Skrevet av Emne: EX-Akademisjef: Neil Redfearn  (Lest 280327 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Frode

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #210 på: Februar 15, 2012, 08:05:44 »
Bates skal spare oss til fant.

Han ser kun etter billige løsninger og at tiden skal gå.

ref. gjeldssanerings probelmatikken

Frykter at du er farlig nær sannheten.
 

kongsmo

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #211 på: Februar 15, 2012, 08:45:40 »
Legg ansvaret for de sportslige prestasjonene der de hører hjemme: på trenerteamet og spillergruppen. Kun Lonergan, Snoddy og McCormack holder mål i dagens Leeds-lag. Resten kan unnværes. Selg så mange som mulig av dem etter sesongslutt. Total utrenskning i denne flokken med sosiale loffere og tapere!

Helt enig!

Ingen skal få meg til å skylde på Bates for at laget vårt i to kamper ryker på to tap og mister 6 poeng, når spillermateriellet er det samme som har ligget der gjennom hele sesongen, og lå der før SG fikk fyken for et par uker siden.

NRs inntreden har bare vist at han overhodet ikke har det som kreves, ei heller er i stand til å tilføre noe nytt og bedre.
Kombinert med at det muligens også begynner å utkrystallisere seg hvilke spillere som har de rette holdninger og dyktighet, så er det bare en ting å gjøre; - gjør denne interimsfasen med NR kortest mulig, og la ny MANAGER komme inn og starte oppryddingen snarest.

Det jeg frykter er at de siste kamper av sesongen blir en svært lite spennende affære, hvor vi istedetfor å kunne kjempe om opprykk, heller påføres ytterligere lidelser og ender ut i ingenmannsland tabellmessig/sportslig.

Få inn ny manager snarest!
styret/KB burde hatt en ny manager så og si klar når de sparket SG, det var jo tydeligvis ikke en avgjørelse som ble tatt over natta.....nok et bevis på at finnes ingen plan fra styret.....
"SNIFFER"

Leedsfan

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #212 på: Februar 15, 2012, 09:03:01 »
Legg ansvaret for de sportslige prestasjonene der de hører hjemme: på trenerteamet og spillergruppen. Kun Lonergan, Snoddy og McCormack holder mål i dagens Leeds-lag. Resten kan unnværes. Selg så mange som mulig av dem etter sesongslutt. Total utrenskning i denne flokken med sosiale loffere og tapere!

Helt enig!

Ingen skal få meg til å skylde på Bates for at laget vårt i to kamper ryker på to tap og mister 6 poeng, når spillermateriellet er det samme som har ligget der gjennom hele sesongen, og lå der før SG fikk fyken for et par uker siden.

NRs inntreden har bare vist at han overhodet ikke har det som kreves, ei heller er i stand til å tilføre noe nytt og bedre.
Kombinert med at det muligens også begynner å utkrystallisere seg hvilke spillere som har de rette holdninger og dyktighet, så er det bare en ting å gjøre; - gjør denne interimsfasen med NR kortest mulig, og la ny MANAGER komme inn og starte oppryddingen snarest.

Det jeg frykter er at de siste kamper av sesongen blir en svært lite spennende affære, hvor vi istedetfor å kunne kjempe om opprykk, heller påføres ytterligere lidelser og ender ut i ingenmannsland tabellmessig/sportslig.

Få inn ny manager snarest!
styret/KB burde hatt en ny manager så og si klar når de sparket SG, det var jo tydeligvis ikke en avgjørelse som ble tatt over natta.....nok et bevis på at finnes ingen plan fra styret.....

Akkurat det er jeg enig, men uenig i. I en perfekt verden så står erstatteren klar, men slik funker det sjelden. Jeg synes heller ikke det er rett mot den sittende manager å lete etter erstatteren uten at han vet det, eneste situasjonen det kan være greit er når en manager sitter på utgående kontrakt og den ikke skal fornyes.

Det Eddie Gray sier på radioen i går støtter jeg helt, og det er at den neste som kommer inn døra må vekke håp hos fansen/spillere og da er det kun Mick og Neil som gjelder tror jeg..

