Skrevet av Emne: Når får Warnock sparken?  (Lest 68846 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #30 på: Oktober 27, 2012, 21:59:08 »
Etter min mening er Warnock den beste klubben kan ha i den situasjonen den befinner seg. Hadde vi hatt en eier med penger så hadde ikke Warnock vært her, men vi har nå engang KB, og med hans drift så er opprykk umulig. Men hans manglende evne til å bytte ut spillere år det butter, forstår jeg lite av....

Kickthemdown

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #31 på: Oktober 27, 2012, 22:08:59 »
Betryggende at du ikke tror på julenissen.....
::)

Flotte bidrag fra deg også Alta.. Tommel opp!
Takk  :-* Selvfølgelig tror jeg på julenissen. Skjønte bare ikke hvorfor det ble et tema her..  :)

Runar

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #32 på: Oktober 27, 2012, 22:14:11 »
2 som jeg kan se...

 

Gufrias

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #33 på: Oktober 27, 2012, 22:20:38 »
Etter min mening er Warnock den beste klubben kan ha i den situasjonen den befinner seg. Hadde vi hatt en eier med penger så hadde ikke Warnock vært her, men vi har nå engang KB, og med hans drift så er opprykk umulig. Men hans manglende evne til å bytte ut spillere år det butter, forstår jeg lite av....
Kan bare si meg heeeeeelt enig.
Hekta på Leeds siden 1974

testo

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #34 på: Oktober 27, 2012, 22:25:14 »
Mener jeg leste et sted at cash var på vei inn...
Warnock! LØP Å KJØP!!!!!

Warnock said: "We need a bit of help just now - a couple of new faces to come into the squad, but there is not a lot wrong. I don't think we deserved to lose.


http://www1.skysports.com/football/news/11715/8200090/Leeds-manager-Warnock-desperate-to-bolster-squad-after-defeat-to-Birmingham
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Erik85

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #35 på: Oktober 27, 2012, 23:08:27 »
For en tullete tråd....
Jeg mener Warnock er en av våre beste assets, det er ikke hans feil at han arvet en overfylt stall med middelmådigheter. Det er stallen som må forsterkes, ikke treneren.
 

Stephenjazz

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #36 på: Oktober 27, 2012, 23:08:40 »
Når får Warnock sparken ? Nå, for guds skyld !!! Me har ikke brukt for pensjonister i en stolt klubb som vårs !
Selv ike Warnock kan trylle. Hadde han fått nødvendige midler hadde trodde han skulle få hadde vi fått atskillig bedre spillere.
Det blir aldri umoderne å vinne

Ardbeg

  • Gjest
Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #37 på: Oktober 27, 2012, 23:41:34 »
At det går an.......
Løsninga e tydeligvis å bytte manager og spillere etter et tap.
E d mulig å bli mer deprimert av å lese sutreinnlegg.
virke som at det eneste som e mulig for å vær førnøyd e at hver eneste kamp vinnes med stor margin.

Har prøvd å føll med oppdatering under kampa, men så mye negativitet som spys ut gjer æ nu opp å føll med på forum her.  Takke mæ te norsk tipping sine sie som kun gjer score og ikke depresive kommetara.

Vess alt e så jævla feil med Leeds så finn et lag som ikke tape en eneste kamp, og bli fan av det laget. Da må vel dokker bli fornøyd.

Og da slætt æ min profil så slæpp æ å læs meir sutring. Meir negative supportera ska man fan mæ leite lenge etter....

Runar

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #38 på: Oktober 28, 2012, 00:03:33 »
Slett profilen din du, laget eller ledelsen blir jo ikke bedre av den grunn...

Warnock har bygget denne stallen selv, riktig nok med begrensete ressurser og hadde helt sikkert hatt bedre resultater med mer penger. Men han har valgt typene i stallen selv.

Jeg har ingen forventninger til reslutatet i år mer enn at vi bør bli blant de 14 beste, og det kan sikkert Warnock få til. Men noe manager som skal bidra til at Leeds blir en toppklubb blir han aldri, uansett for mye penger du gir han.
 

samadhi

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #39 på: Oktober 28, 2012, 00:03:54 »
Til Warnock sitt forsvar skal det sies at han ikke har fått de midlene han var lovet til å utføre jobben sin. For den del skal vi være heldige (eventuelt uheldig) at han ikke tok sin hatt å dro i sommer.

