Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19  (Lest 534024 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Torpe-do

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #360 på: Mai 10, 2012, 12:25:24 »
...skjønner jeg ikke er så veldiiii oppdatert på spillere lenger gitt.

For å si det slik, så er det ikke mange jeg har hørt om FØR de blir linket til laget vårt om dagen.........men jeg stiller med åpent sinn  ;)

Velkommen i klubben, mister!
Menmen, moro er're lell :)

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #361 på: Mai 10, 2012, 12:34:48 »
...skjønner jeg ikke er så veldiiii oppdatert på spillere lenger gitt.

For å si det slik, så er det ikke mange jeg har hørt om FØR de blir linket til laget vårt om dagen.........men jeg stiller med åpent sinn  ;)

Velkommen i klubben, mister!
Menmen, moro er're lell :)

Det er vel ofte slik at når man ikke har peiling på hvem spillerene er så vurderer man de ut ifra hvordan klubben de spiller i har gjort det... eller? ;)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Bites Yer Legs

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #362 på: Mai 10, 2012, 12:56:59 »
Håper virkelig disse Ward-ryktene er sanne, trodde han var tapt til Ipswich. Det jeg har sett av han har vært pur klasse!!

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2142032/Leeds-sign-Joel-Ward.html




« Siste redigering: Mai 10, 2012, 13:08:05 av Bites Yer Legs »
KEEP FIGHTING!!

Bites Yer Legs

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #363 på: Mai 10, 2012, 13:08:40 »
http://rightinthegarykellys.com/2012/05/10/ward-is-all-white-for-leeds/


Portsmouth manager Michael Appleton recently said about Ward and Pearce:

“They are two peas in a pod, where one goes the other follows.”


 8)
KEEP FIGHTING!!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #364 på: Mai 10, 2012, 14:47:02 »
10 May 2012 09:19:17
 Apparently we're winning the race for Portsmouth's Joel Ward. Would be good to beat Ipswich to another player.


Leeds roumours i dag!
Yeboahs vitne

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #365 på: Mai 10, 2012, 16:37:37 »
Ser at noen mener at Ward er god på høyrebacken.

White, Pearce, Lees og Ward i forsvar?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #366 på: Mai 10, 2012, 16:49:57 »
Kan ikke si jeg har vært noe særlig fan av White på backplass. Altfor plasseringssvak. Tar igjen mange feil på farta si men ikke nok til at han er trygg å ha der syns jeg. En plasseringssvak forsvarsspiller skaper utrygghet som sprer seg i 4ern. Men med rett skolering så kan han bli en fantastisk back også. Blir spennende å se hvem som ender i den posisjonen.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Moaning on together

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #367 på: Mai 10, 2012, 17:00:56 »
10 May 2012 09:19:17
 Apparently we're winning the race for Portsmouth's Joel Ward. Would be good to beat Ipswich to another player.


Leeds roumours i dag!
meget positivt viss dette stemmer!

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #368 på: Mai 10, 2012, 17:08:49 »
Kan ikke si jeg har vært noe særlig fan av White på backplass. Altfor plasseringssvak. Tar igjen mange feil på farta si men ikke nok til at han er trygg å ha der syns jeg. En plasseringssvak forsvarsspiller skaper utrygghet som sprer seg i 4ern. Men med rett skolering så kan han bli en fantastisk back også. Blir spennende å se hvem som ender i den posisjonen.

Håper han kan lære å plassere seg..:)

Ser ut som Warnock liker spillere som kan dekke flere plasser, man trenger det når man skal være få som får spille i løpet av en sesong...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #369 på: Mai 10, 2012, 17:17:33 »
Kan ikke si jeg har vært noe særlig fan av White på backplass. Altfor plasseringssvak. Tar igjen mange feil på farta si men ikke nok til at han er trygg å ha der syns jeg. En plasseringssvak forsvarsspiller skaper utrygghet som sprer seg i 4ern. Men med rett skolering så kan han bli en fantastisk back også. Blir spennende å se hvem som ender i den posisjonen.
Det er lettere å gjøre en rask spiller plasseringssterk enn å gjøre en plasseringssterk spiller rask.
Hekta på Leeds siden 1974

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #370 på: Mai 10, 2012, 18:08:19 »
Ryktes at Ward allerede er klar....bestekompis med Pearce :)så det drar vi nytte av.håper det stemer!

rd1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #371 på: Mai 10, 2012, 20:32:34 »
Er Ward god?har vi noen spillerstatistikk?
"Who needs Cantona??"

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #372 på: Mai 10, 2012, 20:35:17 »
Godt sagt :) Ã… gjøre en rask spiller plasseringssterk er lettere enn omvendt. Derfor håper jeg inderlig warnock får skikk pån. For White kan bli en fantastisk back  ;D
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Blank_File


Leedsgutt

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #374 på: Mai 10, 2012, 23:30:09 »
Phil Hay ‏ @PhilHayYEP
Talks between Portsmouth's Joel Ward and #lufc took place yesterday. Four clubs in for him, decision expected next week. Story in tomo's YEP

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #375 på: Mai 11, 2012, 00:34:14 »
Først Pearce nå Ward? :) fantastisk! Spillere som vil bli bedre og har ambisjoner! =)
Pontus ❤

Torpe-do

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #376 på: Mai 11, 2012, 03:27:46 »
...skjønner jeg ikke er så veldiiii oppdatert på spillere lenger gitt.