Det viktigste er å vinne fotballkamper, gjerne på en overbevisende måte, men hvem som putter er egentlig likegyldig. At vi ikke spiller 4-5-1/4-3-3 kan jeg ikke fatte, et av de store problemene vi har hatt lenge er at vi taper midtbanekampen gang på gang. Da mener jeg at man ikke har noe annet valg enn å spille med 3 sentralt, Brown/Pugh som anker og med Clayton/Delph foran seg. Problemet er vel at Ross funker ikke som ensom spiss slik vi spiller, langeballer dagen lang. Ross er jo den eneste foran der som har vært god i denne sesongen. D

Det er triste tider om dagen...:(
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kongsmo

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #213 på: Februar 15, 2012, 09:13:16 »
Legg ansvaret for de sportslige prestasjonene der de hører hjemme: på trenerteamet og spillergruppen. Kun Lonergan, Snoddy og McCormack holder mål i dagens Leeds-lag. Resten kan unnværes. Selg så mange som mulig av dem etter sesongslutt. Total utrenskning i denne flokken med sosiale loffere og tapere!

Helt enig!

Ingen skal få meg til å skylde på Bates for at laget vårt i to kamper ryker på to tap og mister 6 poeng, når spillermateriellet er det samme som har ligget der gjennom hele sesongen, og lå der før SG fikk fyken for et par uker siden.

NRs inntreden har bare vist at han overhodet ikke har det som kreves, ei heller er i stand til å tilføre noe nytt og bedre.
Kombinert med at det muligens også begynner å utkrystallisere seg hvilke spillere som har de rette holdninger og dyktighet, så er det bare en ting å gjøre; - gjør denne interimsfasen med NR kortest mulig, og la ny MANAGER komme inn og starte oppryddingen snarest.

Det jeg frykter er at de siste kamper av sesongen blir en svært lite spennende affære, hvor vi istedetfor å kunne kjempe om opprykk, heller påføres ytterligere lidelser og ender ut i ingenmannsland tabellmessig/sportslig.

Få inn ny manager snarest!
styret/KB burde hatt en ny manager så og si klar når de sparket SG, det var jo tydeligvis ikke en avgjørelse som ble tatt over natta.....nok et bevis på at finnes ingen plan fra styret.....

Akkurat det er jeg enig, men uenig i. I en perfekt verden så står erstatteren klar, men slik funker det sjelden. Jeg synes heller ikke det er rett mot den sittende manager å lete etter erstatteren uten at han vet det, eneste situasjonen det kan være greit er når en manager sitter på utgående kontrakt og den ikke skal fornyes.

Det Eddie Gray sier på radioen i går støtter jeg helt, og det er at den neste som kommer inn døra må vekke håp hos fansen/spillere og da er det kun Mick og Neil som gjelder tror jeg..

Det viktigste er å vinne fotballkamper, gjerne på en overbevisende måte, men hvem som putter er egentlig likegyldig. At vi ikke spiller 4-5-1/4-3-3 kan jeg ikke fatte, et av de store problemene vi har hatt lenge er at vi taper midtbanekampen gang på gang. Da mener jeg at man ikke har noe annet valg enn å spille med 3 sentralt, Brown/Pugh som anker og med Clayton/Delph foran seg. Problemet er vel at Ross funker ikke som ensom spiss slik vi spiller, langeballer dagen lang. Ross er jo den eneste foran der som har vært god i denne sesongen. D

Det er triste tider om dagen...:(
estatteren kan kanskje ikke være klar, men det er jo mulig og opparbeide seg en shortlist med 3-5 managere så man vet sånn ca hva man vil....siden de vurderte jobben til SG fortløpende etter tapet mot barnsley så burde det vært mulig...med tap på lørdag så ser det virkelig stygt ut...må ha ny manager ASAP!

håper bates hører mine bønner, har aldri skjedd før, men en gang må jo være den første  ;D

up we go, sooner rather than later?
"SNIFFER"

Erik M

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #214 på: Februar 15, 2012, 10:07:05 »
For meg helt utrolig hvis Bates ikke har vurdert kandidater i god tid før Grayson fikk støvelen.  Grayson har ikke levert på lenge og Bates har skrudd opp presset i mange uker.  Når man uttaler at "we wil not be rushed into anything" blir det helt meningsløst for meg.  Når det viser seg at de faktisk mener det og har tenkt å bruke god tid på prosessen, forstår jeg enda mindre.  LEEDS IS IN A DAMNED RUSH.  Vi kan ikke tillate oss å tenke langsiktig.  Vi MÃ… OPP og håpet om dette svinner med denne sommelen.