Han fikk litt penger til å skape en god stall, men da han skulle toppe det hele med de gode offansive spillerne var plutselig sekken snøret igjen. Vi måtte da nøye oss med Andy Gray og El Hadji Diouf (ja han har vært en suksess, men var vel en nødløsning i utgangspunktet....) Når vi i tillegg fikk Ross skadet og Somma ble lengre ute enn ventet så har vi rett og slett ikke spillere som kan skape noe. Skal heller ikke glemme at vi mistet Snodgrass som var tenkt som det offansive midtpunktet i laget vårt, og spilleren som Warnock ville bygge laget rundt. Vil si det er umulig å erstatte en sånn spiller på vårt nivå når vi ikke har penger å handle for.

Uansett så har vi kommet oss greit igjennom sesongen så langt. Vi har riktignok vært veldig dårlige de siste kampene, men laget har samlet brukbart med poeng og vi har forsatt heng på både playoff og dirkete opprykk. Ikke mange ukene siden vi rundspilte Everton, vant 3-2 borte mot Brisol Ciry noen dager senere og var uheldige som ikke vant mot Bolton i midtuka etterpå. Var ingen som klaget noe særlig da...

Men etter 2-3 dårlige kamper skal vi selvsagt sparke manageren, og alle spillerne er søppel. Tipper nye eiere gir Warnoch midler ASAP, og at vi er i opprykkskampen i mai og dagens manager tar minst ett år til. In Warnock I trust  :)
marching on together,
derudaf forever...

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #40 på: Oktober 28, 2012, 02:42:44 »
Ikkje for å virke  klysete, men trur ikkje alle her har eit realistisk bilde av arbeidsforholda til Warnock når dei kan meina at han bør få fyken.. latterlig!
Get behind the team!
The Future Is Bright,
The Future Is White!

nord

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #41 på: Oktober 28, 2012, 02:29:50 »
2 poeng fra play offs er ikki helt galt  ;) Vi kommer igen  ;D
 

moty

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #42 på: Oktober 28, 2012, 02:39:44 »
Jo så enkelt er det....hvis en trener ikke skjønner at det må til hurtighet i løpe rekka så må han få fyken!!!!!
 

Kato

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #43 på: Oktober 28, 2012, 07:19:55 »
At det går an.......
Løsninga e tydeligvis å bytte manager og spillere etter et tap.
E d mulig å bli mer deprimert av å lese sutreinnlegg.
virke som at det eneste som e mulig for å vær førnøyd e at hver eneste kamp vinnes med stor margin.

Har prøvd å føll med oppdatering under kampa, men så mye negativitet som spys ut gjer æ nu opp å føll med på forum her.  Takke mæ te norsk tipping sine sie som kun gjer score og ikke depresive kommetara.

Vess alt e så jævla feil med Leeds så finn et lag som ikke tape en eneste kamp, og bli fan av det laget. Da må vel dokker bli fornøyd.

Og da slætt æ min profil så slæpp æ å læs meir sutring. Meir negative supportera ska man fan mæ leite lenge etter....

Eller evt 9 seire på 28 kamper, hvilket vil si at vi vinner under enav tre
 

sportcarl1

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #44 på: Oktober 28, 2012, 09:10:24 »
alltså vi har spelat 13 matcherdenna säsongen, vi har facit 5-4-4, ingen katastrof, vi är med i racet om playoff, vi är typ 2-3 matcher från en final i ligacupen,vi spelar i en serie där i princip alla slår alla, dags att vi börjar stå upp för klubben, jag tycker det är tufft när vi förlorar, men ännu tuffare läsa alla kommentarer om allt och alla, batessnacket det förstår jag och det har hållt på i flera år, men efter varje förlust ifrågasätta tränaren och spelarna och läsa hur dåliga de det suger, vi är fans vi borde kanske inte sparka på dem utan sluta upp som en familj istället, det är min åsikt
« Siste redigering: Oktober 28, 2012, 10:38:17 av sportcarl1 »
 

Tom S

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #45 på: Oktober 28, 2012, 09:51:10 »
Jo så enkelt er det....hvis en trener ikke skjønner at det må til hurtighet i løpe rekka så må han få fyken!!!!!

Trur NW skjønner det, han nemner vel dette  i nær sagt alle intervju.
Når NW skulle handle "icing on the cake" i sommer før seriestart var det heilt klart ingen pund tilgjengelig, og det kan ikkje NW lastast for.

Men, han kan jo starte med å hente Poleon tilbake.

Sjølv om NW har gjort smårare disponeringer og at eg ikkje er heilt einig med hans kick (and run?) fotball, meiner eg det vil vere dumt å sparke mannen no.

Eg har trua på at det vil komme seg utover sesongen når laget vert meir samspelt og "icingen" er på plass :)

Get behind the team, folks!

MOT
COME ON LEEDS !!

LEO

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #46 på: Oktober 28, 2012, 10:02:22 »
For å være helt ærlig så har jeg ikke vært imponert over byttene til Warnock eller mangelen på byttene.

I går da bytter han inn når det er 9 minutter igjen 2 spillere  ??? ???

