Leeds driver på er reflekterte og artikler som er kritiske til måten Leeds driver på er bak mål.

Har du noen gang tenkt tanken "det er ikke dem, det er meg?" :D
- Leif Olav

auren

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #152 på: Juni 21, 2011, 11:35:59 »
Hvorfor er det slik at artikler som forsvarer måten Leeds driver på er reflekterte og artikler som er kritiske til måten Leeds driver på er bak mål.

Idioti å selge før en erstatter er klar. Hvordan skal da Leeds greie å overbevise spillere om at Leeds er en klubb som vil opp til Premier League. Når Leeds ikke konkurerer med andre lag på lønninger. Ja da må Leeds vise til at det er et  lag som skal opp og vil satse. Men når evt nye spillere da vurderer Leeds. Da er det ikke en fordel at disse spillerne ser at klubben tømmes for spillere

Reflektert er man når man evner å se en sak fra flere sider. Det klarer jo ikke du, j.k.r.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Trulsaren

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #153 på: Juni 21, 2011, 11:51:03 »
Tenk på det gutter, ingen PL-klubber har meldt sin interresse, kun Sven og han har ikke peiling, det vet vi alle. Neste sesong skal VI spille i PL, og er ikke Kasper god nok for de som spiller i PL nå er han heller ikke god nok for oss!
Han har da flere PL kamper hvor han spilte glimrende. Mener å huske at folk lurte på hvorfor han ble satt på benken med en gang førstekeeper kom tilbake..
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Lucas_Radebe

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #154 på: Juni 21, 2011, 11:55:59 »
Kasper hadde ikke en svak sesong, det er feil.

Det er vel et spørsmål om meninger, men dersom du hadde sett alle kampene i fjor hadde du nok sett at det var mange mangler i spillet hans. Han har noen veldig gode spissferdigheter, men han har kostet oss mange mål ved et antall tabber også. Feltarbeidet hans er for eksempel ikke bedre enn Ankergren sitt for øyeblikket.

Hvis vi sammenligner med keeperne ellers i Championship så hadde Kasper en sesong som ikke klassifierer han som de 50 % beste keeperne i divisjonen i min mening.

Kato

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #155 på: Juni 21, 2011, 11:58:25 »
Du kan argumentere så mye du vil, men jeg er helt uenig i at han hadde en svak sesong.

Forbedringspotensiale på enkelte felt, ja. Men svak sesong det henger ikke på greip hos meg.
 

h.b

  • Gjest
Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #156 på: Juni 21, 2011, 12:01:29 »
Vel. siden vi nå er i den situasjon at flere spillere kun har et år igje av kontrakten. Gradell inkludert. Ja da bør Leeds nå sette seg ned med disse spillerne og gi de et nytt kontraktsforslag. De som ikke skriver under omgående . Ja de bør selges.
For siden dette ble brukt mot K.S. Ja da bør det gjelde alle

Bites Yer Legs

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #157 på: Juni 21, 2011, 12:09:32 »
http://www.teamtalk.com/leeds-united/6998682/Leeds-right-to-cash-in-on-keeper-Kasper

En fin og reflektert artikkel.

auren

Tja.. Det å satse på Kirkland vil jo være å skyte seg i foten, han er jo aldri frisk! Alle keepere nevnt, untatt Murphy formoder jeg, er jo på PL-lønninger. Tjener vi på dette da? Gevinsten er isåfall 1mill £ pluss/minus, ikke nok for en keeper på Schmeichels nivå! Og hvordan hindrer dette salget oss å selge Gradel eller Snoddy? Det poenget tok jeg ikke..
KEEP FIGHTING!!