Rykker vi ikke opp, ryker Snoddy og et par andre ut til sommeren.  Erstatterne blir dårligere, publikumsoppmøte blir lavere.  Inntektene synker. Skjønner?  Nedadgående spiral.

For hver dag og hver kamp klubben fortsetter å sulle videre med juniortreneren in charge svinner håpet om etablering i PL i "vår tid".  Merk at dette er en optimist som prater...
 

4ever arcticwhite

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #215 på: Februar 15, 2012, 13:36:18 »
Redfearn har tydeligvis gitt opp trua (han også) på at han blir permanent ansatt som manager:

“It’s difficult for me because this is on a caretaker basis and I’ve got to be careful with what I say and how it comes across but home truths had to be told at half-time.

og

“You start defending from the front, with your strikers and your midfielders, and if there’s no protection there it kills you. It’s something that has to be addressed by whoever takes over before it can get better.”


http://www.morleyobserver.co.uk/sport/leeds-united/we_carried_too_many_players_redfearn_1_4249630
The future's so White I've got to wear shades 8)

ooh aah

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #216 på: Februar 15, 2012, 16:38:04 »
Erstatteren var nok klar hele tiden. Med de motstanderne vi skulle ha, så skulle Redfearn overbevise oss om at han var god nok og slik ville Bates få sitt rimelige alternativ.

Dessverre viste Redfearn seg å ikke holde mål og sesongen er i ferd med å bli spolert.
 

marve

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #217 på: Februar 15, 2012, 16:48:45 »
Legg ansvaret for de sportslige prestasjonene der de hører hjemme: på trenerteamet og spillergruppen. Kun Lonergan, Snoddy og McCormack holder mål i dagens Leeds-lag. Resten kan unnværes. Selg så mange som mulig av dem etter sesongslutt. Total utrenskning i denne flokken med sosiale loffere og tapere!
Når grayson fikk sparken så lå vi kunn 1 poeng unna play off .Så noe må det vell bo i disse spillerne da . Eller?????
 

Jon R

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #218 på: Februar 15, 2012, 16:49:28 »
Ja, i denne kampen er det selfølgelig et tydelig tegn på å ikke ha peiling å gjøre bytter. I første kamp var manglende bytter et tegn på å være en ryggesløs glassmanet. Det er umulig å gjøre OEF til lags.
Hva er poenget dit her, lojosang? Du argumenterer som om "OEF" skulle være en enkelt person...  ::)

Det er vel ikke nødvendigvis noen motsetninger i den kritikken som Readfearn har fått i de to kampene? To kamper, ulike forutsetninger. Slik jeg har tolket gjenneomgangstonen i "forumet" (og forsåvidt Eddies) kritikk er at Redfearn gjennom sine bytter signaliserer at redselen for å tape er større enn sulten etter å vinne. Dette i kamper som "alle" (inkl Bates) mener vi bør vinne for å beholde heng på play off.
Jon R.

marve

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #219 på: Februar 15, 2012, 16:52:37 »
For meg helt utrolig hvis Bates ikke har vurdert kandidater i god tid før Grayson fikk støvelen.  Grayson har ikke levert på lenge og Bates har skrudd opp presset i mange uker.  Når man uttaler at "we wil not be rushed into anything" blir det helt meningsløst for meg.  Når det viser seg at de faktisk mener det og har tenkt å bruke god tid på prosessen, forstår jeg enda mindre.  LEEDS IS IN A DAMNED RUSH.  Vi kan ikke tillate oss å tenke langsiktig.  Vi MÃ… OPP og håpet om dette svinner med denne sommelen.

Rykker vi ikke opp, ryker Snoddy og et par andre ut til sommeren.  Erstatterne blir dårligere, publikumsoppmøte blir lavere.  Inntektene synker. Skjønner?  Nedadgående spiral.

For hver dag og hver kamp klubben fortsetter å sulle videre med juniortreneren in charge svinner håpet om etablering i PL i "vår tid".  Merk at dette er en optimist som prater...
Veldig veldig enig erik m .GALSKAP er det rette ordet .
 

