Skrevet av Emne: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?  (Lest 330859 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hallgeir *

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #840 på: April 26, 2014, 12:37:19 »
Forstår Cellino godt. Vi har reddet plassen og har egentlig ikke noe hastverk. McD har fått en mulighet til å snu skuta i forutsigbare omstendigheter, det ser det ut som han ikke klarer.

Slik det ser ut så slipper Cellino å sparke en martyr, ikke mange som vil beholde han nå.

Det vil si at McD sitter ut kontrakten? Enten det eller så sparker han en "martyr".

Er det slik å forstå?
Super Leeds since 1968

Johrnino

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #841 på: April 26, 2014, 13:12:18 »
http://footballleagueworld.co.uk/carbone-next-leeds-boss/

Håper virkelig ikke dette stemmer. Carbone er jo virkelig en lettvekter i manager- rollen..
 

testo

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #842 på: April 26, 2014, 13:53:29 »
http://footballleagueworld.co.uk/carbone-next-leeds-boss/

Håper virkelig ikke dette stemmer. Carbone er jo virkelig en lettvekter i manager- rollen..

Lettvekter eller ikke, nå er det jo slik at MD ikke har gjort mye kreativt i den tiden han har heva lønn her.
Nytt blod og nytenking skader ikke etter over 10 år med helvete, jo før han forsvinner jo bedre spør du meg.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Hallgeir *

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #843 på: April 26, 2014, 14:28:42 »
Skal vi si oss fornøyd med at det kommer en grønnskolling som får lov til å teste sine evner som manager i klubben Leeds United?

Mannen har så godt som ingen CV å vise til i dette yrket. Hadde vi "godtatt" at det kom en fra Div. 1 i managerstolen? Tenker at det hadde blitt en hurtig rask-definisjon her inne. Jeg trodde faktisk det var en generell enighet om at nå var tiden inne for å gå for en med litt pondus og erfaring, ingen stol-lek i denne divisjonen lenger, eller uprøvde emner.

Bevares vel, Carbone kan overraske, men han blir fort et nytt medlem på Cellino sin liste over arbeidsløse managere.  :-\
Super Leeds since 1968

Leedsfan

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #844 på: April 26, 2014, 14:50:10 »
Skal vi si oss fornøyd med at det kommer en grønnskolling som får lov til å teste sine evner som manager i klubben Leeds United?

Mannen har så godt som ingen CV å vise til i dette yrket. Hadde vi "godtatt" at det kom en fra Div. 1 i managerstolen? Tenker at det hadde blitt en hurtig rask-definisjon her inne. Jeg trodde faktisk det var en generell enighet om at nå var tiden inne for å gå for en med litt pondus og erfaring, ingen stol-lek i denne divisjonen lenger, eller uprøvde emner.

Bevares vel, Carbone kan overraske, men han blir fort et nytt medlem på Cellino sin liste over arbeidsløse managere.  :-\

Grønnskolling?

Denne karen kjenner den engelske kulturen og var en meget god spiller i flere klubber. Nå vet jeg ikke om han blir en mann for akademiet eller som manager/coach i Leeds, men jeg synes ikke det høres avskrekkende. Nå er jeg så lei av McD og hans manglende evner som taktikker at alt er nesten bedre.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #845 på: April 26, 2014, 14:54:09 »
Skal vi si oss fornøyd med at det kommer en grønnskolling som får lov til å teste sine evner som manager i klubben Leeds United?

Mannen har så godt som ingen CV å vise til i dette yrket. Hadde vi "godtatt" at det kom en fra Div. 1 i managerstolen? Tenker at det hadde blitt en hurtig rask-definisjon her inne. Jeg trodde faktisk det var en generell enighet om at nå var tiden inne for å gå for en med litt pondus og erfaring, ingen stol-lek i denne divisjonen lenger, eller uprøvde emner.

Bevares vel, Carbone kan overraske, men han blir fort et nytt medlem på Cellino sin liste over arbeidsløse managere.  :-\

Grønnskolling?

