Skrevet av Emne: KAMP: vs NOTTINGHAM FOREST, tirsdag 20/3 2012 kl 20:45, Elland Road.  (Lest 72852 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Oggy

LEEDS DRAKT PÃ… I MORGEN ALLE MANN !

eller sykemelding på alle.....
Oggy

Joe Jordan

Leeds United have conceded seven goals in a home league game for the first time in the club's history.

Hva i all verden skal Warnock si når han intervjues etter kampen? Kanskje han bør droppe det og heller denge løs på den ubrukelige gjengen han er sjef for...
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

SupALeedS

7 baklengs mot et lag som ligger i BUNN av championship!

Forventer at hele forsvaret er solgt etter sesongen, for dette er virkelig søppel!

når man scorer 3 mål på hjemmebane skal det holde til seier!


Lurer faen meg på hva dem har mellom øra....
Alex

rd1

Det er vel like greie å sparke hele laget, så lar vi ungdomslaget spille resten av sesongen..
"Who needs Cantona??"

Gruvegutten

er STOLT supporter og GLEDER meg til live-kamp i london mot millwall lørdag !! har vært gjennom dette før jeg.............MOT !!
Er dette "vår" sesong !! ????    MOT...........

Mats-

  • Gjest
haha "Four min of stoppage time...for a couple of subs? Come on, put me out of my misery"

Galgen humoren til gutta i boxen er i det minste der.

RoarG

Vi har 53% posession.. Det er det som teller  ;)
Jepp. Leeds er moralske vinnere. De 7 baklengs er bare irriterende detaljer.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kickthemdown

Det er vel like greie å sparke hele laget, så lar vi ungdomslaget spille resten av sesongen..
Der er det iallefall talent .

4ever arcticwhite

Da er lidelsen snart over for i kveld.

Virker rett og slett som om vi har et GEDIGENT hjemmekompleks, og at gutta ikke tåler trykket det er å spille foran fansen på Elland Road. Men at vi får en sånn total kollaps som i dag skal bare ikke være mulig uanfaensett.

Hadde vi vunnet i dag ville vi vært et langt steg nærmere playoff.
Hadde tante hatt baller hadde hun vært onkel.

Goood Night :-(
The future's so White I've got to wear shades 8)

ziganda

Leeds United have conceded seven goals in a home league game for the first time in the club's history.

Hva i all verden skal Warnock si når han intervjues etter kampen? Kanskje han bør droppe det og heller denge løs på den ubrukelige gjengen han er sjef for...

Flott start for Warnock som får sette klubbrekord nesten med en gang.

DenHviteYeboah

7 baklengs mot et lag som ligger i BUNN av championship!

Forventer at hele forsvaret er solgt etter sesongen, for dette er virkelig søppel!

når man scorer 3 mål på hjemmebane skal det holde til seier!


Lurer faen meg på hva dem har mellom øra....
Rask!Som jeg har sagt mange ganger...men noen klarer bare ikke嬌 ta av Leedsbrille :one

Andersen

Jeg går gjerne i Leeds drakt i morgen på jobb! fedre som leverer podene i barnehagen der jeg jobber, vet vel knapt  hvilket lag det er , eller sist det var et topplag  :-[

joe

Dette blir nok en søvnløs natt, begnner og bli slitsomt dette.

kalle_92

  • Gjest
7 baklengs mot forest. 7 år med gubben. Triste. The future's white, but not that bright...

Boos

7 baklengs mot et lag som ligger i BUNN av championship!

Forventer at hele forsvaret er solgt etter sesongen, for dette er virkelig søppel!

når man scorer 3 mål på hjemmebane skal det holde til seier!


Lurer faen meg på hva dem har mellom øra....

Bare å leie ett nytt lag :P

Men vi har vært gjennom dette før. Så klarer en sesong til vi....

MOT!

oivindh

7 baklengs mot et lag som ligger i BUNN av championship!

Forventer at hele forsvaret er solgt etter sesongen, for dette er virkelig søppel!

når man scorer 3 mål på hjemmebane skal det holde til seier!


