KAMP: vs Middlesbrough, Riverside stadium, søndag 11/3 2012, kl 1315

Started by asLeeds, March 10, 2012, 07:51:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vanderlunde

Oggy

Oggy

Vonsiggy

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Ove

Flott gjort av først og fremst Snodgrass. Eller kanskje veldig dårlig forsvarsspill av Boro.

mac_gyver

haha! HERLIG! sitter med ryggen til og ser på skytinga. Når jeg snur meg står det 2-0!
Pride of Yorkshire

Kickthemdown

Ã... noen tviler på Warnock. Idioter the lot of you .  ;D

Vonsiggy

mac_gyver

Pride of Yorkshire

RoarG

Herrlich! M'Boro er min favorittmostander. Snille verter. Nå må vi holde ut, og ikke få noen ny Brighton-opplevelse.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

fjellhaugen

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

fjellhaugen

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

RoarG

Quote from: fjellhaugen on March 11, 2012, 13:50:03
Er det på ER eller?

Hører kun MOT jo  ;D
Kanskje ikke så rart, tatt i betraktning av hva M'boro presterer akkurat nå?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Oggy

Oggy

Vanderlunde

Quote from: Oggy on March 11, 2012, 13:52:48
Hvorfor bokset han den  ???

Når en ball kommer litt overraskende på en keeper, så er det tryggest å bokse den ut, enn å prøve å holde den, og risikere å miste den og gi Boro en gratismulighet ;)

Kato

viking

Ove

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

mac_gyver

Pride of Yorkshire

Sleivind

Vanskelig ball, men den burde du fått mer ut av Becchio!!

fjellhaugen

Og der har vi fått mannen med hjerte inn i forsvaret.

Deilig å se på Robinson

DenHviteYeboah

RoarG

Oggy

Oggy

mac_gyver

Pride of Yorkshire

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Sleivind

White er ikke noen målscorer, det kan vi hvertfall fastslå etter de to siste tv-kampene!

Ove