The Fa-Cup Third Round Proper Draw - Arsenal vs Leeds United

Started by JohnTiger, December 03, 2011, 18:05:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

newsome

dewsyleedsPaul Dews

Andy Lonergan is captain... #lufc

Tom S

COME ON LEEDS !!

Andersen

Spent på laget vårt som starter i dag, Nunez i Howson sin rolle ? SG CAN YOU DO SOME MAGIC !

kalle_92

Andy Lonergan med morsom presentasjon av lagkameratene i ESPN. :D Becchio er verste til å trene, mens Pugh er den mest profesjonelle.

Tom S

COME ON LEEDS !!

Therese

Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Thomas

Quote from: kalle_92 on January 09, 2012, 20:33:42
Andy Lonergan med morsom presentasjon av lagkameratene i ESPN. :D Becchio er verste til å trene, mens Pugh er den mest profesjonelle.

Så også intervju med Lorimer og Arsenals kaptein fra 72-finalen i starten av ESPNs sending. Også morsomt da en Leedsspiller traff ESPNs ekspert Martin Keown med et skudd under oppvarmingen. Leedsfansen våknet da :)

kalle_92

Quote from: Thomas on January 09, 2012, 20:37:47
Quote from: kalle_92 on January 09, 2012, 20:33:42

Så også intervju med Lorimer og Arsenals kaptein fra 72-finalen i starten av ESPNs sending. Også morsomt da en Leedsspiller traff ESPNs ekspert Martin Keown med et skudd under oppvarmingen. Leedsfansen våknet da :)
;D

Andersen

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

RoarG

Quote from: Therese on January 09, 2012, 20:36:59
Hvor ser folk kampen? Link til en ålreit stream?

Viasat Fotball. Vi spiller tydeligvis 4-5-1. Sikkert lurt, men det holder ikke. Vel, lykke til Leeds.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

sveifors

Forstår ikke lenger Grayson. Hvordan kan han velge ut lag og formasjoner der til stadighet toppscorereren blir utelatt? Det at Mormack er utelatt idag igjen betyr vel at han allerede er solgt eller skal selges for å finansiere mere daukjøtt eller så er gutten falt i unåde
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Ove

Beckham er på plass på tribunen, vil vel se en spennende fotballkamp han også  ;D

Therese

Quote from: RoarG on January 09, 2012, 20:44:32
Quote from: Therese on January 09, 2012, 20:36:59
Hvor ser folk kampen? Link til en ålreit stream?

Viasat Fotball. Vi spiller tydeligvis 4-5-1. Sikkert lurt, men det holder ikke. Vel, lykke til Leeds.

Mot betaling?
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

asLeeds

DALHEIM WHITES

Førde

Marching On Together

RoarG

Ingen vet hvor haren hopper, ingen vet hvorfor Grayson tar ut det laget han gjør. Skal sikkert lure Wenger ;)
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Hallgeir *

Denne kampen er jeg ganske så avslappet til. Er fornøyd med et hederlig tap; uttrykket som Tor Røste Fossen i sin tid var kjent for.
Super Leeds since 1968

Oggy

Oggy

Ove

greit nok at denne kampen ikke betyr så mye for alle, men vi kan ikke servere dem ballen på egen 15-meter. Forferdelig forsvarsspill

sveifors

ODea tror han spiller på Arsenal og gir bort ballen,
Sveifors

asLeeds

DALHEIM WHITES

sveifors

Townsend har vært svak i 2 anledninger, kanskje han vil for mye
Sveifors

Ove

Townsend vil mye men han må ta med resten av lagegt. Nytter ikke å gå gjennom hele Arsenal-laget hver gang. Nå må han roe seg ned litt.