Skrevet av Emne: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?  (Lest 330834 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Leeds' nye manager?
« Svar #1140 på: Mai 24, 2016, 19:41:51 »
Pope
Clarke, who used to be at Salisbury, has had four promotions in five seasons. #lufc
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Leeds' nye manager?
« Svar #1141 på: Mai 24, 2016, 19:45:40 »
CroSports
Massimo Cellino is meeting with Ivan Juric in Italy to see if he can convince him to become the new manager of Leeds United.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

samadhi

Sv: Leeds' nye manager?
« Svar #1142 på: Mai 24, 2016, 20:37:33 »
Pope
Clarke, who used to be at Salisbury, has had four promotions in five seasons. #lufc

Nøyaktig samme som Evans det før han kom til Leeds, der han i det 5.året holdt Rotherham i Championship...

Evans stats før han kom til Leeds;
2010-11: Opprykk fra Conferance med Crawley
2011-12: Opprykk fra L2 med Crawley
2012-13: Opprykk fra L2 med Rotherham
2013-14: Opprykk fra L1 med Rotherham
2014-15: Holdt plassen i Championship med Rotherham
marching on together,
derudaf forever...

Cherry

Sv: Leeds' nye manager?
« Svar #1143 på: Mai 25, 2016, 08:39:36 »
Pope
Clarke, who used to be at Salisbury, has had four promotions in five seasons. #lufc

Nøyaktig samme som Evans det før han kom til Leeds, der han i det 5.året holdt Rotherham i Championship...

Evans stats før han kom til Leeds;
2010-11: Opprykk fra Conferance med Crawley
2011-12: Opprykk fra L2 med Crawley
2012-13: Opprykk fra L2 med Rotherham
2013-14: Opprykk fra L1 med Rotherham
2014-15: Holdt plassen i Championship med Rotherham

Riktignok yngre , men vet da mindre om Championship.
I tillegg til og begynne med spillerer man ønsker inn, og hva dagens tropp står for som Evans faktisk er fullstendig
klar over...
Tviler sterkt på om Ivan Juric vet noe som helst om denne divisjonen vår, og hvem spillere han kan overbevise
er jeg svært usikker på.  Ett lass av kroatere har vi jo ikke prøvd før da..
 

Frode

 

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Sv: Leeds' nye manager?
« Svar #1146 på: Mai 26, 2016, 08:50:30 »
Positiv til Clarke. Om han tar jobben, så håper jeg at han får ivertfall en hel sesong på å vise at han duger..

Men behandlingen av Evans er under enhver kritikk.
Meget merkelig at Evans ikke trekker seg under rådende forhold. Han må jo skjønne at han omtrent er sistevalg for jobben...?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Josch

Sv: Leeds' nye manager?
« Svar #1147 på: Mai 26, 2016, 16:20:18 »
Positiv til Clarke. Om han tar jobben, så håper jeg at han får ivertfall en hel sesong på å vise at han duger..

Men behandlingen av Evans er under enhver kritikk.
Meget merkelig at Evans ikke trekker seg under rådende forhold. Han må jo skjønne at han omtrent er sistevalg for jobben...?
Han skjønner jo at han er på vei vekk, men han fullfører kontrakten (møter på jobb) og vil nok ikke være illojal mot arbeidsgiver med tanke på senere jobber og karriere. Evans er jo en slags bakcup hvis ny coach går i vasken, og får ikke formell beskjed ennå.  Men det blir merkelig  for Evans å ta jobben hvis han egentlig ikke er ønsket.

nord

Sv: Leeds' nye manager?
« Svar #1148 på: Mai 26, 2016, 16:41:01 »
Evans kan ihvertfald gå som vinder og med oprejst pande, det må være godt for hans  CV ;)
 

Giske

Sv: Leeds' nye manager?
« Svar #1149 på: Mai 26, 2016, 17:17:56 »
Ser at Cellino er ute og lover oss "something special"  :o Det som hadde vært something special for Cellino hadde jo vært å gitt en manager en reell sjanse til å få til noe!

Synes igrunn at både Robinson og Clarke var/er spennende alternativer, i og med de er unge og fremmadstormende. Men når en vet at de ikke vil få en snøballs sjangse i helvete til å bygge opp noe som helst, så skjønner jeg at Robinson takket nei - for å si det sånn. 

Promotion 2010

Sv: Leeds' nye manager?
« Svar #1150 på: Mai 26, 2016, 22:31:22 »
Egentlig en genial tittel på denne tråden....





Cellinos respons på managerryktene er presis - omtrent ned til desimalene:

Massimo Cellino says he isn't close to appointing a new head coach. Deal for Darrell Clarke just "19% complete #Lufc @radio_yorkshire

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Erik_

Sv: Leeds' nye manager?
« Svar #1151 på: Mai 27, 2016, 10:28:18 »
Cellinos respons på managerryktene er presis - omtrent ned til desimalene:

Massimo Cellino says he isn't close to appointing a new head coach. Deal for Darrell Clarke just "19% complete #Lufc @radio_yorkshire
På Twitter går det rykter om at den er på 17%.

h.b

  • Gjest
Sv: Leeds' nye manager?
« Svar #1152 på: Mai 27, 2016, 13:20:42 »
Er vel null prosent sjanse nå

samadhi

Sv: Leeds' nye manager?
« Svar #1153 på: Mai 27, 2016, 13:56:49 »
Dette er pinlig for klubben. For det første blir det aktivt jobbet med å finne ny manager uten at den sittende er blitt sparket eller informert. Når vi da går for managere i lowerleauge og de takker nei en etter en blir det bare for dumt.