Denne karen kjenner den engelske kulturen og var en meget god spiller i flere klubber. Nå vet jeg ikke om han blir en mann for akademiet eller som manager/coach i Leeds, men jeg synes ikke det høres avskrekkende. Nå er jeg så lei av McD og hans manglende evner som taktikker at alt er nesten bedre.

Som manager er han definitivt grønn. Jeg ser heller ingen grunn til å bytte bare for å bytte - dersom utfallet blir det samme. Carbone har alt å bevise.

At han har erfaring fra spill i England, betyr vel ikke all verden dersom han skal sitte i managerstolen. Vi har nesten et halvt dusin eksempler fra vår egen klubb på hvor dårlig akkurat det gikk.
« Siste redigering: April 26, 2014, 14:58:32 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

erik4england

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #846 på: April 26, 2014, 14:54:23 »
Skal vi si oss fornøyd med at det kommer en grønnskolling som får lov til å teste sine evner som manager i klubben Leeds United?

Mannen har så godt som ingen CV å vise til i dette yrket. Hadde vi "godtatt" at det kom en fra Div. 1 i managerstolen? Tenker at det hadde blitt en hurtig rask-definisjon her inne. Jeg trodde faktisk det var en generell enighet om at nå var tiden inne for å gå for en med litt pondus og erfaring, ingen stol-lek i denne divisjonen lenger, eller uprøvde emner.

Bevares vel, Carbone kan overraske, men han blir fort et nytt medlem på Cellino sin liste over arbeidsløse managere.  :-\

Enig. Virker som om hvem som helst vil være en bedre løsning enn BMD og at det er viktigere å bli kvitt ham enn å tenke FREMOVER. Med en eier som har lagt lista høyt er det ikke rom for en uprøvd, ung og lovende, spennende og hva ellers vi kan klamre oss til. De dager er forhåpentlig over, men Leeds er Leeds.
 

Leedsfan

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #847 på: April 26, 2014, 15:13:14 »
Forstår Cellino godt. Vi har reddet plassen og har egentlig ikke noe hastverk. McD har fått en mulighet til å snu skuta i forutsigbare omstendigheter, det ser det ut som han ikke klarer.

Slik det ser ut så slipper Cellino å sparke en martyr, ikke mange som vil beholde han nå.

Det vil si at McD sitter ut kontrakten? Enten det eller så sparker han en "martyr".

Er det slik å forstå?

Er ikke det jeg prøver å si! Hadde McD blitt sparket når alle "trodde" han var den rette for oss så hadde vel alle pratet om McD som hadde blitt en suksess. Ved å la McD vise sin uduglighet over tid så har vel de fleste skjønt at det ikke kommer til å snu med McD og hvis Cellino sparker han nå så er det vel få som kommer til å savne han, altså han slipper å sparke en martyr.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #848 på: April 26, 2014, 15:16:19 »
Forstår Cellino godt. Vi har reddet plassen og har egentlig ikke noe hastverk. McD har fått en mulighet til å snu skuta i forutsigbare omstendigheter, det ser det ut som han ikke klarer.

Slik det ser ut så slipper Cellino å sparke en martyr, ikke mange som vil beholde han nå.

Det vil si at McD sitter ut kontrakten? Enten det eller så sparker han en "martyr".

Er det slik å forstå?

Er ikke det jeg prøver å si! Hadde McD blitt sparket når alle "trodde" han var den rette for oss så hadde vel alle pratet om McD som hadde blitt en suksess. Ved å la McD vise sin uduglighet over tid så har vel de fleste skjønt at det ikke kommer til å snu med McD og hvis Cellino sparker han nå så er det vel få som kommer til å savne han, altså han slipper å sparke en martyr.

Det var en mer presis forklaring. Skjønner nå.  8)
Super Leeds since 1968

Leedsfan

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #849 på: April 26, 2014, 15:16:34 »
Skal vi si oss fornøyd med at det kommer en grønnskolling som får lov til å teste sine evner som manager i klubben Leeds United?