RoarG

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #220 på: Februar 15, 2012, 21:37:43 »
Legg ansvaret for de sportslige prestasjonene der de hører hjemme: på trenerteamet og spillergruppen. Kun Lonergan, Snoddy og McCormack holder mål i dagens Leeds-lag. Resten kan unnværes. Selg så mange som mulig av dem etter sesongslutt. Total utrenskning i denne flokken med sosiale loffere og tapere!
Når grayson fikk sparken så lå vi kunn 1 poeng unna play off .Så noe må det vell bo i disse spillerne da . Eller?????
Det må ut i handling i så fall. Tabeller kommer ikke i stand ut i fra potensialet i laget, men hva det faktisk presterer. Man er faktisk ikke bedre enn sin siste kamp. Den prestasjonen laget leverte mot Coventry 14.02 er det nivået klubben er på for tiden.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #221 på: Februar 16, 2012, 21:35:13 »
Fru Redfearn twitrer igjen:

Sitat
Lucy Ward@lucywardleedsReply
After a stressful couple of weeks, things are really starting to look positive and deserved.. #pleased
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Rudi G.

  • Gjest
Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #222 på: Februar 18, 2012, 15:23:46 »
Så får vi håpe NR avslutter med stil og gir staffetpinnen videre til NW med et litt bedre utgangspunkt!

RoarG

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #223 på: Februar 18, 2012, 15:25:56 »
Så får vi håpe NR avslutter med stil og gir staffetpinnen videre til NW med et litt bedre utgangspunkt!
Det får vi. Spillerne bør være topp motivert for dagens kamp.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Andersen

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #224 på: Februar 18, 2012, 15:28:11 »
Takk til NR i disse kampene, da kan han fortsette medå gjøre en god jobb med juniorene og reservene .

RoarG

Sv: EX-CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #225 på: Februar 18, 2012, 18:16:50 »
Takker NR for innsatsen, og ser frem til flere suksesser for reservene under hans ledelse. Da tar det vel ikke så lang tid før denne tråden siger nedover på sidene?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Tom S

Sv: EX-CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #226 på: Februar 18, 2012, 18:21:09 »
Takker NR for innsatsen, og ser frem til flere suksesser for reservene under hans ledelse. Da tar det vel ikke så lang tid før denne tråden siger nedover på sidene?

+1
COME ON LEEDS !!

Kickthemdown

Sv: EX-CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #227 på: Februar 18, 2012, 18:22:53 »
Takker NR for innsatsen, og ser frem til flere suksesser for reservene under hans ledelse. Da tar det vel ikke så lang tid før denne tråden siger nedover på sidene?
+2

Rudi G.

  • Gjest
Sv: EX-CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #228 på: Februar 18, 2012, 18:27:28 »
Takker NR for innsatsen, og ser frem til flere suksesser for reservene under hans ledelse. Da tar det vel ikke så lang tid før denne tråden siger nedover på sidene?
+2

+3

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EX-CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #229 på: Februar 20, 2012, 08:34:07 »
Takk til NR ja, slutter meg til det! 6 poeng på 4 kamper under hans "caretaking" var etter min mening beytdelig under pari når en ser motstanden vi hadde. Nå kommer Warnock og sparker latsabbene i baken så nå blir det nok PO!!!  :)
Yeboahs vitne

Hallgeir *

Sv: EX-CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #230 på: Januar 03, 2013, 22:56:06 »
Redfearn kan bli ny Barnsley-manager......


Wed 02nd Jan 2013 22:18

Neil Redfearn in shock return to Oakwell.


Leeds United Development Squad coach Neil Redfearn has emerged as a contender for the Barnsley managers job.

One online bookmaker lays odds of just 3-1 on Redfearn making a sensational return to Oakwell, making him 2nd favourite behind present caretaker boss David Flitcroft.

The Tykes next Championship game is at home to Leeds United on January 12th.

"Redders" represented Barnsley 292 times between 1991 and 1998. Other than brief stints in charge of Scarborough and Northwich Victoria, his managerial experience has mainly been as a caretaker boss with spells at Halifax, York City and of course Leeds United.

Redfearn took charge of us for just over a fortnight and four matches last February following Simon Grayson's shock dismissal. He won two and lost two of the games he was in charge and was understood to have been interested in taking over before Leeds appointed Neil Warnock.

