Skrevet av Emne: Legende: Gary Speed  (Lest 50886 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

newsome

Sv: Gary Speed død
« Svar #120 på: November 27, 2011, 23:24:16 »

Cannavaro

Sv: Gary Speed død
« Svar #121 på: November 27, 2011, 23:46:23 »
En helt forferderlig tragisk nyhet at Gary Speed er gått bort.
Var en av mine absolutte favoritter i flere sesonger. Et tap for fotballen og spesielt nå Wales. Bellamy ville ikke spille for LPool idag etter denne nyheten.

R.I.P Gary - we will always remember you.....
MFLU - Miracles For Leeds United

Rasmussen7

Sv: Gary Speed død
« Svar #122 på: November 27, 2011, 23:58:23 »
Er helt målløs...

Hvil i fred Gary... Du blir aldri glemt!

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Gary Speed død
« Svar #123 på: November 28, 2011, 00:34:40 »
Off off off .... Triste nyheter , skjønner ikke at han er borte !

LEGEND!
Pontus ❤

Thomas

Sv: Gary Speed død
« Svar #124 på: November 28, 2011, 02:25:31 »
http://news.sky.com/home/uk-news/article/16118668

Flott video fra Sky. Ser Noel Whelan dukker opp utenfor ER 1:30 ut i videoen.

Sydhagen

Sv: Gary Speed død
« Svar #125 på: November 28, 2011, 07:30:00 »
En av mine første Leeds-helter.......  :'(
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

flynn

Sv: Gary Speed død
« Svar #126 på: November 28, 2011, 09:41:47 »
Like sjokkert og sorgfull som mange av dere andre. Gary Speed var en lokal helt, som slo gjennom på den tiden mitt forhold til Leeds var på det aller sterkeste. Han hadde, som andre også har påpekt, alt. Sammen med McAllister, Batty og Strachan utgjorde han tidenes flotteste midtbanefirer i den hvite trøya.

Speed har alltid framstått som en ekte gentleman, og i alle klubber han har vært har han (såvidt jeg har fått med meg) en usedvanlig høy stjerne.

Nå hadde han nettopp startet en ny karriere, og så ut til å få meget gode resultater også som landslagssjef. Nettopp derfor er dette enda mer utrolig og deprimerende. At ex-spillere får depresjoner og psykiske problemer etter at de legger den aktive karrieren på hylla er til å fatte, men en som går rett over i trener/manager-yrket og dermed bevarer tilhørigheten til fotballfamilien skulle man tro var skånet for sånt.

Trist trist trist. Det føles som å miste en nær venn.
Nesten så jeg føler for å reise over i anledning begravelsen.

flynn

RoarG

Sv: Gary Speed død
« Svar #127 på: November 28, 2011, 10:11:15 »
Blir LUSCOS offisielt representert der? Evt. sender LUSCOS kondolanser på noen måte?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Blank_File

Sv: Gary Speed død
« Svar #128 på: November 28, 2011, 10:59:00 »
For en fryktelig nyhet! Jeg kjenner det skjærer i hjertet.  :'(
Jeg håper du får hvile i fred Gary!

Boxman

Sv: Gary Speed død
« Svar #129 på: November 28, 2011, 11:19:49 »
Tragiske greier dette. Bare forferdelig trist.

Han var en stor spiller, og en fin type, som jeg var så heldig å få møte på min første tur til Leeds i 1992. Tilfeldigvis havnet jeg på samme nattklubb som Speed(og noen til) på lørdagskvelden, og han var veldig imøtekommende, og vi hadde en hyggelig samtale. To dager senere var det en felles middag for reisefølget på Elland Road, og jeg stod og snakket med noen, når noen kom og pikket meg på skulderen. Det var Speed som lurte på om vi hadde hatt det hyggelig på byen på lørdagen. For meg forteller det alt om hvordan han var som type, og han ble selvsagt en favoritt for meg etter dette.