Hva nå? Krype tilbake til Evans og be han om å forsette, eller dra Walter Zenga opp av hatten...
marching on together,
derudaf forever...

auren

Sv: Leeds' nye manager?
« Svar #1154 på: Mai 27, 2016, 14:51:39 »
Ja, dette viser bare hvor lavt vi har sunket med Cellino bak roret. Og jeg skjønner både Clarke og Robinson svært godt når de nå har takket nei.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Sv: Leeds' nye manager?
« Svar #1155 på: Mai 27, 2016, 15:34:55 »
Kanskje noen som kan tipse Cellino om at det finnes Manpower

nord

Sv: Leeds' nye manager?
« Svar #1156 på: Mai 27, 2016, 15:46:14 »
Giggs er ledig  ;)
 

Annesj

Sv: Leeds' nye manager?
« Svar #1157 på: Mai 27, 2016, 16:16:44 »
Det står virkelig ille til i denne klubben. Selv en ny hockaday fra non league vil tenke seg om å kanskje også avslå å trene leeds. Gratulerer til Cellino for å ha sendt oss lenger ned i gjørma en noen gang. Prestasjon!
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

DenHviteYeboah

Sv: Leeds' nye manager?
« Svar #1158 på: Mai 27, 2016, 16:34:44 »
Det står virkelig ille til i denne klubben. Selv en ny hockaday fra non league vil tenke seg om å kanskje også avslå å trene leeds. Gratulerer til Cellino for å ha sendt oss lenger ned i gjørma en noen gang. Prestasjon!
Cellino har sørget for å gjøre apatien komplett  :( Vi bryr oss ikke lengre...vi vitser og ler over styringen av klubben, hans trenerjakt og alle hans rettsaker og utestengelser. Engasjementet er i ferd med å dø ut hos velig mange :(

Blank_File

Sv: Leeds' nye manager?
« Svar #1159 på: Mai 27, 2016, 16:44:16 »
Faktisk helt sant. Jeg tenkte bare "lol" når jeg så det.

Josch

Sv: Leeds' nye manager?
« Svar #1160 på: Mai 27, 2016, 16:54:29 »
Det er vel egentlig bare Robinson som har avslått å trene Leeds nå, som vi vet sikkert. Jeg har ikke lest  noe sted at Clarke har sagt nei til Leeds. Han har nå en rullerende 1 års kontrakt  med Bristol, og trenger  klubbens godkjennelse for å snakke med  Leeds. Det har ikke klubben gitt.

Ã… si at  Clarke har takket nei og harselere over  Cellino (og "rot i Leeds") pga  kan jeg ikke se poenget i. Bristol har sagt nei til Leeds og gitt Clarke et forbedret tilbud. Det er vel faktum her. For alt vi vet kan Clarke være keen på Leeds-jobben mens  Bristol stiller  høye krav til Leeds for å forhandle med ham. Det kan faktisk være Leeds som har sagt nei pga høy pris.

Noen har tydeligvis glemt at Bristol har en del å si her og gir  Cellino skylda.
« Siste redigering: Mai 27, 2016, 17:23:31 av Josch »

h.b

  • Gjest
Sv: Leeds' nye manager?
« Svar #1161 på: Mai 27, 2016, 17:07:32 »
Vel, hvis Clarke har lyst på Leeds jobben. Da skriver han ikke under ny kontrakt med Bristol Rovers

Annesj

Sv: Leeds' nye manager?
« Svar #1162 på: Mai 27, 2016, 17:07:52 »
Bristol å leeds forhandlet om kompensasjon. Forsto på hay som at dette var grei skuring å at clarke da velger å takke ja til forbedret tilbud av bristol å på den måten velger bort leeds er for meg ganske forståelig men sier alt om hvor vi har havnet som klubb.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Leedsfan

Sv: Leeds' nye manager?
« Svar #1163 på: Mai 27, 2016, 17:13:02 »
Vel, hvis Clarke har lyst på Leeds jobben. Da skriver han ikke under ny kontrakt med Bristol Rovers

Bra for Clarke at Leeds viste interesse, økte vel lønna betraktelig. I stedet for en rullerende 12-måneders kontrakt så ble det en 3-års kontrakt. Vi har gjort mannen rik:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Sv: Leeds' nye manager?
« Svar #1164 på: Mai 27, 2016, 17:15:48 »
Vi betaler altså på Røsler, Milanic og 1 mnd til for Evans.
Robinson fra MK Dons har takket nei, og denne Clarke skrev under for 3 nye år med Rovers i går.

Cellino lover gull og grønne skoger, og at kommende coach er enn" special one" ...troverdig.
" aldri vært så mange GODE kandidater som nå"...taktisk godt utsagn. 