Lurer faen meg på hva dem har mellom øra....
Rask!Som jeg har sagt mange ganger...men noen klarer bare ikke嬌 ta av Leedsbrille :one
Noen av oss er jo fans !! Da holder vi med laget uansett.. Ikke bare surmuler...

morten1966

leie nytt lag så selger vi det å stikker av med penga... ???

baste

Jepp, på 3-3 øynet man jo ett håp, men 7 baklengs??

auren

Slutt. 3-7. Sannsynligvis det verste og flaueste hjemmetapet i Leeds sin historie. Stakkar LUSCOS-gjengen som dro for å se disse to kampene. Føler med dem... :'(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ziganda

leie nytt lag så selger vi det å stikker av med penga... ???

Et helt pund å dele på da.

4ever arcticwhite

Dagens positive nyhet: Det er slutt på Elland Road, og det ble "bare" 7 baklengs
The future's so White I've got to wear shades 8)

Geir fra Grimstad

7 baklengs mot et lag som ligger i BUNN av championship!

Forventer at hele forsvaret er solgt etter sesongen, for dette er virkelig søppel!

når man scorer 3 mål på hjemmebane skal det holde til seier!


Lurer faen meg på hva dem har mellom øra....
Rask!Som jeg har sagt mange ganger...men noen klarer bare ikke嬌 ta av Leedsbrille :one
Noen av oss er jo fans !! Da holder vi med laget uansett.. Ikke bare surmuler...
RIKTIG. MOT og god natt alle mann.
revie

viking

Blytungt og bekmørkt >:(
Natta!
MOT
 

morten1966

men dem var der da...

auren

Sykt nok er vi fortsatt på 10.plass og 5 poeng bak play off!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Satt og så WHam-Boro. Eggen kommenterte de andre resultatene mot slutten av 2. omgang, men ikke Leeds' sitt. Takker han for anstendig opptreden, selv om spillerne opptrådte så uanstendig at de bør stille seg i kø på arbeidskontoret i morgen.
La juniorene spille resten av sesongen. De slipper neppe inn 7 mål.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

LUFC MOT

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 565
  • Total likes: 6
  • 2 timer før første ER tur leeds-southend!!!!!
    • Vis profil
7 baklengs mot et lag som ligger i BUNN av championship!

Forventer at hele forsvaret er solgt etter sesongen, for dette er virkelig søppel!

når man scorer 3 mål på hjemmebane skal det holde til seier!


Lurer faen meg på hva dem har mellom øra....
Rask!Som jeg har sagt mange ganger...men noen klarer bare ikke嬌 ta av Leedsbrille :one
Noen av oss er jo fans !! Da holder vi med laget uansett.. Ikke bare surmuler...
RIKTIG. MOT og god natt alle mann.

Helt sikkert, vil heller rykke rett opp neste år en å tape i en event opprykks finale å få en knekk neste sesong.... MOT folkens,vi kommer gjennom denne også...

Stifler

freddy krueger som f**ker med oss??
-Nr 2 er den første taperen-

DenHviteYeboah

7 baklengs mot et lag som ligger i BUNN av championship!

Forventer at hele forsvaret er solgt etter sesongen, for dette er virkelig søppel!

når man scorer 3 mål på hjemmebane skal det holde til seier!


Lurer faen meg på hva dem har mellom øra....
Rask!Som jeg har sagt mange ganger...men noen klarer bare ikke嬌 ta av Leedsbrille :one
Noen av oss er jo fans !! Da holder vi med laget uansett.. Ikke bare surmuler...
Så jeg holder ikke med laget?For en barnslig kommentar.Så i din verden:
Ukritisk=supporter,kritisk=ikke supporter,bare surmuler.
God bedring og god natt >:(

job

7 baklengs mot et lag som ligger i BUNN av championship!

Forventer at hele forsvaret er solgt etter sesongen, for dette er virkelig søppel!

når man scorer 3 mål på hjemmebane skal det holde til seier!


Lurer faen meg på hva dem har mellom øra....
Rask!Som jeg har sagt mange ganger...men noen klarer bare ikke嬌 ta av Leedsbrille :one
Noen av oss er jo fans !! Da holder vi med laget uansett.. Ikke bare surmuler...
RIKTIG. MOT og god natt alle mann.
MOT
Marching on together!                               Siden 1970