Leedsfan

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #158 på: Juni 21, 2011, 12:31:10 »
Vel. siden vi nå er i den situasjon at flere spillere kun har et år igje av kontrakten. Gradell inkludert. Ja da bør Leeds nå sette seg ned med disse spillerne og gi de et nytt kontraktsforslag. De som ikke skriver under omgående . Ja de bør selges.
For siden dette ble brukt mot K.S. Ja da bør det gjelde alle

Helt enig....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B-m

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #159 på: Juni 21, 2011, 12:32:56 »
Kan det være en byttehandel på gang med Oakley eller Wellens motsatt vei? Synes det er litt merkelig med dette salget, det ryktes jo at Grayson liker begge spillere. Wellens er ihvertfall perfekt for Leeds, Batty light.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Sølvreven

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #160 på: Juni 21, 2011, 13:26:39 »
Hvorfor er det slik at artikler som forsvarer måten Leeds driver på er reflekterte og artikler som er kritiske til måten Leeds driver på er bak mål.

Idioti å selge før en erstatter er klar. Hvordan skal da Leeds greie å overbevise spillere om at Leeds er en klubb som vil opp til Premier League. Når Leeds ikke konkurerer med andre lag på lønninger. Ja da må Leeds vise til at det er et  lag som skal opp og vil satse. Men når evt nye spillere da vurderer Leeds. Da er det ikke en fordel at disse spillerne ser at klubben tømmes for spillere
Hvordan vet du om en erstatter er klar eller ikke? Pleier Voldemort å varsle deg først om nye kjøp?
Jeg er like overrasket og forbannet over måten Kasper blir behandlet på her. Med det forsvaret han hadde foran seg i fjor, så er det et mirakel at vi ikke endte opp med 14o baklengs. Personlig så tror jeg at vi skal slite med å hente inn noen som er bedre enn han, og ihvertfall ikke for de småpengene de får for KS  :(
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

nord

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #161 på: Juni 21, 2011, 14:03:36 »
Kan det være taktik? jeg tænker på, at få Kasper til at signe en ny aftale?
nej - det er for langt ude   ??? ???
 

Blank_File

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #162 på: Juni 21, 2011, 14:37:47 »
http://www.leedsunited.com/news/20110621/gaffer-clarifies-schmeichel-decision_2247585_2379681?

Syns det er godt å høre, så for vi bare satse på det blir praksis også. Hvis det enda er snakk om Westwood så må han være bedre enn Schmeichel alle de gangene jeg har sett han.

Konklusjonen er at dette blir stygt dersom Westwood går til Sunderland. Ellers mener jeg det er det eneste rette.

B_Ød

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #163 på: Juni 21, 2011, 14:51:04 »
Tipper at dette har noe med KS evne til å kommunisere med bakre ledd pluss svakt feltarbeide å gjøre jeg...komm har ikke vært bra...og som med alt annet..er det nøkkelen det. Føler meg rett så trygg på at erstatter vil bli en bedre keeper for oss. Lett å la seg blende av feber-redninger, men det er mer til keeper-rollen enn det.
Ups & Ups!!

Kato

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #164 på: Juni 21, 2011, 14:58:51 »
Ja Grayson kan prøve å skjule egen udugelighet ved å legge skylda på Kasper. Saken er den at det hadde vært enda mer baklengs hvis det ikke hadde vært for keeperen.

Det er egentlig en skremmende uttalelse han kommer med. Han ser ikke selv at det er den defensive organiseringa det er noe riv ruskende galt med, på samme måte som han gjorde tidligere i vår.

Skyld på enkeltspillere når det går galt. Nærmere 100 baklengs er en systemfeil, ikke personfeil.
 

Glenn K

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #165 på: Juni 21, 2011, 15:02:39 »
Keeperen som kommer inn nå er en som har vært enig med Leeds for omtrent en uke siden. En som hadde kommet uansett utfall av dette med Kasper, ifølge Simon. Lukter Brown lang vei...

martind

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #166 på: Juni 21, 2011, 15:03:21 »
Ja Grayson kan prøve å skjule egen udugelighet ved å legge skylda på Kasper. Saken er den at det hadde vært enda mer baklengs hvis det ikke hadde vært for keeperen.

Det er egentlig en skremmende uttalelse han kommer med. Han ser ikke selv at det er den defensive organiseringa det er noe riv ruskende galt med, på samme måte som han gjorde tidligere i vår.

Skyld på enkeltspillere når det går galt. Nærmere 100 baklengs er en systemfeil, ikke personfeil.

