Skrevet av Emne: KAMP: vs NOTTINGHAM FOREST, tirsdag 20/3 2012 kl 20:45, Elland Road.  (Lest 72255 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

baste

Feilslått taktikk, så det holder. Må være tålmodig hjemme....viser jo gang på gang at vi driter oss ut om vi ikke passer på kontringene...

Håvard

Ganske treg netttilgang når man ikke klarer å holde tritt med målene... 8) Og ute regna det. Og mi kjære har lagt seg..

Valgets kvaler..

God natt

MOT

Oggy

West Ham 1-0 med Drillo-mål
Oggy

The Magnificents

KA SO SKJER=!=!=!=!!
Leeds Leeds Leeds!!

raggen

Har jeg holdt tellingen riktig, så er det 6 mål på 16 minutter

5 mål på 10 min ifølge livescore.com
Forever Leeds United!!!!!!!!

Geir fra Grimstad

Nå smeller vi like godt inn et par kjappe igjen, så blir det spennende 10 siste min!
MOT!
revie

auren

21367 tilskuere. Alt for dårlig! Men det stemmer jo overens med prestasjonen i kveld.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Le Jardin

dette er jo en så syk kamp for tiden at vi like gjerne kan sette inn Paynter. Han kommer jo til å score et par stk
"Victory is in our sights"

Rotor

Skulle tro at ved å score minst 3 mål hjemme så vinner man kamper, men ikke Leeds nei....

Oggy

Heldigvis er det ikke flere.....
Og der kommer Carew inn for WH
Oggy

berlin

hva skjer????

det har gått minst 5 minutter siden sist skåring.

begynner å bli kjedelig, nå som jeg hadde blitt vant til skåringsfrekvensen  >:(

mac_gyver

Byebye PL. Byebye Snoddy. Byebye Becchio. Byebye White. Byebye Clayton.

F*********N!
Pride of Yorkshire

Sleivind

Det er jo akkurat dette som gjør at vi ikke ligger lenger oppe enn det vi gjør. Vi spiller bra noen kamper, er solide bakover og plukker poeng. Også kommer det noen kamper der vi er fullstendig ubrukelige. To baklengsmål på de fire siste kampene, også smeller det inn fem bak Lonergan.

Vi kan analysere oss ihel, men det går ikke an å få noe vetig ut av det.

Andersen

Dette er laget vårt på godt og vondt, UPS AND DOWNS !

ziganda

dette er jo en så syk kamp for tiden at vi like gjerne kan sette inn Paynter. Han kommer jo til å score et par stk

For all del. Få inn Paynter.

4ever arcticwhite

Her blir ting lagt opp i hendene på oss...
Ser ut som om Hull går på en smell
Birmingham ligger under og har fått et rødt kort så vidt jeg kan se.
Middlesbrough ligger under

OG SÃ… DRITER VI OSS UT MOT NOTTINGHAM FOREST.

S*T*N
The future's so White I've got to wear shades 8)

Mats-

  • Gjest
Assa jeg har vært Leeds fan siden jeg var liten gutt, frelst av å se Yeboahs mål mot Liverpool.

Men herregud, nå gjør det så vondt, assa, jeg er klar over at ting går opp og ned, men herrefred.  Vi kommer aldri opp. Ã… fytti faen, det er så trist. Makter jeg å komme meg opp i morgen? Nå har jeg vært med på to nedrykk, et opprykk, en CL semifinale og en bra UEFA cup run som var bra, men jesus. Dette gjør så utrolig vondt. Jeg tror vi tar en Sheffield Wednsday, vi blir her forever. Nå er vi ikke lengre en stor klubb, vi er bare...å fy, det sier helt stopp.

Eldre garde med noe oppmuntring?

Andersen

Det er jo så typisk, når andre kamper ser ut til å gå vår veg, så driter vi oss ut gang på gang !

mac_gyver

Assa jeg har vært Leeds fan siden jeg var liten gutt, frelst av å se Yeboahs mål mot Liverpool.

Men herregud, nå gjør det så vondt, assa, jeg er klar over at ting går opp og ned, men herrefred.  Vi kommer aldri opp. Ã… fytti faen, det er så trist. Makter jeg å komme meg opp i morgen? Nå har jeg vært med på to nedrykk, et opprykk, en CL semifinale og en bra UEFA cup run som var bra, men jesus. Dette gjør så utrolig vondt. Jeg tror vi tar en Sheffield Wednsday, vi blir her forever. Nå er vi ikke lengre en stor klubb, vi er bare...å fy, det sier helt stopp.

Eldre garde med noe oppmuntring?

Yngre garde henger seg på den her... Føler det samme... Bortsett fra at jeg ikke husker at vi var gode en gang i tiden.
Pride of Yorkshire

job

Marching on together!                               Siden 1970

Bites Yer Legs

6 mål mot forest >:(
KEEP FIGHTING!!

Ferre

Patetisk...

auren

6-3. McClearys 5 (!) mål!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

West Ham - Boro 1-0.

Her ligger Boro, Reading, Birmingham og Hull an til å tape, så klarer vi ikke hale innpå dem >:(. Vel, dette laget har selvsagt ingenting i PL å gjøre. For all del, behold gjerne 10. plassen ut sesongen, så slipper iallefall spillerne å gå rundt å lulle seg inn i noen som helst illusjoner om at de er PL-materiale. Klubben Leeds United skal opp i PL, men denne utgaven av den holder ikke mål.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Ozzy96

FAN AMATØRLAGGGGG DRETSPELARA  !!! m drite i klubben gidde ingentin god natt

berlin

Assa jeg har vært Leeds fan siden jeg var liten gutt, frelst av å se Yeboahs mål mot Liverpool.

Men herregud, nå gjør det så vondt, assa, jeg er klar over at ting går opp og ned, men herrefred.  Vi kommer aldri opp. Ã… fytti faen, det er så trist. Makter jeg å komme meg opp i morgen? Nå har jeg vært med på to nedrykk, et opprykk, en CL semifinale og en bra UEFA cup run som var bra, men jesus. Dette gjør så utrolig vondt. Jeg tror vi tar en Sheffield Wednsday, vi blir her forever. Nå er vi ikke lengre en stor klubb, vi er bare...å fy, det sier helt stopp.

Eldre garde med noe oppmuntring?

tja, jeg sitter her og venter på en skåring til leeds, det er da rikelig med tid igjen

viking

3-6...4.for McCleary
Dette er håpløst..og ikke minst flaut >:(
 

Mester

god natt..!!

leeds61

nei ::) ::)  dette er SVART

Ozzy96

utruleg bra innsats idag .....