Mannen har så godt som ingen CV å vise til i dette yrket. Hadde vi "godtatt" at det kom en fra Div. 1 i managerstolen? Tenker at det hadde blitt en hurtig rask-definisjon her inne. Jeg trodde faktisk det var en generell enighet om at nå var tiden inne for å gå for en med litt pondus og erfaring, ingen stol-lek i denne divisjonen lenger, eller uprøvde emner.

Bevares vel, Carbone kan overraske, men han blir fort et nytt medlem på Cellino sin liste over arbeidsløse managere.  :-\

Grønnskolling?

Denne karen kjenner den engelske kulturen og var en meget god spiller i flere klubber. Nå vet jeg ikke om han blir en mann for akademiet eller som manager/coach i Leeds, men jeg synes ikke det høres avskrekkende. Nå er jeg så lei av McD og hans manglende evner som taktikker at alt er nesten bedre.

Som manager er han definitivt grønn. Jeg ser heller ingen grunn til å bytte bare for å bytte - dersom utfallet blir det samme. Carbone har alt å bevise.

At han har erfaring fra spill i England, betyr vel ikke all verden dersom han skal sitte i managerstolen. Vi har nesten et halvt dusin eksempler fra vår egen klubb på hvor dårlig akkurat det gikk.

At en italiener har vært i England tidligere og samtidig hatt "suksess" ved å være en god spiller synes jeg er en styrke. At han er grønn bryr jeg meg ikke så mye om, hvis han har potensial så hvorfor ikke gi han en sjanse. Vi har jo oppdaget de siste årene at "safe" ansettelser ikke er noen garanti for suksess, tenker da på Warnock og McD.

Nå vet ikke jeg hvem som kommer, men hadde vært fornøyd med Zola, Di Matteo eller Poyet. Benito Carbone vet jeg lite om, men spennende synes jeg!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #850 på: April 26, 2014, 16:28:58 »
Sitat:
Nå vet ikke jeg hvem som kommer, men hadde vært fornøyd med Zola, Di Matteo eller Poyet. Benito Carbone vet jeg lite om, men spennende synes jeg!

Da snakker vi om etablerte managere med bra CV. Carbone, til sammenligning, blir kun en forsøkskanin.
Super Leeds since 1968

Leedsfan

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #851 på: April 26, 2014, 16:58:10 »
Sitat:
Nå vet ikke jeg hvem som kommer, men hadde vært fornøyd med Zola, Di Matteo eller Poyet. Benito Carbone vet jeg lite om, men spennende synes jeg!

Da snakker vi om etablerte managere med bra CV. Carbone, til sammenligning, blir kun en forsøkskanin.

Forsøkskaniner kan også slå til..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #852 på: April 26, 2014, 17:03:07 »
Sitat:
Nå vet ikke jeg hvem som kommer, men hadde vært fornøyd med Zola, Di Matteo eller Poyet. Benito Carbone vet jeg lite om, men spennende synes jeg!

Da snakker vi om etablerte managere med bra CV. Carbone, til sammenligning, blir kun en forsøkskanin.

Forsøkskaniner kan også slå til..:)

Jo da, nevnte det også, men hvorfor skal Leeds være en arena for forsøkskaniner og annet "rask"? Har vi ikke hatt mer enn nok av slike nå?
Super Leeds since 1968

samadhi

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #853 på: April 26, 2014, 17:54:17 »
Sitat:
Nå vet ikke jeg hvem som kommer, men hadde vært fornøyd med Zola, Di Matteo eller Poyet. Benito Carbone vet jeg lite om, men spennende synes jeg!

Da snakker vi om etablerte managere med bra CV. Carbone, til sammenligning, blir kun en forsøkskanin.

Forsøkskaniner kan også slå til..:)

Jo da, nevnte det også, men hvorfor skal Leeds være en arena for forsøkskaniner og annet "rask"? Har vi ikke hatt mer enn nok av slike nå?

Har vi ikke prøvd det meste siden nedrykket fra PL??

En manager uten erfaring i Blackwell, og i tillegg en med lokal tilhørighet i McAllister.
Unge mangere med erfaring og suksess i Wise, Grayson og McDermott.
Og en gammel ringrev med plenty av suksess om som skulle kjenne Championship bedre enn de fleste i Warnock.
marching on together,
derudaf forever...