Dette har vi sett før også hvor han er enda verre hvor han ikke bytter inn noen. 

Vi skal ha 3 matcher på 6 dager da skulle selvfølgelig innbytter kvoten brukes fullt ut og mye tidligere.

Behøver ikke være Einstein for å skjønne det.   Skjerp deg Warnock ellers begynner jeg også å skrike om bytte av manager.
Men litt for tidlig for meg og jeg mener fortsatt at Bates er hoved problemet.
 

Runar

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #47 på: Oktober 28, 2012, 10:22:56 »
vi mangler fart på kant og på topp sier Warnock før han sender Poleon ut på lån

http://www.youtube.com/watch?v=4InbbY3Zdt8

Fin scoring
 

LeifMorten

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #48 på: Oktober 28, 2012, 10:50:08 »
Poleon passer ikke inn hos oss. Han har fart og teknikk... og dem har vi ikke mange av i stallen.
Skal innrømme at jeg ikke er sikker på om det er lurt å sparke Warnock. Dersom det blir takeover så har sikkert de nye eierne planer og det er ikke sikkert at en manager som har sagt at han vil slutte etter denne sesongen er med i de planene. Med så kort kontrakt er han en billing mann å kvitte seg med (vel og merke om de har penger). Spesielt fordi resultatene i Leeds ikke er imponerende.
18 februar i fjor, dagen han ble ansatt som manager, var det mange som trodde ha skulle ta oss til play-off. Vi falt heller nedover på tabellen.
Jeg har sett flere av kampene på TV denne sesongen og det er merkelig hvor mye vi varierer i prestasjonene. Fra det glimrende mot Everton til labert nivå i de tre siste kampene. De som hevder at han ikke har hentet inn nye folk foran denne sesonger tar vel litt feil. Det kom vel 11 i sommer. Og det var vel Warnock sine gutter. Laget bør være spilt sammen nå.

 

peder

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #49 på: Oktober 28, 2012, 11:18:12 »
For en tullete tråd....
Jeg mener Warnock er en av våre beste assets, det er ikke hans feil at han arvet en overfylt stall med middelmådigheter. Det er stallen som må forsterkes, ikke treneren.
8 spillere som var på banen igår har blitt hentet av Warnock, tror ikke det er mange managere i Championship som har muligheten til å hente inn så mange spillere og ha en stall på over 30 spillere.

Men jeg tror fortsatt at Warnock er den beste manageren for oss på kortsikt, på langsikt der i mot tror jeg vi kan komme til å tape på å ha ham som manager.
Rykker vi ikke opp iår vil det gå 2-3 år til vi er slagkraftige nok. (basert på dagens økonomi/eier......)

Peter7

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #50 på: Oktober 28, 2012, 11:50:51 »
Har man ikke gull, så må man klare seg med gråstein - uansett hva manageren heter eller gjør.
Var det noen som trodde at Leeds skulle gå ubeseiret gjennom denne sesongen?
 ::)
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Runar

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #51 på: Oktober 28, 2012, 12:13:56 »
Har man ikke gull, så må man klare seg med gråstein - uansett hva manageren heter eller gjør.
Var det noen som trodde at Leeds skulle gå ubeseiret gjennom denne sesongen?
 ::)

Tror de fleste er "fornøyd" med reslutatene hittil, det er mer prestasjonene som er problemet, sammen med mangel på framgang.
 

Hallgi

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #52 på: Oktober 28, 2012, 12:21:32 »
Ã… sparke Warnock?!? Føler det er galskap å spekulere i det nå, han er redningen vår i den situasjonen vi befinner oss i.., Har vært et par dårlige kamper no, men må tru at Warnock er mannen som kan få oss opp!
ALAW (& I am the pirate amongst us)

Jon R

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #53 på: Oktober 28, 2012, 13:22:21 »
alltså vi har spelat 13 matcherdenna säsongen, vi har facit 5-4-4, ingen katastrof, vi är med i racet om playoff, vi är typ 2-3 matcher från en final i ligacupen,vi spelar i en serie där i princip alla slår alla, dags att vi börjar stå upp för klubben, jag tycker det är tufft när vi förlorar, men ännu tuffare läsa alla kommentarer om allt och alla, batessnacket det förstår jag och det har hållt på i flera år, men efter varje förlust ifrågasätta tränaren och spelarna och läsa hur dåliga de det suger, vi är fans vi borde kanske inte sparka på dem utan sluta upp som en familj istället, det är min åsikt
En  familie der man ikke åpent kan  diskutere hva som fungerer og ikke fungerer og hvor problemene feies under teppet, er en dysfunksjonell familie. Det er en feilslutning at kritikk er negativt. Det er helt forenlig å være kritisk til  prestasjonene på et nettforum samtidig som man applauderer laget når man er til stede live. Den dagen vi slutter å diskutere hva som skjer i klubben vår, på både godt  og vondt, dør engasjementet sakte men sikkert ut.

Når det er sagt: Ã… sparke Neil Warnock nå ville vært en utrolig dårlig ide av veldig mange grunner. Det betyr ikke at han skal være skjermet for kritikk.   :)
Jon R.

Tom S

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #54 på: Oktober 28, 2012, 14:06:34 »
alltså vi har spelat 13 matcherdenna säsongen, vi har facit 5-4-4, ingen katastrof, vi är med i racet om playoff, vi är typ 2-3 matcher från en final i ligacupen,vi spelar i en serie där i princip alla slår alla, dags att vi börjar stå upp för klubben, jag tycker det är tufft när vi förlorar, men ännu tuffare läsa alla kommentarer om allt och alla, batessnacket det förstår jag och det har hållt på i flera år, men efter varje förlust ifrågasätta tränaren och spelarna och läsa hur dåliga de det suger, vi är fans vi borde kanske inte sparka på dem utan sluta upp som en familj istället, det är min åsikt
En  familie der man ikke åpent kan  diskutere hva som fungerer og ikke fungerer og hvor problemene feies under teppet, er en dysfunksjonell familie. Det er en feilslutning at kritikk er negativt. Det er helt forenlig å være kritisk til  prestasjonene på et nettforum samtidig som man applauderer laget når man er til stede live. Den dagen vi slutter å diskutere hva som skjer i klubben vår, på både godt  og vondt, dør engasjementet sakte men sikkert ut.

Når det er sagt: Ã… sparke Neil Warnock nå ville vært en utrolig dårlig ide av veldig mange grunner. Det betyr ikke at han skal være skjermet for kritikk.   :)

Enig med deg Jon :)
COME ON LEEDS !!

sportcarl1

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #55 på: Oktober 28, 2012, 14:26:40 »
alltså vi har spelat 13 matcherdenna säsongen, vi har facit 5-4-4, ingen katastrof, vi är med i racet om playoff, vi är typ 2-3 matcher från en final i ligacupen,vi spelar i en serie där i princip alla slår alla, dags att vi börjar stå upp för klubben, jag tycker det är tufft när vi förlorar, men ännu tuffare läsa alla kommentarer om allt och alla, batessnacket det förstår jag och det har hållt på i flera år, men efter varje förlust ifrågasätta tränaren och spelarna och läsa hur dåliga de det suger, vi är fans vi borde kanske inte sparka på dem utan sluta upp som en familj istället, det är min åsikt
En  familie der man ikke åpent kan  diskutere hva som fungerer og ikke fungerer og hvor problemene feies under teppet, er en dysfunksjonell familie. Det er en feilslutning at kritikk er negativt. Det er helt forenlig å være kritisk til  prestasjonene på et nettforum samtidig som man applauderer laget når man er til stede live. Den dagen vi slutter å diskutere hva som skjer i klubben vår, på både godt  og vondt, dør engasjementet sakte men sikkert ut.

Når det er sagt: Ã… sparke Neil Warnock nå ville vært en utrolig dårlig ide av veldig mange grunner. Det betyr ikke at han skal være skjermet for kritikk.   :)
[/quote  
konstruktiv kritik skall alla ha alltså både ris och ros, men det är när det börjar gå till överdrift jag börjar tycka det är jobbigt, som en (expert) här inne skrev igår om warnock,han kan ingenting om fotboll! varför skriver man så?
« Siste redigering: Oktober 28, 2012, 14:28:18 av sportcarl1 »
 

p0ndus

  • Gjest
Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #56 på: Oktober 28, 2012, 14:36:19 »
Dette er i beste fall en tulletråd. Bygger du et hus av gråstein, får du et gråsteins hus. Har ikke vært i nærheten av og tro på opprykk i år (håper en helt annen sak). Så spekulere i NW avgang blir bare tull.

Jostein.

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #57 på: Oktober 28, 2012, 14:56:36 »
Neil Warnock er en championship Gud, å det kan ingen ta fra ham. Er det noen som kan få oss opp, så er det ham!

Men vi bør en ny manager på plass når vi evnt rykker opp, jeg kunne tenkt meg en ung manager som Lee Clark  :)
Leeds Carajo!

MrK

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #58 på: Oktober 28, 2012, 15:47:20 »
Det jeg vil kikke på når det gjelder NW er kjøp og bruk av Varney, ellers leverer han spill og prestasjoner omtrent som forventet
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

MrK

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #59 på: Oktober 28, 2012, 15:48:03 »
forøvrig synes jeg tråden er nedslående
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?