For å si det slik, så er det ikke mange jeg har hørt om FØR de blir linket til laget vårt om dagen.........men jeg stiller med åpent sinn  ;)

Velkommen i klubben, mister!
Menmen, moro er're lell :)

Det er vel ofte slik at når man ikke har peiling på hvem spillerene er så vurderer man de ut ifra hvordan klubben de spiller i har gjort det... eller? ;)

Tja, tjo, det kan vel gi en indikator. Tenker vel gjerne ofte som sånn nå at vi gjerne henter det som er verdt å hente hos portsmouth, så en vurdering ut fra tabellposisjon er jo ikke utelukkende "dårlig spiller dersom dårlig plassert" og omvendt. Men jeg skjønner det er flere innpå her som har betydelig mer peiling enn meg, så jeg lukter litt på stemningen rundt en spiller + et google søk. Da pleier jeg vel å skape meg et førsteinntrykk :)

Er forøvrig positiv til Ward! En noe fleksibel spiller som påståelig skal være talentfull. At han kjenner, og da forhåpentligvis kommuniserer bra med, vår nye signering Pearce er vel også et bra pluss!

Kjør på Warnock, syns dette begynner å ligne noe! Viser en ambisjoner signerer Snoddy også!

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #377 på: Mai 11, 2012, 09:08:39 »
Nytt navn i dag:

11 May 2012 04:17:04
 Leeds have offered to take Jesse Lingard on loan for the full season from Manchester United.
 
Jesse Lingard has been likened to Iniesta and was Manchester Reserves top goalscorer last year.

Manchester are keen to give him first team opportunities, but realise that a move to the championship could be just what he needs to gain further experience.

Whether Ferguson allows the move to Leeds is another question having blocked moves to Leeds in the past.

Tja, why not?
 

Hobben

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #378 på: Mai 11, 2012, 09:19:21 »
Tar ikke i mot søppel
Rogaland Whites

Blank_File

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #379 på: Mai 11, 2012, 09:22:35 »
Tror vi får mindre lån. Kanskje ingen med mindre det er siste utvei. Samtidig hadde Iniesta vært helt grei å ha i stallen.

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #380 på: Mai 11, 2012, 09:46:03 »
Tror vi får mindre lån. Kanskje ingen med mindre det er siste utvei. Samtidig hadde Iniesta vært helt grei å ha i stallen.

Warnock har definert lån som "icing on the cake", og jeg regner med at det kommer et par lånesigneringer som er akkurat det...:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #381 på: Mai 11, 2012, 09:52:37 »
...åsså er det nok en gang ett Gradel rykte på Rumors i dag - men det setter jeg på
konto`n for "ønsketenking"...
 

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #382 på: Mai 11, 2012, 09:55:01 »
Tror vi får mindre lån. Kanskje ingen med mindre det er siste utvei. Samtidig hadde Iniesta vært helt grei å ha i stallen.

Helt klart mindre lån- dette mener jeg Warnock indikerte bra når han ga Pearce 4-års kontrakt , og utbasunerte at han ville ha inn spillere som igjen ville bli verdt mere
i perioden i klubben vår.....langsiktighet.

Støtter selvsagt mindre stall, med mere kvalitet - og bra betalte spillere som TRIVES!
 

Joe Jordan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #383 på: Mai 11, 2012, 11:20:00 »
Hadde vært knall om Ward kom også, da har vi 2 meget bra signeringer på kort tid. Regner med det blir et par lån også, Lingard høres spennende ut, men dette bør være lån over en hel sesong. 
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #384 på: Mai 11, 2012, 11:36:14 »
Leeds kjemper visstnok mot Burnley, Palace og Ipswich om signaturen til Ward. De to første klubbene frykter jeg ikke, men det kan bli tøft å matche Ipswich sitt tilbud. Heldigvis kan vi friste med Pearce  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #385 på: Mai 11, 2012, 11:40:05 »
Scum fyren så jo også litt spennende ut da, og lån for hele seongen er ok hvis det skal lånes...
Yeboahs vitne

mac_gyver

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #386 på: Mai 11, 2012, 12:37:04 »
Wikipedia er som vanlig et hakk foran resten av verden:

Dette finner vi på Wards wikipedia:

2008–2012   Portsmouth   89   (6)
2008–2009   â†’ Bournemouth (loan)   21   (1)
2012–   Leeds United   0   (0)
Pride of Yorkshire

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #387 på: Mai 11, 2012, 13:57:03 »
Wikipedia er som vanlig et hakk foran resten av verden:

Dette finner vi på Wards wikipedia:

2008–2012   Portsmouth   89   (6)
2008–2009   â†’ Bournemouth (loan)   21   (1)
2012–   Leeds United   0   (0)





Hva pokker, har vi skaffet en speller som sliter benken igjen...... ??? ;D
Yeboahs vitne

Leedsgutt

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #388 på: Mai 11, 2012, 18:45:45 »
Rumours getting stronger about a move for Paddy Kenny to Leeds!

hva skjer med Lonergan da ?   backup.. eller solgt ?

samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #389 på: Mai 11, 2012, 23:59:10 »
Kan ikke skjønne at en ny keeper skal stå øverst på listen over spillere vi skal signere. Synes Lonergan er en utmerket keeper som burde være mer en god nok for dagens mannskap.
marching on together,
derudaf forever...