Mannen er en klovn, en selvopptatt tulling som dessverre har fotball som hobby.
 

Josch

Sv: Leeds' nye manager?
« Svar #1165 på: Mai 27, 2016, 17:32:51 »
Vel, hvis Clarke har lyst på Leeds jobben. Da skriver han ikke under ny kontrakt med Bristol Rovers

Bristol kan si blankt nei til Clarke og be ham bli ett år til iht kontrakt. Hva skal  Clarke gjøre hvis han vil til Leeds.? Kjøpe seg ut av kontrakten eller bare slutte? (Grayson sluttet i Blackpool og det ble masse bråk) Hvis Bristol øyner opprykk til Ch.ship , og tror de har en god manager, så setter de selvsagt en høy pris på ham.

Risikoen for Leeds er da:
-betale en høy overgangssum
-skrive en 3-årskontrakt (f.eks) med en uprøvd trener i ch.ship

Hvis han ikke innfrir i ch.ship (må sparkes etter 2-3 mnd) så blir dette en  utrolig dårlig deal.
« Siste redigering: Mai 27, 2016, 17:37:47 av Josch »

DenHviteYeboah

Sv: Leeds' nye manager?
« Svar #1166 på: Mai 27, 2016, 18:49:18 »
David O`Leary, assistent og Eddie! Da blir fansen bananas hvis de sparkes fort. Noen må ta over dette ormebolet...

willum

Sv: Leeds' nye manager?
« Svar #1167 på: Mai 27, 2016, 19:44:06 »
Alan Nixon og Mark Clement påstår at hhv 8 og 10 managere har takket nei til Leeds, jeg mener Cellino, de siste ukene. Ikke sikkert dette stemmer, men Alan Nixon pleier i hvert fall å ha mye rett i det han skriver på twitter.

Robinson takket nei etter at Cellino visstnok møtte en time for seint til intervjuet og i tillegg snakket usammenhengende. Flere på twitter hevder, uavhengig av hverandre, at han var påvirket av noe, men jeg er ikke så sikker på det. Cellino snakker jo alltid usammenhengende.

Clarke valgte å skrive ny kontrakt med Rovers som i fjor var non-league-klubb. Adam Pope sier Cellino oppfylte Rovers krav til å få snakke med ham, men Clarke takket nei. Speaks volumes, som det heter.

Så har vi vel Juric, Sheridan og Iachini. Jeg vet ikke. Og ikke spiller det noen rolle heller, når jeg tenker meg om. Det er bare en tskeover som kan redde neste sesong, og det bør skje fort som bare det.

Cellino er tidenes klovn og Cellino Utd tidenes vits i engelsk fotball.
« Siste redigering: Mai 27, 2016, 19:49:22 av willum »

Hallgeir *

Sv: Leeds' nye manager?
« Svar #1168 på: Mai 27, 2016, 19:58:09 »
Det er vel egentlig bare Robinson som har avslått å trene Leeds nå, som vi vet sikkert. Jeg har ikke lest  noe sted at Clarke har sagt nei til Leeds. Han har nå en rullerende 1 års kontrakt  med Bristol, og trenger  klubbens godkjennelse for å snakke med  Leeds. Det har ikke klubben gitt.

Ã… si at  Clarke har takket nei og harselere over  Cellino (og "rot i Leeds") pga  kan jeg ikke se poenget i. Bristol har sagt nei til Leeds og gitt Clarke et forbedret tilbud. Det er vel faktum her. For alt vi vet kan Clarke være keen på Leeds-jobben mens  Bristol stiller  høye krav til Leeds for å forhandle med ham. Det kan faktisk være Leeds som har sagt nei pga høy pris.

Noen har tydeligvis glemt at Bristol har en del å si her og gir  Cellino skylda.

Jeg synes vi har utallige grunner til å harselere over Cellino og det han gjør og har gjort med Leeds United.

Men mest av alt sitter jeg her med tristhet og sinne over hvordan denne mannen har klart å latterliggjøre hele klubben.
Super Leeds since 1968

willum

Sv: Leeds' nye manager?
« Svar #1169 på: Mai 27, 2016, 20:08:35 »
Det er vel egentlig bare Robinson som har avslått å trene Leeds nå, som vi vet sikkert. Jeg har ikke lest  noe sted at Clarke har sagt nei til Leeds. Han har nå en rullerende 1 års kontrakt  med Bristol, og trenger  klubbens godkjennelse for å snakke med  Leeds. Det har ikke klubben gitt.

Ã… si at  Clarke har takket nei og harselere over  Cellino (og "rot i Leeds") pga  kan jeg ikke se poenget i. Bristol har sagt nei til Leeds og gitt Clarke et forbedret tilbud. Det er vel faktum her. For alt vi vet kan Clarke være keen på Leeds-jobben mens  Bristol stiller  høye krav til Leeds for å forhandle med ham. Det kan faktisk være Leeds som har sagt nei pga høy pris.

Noen har tydeligvis glemt at Bristol har en del å si her og gir  Cellino skylda.

Clarke takket nei til Cellino.