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #854 på: April 26, 2014, 18:05:04 »
David F O'Connell ‏@RedDave14  · 4h 
As George Graham said: when you walk in the dressing room for the first time, remember these are the bastards who cost the last man his job

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Gufrias

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #855 på: April 26, 2014, 18:43:31 »
Carbone er ikke akkurat hva jeg håper på, men hvis han kommer ønsker jeg ham all mulig suksess.
Hekta på Leeds siden 1974

Andersen

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #856 på: April 26, 2014, 18:50:37 »
Alt annet enn BMD nå  :-[ at spillerene igjen ikke presterer i en sesong , er vi vel blitt vant til , men det er BMD sitt ansvar som sjef , og han har gjort en for dårlig jobb .

baste

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #857 på: April 26, 2014, 18:50:48 »
Han vil vel ha en manager han kan snakke morsmål med?
Lov å håpe på en Italiensk midtstopper av verdensklasse da? Og en ny Zola ?

MOT

Andersen

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #858 på: April 26, 2014, 18:56:55 »
Få inn noen nye trenere, nye ideer på treningsfeltet,  noe annet enn gamping rundt treningsfelltet, og five a side ,  :P

Leedsfan

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #859 på: April 26, 2014, 19:17:42 »
Sitat:
Nå vet ikke jeg hvem som kommer, men hadde vært fornøyd med Zola, Di Matteo eller Poyet. Benito Carbone vet jeg lite om, men spennende synes jeg!

Da snakker vi om etablerte managere med bra CV. Carbone, til sammenligning, blir kun en forsøkskanin.

Forsøkskaniner kan også slå til..:)

Jo da, nevnte det også, men hvorfor skal Leeds være en arena for forsøkskaniner og annet "rask"? Har vi ikke hatt mer enn nok av slike nå?

Håper du på en "Pellegrini"?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Andersen

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #860 på: April 26, 2014, 20:03:58 »
De siste månedene må ha vært et mareritt for BMD, han har vel til  tider konsentrert seg mere om eiersiden enn å få laget til å prestere . Han får vel sjokk hvis Cellino sier han får fortsette som manager !

Josch

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #861 på: April 26, 2014, 20:07:04 »
Hvis Carbone blir U-lagstrener så må vel hovedtreneren bli et enda større navn, eller? Capello? Lippi?
Eller skal Carbone rykke opp når BMD får sparken utpå høsten. :D :D ;)

DenHviteYeboah

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #862 på: April 26, 2014, 20:41:05 »
Hvis Carbone blir U-lagstrener så må vel hovedtreneren bli et enda større navn, eller? Capello? Lippi?
Eller skal Carbone rykke opp når BMD får sparken utpå høsten. :D :D ;)
Spekulasjon: Carbone skal jobbe med akademiet. Kan aldri tenke meg at av alle trenere i europa så velger Cellino Carbone eller McDermott....jeg tipper han legger planer med en eller annen bak BMDs rygg for hvilke spillere som skal hentes når vinduet åpner...kanskje en som har vært trener i Cagliari før og som Cellino er på talefot med ;)
For å være ærlig så er det helt greit for meg å prøve noe annet nå, med italienske spillere og trenere....vi snakker vel en kombinasjon her? Tipper han kommer til å ha med en brite eller to i trenerteamet uansett hvem italiener det blir ;)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #863 på: April 27, 2014, 21:01:00 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 35s 
@adambrown865 @dannyparker19 Cellino says Carbone is coming in to "help me rebuild the academy."

