KAMP: vs Nottingham Forest, City Ground tirsdag 29/11 2011, kl 20:45

Started by ArneS, November 28, 2011, 10:02:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

asLeeds

DALHEIM WHITES

4ever arcticwhite

Quote from: 4ever arcticwhite on November 28, 2011, 10:48:50
Tap 3-1. >:(
Vi får en tidlig en i trynet fordi forsvaret sover, og får en til i løpet av første omgang.
Reduserer tidlig i første omgang, men Forest scorer igjen på en overgang når det gjenstår 10-15 minutter.
OK
Ser at jeg bommet litt i men forhåndsanalyse av kamputviklingen.
BUT WHO CARES  ;D
The future's so White I've got to wear shades 8)

Ankerjon15

mac_gyver

Pride of Yorkshire

stefan

Quote from: berlin on November 29, 2011, 22:39:31
Quote from: stefan on November 29, 2011, 22:37:00
Hvis vi ikke putter 3 kjappe til så må grayson gå. makan til møkkakamp..... ;D

På tide å skaffe seg en klasse-manager. Som f.eks Paul Jewell, Steve McClaren, Sven-Gorangutang Erikssssson, eller Steve Cotteril???  ;D
Tenk deg for en forferdelig april spøk DET hadde vært!!! Sven Goran E. unveiled as new Leeds manager! *grøss*
edit: typo
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Andersen

Le Jardin

vet ikke om noen har bemerket det før, men da ble det borteseier i alle Leedskampene i november! Må vi spille hjemme?
Terje, som alltid blir overrasket over våre resultater i det siste. "Ingenting" som forventet. Ups and downs-syndromet?
"Victory is in our sights"

Joensen

Flott med seier og opptur etter tapet mot Barnsley :)Får håpe vi forsetter denne trenden hjemme mot Millwall til helgen,blir nok en tøff kamp...

viking

Et fantantisk resultat!
Og en meget verdig markering av Gary Speed.
MOT
RIP , Gary..

RoarG

Topp! Har heng på M'Boro og Cardiff nå, som vi kan gå forbi med seier i neste kamp, og tap for dem.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

En fantastisk seier! Men viktig å ikke ta helt av. Forest var grisedårlig, og spilte nok sin svakeste kamp hittil denne sesongen. Hjemme mot Millwall blir det andre boller. Nesten så jeg er fornøyd med uavgjort i den kampen, med tanke på vår elendige hjemmeform for tiden.

Uansett: For en strålende aften, og for en måte å hedre Gary Speed på!

auren; Leeds and proud. MOT!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsulf

På tide å skaffe seg en klasse-manager. Som f.eks Paul Jewell, Steve McClaren, Sven-Gorangutang Erikssssson, eller Steve Cotteril???  ;D

Det begynner vel kanskje å brenne litt under føttene på Jewell etterhvert? Seks strake tap nå, og bare et par plussmål fra å ligge under streken. Jeg så for meg Ipwsich i andre enden av tabellen.

Sleivind

vielljaa

Endelig en kamp med godt spill, selv om forest var under pari. Måtte de bygge på denne prestasjonen (og formasjonen). Desember måned coming up nå og lagene vi møter har ikke vært strålende så langt, men man vet aldri. Det hadde i alle fall smakt med en run nå :) MOT
There is only one United

Hallgeir *

Quote from: Sleivind on November 29, 2011, 22:48:02
Repriser av scoringene er like moro på radio som på tv  ;D

Hadde håpet på et par ekstra på reprisen....   Uansett en minneverdig tirsdagskveld.
Super Leeds since 1968

RoarG

Quote from: auren on November 29, 2011, 22:47:18
En fantastisk seier! Men viktig å ikke ta helt av. Forest var grisedårlig, og spilte nok sin svakeste kamp hittil denne sesongen. Hjemme mot Millwall blir det andre boller. Nesten så jeg er fornøyd med uavgjort i den kampen, med tanke på vår elendige hjemmeform for tiden.