Helt klart at det hadde vært flere baklengs uten en keeper!! Hadde ikke scoret så mye uten en spiss heller....
MOT!! We are Leeds!

Blank_File

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #167 på: Juni 21, 2011, 15:04:32 »
Ja Grayson kan prøve å skjule egen udugelighet ved å legge skylda på Kasper. Saken er den at det hadde vært enda mer baklengs hvis det ikke hadde vært for keeperen.

Det er egentlig en skremmende uttalelse han kommer med. Han ser ikke selv at det er den defensive organiseringa det er noe riv ruskende galt med, på samme måte som han gjorde tidligere i vår.

Skyld på enkeltspillere når det går galt. Nærmere 100 baklengs er en systemfeil, ikke personfeil.

Idiotisk påstand. Det kan ligge mange ting bak dette som ikke vi kjenner til.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #168 på: Juni 21, 2011, 15:04:47 »
Ja Grayson kan prøve å skjule egen udugelighet ved å legge skylda på Kasper. Saken er den at det hadde vært enda mer baklengs hvis det ikke hadde vært for keeperen.

Det er egentlig en skremmende uttalelse han kommer med. Han ser ikke selv at det er den defensive organiseringa det er noe riv ruskende galt med, på samme måte som han gjorde tidligere i vår.

Skyld på enkeltspillere når det går galt. Nærmere 100 baklengs er en systemfeil, ikke personfeil.

Han legger vel ikke skylden på Kasper, han vil bare styrke den possisjonen og da er det jo greit å gjøre det nå mens Sven vil kjøpe!

Men systemfeil/organisering, der er jeg enig :)

martind

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #169 på: Juni 21, 2011, 15:07:31 »
Nå er det vel sammenhengen organisering/personlige feil som er grunnen til alle baklengsmålene i fjor.
At spillere står feilplassert og ikke følger en organisert plan, det er jo faktisk en personlig feil. Dersom alle hadde fulgt planen slavisk så kunne vi bare skyldt på organiseringen, men tror neppe at det er tilfelle.

Alt fra feilplasseringer, timing, filpasninger etc, er personlige feil....
MOT!! We are Leeds!

Kato

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #170 på: Juni 21, 2011, 15:29:42 »
Ja Grayson kan prøve å skjule egen udugelighet ved å legge skylda på Kasper. Saken er den at det hadde vært enda mer baklengs hvis det ikke hadde vært for keeperen.

Det er egentlig en skremmende uttalelse han kommer med. Han ser ikke selv at det er den defensive organiseringa det er noe riv ruskende galt med, på samme måte som han gjorde tidligere i vår.

Skyld på enkeltspillere når det går galt. Nærmere 100 baklengs er en systemfeil, ikke personfeil.

Idiotisk påstand. Det kan ligge mange ting bak dette som ikke vi kjenner til.


Jeg velger å kommentere basert på uttalelsene som foreligger. Hvis man til enhver tid må vite alt som skjer bak lukkede dører før man uttaler seg, så kan vi bare legge ned hele greia her inne. Da har vi ingenting å diskutere.

Står for min påstand om at Simon Grayson ikke har kompetansen som kreves vedrørende defensiv organisering (Les udugelig)
 

h.b

  • Gjest
Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #171 på: Juni 21, 2011, 15:34:17 »
Ja Grayson kan prøve å skjule egen udugelighet ved å legge skylda på Kasper. Saken er den at det hadde vært enda mer baklengs hvis det ikke hadde vært for keeperen.

Det er egentlig en skremmende uttalelse han kommer med. Han ser ikke selv at det er den defensive organiseringa det er noe riv ruskende galt med, på samme måte som han gjorde tidligere i vår.

Skyld på enkeltspillere når det går galt. Nærmere 100 baklengs er en systemfeil, ikke personfeil.

Idiotisk påstand. Det kan ligge mange ting bak dette som ikke vi kjenner til.


