Skrevet av Emne: KAMP: vs NOTTINGHAM FOREST, tirsdag 20/3 2012 kl 20:45, Elland Road.  (Lest 73050 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Stephenjazz

Eneste positive er at det ikke kan bli verre
Det blir aldri umoderne å vinne

Andersen

Kampen er nesten glemt, møter et bunnlag til igjen til helga vel ? Millwall grøss vi sliter der! Håper NW virkelig tupper litt liv i laget igjen ! Leeds will always be my team !!!!

kalle_92

  • Gjest
Vedder på at dette kommer på tv2sporten. Ikke særlig positiv publisitet.

ziganda

Neste år, da blir det bedre.  ;)

Boos

Da har isåfall Leeds en del situasjoner og se over på i morgen.
Greit å ha en gjennomgang på "sånn skal det IKKE gjøres" av og til også...

MOT!

Andersen

We all get through this ! LEEDS4EVER

Odin

Vi er ikke bedre...6 poeng av de siste 18 mulige...alle rundt oss taper, vi er fortsatt bare 5 fra playoff, men har ingen ting der å gjøre..
Bare sørgelig...likevel skal jeg på neste kamp og det kan ikke bli verre...  MSOT

Rotor

Vi kommer ALLTID tilbake. MOT

Leedsulf

Forest har spilt 37 kamper, og scoret 17,5% av målene sine til nå i sesongen på Elland Road.
Forøvrig var det kun to lag i NPC som hadde færre scoringer enn Forest før denne kampen...

Anders P

20.03.2012....dagen jeg gikk inn i en dyp depresjon. Må oppsøke psykiater etter dette.
 

Kickthemdown

Vi kommer ALLTID tilbake. MOT
Tja ... Det har tatt noen år.. Ã… det tar minst ett år til ..

ojs

Frykter vi mister flere spillere til sommeren og at disse erstattes med spillere på free transfer. Kan fort bli kamp om å holde plassen neste år.

Dessverre har Ken Bates solgt opprykket med spillerne han har kvittet seg med, og spillerne står ikke akkurat i kø for å spiller for bates med lønninger som er betydelig under markedsnivå. Måtte gudene vite hvor pengene går, men at Bates har et sugerør ned i klubbkassen er sikkert.

Med KB så kan vi nå notere klubbrekorder som største hjemmetap og bunnrekord i divisjonsspill(3 høyeste nivå).   

 

Bites Yer Legs

Har vi nådd ett nyyt bunnpunkt? Håpte Warnock skulle revolusjonere ting, men ikke på denne måten. Gleder meg til sommerrengjøring på Elland Rd.


Dette er forsatt NpC, ALT kan skje
KEEP FIGHTING!!

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Vi kan ikke skylle på NW , det va Simon Grayson som hentet møkket....

La NW få en sjanse til og renske opp i laget og klubben
Pontus ❤

Leedsfan

Akkurat sett kampen live og vi er gått fra å være solide til meget primitive. Nottingham putter på alt og Lonergan redder ingenting. Snodgrass er ingen stjernespiller, det han gjør på 3-5 er utilgivelig...

En merkelig kamp som må glemmes fortest mulig....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Stephenjazz

Det blir aldri umoderne å vinne

Håkon

Sett kampen live, skandale resultat. Noen av spillerene
Må gå..,., til sommeren. Alt gikk inn og Leeds hadde ikke trygghet
Eller noe spill..... Dette laget rykker aldri opp...
Leeds for alltid

baste

3-4 forsvarere mot 1spiss...og enda scorer de??
Dette er en pinlig, tung dag for alle med hjerte for Leeds

nord

trist dag for Leeds United, som kun spiller godt mod tophold  :'(
 

samadhi

Vi kan ikke skylle på NW , det va Simon Grayson som hentet møkket....

La NW få en sjanse til og renske opp i laget og klubben

Dette laget har vist før at det kan.
At vi da går på sånne smeller innimellom er helt uforståelig.

Det var ikke Grayson som stod på sidelinja i dag.
I dag var var Neil Warnock som var sjef, og sammen med spillerne må han ta skylda!
marching on together,
derudaf forever...

bmoen

Hva er det dette Leeds-laget driver med?  Jo, akkurat som tidligere; går på kjempesmeller på hjemmebane mot lag som holder til i nederste del av tabellen.  Så resultatet i avisa i dag morges og trodde det måtte være trykkfeil! Men neida, det stemte og Leeds er ikke blitt det døyt bedre på dette området etter managerskifte. Hvordan går det an å slippe inn 7 mål på hjemmebane mot et bunnlag? Det er bare Leeds som klarer det, og det med bravour! Flaut, FLAut, FLAUT!!! >:(
BMo - Leeds-fan siden 1964

samadhi

Garath McCleary ble i går den andre spilleren på to måneder som scorer 4 mål i mot oss på Elland Road.

