Skrevet av Emne: EX-Spiller: Paul Green  (Lest 28311 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tobbe9210

EX-Spiller: Paul Green
« på: Juni 20, 2012, 16:54:15 »
http://www.leedsunited.com/news/20120620/midfielder-becomes-signing-number-three_2247585_2817487

Velkommen Paul!

29-åringen kommer fra Derby County, og har signert en 2-årskontrakt med Leeds United. Han vil slå følge med klubben 1. juli.
« Siste redigering: Juni 24, 2014, 12:35:06 av Promotion 2010 »
Leksvik whites

Glenn K

Sv: Ny spiller: Paul Green
« Svar #1 på: Juni 20, 2012, 16:56:23 »
Nå begynner ting å skje ja! Positiv til dette  :)

Dennis

Sv: Ny spiller: Paul Green
« Svar #2 på: Juni 20, 2012, 16:59:00 »
At vi signerer en spiller som senest var i en EM-tropp, er positivt! Lurer derimot på hva dette sier om investering/takeover-diskusjonen!
Marching on together!

Leedsulf

Sv: Ny spiller: Paul Green
« Svar #3 på: Juni 20, 2012, 17:01:08 »
Jøss, to signeringer på like mange dager.
Er nesten så man må finne frem Lagoppstilling per dags dato-tråden igjen

eggus

Sv: Ny spiller: Paul Green
« Svar #4 på: Juni 20, 2012, 17:01:28 »
At vi signerer en spiller som senest var i en EM-tropp, er positivt! Lurer derimot på hva dette sier om investering/takeover-diskusjonen!
Det burde vel bety at det er i realiteten avklart, så spørs det hva avklaringa er.. Men slenger meg på at dette er en positiv signing!
 

mac_gyver

Sv: Ny spiller: Paul Green
« Svar #5 på: Juni 20, 2012, 17:13:40 »
Nice :) Han er bosmanspiller reger jeg med?
Pride of Yorkshire

Svend Anders

Sv: Ny spiller: Paul Green
« Svar #6 på: Juni 20, 2012, 17:47:09 »
Veldig bra!
Tipper Peltier (Evt Keogh) og Kenny også er klare men at de ventes med å presenteres nærmere overgangsvinduet - eller at man bare sprer litt nyheter utover uka her...

Med disse på plass er bakre femmer og en av to sentrale midtbanespillere i boks. En kant, enda en sentral midt og en spiss eller to (Michail Smith om det kommer penger?) gjenstår.


Sent from my iPhone using Tapatalk

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Paul Green
« Svar #7 på: Juni 20, 2012, 17:47:32 »
Hmm. Positivt!  :)

Woody

Sv: Ny spiller: Paul Green
« Svar #8 på: Juni 20, 2012, 17:57:47 »

Dette kan vi like :)Nye Leeds United som bygges??
LIFE IS LEEDS

auren

Sv: Ny spiller: Paul Green
« Svar #9 på: Juni 20, 2012, 18:09:25 »
Vet lite om fyren, men folka på Waccoe er ganske fornøyd. En habil spiller i denne divisjonen. Derby ville forlenge kontrakten med Green, man han avslo.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Sv: Ny spiller: Paul Green
« Svar #10 på: Juni 20, 2012, 18:11:18 »
Er ikke lenge siden vi ikke hadde råd til Ward, men noe må vel ha skjedd siden da? Er Bates så syk at han ikke greier å stoppe disse kjøpene eller er det noen som har garantert penger inn?
MOT

auren

Sv: Ny spiller: Paul Green
« Svar #11 på: Juni 20, 2012, 18:12:34 »
Er ikke lenge siden vi ikke hadde råd til Ward, men noe må vel ha skjedd siden da? Er Bates så syk at han ikke greier å stoppe disse kjøpene eller er det noen som har garantert penger inn?