Jeg velger å kommentere basert på uttalelsene som foreligger. Hvis man til enhver tid må vite alt som skjer bak lukkede dører før man uttaler seg, så kan vi bare legge ned hele greia her inne. Da har vi ingenting å diskutere.

Står for min påstand om at Simon Grayson ikke har kompetansen som kreves vedrørende defensiv organisering (Les udugelig)


Helt riktig. Det at Grayson ikke ser hva som skjer i de bakre fireren, og velger å ta den enkleste løsningen. Nemlig selge første keeperen vår i den tro at en ny keeper skal få orden på sakene. Dette viser til slett kompetanse innenfor defansiv tankegang

eggus

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #172 på: Juni 21, 2011, 15:41:46 »
Dagens nyheter betyr ihvertfall at en del av oss her inne hadde rett når vi antok at en ny keeper allerede var klar, så gjenstår det å sjå hvem denne keeperen er.
 

Anders P

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #173 på: Juni 21, 2011, 15:45:09 »
Det er jo faktisk slik at keeper er endel av forsvaret som slipper inn så mange mål....Hvis vi får en bedre keeper må dette være greit. Det store spørsmålet er jo om vi får det....Schmeichel har jo et navn og var populær hos fansen.
Jeg regner med at Grayson rydder opp i forsvaret også - ikke tvil om vi trenger forsterkninger der!
 

Kjell Skjerven

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #174 på: Juni 21, 2011, 15:45:56 »
eg har ikkje lese alle 6 sidene her.Men det er sikkert noko som har kommentert Kasper sitt feltarbeid.Han er god paa streken men ute i feltet er han svak,han er ikkje sjef nok der.Om me hadde godteke tilbudet eller ikkje ville eg helst hatt ein ny keeper.
Side before self,every time.

testo

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #175 på: Juni 21, 2011, 15:54:40 »
Hvorfor blir det ikke annonsert vilken keeper som skal erstatte Kasper
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

berlin

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #176 på: Juni 21, 2011, 16:02:53 »
Ja Grayson kan prøve å skjule egen udugelighet ved å legge skylda på Kasper. Saken er den at det hadde vært enda mer baklengs hvis det ikke hadde vært for keeperen.

Det er egentlig en skremmende uttalelse han kommer med. Han ser ikke selv at det er den defensive organiseringa det er noe riv ruskende galt med, på samme måte som han gjorde tidligere i vår.

Skyld på enkeltspillere når det går galt. Nærmere 100 baklengs er en systemfeil, ikke personfeil.

Idiotisk påstand. Det kan ligge mange ting bak dette som ikke vi kjenner til.

Enig. For eksempel: Hvordan vet vi hvordan kommunikasjonen mellom Kasper og bakre firer har vært.

 

h.b

  • Gjest
Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #177 på: Juni 21, 2011, 16:05:42 »
Dagens nyheter betyr ihvertfall at en del av oss her inne hadde rett når vi antok at en ny keeper allerede var klar, så gjenstår det å sjå hvem denne keeperen er.

Hvis keeperen var i boks så hadde dette blitt annonsert.

berlin

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #178 på: Juni 21, 2011, 16:09:25 »
6 sider kommenteringer på 24 timer. Ingen skal komme å si at vi ikke har engasjerte forumdeltagere.

Dette er mitt 3dje innlegg i denne tråden, og gjentar at jeg har kverka den "impulsive" delen av meg. Kasper har spilt på det jevne, med noen styrker og noen svakheter. Ser ingen kommende storkeeper i Kasper, og er det ikke PL-prospekter vi vil ha? Jeg bare spør. Så kan du svare tjukkas-jason Brown, gnom. smurf koko-SG, etc, men jeg ville nå ha ventet en drøy uke eller mer med å trekke konklusjoner.  ::)

eggus

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #179 på: Juni 21, 2011, 16:10:19 »
Dagens nyheter betyr ihvertfall at en del av oss her inne hadde rett når vi antok at en ny keeper allerede var klar, så gjenstår det å sjå hvem denne keeperen er.

Hvis keeperen var i boks så hadde dette blitt annonsert.

Det står at avtalen er i orden, men medical er ikke unnagjort.