KAMP: vs SHREWSBURY TOWN, lørdag 11/8-12, Capital One Cup 1st Rd at Elland Road

Started by Leedsfan, August 10, 2012, 13:25:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Promotion 2010

Quote from: Leedsfan on August 11, 2012, 16:50:12
Quote from: Borge on August 11, 2012, 16:47:15
ifølge kampstatistikken har Leeds possesion på 29% så langt mot 71% på Shrews...hva sier det... :(

At Drillo har rett?

At en Drillo-kopi styrer oss til opprykk?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Annesj

Stemmer det bekymrer det big time. Den tøffe midtbanen vår burde kunne kjempe til seg ballen mer enn det mot et sånt lag!! ???
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Hobben

Jeg hater Diouf men scorer han i dag så skal jeg kjøpe fjorårets drakt med hans navn på (40 pundt + er han ikke verdt) men 10 pund + går greit.

Ellers håper jeg Drury kommer inn også!
Rogaland Whites

Leedsfan

Quote from: Hobben on August 11, 2012, 16:59:37
Jeg hater Diouf men scorer han i dag så skal jeg kjøpe fjorårets drakt med hans navn på (40 pundt + er han ikke verdt) men 10 pund + går greit.

Ellers håper jeg Drury kommer inn også!

:)

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hobben

Hører nok til i en annen tråd men hva med Marvin Emnes som erstatter for Snodgrass?
Rogaland Whites

testo

Match Stats
Leeds United
Shrewsbury Town
6(2)    Shots (on Goal)    6(2)
8    Fouls    7
1    Corner Kicks    4
1    Offsides    1
29%    Time of Possession    71%  Har liten tro på at dette stemmer, for en sånn statistikk betyr overkjøring til de grader.
0    Yellow Cards    0
0    Red Cards    0
2    Saves    1
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Kato

Annesj

Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Geiremann

Quote from: testo on August 11, 2012, 17:05:33
Match Stats
Leeds United
Shrewsbury Town
6(2)    Shots (on Goal)    6(2)
8    Fouls    7
1    Corner Kicks    4
1    Offsides    1
29%    Time of Possession    71%  Har liten tro på at dette stemmer, for en sånn statistikk betyr overkjøring til de grader.
0    Yellow Cards    0
0    Red Cards    0
2    Saves    1

Jeg leste gjennom referat fra første omgang på Leedsunited.com og der var det ingenting som tydet på at ballpossession skulle være 29-71.
Member of "The Peterborough eight".

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hobben

Quote from: Kato on August 11, 2012, 17:11:44
Statistikk er vanskelig å tyde. Man må nesten se matchen

Enig. Litt søk så fant jeg ut av vår hjemmekamp mot Saints i fjor var 55 - 45 %???
Rogaland Whites

stefan

Statistikk forteller  omtrent like mye om kampen som radioen...null og nix.
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

SindreWikre

Pontus ❤

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Budda

Endre

testo

Terje

Sydhagen

Leedsfan

Putte så mange mål på en "dårlig" dag, styrke mener nå jeg at det er...:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

clarke

SuperLeeds

Hobben

Rogaland Whites

RoarG

Quote from: Leedsulf on August 11, 2012, 17:23:16
3-0 Norris.
Assist Varney. MOM? For øvrig har Peltier pådratt seg GK. Unødvendig å pådra seg det i en kamp vi kontrollerer. Nå kan du bytte, Warnock. Spar Becchio, Pearce og Varney nå. Sett inn Kisnorbo, Poleon og Drury.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020