EX-Spiller: Paul Green

Started by Tobbe9210, June 20, 2012, 16:54:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Henning

Det har vel blitt nemnt fleire gongar på leedsunited.com at han er skada.

Leedsfan

Quote from: Tobbe9210 on June 20, 2012, 16:54:15
http://www.leedsunited.com/news/20120620/midfielder-becomes-signing-number-three_2247585_2817487

Velkommen Paul!

29-åringen kommer fra Derby County, og har signert en 2-årskontrakt med Leeds United. Han vil slå følge med klubben 1. juli.

Trodde at han skrev en 3-års kontrakt. Da forsvinner han også i sommer, habil spiller, men vi må få inn bedre.

Han har sikkert igjen 1 kamp igjen å spille for å aktivisere en automatisk forlengelse med ett år + høyere lønn. Sikkert derfor han ikke spiller..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

samadhi

Quote from: Leedsfan on January 09, 2014, 20:14:49

Han har sikkert igjen 1 kamp igjen å spille for å aktivisere en automatisk forlengelse med ett år + høyere lønn. Sikkert derfor han ikke spiller..

I tilfellet en tap-tap situasjon for spiller og klubb.
Naturlig at klubben ikke vil la han får den forlengelsen.
Leeds går da glipp av en nyttig midtbanespiller ut sesongen,
og Green risikerer å råtne bort på tribuna.
marching on together,
derudaf forever...

Jon R

Han spiller ikke reservekamper, og er ikke observert på treningsfeltet av nordmenn som har vært over den senere tiden. Det får være måte på å være ute i kulden.....

Teorien rimer også dårlig med at vi driver rovdrift på Austin. Passer heller ikke med inntrykket jeg har av hvordan BMD behandlet mennesker....

Konklusjon: Jeg holder fortsatt en knapp på at han er skadet.
Jon R.

Eriksen55

Såvidt jeg vet har han i følge div stats spilt 41 kamper for Leeds...rart om noe sånn skal slå til på match nr 42!

HåvardK

Pussig at det ikke finnes større åpenhet om situasjonen til Green, all den tid klubbledelsen ellers er veldig snar til å komme med informasjon som skaper til dels enorme forventninger.

Leedsulf

Jeg leste nylig på den offisielle siden at han var ute med skade.

lojosang

Det har da aldri vært noen hemlighet at Green er skada? Eller at pasientjorunalene deres ikke ligger på nett?
- Leif Olav

Leedsfan

Quote from: lojosang on January 10, 2014, 15:52:17
Det har da aldri vært noen hemlighet at Green er skada? Eller at pasientjorunalene deres ikke ligger på nett?

Han blir jo ikke snakket om på pressekonferanser, jeg har ikke hørt om at man regner med at han er ute så så lenge osv. Det er bare helt tyst..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Quote from: Leedsfan on January 10, 2014, 16:53:32
Quote from: lojosang on January 10, 2014, 15:52:17
Det har da aldri vært noen hemlighet at Green er skada? Eller at pasientjorunalene deres ikke ligger på nett?

Han blir jo ikke snakket om på pressekonferanser, jeg har ikke hørt om at man regner med at han er ute så så lenge osv. Det er bare helt tyst..

Det er muligen noen uker siden sist han ble nevnt, ja? Jeg forstår ikke hvorfor, men sånn har klubben vært så lenge jeg kan huske rundt skader.  Men at Gary Kelly hadde "vondt i ryggen", DET fikk vi lange utgreiinger om. :)
- Leif Olav

Asbjørn

LUFC Midfielder to give McDermott welcome boost

Leeds United midfielder Paul Green looks set to give boss Brian McDermott a boost as he returns to training next week after an hamstring injury.

Green hasn`t played since suffering a hamstring injury whilst away on international duty with Eire in November.

Speaking in the Irish independent , Green said, 'I had a little niggle with my hamstring, probably wear and tear and after I returned from Poland, I pulled myself out of the Leeds squad to get it right.

'I haven't played for a while and it's doing my head in, but I'm back training on Monday and hopefully I'll get a reserves game and then straight away be back in contention.'

Green hasn`t played for Leeds since early October, his last appearance coming in the defeat at Derby County.

The midfielder had been a regular in McDermott`s side before the defeat to Derby but he was dropped to the bench after a run of poor performances.

Despite being left out by Leeds, he was included in the Eire squad for their friendlies with Latvia and Poland in November.

He came off the bench against Latvia before starting the draw in Poland.

Green is now hoping to get his season back on track at Elland Road and despite Leeds heavy defeat at Sheffield Wednesday on Saturday, they remain on the fringes of the play-off places. The midfielder wants to play his part having been reassured he is still in the plans of McDermott. Green will also hope to impress new Ireland boss Martin O`Neill, who has been appointed as their new boss since he suffered his injury in November. 'The second half of the season is an exciting time. Everyone is fighting for points, either for promotion or play-off positions or to avoid relegation, so it's a good time to be playing in the games.

'The manager has told me I'm in his plans, and I want to be playing so that Martin and Roy (Keane) can have a look at me," continued Green.