He has done some good work with the Development Squad but surely we would not stand in his way if his old club came knocking?

Kilde: To Ell and Back.org
« Siste redigering: Januar 03, 2013, 22:59:16 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

h.b

  • Gjest
Trener: Neil Redfearn
« Svar #231 på: Desember 17, 2013, 13:34:56 »
Ting tyder på at kanskje Redfearn ikke er så happy i Leeds som vi tror. Han har ihvertfall jakta på jobbeni Barnsley, men ikke fått den. Så da spørs det hvor lenge vi får beholde ham i Leeds da

http://www.newsnow.co.uk/A/685613913?-11130:816
Barnsley appoint former boss Danny Wilson
Barnsley will confirm Danny Wilson as their new manager on Tuesday afternoon. The Championship strugglers had been on the hunt for a new boss since sacking David Flitcroft at the end of November but have now found their man in the form of Wilson who previously managed the Tykes in the 1990s. The 53-year-old has beaten off stiff competition from caretaker boss Micky Mellon and Leeds coach Neil Redfearn to land the job, which is his first in the dugout since leaving Sheffield United back in April.

Wilson is a popular figure at Oakwell having previously led them up to the Premier League in 1997. However, those days seem a long time ago with the Tykes currently rock-bottom of the Championship with just 3 wins from 20 games, leaving them three points adrift of safety. Wilson, who is 51 games short of the 1000 mark as a manager, will now be tasked with steering the second-tier strugglers to safety, and his mission begins on Saturday with a spicy Yorkshire derby at Leeds.
« Siste redigering: Juni 24, 2014, 12:38:04 av Promotion 2010 »

Sydhagen

Sv: Neil Redfearn
« Svar #232 på: Desember 17, 2013, 13:45:45 »
Er godt mulig at Neil har søkt på jobben, men så spørs det hvor mye vi skal tro på denne nettsiden du linker til da...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Neil Redfearn
« Svar #233 på: Desember 17, 2013, 13:49:12 »
Det er mange som søker jobb uten at de dermed er veldig unhappy.
Yeboahs vitne

Dennis

Sv: Neil Redfearn
« Svar #234 på: Desember 17, 2013, 13:51:31 »
Hvor står det skrevet noe som kan tydes i retning av at Redfearn ikke er fornøyd? Eller at han i det hele tatt har søkt på jobben? At han var en kandidat er helt naturlig, da han har spilt 300 kamper for klubben, men det betyr ikke at han har søkt.

Og om han faktisk har søkt, hva så? Det betyr ikke at han er misfornøyd med status i Leeds. Det betyr kanskje bare at han har ambisjoner om å bli hovedtrener en dag. Finner det derimot litt vanskelig å tro, da han - ifølge McDermott på siste Lorimer's Bar - ikke ønsket å lede Leeds frem til sommeren 2013, da Brian endte opp med å ta over tidligere enn han egentlig ønsket selv. Det ville jo vært en fin ting å ha på CVen.

Med økt åpenhet tror jeg faktisk Leeds hadde gått ut med at Redfearn snakket med Barnsley, dersom det var tilfelle. Og om de har fått søknaden og ikke vært i kontakt, er det uansett feil av siden å kalle det 'stiff competition'.

« Siste redigering: Desember 17, 2013, 13:55:18 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: EX-CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #235 på: August 28, 2014, 21:17:39 »
Back in business ;D

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #236 på: August 28, 2014, 21:19:13 »
Back in business ;D
...same procedure as every year, James :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

sportcarl1

Sv: EX-CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #237 på: August 28, 2014, 21:20:47 »
är bara att önska honom lycka till och att det går bra för honom, en fördel han har är att han kan academyn på sina fem fingrar och vågar säkert släppa fram ungdommarna,
 

Andersen

Sv: ON & OFF: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #238 på: August 28, 2014, 22:54:43 »
Han kan få gjøre alt, bare vi vinner kamper igjen !

Promotion 2010

Sv: ON & OFF: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #239 på: August 29, 2014, 14:36:12 »


Thom Kirwin‏@Thomkirwin· om Neil Referan:
 Neil spoke about the importance of integrating the new signings with the other players into the team. Told me he's here to 'help out' #lufc

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973