Takker for alle gode minner Gary! RIP
Proud to be Leeds!

Erik M

Sv: Gary Speed død
« Svar #130 på: November 28, 2011, 11:58:47 »
Har vært helt nummen i et døgn.  Som flere andre har nevnt, det føles som å miste en nær venn.  Kanskje på grunn av de utrolig tragiske omstendighetene.  Jeg har barn på samme alder og kan ikke fatte hva som kan ha skjedd som gjør at en sterk, voksen, suksessfull, populær mann finner ut at livet ikke er verdt å leve og at sønner og kone skal få oppleve dette. 
 

martind

Sv: Gary Speed død
« Svar #131 på: November 28, 2011, 12:15:29 »
En av mine første favirittspiller på Leeds! Så ufattelig trafisk og trist. Mine tanker går til alle som er berørt og spesielt hans familie! Hvil i fred Gary! :(
MOT!! We are Leeds!

bwirum

Sv: Gary Speed død
« Svar #132 på: November 28, 2011, 13:14:21 »
Stor person, stor spiller, stort tap.

Hvil i fred Gary.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Einar

Sv: Gary Speed død
« Svar #133 på: November 28, 2011, 13:31:38 »
Sjokkerende og ufattelig trist  :'( RIP!
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Gary Speed død
« Svar #134 på: November 28, 2011, 13:37:07 »
Blir LUSCOS offisielt representert der? Evt. sender LUSCOS kondolanser på noen måte?

Sitat;

Rune Roalsvig, formann i LUSCOS;

På vegne av LUSCOS la jeg ned en bukett med hvite roser på Billy Bremner statuen i formiddag. En ufattelig trist dag hvor fotball ikke betyr noen verdens ting. RIP Gary Speed.

LUSCOS kommer også til å være godt representert (styret) neste helg både på kampen mot millwall og og på Christmasparty senere samme dag, regner med Speed kommer til å bli nevnt en del ganger fra talerstolen den kvelden!

Tommern

Sv: Gary Speed død
« Svar #135 på: November 28, 2011, 14:21:06 »
R.I.P. Gary  :'(

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Gary Speed død
« Svar #136 på: November 28, 2011, 14:39:22 »
En av våre helter og en av fotballens gentlemen er gått bort- hvil i fred Gary Speed! Dette er fryktelig trist :'(
Yeboahs vitne

Tom S

Sv: Gary Speed død
« Svar #137 på: November 28, 2011, 16:22:24 »
http://www.dagbladet.no/2011/11/28/sport/gary_speed/per_edgar_kokkvold/19196091/


The Sun benekter gransking av Speed

The Daily Telegraph skriver at det snakkes om at en tabloidavis var i ferd med å trykke en privat historie fra livet til den tidligere Leeds, Everton, Newcastle og Bolton-spilleren. Rykter blant annet på mikrobloggtjenesten Twitter hevder det er tabloidavisa The Sun som har gransket Speed.
COME ON LEEDS !!

Masinga

Sv: Gary Speed død
« Svar #138 på: November 28, 2011, 16:26:15 »
Sjokkerende, trist og ufattelig! Jeg vil alltid huske Gary Speed som en av de fire på den legendariske midtbanen til Leeds på tidlig 90-tall (Batty, McAllister, Strachan og Speed). Kampen mot Norge ble hans siste, et solid punktum.
Masinga, medl.nr. 1250

RoarG

Sv: Gary Speed død
« Svar #139 på: November 28, 2011, 18:12:12 »
http://www.dagbladet.no/2011/11/28/sport/gary_speed/per_edgar_kokkvold/19196091/


The Sun benekter gransking av Speed

The Daily Telegraph skriver at det snakkes om at en tabloidavis var i ferd med å trykke en privat historie fra livet til den tidligere Leeds, Everton, Newcastle og Bolton-spilleren. Rykter blant annet på mikrobloggtjenesten Twitter hevder det er tabloidavisa The Sun som har gransket Speed.
Sannhetsgehalten i det The Sun skriver er lik null. Det inkluderer dementiene deres også. Engelsk tabloidpresses etikk er vel nærmest ikke-eksisterende.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Andersen