Må vel være ny rekord det også?
marching on together,
derudaf forever...

Annesj

Warnock har en solid ryddejobb foran seg i sommer. Tipper vi ser et nesten nytt lag når vi løper ut på matta i første kamp neste sesong.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

RoarG

Frykter vi mister flere spillere til sommeren og at disse erstattes med spillere på free transfer. Kan fort bli kamp om å holde plassen neste år.

Dessverre har Ken Bates solgt opprykket med spillerne han har kvittet seg med, og spillerne står ikke akkurat i kø for å spiller for bates med lønninger som er betydelig under markedsnivå. Måtte gudene vite hvor pengene går, men at Bates har et sugerør ned i klubbkassen er sikkert.

Med KB så kan vi nå notere klubbrekorder som største hjemmetap og bunnrekord i divisjonsspill(3 høyeste nivå).   


Nå må man slutte med dette gnålet om at det er Bates' skyld. Og hvorfor frykter du å miste spillere til sommeren? Disse spillerne viste jo at de ikke er verdt den lønna de hever i Leeds, og jeg håper inderlig at alle sammen spiller for andre klubber når sesongen 2012/13 sparkes i gang. I det hele tatt å tro at noen av spillerne våre er attraktive kjøpsobjekter for PL-klubber, er latterlig. Prestasjonen i går viste at ingen er det. Disse spillerne er for dårlige fysisk (tåler ikke to kamper på 3 dager), taktisk (null evne til å ta rette defensive valg) og verst av alt moralsk (ingen lag med stolthet slipper inn 7 mål). Dette laget er bare å skrote. BATES STAY! PLAYERS OUT!
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Anders P

Spørsmålet er om Warnock gidder til neste sesong.....
 

RoarG

Selvsagt en av toppsakene hos VG  >:(

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10079589

auren
Søple-organet i Akersgata består hovedsakelig av L'pool- og Scum-ho**r. Selvfølgelig vil de gasse seg i slike hendelser.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Ble nok litt skuffet igår ja, trodde nok vi var inne i en litt bedre "stim" enn gårsdagens resultat skulle tilsi.
Nå det er sagt, anmoder jeg alle som "hyler" ang spillere og managere om å ta en kikk på M'boro tråden for 10 dager siden, og kikke gjennom egne poster der.
Er vi "bra nok" eller ikke? En dag fryktes salg av spiller(e), den neste kan den/de samme gis bort med en "good riddance" som avskjed?

PS. Moro å se at NW og spillerne blir hyllet etter gode prestasjoner, mens SG fremdeles får på pukkel etter dårlige.
Ups & Ups!!

4ever arcticwhite

Spørsmålet nå, i etterpåklokskapens grimme lys, er jo om Colin (re)agerte riktig etter uavgjorten mot WestHam. Burde han gått inn i garderoben og rost guttene for en vel gjennomført kamp, og bygget dem videre opp på den måten, eller var det riktig (som rapportene sier) å gi dem ei overhøvling, og å gi "junioren" Tom Lees store deler av ansvaret for to tapte poeng? Svaret på det spørsmålet vil vi nok aldri få, men kanskje var dette en utløsende faktor til at utryggheten igjen har grepet om seg i de bakre rekker i laget.

Det er nok også slik at dersom vi hadde klart å gjøre 4-3 i går etter å ha hentet dem opp, i stedet for at vi fikk en i trynet, så kunne fort resultatet blitt 7-3 og ikke 3-7. Trolig mistet vi "trua" når vi fikk det målet i mot like etter at vi hadde klart å utligne....

Den teoretiske muligheten for opprykk ble riktignok bare litt svekket med gårdagens resultater, men i praksis tror jeg dette var farvel til PlayOff - vi er rett og slett ikke gode nok til å få satt sammen en "run" med flere seiere.

Men som man sier; det er håp så lenge liket fiser. Jeg klarer liksom bare ikke å gi HELT opp heller, det ligger nok ikke i min natur.....
The future's so White I've got to wear shades 8)

Kato

Glem play-off. Vi er ikke nært å være gode nok.

Kan vel også være noe spørrende til om hårføner-managere er gått litt ut på dato.