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

DenHviteYeboah

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #864 på: Mai 02, 2014, 11:29:15 »
Bare en liten påminnelse i managerdebatten: sist vi slo et lag som lå høyere enn oss på tabellen, var i desember.....
For en forferdelig sesong dette har vært >:(

Sterland

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #865 på: Mai 02, 2014, 14:27:27 »
BMD har vel ikke hatt verdens beste rammebetingelser, men med tanke på at han tross alt hadde midler til rådighet, har han fått utrolig lite ut av sesongen. Stallen han har hatt til disposisjon lå tross alt an til play off ved juletider, siden den gang har heisen gått kontinuerlig nedover, hvor nedrykk faktisk ble et mulig utfall. Vil påstå at han har misset på begge million signingene, selvom de muligens kan være noe for fremtiden. Murphy har vel levert til middels, mens Wootton har etter mitt syn vært langt under forventet standard. Når i tillegg lånespillerne ikke leverte, så sier vel det noe om teften til BMD. Har sett alt som er vist på Tv2 sumo denne sesongen, og kan ikke skjønne annet enn at "systemet" han hevder Leeds skal ha i spillet, langt fra stemmer med hva som er tilfelle. Stort sett har det vært keeper, Tom Leeds eller Jason Pearce som har fungert utskytningsrampe og ballen har konsekvent blitt spilt langt. Når vi da for sikkerhets skyld har Matt Smith på benken, er det dømt til å mislykkes >:(
Der er selvfølgelig mye som har skjedd i kulissene, som igjen påvirker innstilling og holdning. Men BMD har ansvaret for de sportslige resultatene og han har ikke levert. Verken på resultatsiden eller på transferfronten.
Etter min mening er det på plass med et skifte.

nord

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #866 på: Mai 02, 2014, 14:35:08 »
BMD har vel ikke hatt verdens beste rammebetingelser, men med tanke på at han tross alt hadde midler til rådighet, har han fått utrolig lite ut av sesongen. Stallen han har hatt til disposisjon lå tross alt an til play off ved juletider, siden den gang har heisen gått kontinuerlig nedover, hvor nedrykk faktisk ble et mulig utfall. Vil påstå at han har misset på begge million signingene, selvom de muligens kan være noe for fremtiden. Murphy har vel levert til middels, mens Wootton har etter mitt syn vært langt under forventet standard. Når i tillegg lånespillerne ikke leverte, så sier vel det noe om teften til BMD. Har sett alt som er vist på Tv2 sumo denne sesongen, og kan ikke skjønne annet enn at "systemet" han hevder Leeds skal ha i spillet, langt fra stemmer med hva som er tilfelle. Stort sett har det vært keeper, Tom Leeds eller Jason Pearce som har fungert utskytningsrampe og ballen har konsekvent blitt spilt langt. Når vi da for sikkerhets skyld har Matt Smith på benken, er det dømt til å mislykkes >:(
Der er selvfølgelig mye som har skjedd i kulissene, som igjen påvirker innstilling og holdning. Men BMD har ansvaret for de sportslige resultatene og han har ikke levert. Verken på resultatsiden eller på transferfronten.
Etter min mening er det på plass med et skifte.

Sådan skal det siges og vi lytter  ! Helt enig  ;D
 

erik4england

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #867 på: Mai 02, 2014, 20:51:09 »
Haha dere gir dere ikke. Jeg skjønner ikke hvorfor flertallet her inne på død og liv har hengt seg opp i at BMD ikke under noen omstendighet skal få sjansen til å prøve seg under normale arbeidsforhold. Enda mer merkelig blir det når man ser hvordan mannen omtales i Leeds, nå sist av RMc i dagens YEP. Men, men, nå får vi snart svaret enten det blir slik eller sånn.

Blir spennende å se vår italienske eier følger opp med av konkrete endringer.
 

GeirO

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #868 på: Mai 02, 2014, 21:41:54 »
Cellino og jeg er enig om at vi er litt 50/50 mht. om McD skal få fortsette.
Han fikk bra resultater med en stabil klubb og elendige resultater i de tre psykedeliske månedene.
Cellino og jeg må tenke litt til.....
MOT

Joe Jordan

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #869 på: Mai 03, 2014, 22:22:17 »
Jeg velger å forholde meg til hva Cellino etter hvert bestemmer seg for og støtte det. Men det må sies at jeg er fryktelig glad i Poyet og hadde gjerne sett den energibunten på sidelinja på ER.


Sent from my iPad using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson