Skrevet av Emne: Kamp vs Cardiff City på Cardiff City Stadium, Lørdag 15.9.2012 kl 16:00  (Lest 49347 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thorp

Vinner vi denne så selger ikke Bates nå, da er det opprykksmateriale!

mac_gyver

Gleder meg sykt ;D
Pride of Yorkshire

B_Ød

noen som har en god ide rundt live video stream til denne?? Sopcast channel eller noe sånn??
Ups & Ups!!


testo

noen som har en god ide rundt live video stream til denne?? Sopcast channel eller noe sånn??

Her er det mange å velge i mellom..
http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,13407.msg226849.html#msg226849
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leedsfan

Håper vi spiller som borte mot Middlesborough i forrige sesong, men dette kommer til å bli tøft.. De må ikke putte i løpet av de første 20 min., og vi må passe på Whittingham.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Tobbe9210

Når jeg ser Norwich - West Ham, finner jeg ut hvor mye jeg savner Howson og Snodgrass. Hadde vi ikke mistet dem, hadde vi jaggu hatt mye kvalitet i laget.

Leeds vinner 2-0 idag, takket være to sene mål av Becchio.
Leksvik whites

kalle_92

  • Gjest
Når jeg ser Norwich - West Ham, finner jeg ut hvor mye jeg savner Howson og Snodgrass. Hadde vi ikke mistet dem, hadde vi jaggu hatt mye kvalitet i laget.

Leeds vinner 2-0 idag, takket være to sene mål av Becchio.
Howson får forøvrig skryt også, hører jeg.

Leedsfan

Når jeg ser Norwich - West Ham, finner jeg ut hvor mye jeg savner Howson og Snodgrass. Hadde vi ikke mistet dem, hadde vi jaggu hatt mye kvalitet i laget.

Leeds vinner 2-0 idag, takket være to sene mål av Becchio.

Midtbane bestående av Gradel, Johnson, Howson og Snodgrass + Becchio og Beckford foran! Premier League quality??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B-m

Når jeg ser Norwich - West Ham, finner jeg ut hvor mye jeg savner Howson og Snodgrass. Hadde vi ikke mistet dem, hadde vi jaggu hatt mye kvalitet i laget.

Leeds vinner 2-0 idag, takket være to sene mål av Becchio.
Howson får forøvrig skryt også, hører jeg.

Kommentatoren har tatt feil av Howson og Surman hele kampen. Howson har vært under pari mens Surman har vært god.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Joe Jordan

Når jeg ser Norwich - West Ham, finner jeg ut hvor mye jeg savner Howson og Snodgrass. Hadde vi ikke mistet dem, hadde vi jaggu hatt mye kvalitet i laget.

Leeds vinner 2-0 idag, takket være to sene mål av Becchio.

Midtbane bestående av Gradel, Johnson, Howson og Snodgrass + Becchio og Beckford foran! Premier League quality??

Savner Gradel aller mest av disse, med Snoddy og Beckford på en delt andre.

Kan aldri tenke meg vi greier å holde nullen mot Cardiff i dag, men håper i det lengste på seier!
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Glenn K

Når jeg ser Norwich - West Ham, finner jeg ut hvor mye jeg savner Howson og Snodgrass. Hadde vi ikke mistet dem, hadde vi jaggu hatt mye kvalitet i laget.

Leeds vinner 2-0 idag, takket være to sene mål av Becchio.
Howson får forøvrig skryt også, hører jeg.

Kommentatoren har tatt feil av Howson og Surman hele kampen. Howson har vært under pari mens Surman har vært god.

Ser kampen jeg, og Howson har vært god spør du meg.

JanPSyse

Når jeg ser Norwich - West Ham, finner jeg ut hvor mye jeg savner Howson og Snodgrass. Hadde vi ikke mistet dem, hadde vi jaggu hatt mye kvalitet i laget.

Leeds vinner 2-0 idag, takket være to sene mål av Becchio.
Howson får forøvrig skryt også, hører jeg.

Howson får skryt for det som Surman har gjort. Kommentatoren klarer ikke se forskjell på de to ;D

EDIT:
 Note to self- les alle innleggene før man legger ut. :-[
« Siste redigering: September 15, 2012, 14:37:51 av JanPSyse »
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Leedsfan

Howson og Johnson har vært anonyme, litt som i Leeds. Howson kler ikke den defensive rollen, han er SÃ… mye bedre offensivt løpende med ballen i beina!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Stifler

Kampen vises paa Sumo, sant? : )
-Nr 2 er den første taperen-

kalle_92

  • Gjest
Kampen vises paa Sumo, sant? : )
Yes!

Ozzy96

Ein bra stream any1 ?

Tobbe9210

Når jeg ser Norwich - West Ham, finner jeg ut hvor mye jeg savner Howson og Snodgrass. Hadde vi ikke mistet dem, hadde vi jaggu hatt mye kvalitet i laget.

Leeds vinner 2-0 idag, takket være to sene mål av Becchio.
Howson får forøvrig skryt også, hører jeg.

Howson får skryt for det som Surman har gjort. Kommentatoren klarer ikke se forskjell på de to ;D

EDIT:
 Note to self- les alle innleggene før man legger ut. :-[

Det er iallefall en underholdende kamp!
Syns midtbanen til Norwich har gjort en strålende kamp så langt.
Leksvik whites

LEO

Jeg har GET og  de viser vår kamp på kanal 073 TV2 Sport fra kl. 15.55   MOT
 

sveifors

Kampen vises paa Sumo, sant? : )

På sumo tror jeg QPR- Chelsea  går, Leeds er på TV2sport kanalen som er gratis , ihvertfall på rikstv(kanal 33)
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

sveifors

Laget (ikke bekrefte), mitt tips

Paddy

Peltier  Pearce Lees Drury

Diouf  Brown Austin  Varney

Becchio Ross
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Glenn K

Kampen vises paa Sumo, sant? : )

På sumo tror jeg QPR- Chelsea  går, Leeds er på TV2sport kanalen som er gratis , ihvertfall på rikstv(kanal 33)

Det går da vel flere kamper samtidig på sumo? man kan velge hva man vil der..

sportcarl1

Laget (ikke bekrefte), mitt tips

Paddy

Peltier  Pearce Lees Drury

Diouf  Brown Austin  Varney

Becchio Ross
tippar tonga är med från start och att brown sparas
 

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Glenn K

Her har vi laget bekreftet:

Kenny. Peltier, Pearce, Lees, Drury. White, Tonge, Austin, Byram, McCormack, Becchio

sveifors

Bekreftet lag:

Paddy

Peltier  Pearce Lees Drury

Byram Tonge Austin  White

Becchio Ross
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Glenn K

Benken:  Ashdown, Kisnorbo, Varney, Brown, Gray, Diouf, Poleon.

Trond90

Spennende med Byram å White på kantene  :) MOT!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

sportcarl1

trevligt att warnock vågar satsa på våra egna spelare som byram lees och white
 

Sydhagen

MOT!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."