Nja... Nå kostet vel Ward 400 000 laken up front, mens både Green og Drury kommer gratis.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

mac_gyver

Sv: Ny spiller: Paul Green
« Svar #12 på: Juni 20, 2012, 18:22:13 »
Begge to virker som ålreite karer. Hvis vi ikke hadde vært i denne takeovertåka hvor vi kanskje forventer å faktisk kjøpe noen spille fra PL klubber f.eks, hadde vi vært strålende fornøyd med disse to signeringene. Personlig er jeg bare glad vi snart har nok til en startellever.
Men hvis det SA skriver om at Keogh (det er Andy vi snakker om?) er på vei inn blir jeg jævli skuffa. Han har vært her før og bevist at han IKKE er god nok.....
Pride of Yorkshire

Ian Baird

Sv: Ny spiller: Paul Green
« Svar #13 på: Juni 20, 2012, 18:26:00 »
Dæven døtte - klyp seg i armen!  ;D

Nå begynner det virkelig å likne et lag som kan unngå nedrykk (snev av ironi der :) ).

Michail Smith er også velkommen!
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Leedsulf

Sv: Ny spiller: Paul Green
« Svar #14 på: Juni 20, 2012, 18:27:11 »
Begge to virker som ålreite karer. Hvis vi ikke hadde vært i denne takeovertåka hvor vi kanskje forventer å faktisk kjøpe noen spille fra PL klubber f.eks, hadde vi vært strålende fornøyd med disse to signeringene. Personlig er jeg bare glad vi snart har nok til en startellever.
Men hvis det SA skriver om at Keogh (det er Andy vi snakker om?) er på vei inn blir jeg jævli skuffa. Han har vært her før og bevist at han IKKE er god nok.....

Det er vel snakk om Richard Keogh?
Richard John Keogh (born August 11, 1986 in Harlow) is an Irish footballer who plays for Football League 1 side Coventry City. Keogh was named the Coventry City Player Of The Year for consecutive seasons (2010/11 season and 2011/12 season)

mac_gyver

Sv: Ny spiller: Paul Green
« Svar #15 på: Juni 20, 2012, 18:28:08 »
Begge to virker som ålreite karer. Hvis vi ikke hadde vært i denne takeovertåka hvor vi kanskje forventer å faktisk kjøpe noen spille fra PL klubber f.eks, hadde vi vært strålende fornøyd med disse to signeringene. Personlig er jeg bare glad vi snart har nok til en startellever.
Men hvis det SA skriver om at Keogh (det er Andy vi snakker om?) er på vei inn blir jeg jævli skuffa. Han har vært her før og bevist at han IKKE er god nok.....

Det er vel snakk om Richard Keogh?
Richard John Keogh (born August 11, 1986 in Harlow) is an Irish footballer who plays for Football League 1 side Coventry City. Keogh was named the Coventry City Player Of The Year for consecutive seasons (2010/11 season and 2011/12 season)

Nice :)
Pride of Yorkshire

Ian Baird

Sv: Ny spiller: Paul Green
« Svar #16 på: Juni 20, 2012, 18:28:59 »
Begge to virker som ålreite karer. Hvis vi ikke hadde vært i denne takeovertåka hvor vi kanskje forventer å faktisk kjøpe noen spille fra PL klubber f.eks, hadde vi vært strålende fornøyd med disse to signeringene. Personlig er jeg bare glad vi snart har nok til en startellever.
Men hvis det SA skriver om at Keogh (det er Andy vi snakker om?) er på vei inn blir jeg jævli skuffa. Han har vært her før og bevist at han IKKE er god nok.....

Hadde stor sans for Keogh jeg, og håper på retur for han.
Han scoret ikke alverdens med mål, men jeg liker spisser som jobber iherdig og lager uro for motstander...
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Ian Baird

Sv: Ny spiller: Paul Green
« Svar #17 på: Juni 20, 2012, 18:30:15 »
Begge to virker som ålreite karer. Hvis vi ikke hadde vært i denne takeovertåka hvor vi kanskje forventer å faktisk kjøpe noen spille fra PL klubber f.eks, hadde vi vært strålende fornøyd med disse to signeringene. Personlig er jeg bare glad vi snart har nok til en startellever.
Men hvis det SA skriver om at Keogh (det er Andy vi snakker om?) er på vei inn blir jeg jævli skuffa. Han har vært her før og bevist at han IKKE er god nok.....