Uansett: For en strålende aften, og for en måte å hedre Gary Speed på!

auren; Leeds and proud. MOT!
Må jo bryte den sure hjemmetrenden før eller siden. Satser på at vi gruser Millwall til helga.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

berlin

Quote from: The Boy Eddie Gray on November 29, 2011, 22:47:28

På tide å skaffe seg en klasse-manager. Som f.eks Paul Jewell, Steve McClaren, Sven-Gorangutang Erikssssson, eller Steve Cotteril???  ;D

Det begynner vel kanskje å brenne litt under føttene på Jewell etterhvert? Seks strake tap nå, og bare et par plussmål fra å ligge under streken. Jeg så for meg Ipwsich i andre enden av tabellen.

Nettopp, disse såkalt "garantert-suksess" managerne gjør det ikke veldig bra, og et par av de er sparket.

raggen

in memory for speed, we love you by 4!!!!!

kjempebra kamp og endelig en god kvled igjen.. nå gjelder det og få det til på hjemmebane og
Forever Leeds United!!!!!!!!

Trond90

Fantastisk seier og for en måte å hedre Gary Speed på!

MOT!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Budda

Endre

J.N

Masinga

Masinga, medl.nr. 1250

Blank_File

Da er vi faktisk på play-off selv om Birmingham skulle vinne alt de har igjen. Det blir knalltøft, men om vi ikke får flere Blackpool-incidents, så tror jeg vi klarer play-off.

SirOlsen

I kveld er jeg meget, meget stolt.. ikke bare av laget vårt, men av alle fansen vår, og av alle andre fotballfans som har hedret Gary Speed ikveld, som bare fotballfans kan!

Gjorde et veldig inntrykk på meg han innringeren som fortalte at det er folk som har lagt ned både Newcastle-, Manchester United-, og Sheffield United trøyer på Billy Bremner statuen foran Elland Road... det gjorde et veldig inntrykk på meg!...
-SirOlsen-

Blank_File

Quote from: SirOlsen on November 29, 2011, 23:23:36
I kveld er jeg meget, meget stolt.. ikke bare av laget vårt, men av alle fansen vår, og av alle andre fotballfans som har hedret Gary Speed ikveld, som bare fotballfans kan!

Gjorde et veldig inntrykk på meg han innringeren som fortalte at det er folk som har lagt ned både Newcastle-, Manchester United-, og Sheffield United trøyer på Billy Bremner statuen foran Elland Road... det gjorde et veldig inntrykk på meg!...

Enig. Hele denne hendelsen og alt det har bært med seg er utrolig sterkt. Jeg har aldri kjent noe på så sterkt på kroppen om en person jeg ikke kjenner. Han var favorittspilleren min når jeg ble Leeds-fan, men likevel.

testo

Number 11 - The minute of the first goal in total domination.
Number 11 - Amount of points we are above Nott'm after the game.
Number 11 - Amount of goals more than Forest we had scored before the game.
Number 11 - The month and year.
And Number 11 - RIP Gary Speed
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Cannavaro

Det er dette som også er så fint med fotballen ; hvordan "familien" hedrer en av deres egne.
Varmet godt inn i hjerterota når fansen vår hyller Gary med tilrop lenge etter kampslutt.
At fans fra andre klubber legger ned sine drakter på Bremner-statuen for å vise ære, det er utrolig !   Når så gutta våre fikser jobben med 4-0 borte så er ingenting bedre, tross i det dystre budskapet vi fikk på søndag.

All ære til våre gutter idag (samt våre fans på City Ground), jeg bukker og takker for opplevelsen de ga oss en hustrig novemberkveld i 2011 !!
MFLU - Miracles For Leeds United

Jon R

En meget spesiell kamp med et meget spesielt resultat. Ikveld er jeg både stolt, trist og glad på en gang! Fy for gåsehud og klump i halsen når Leedssupporterne sang GARYGARYGARYGARY for full hals!  8) :'( :)
Jon R.