The 30-year-old, who joined Leeds from Derby in the summer of 2012, is out of contract at Elland Road in the summer.

Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=345198#ixzz2qB5lUlEk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

sportcarl1

Han behövs,otroligt tunnt på innermmittfältet,  och skall det förstärkas på någon punkt är det där.
 

Gufrias

Kanskje dette åpner for at Austin får litt sårt tiltrengt hvile?
Hekta på Leeds siden 1974

Bites Yer Legs

KEEP FIGHTING!!

Jon R

Flott! Green på en god dag er kvalitet på dette nivået.  :)
(På en dårlig dag, utter crap!   ;))
Jon R.

Asbjørn

White_Knight ‏@WhiteKnightLUFC  13m 
Today's development squad game must have come too soon for Paul Green #LUFC


Reservelaget (Development Squad + forsterkninger) spiller mot Derby NU. Green er altså ikke involvert...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

McDermott is expected to make several changes in the wake of United’s embarrassing and wholly unacceptable weekend display, which he labelled as a public humiliation - and one man who is keen to propel him back into contention after a wholly disappointing opening half of the season is midfielder Paul Green. The 30-year-old, recovered from a hamstring problem, is now back in training and desperate to return to the first-team fold, having been told by McDermott he is still in his plans despite being used sparingly this season. Green, out of contract this summer, is also anxious to get back in the first-team fray to boost his international ambitions with Ireland, having produced a man-of-the-match display in the Republic’s 0-0 draw with Poland in Poznan in November.


YEP
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Ian Baird

Jeg synes det er merkelig at Green ikke er med på banen for Leeds.
Han innehar kvaliteter som vi sårt trenger.
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Leedsfan

Quote from: Ian Baird on January 31, 2014, 09:28:22
Jeg synes det er merkelig at Green ikke er med på banen for Leeds.
Han innehar kvaliteter som vi sårt trenger.

Han har jo vært skadet lenge og er ikke matchfit, spiller kanskje i morgen?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Lawerve

Quote from: Leedsfan on January 31, 2014, 09:35:58
Quote from: Ian Baird on January 31, 2014, 09:28:22
Jeg synes det er merkelig at Green ikke er med på banen for Leeds.
Han innehar kvaliteter som vi sårt trenger.

Han har jo vært skadet lenge og er ikke matchfit, spiller kanskje i morgen?

Ryktes om en klausul som vil gi Derby mer cash om han spiller 1 kamp til for Leeds.
SUPER LEEDS

Leedsfan

Quote from: Lawerve on January 31, 2014, 09:42:41
Quote from: Leedsfan on January 31, 2014, 09:35:58
Quote from: Ian Baird on January 31, 2014, 09:28:22
Jeg synes det er merkelig at Green ikke er med på banen for Leeds.
Han innehar kvaliteter som vi sårt trenger.

Han har jo vært skadet lenge og er ikke matchfit, spiller kanskje i morgen?

Ryktes om en klausul som vil gi Derby mer cash om han spiller 1 kamp til for Leeds.

Aha, kanskje det er det! Vi får se da!

Quote from: Leedsfan on January 09, 2014, 20:14:49
Quote from: Tobbe9210 on June 20, 2012, 16:54:15
http://www.leedsunited.com/news/20120620/midfielder-becomes-signing-number-three_2247585_2817487

Velkommen Paul!

29-åringen kommer fra Derby County, og har signert en 2-årskontrakt med Leeds United. Han vil slå følge med klubben 1. juli.

Trodde at han skrev en 3-års kontrakt. Da forsvinner han også i sommer, habil spiller, men vi må få inn bedre.

Han har sikkert igjen 1 kamp igjen å spille for å aktivisere en automatisk forlengelse med ett år + høyere lønn. Sikkert derfor han ikke spiller..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tom S

Ut på 3 måneders lån til Ipswich.
(Leeds United off.FB side)
COME ON LEEDS !!

Xern

Quote from: Tom S on February 08, 2014, 10:05:29
Ut på 3 måneders lån til Ipswich.
(Leeds United off.FB side)
Helt greit, få spilleren opp i form, mens våre egne trenere kan fokusere på de andre i stallen. :)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

RoarG

Denne overgangen kan vel fort bli permanent. Uansett, ønsker Green lykke til med oppholdet i Ipswich.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Ville beholdt Green inntil en erstatter var på plass. Ønsker han uansett lykke til!
Jon R.

Leedsfan

Quote from: Tom S on February 08, 2014, 10:05:29
Ut på 3 måneders lån til Ipswich.
(Leeds United off.FB side)

Da er han ferdig i klubben. Takk for innsatsen...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Og sånn for ordens skyld:
http://www.leedsunited.com/news/article/742isyxsznfa1uq9xy1ym7er3/title/green-joins-ipswich

Det er andre spillere jeg heller hadde sett ut porten, men som bestefar sa:
Ønsk i den ene hånda og drit i den andre, så kan du se hvor det blir mest.
Hekta på Leeds siden 1974

DenHviteYeboah

Er det mulig å låne bort Brown...?