Det er vel snakk om Richard Keogh?
Richard John Keogh (born August 11, 1986 in Harlow) is an Irish footballer who plays for Football League 1 side Coventry City. Keogh was named the Coventry City Player Of The Year for consecutive seasons (2010/11 season and 2011/12 season)

Nice :)

aha... høres bra ut han også...
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Joe Jordan

Sv: Ny spiller: Paul Green
« Svar #18 på: Juni 20, 2012, 18:40:02 »
Velkommen til gards Mr Green!
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

ArneS

Sv: Ny spiller: Paul Green
« Svar #19 på: Juni 20, 2012, 18:47:14 »
Høres spennende ut med PaulGreen.  Tilnærmet local lad er han jo også - det skader heller ikke.
Den 17. mann

Ian Baird

Sv: Ny spiller: Paul Green
« Svar #20 på: Juni 20, 2012, 18:53:18 »
Green hadde draktnummer 4 i Derby.... det er ett eller annet spesielt med det nummeret...hmmm... hva var det igjen ?
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Paul Green
« Svar #21 på: Juni 20, 2012, 19:21:18 »
Positiv til denne også, hadde vært artig og fått vite litt om lønnsnivået her, har vi konkurrert ut Derby på lønn så må det være et tydelig tegn på at Gnomen går i opplag. Og til slutt "Welcome Mr Green show us your talent):=:=

Masinga

Sv: Ny spiller: Paul Green
« Svar #22 på: Juni 20, 2012, 19:22:52 »
Ukjent spiller for meg. De andre navnene som nevnes også. Det betyr vel at disse takeoversamtalene neppe er med folk med veldig tykke lommebøker.
Masinga, medl.nr. 1250

mac_gyver

Sv: Ny spiller: Paul Green
« Svar #23 på: Juni 20, 2012, 19:25:56 »
Green hadde draktnummer 4 i Derby.... det er ett eller annet spesielt med det nummeret...hmmm... hva var det igjen ?

rødt hår har han og.....
Pride of Yorkshire

GeirO

Sv: Ny spiller: Paul Green
« Svar #24 på: Juni 20, 2012, 19:30:28 »
Er ikke lenge siden vi ikke hadde råd til Ward, men noe må vel ha skjedd siden da? Er Bates så syk at han ikke greier å stoppe disse kjøpene eller er det noen som har garantert penger inn?

Nja... Nå kostet vel Ward 400 000 laken up front, mens både Green og Drury kommer gratis.

auren

Er vi sikker på at de kommer gratis....?
MOT

Ian Baird

Sv: Ny spiller: Paul Green
« Svar #25 på: Juni 20, 2012, 19:54:30 »
Green hadde draktnummer 4 i Derby.... det er ett eller annet spesielt med det nummeret...hmmm... hva var det igjen ?

rødt hår har han og.....

+ landslagspiller utenfor England og begge har koplinger til Doncaster... likhetene er der absolutt :-)
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Paul Green
« Svar #26 på: Juni 20, 2012, 20:36:47 »
Just need Eric Black in and we could start the season with Black-Green-Brown-White
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Ny spiller: Paul Green
« Svar #27 på: Juni 20, 2012, 21:03:32 »
What? En positiv nyhet?  ???

* løper til vinduet og titter opp i luften etter flyvende rosa griser*
Jon R.

rd1

Sv: Ny spiller: Paul Green
« Svar #28 på: Juni 20, 2012, 21:20:18 »
Endelig positive signaler og forhåpentligvis starten på en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaang opptur :)
"Who needs Cantona??"

GeirO

Sv: Ny spiller: Paul Green
« Svar #29 på: Juni 20, 2012, 23:19:08 »
Just need Eric Black in and we could start the season with Black-Green-Brown-White

He-he  ;D ;D
Skal Redfearn bli manager eller...?
MOT