Sv: Gary Speed død
« Svar #140 på: November 28, 2011, 18:25:54 »
Nei fy fa....... engelske aviser spesiellt har verken etikk eller moral , til å skrive sant / usant i sine artikkler spør du meg ! Se hva som rulles opp der borte nå , tlf avlytting, innbrudd, trakkasering av kjentepersoner .

Joensen

Sv: Gary Speed død
« Svar #141 på: November 28, 2011, 20:07:57 »
Husker Gary Speed som en av de største spillerene på laget da jeg begynte å holde med Leeds på tidelig 90 tallet!

R.I.P.Gary :'(

Leedsfan

Sv: Gary Speed død
« Svar #142 på: November 28, 2011, 20:31:49 »
Det føles helt rart at man skal sitte hjemme å føle seg tom fordi Gary Speed har gått bort... Jeg er trist i dag også, og det virker som hele balløya føler det på samme måte.

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

newsome

Sv: Gary Speed død
« Svar #143 på: November 28, 2011, 20:35:01 »

Lucas_Radebe

Sv: Gary Speed død
« Svar #144 på: November 28, 2011, 20:36:57 »
Kondolansebook hos Wales sitt fotballforbund:

http://www.faw.org.uk/news/FAW81615.ink

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28906
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Gary Speed død
« Svar #145 på: November 28, 2011, 20:56:01 »
Det føles helt rart at man skal sitte hjemme å føle seg tom fordi Gary Speed har gått bort... Jeg er trist i dag også, og det virker som hele balløya føler det på samme måte.

Så enig, så enig. Gary var ikke familie, jeg har aldri møtt ham... Men dette har jeg ikke kommet over ennå   :'(

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Pettersen97

Sv: Gary Speed død
« Svar #146 på: November 28, 2011, 21:34:34 »
Kondolansebook hos Wales sitt fotballforbund:

http://www.faw.org.uk/news/FAW81615.ink

Har skrevet en kondolanse til Gary å hans familie.
The Mighty Whites

Papi

Sv: Gary Speed død
« Svar #147 på: November 28, 2011, 21:56:45 »
There is only one Gary Speed!!!!!

RIP!
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

berlin

Sv: Gary Speed død
« Svar #148 på: November 28, 2011, 22:42:46 »
Jeg møtte Gary Speed (sammen med hallghel forvørig) i påsken 1992, like før vi sikret mesterskapet. Gary McAllister var også der. Jeg husker tok en ale sammen med oss,
og selv om det er lenge siden, virket han som en likeable guy, men ingen extrovert type.

Synes det var sårt at han forlot Leeds, men man kan ikke annet enn å beundre hans lange og solide karriere.

Dette er vondt, og som Flynn, føler jeg nesten for å dra i begravelsen.

Hallgeir *

Sv: Gary Speed død
« Svar #149 på: November 28, 2011, 23:07:40 »
Jeg møtte Gary Speed (sammen med hallghel forvørig) i påsken 1992, like før vi sikret mesterskapet. Gary McAllister var også der. Jeg husker tok en ale sammen med oss,
og selv om det er lenge siden, virket han som en likeable guy, men ingen extrovert type.

Synes det var sårt at han forlot Leeds, men man kan ikke annet enn å beundre hans lange og solide karriere.

Dette er vondt, og som Flynn, føler jeg nesten for å dra i begravelsen.

Kan bare si meg 100% enig med deg. Dette er tungt å ta inn over seg. Minnene lever videre. Jeg har fremdeles autografen og bildet der jeg står mellom Gary Speed og Gary McAllister.

Det er altså snart 20 år siden..  :-[
Super Leeds since 1968