Skrevet av Emne: PATETISKE EX-EIERE - GFH Capital  (Lest 603632 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1620 på: Januar 20, 2014, 13:35:20 »
Ser at GFH stiger 11% på børsen etter at "nyheten" om salget ble kjent

http://www.bloomberg.com/news/2014-01-20/gfh-soars-to-22-month-high-on-leeds-united-sale-dubai-mover.html

Kan virke som om i alle fall aksjemarkedet da anser dette for å være en "done deal".


Jeg likte spesielt godt at de har vektlagt dette jeg:

...with reimbursement of a sukuk in July and a so-called murabaha facility in August...

Så da vet vi det!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

4ever arcticwhite

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1621 på: Januar 20, 2014, 13:44:58 »
http://hereisthecity.com/en-gb/2014/01/20/report-cagliari-owner-considering-buying-leeds/?

Thomas Høy ‏@iPrimaPunta 9m
Massimo Cellino vurderer ifølge Sky å kjøpe Leeds. Var i London i helgen. Forhandlingene er påbegynt.

I alle dager..

Forhandlingene er påbegynt, og nok et overgansvindu renner ut i dass.....?
The future's so White I've got to wear shades 8)

Leedsfan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1622 på: Januar 20, 2014, 13:48:18 »
http://hereisthecity.com/en-gb/2014/01/20/report-cagliari-owner-considering-buying-leeds/?

Thomas Høy ‏@iPrimaPunta 9m
Massimo Cellino vurderer ifølge Sky å kjøpe Leeds. Var i London i helgen. Forhandlingene er påbegynt.

I alle dager..

 
 Italias mest troverdige kilde melder også dette...fullstendig katastrofe om han kommer inn i Leeds

Fortell! Hvor har han operert tidligere?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1623 på: Januar 20, 2014, 13:49:08 »
Ser at GFH stiger 11% på børsen etter at "nyheten" om salget ble kjent

http://www.bloomberg.com/news/2014-01-20/gfh-soars-to-22-month-high-on-leeds-united-sale-dubai-mover.html

Kan virke som om i alle fall aksjemarkedet da anser dette for å være en "done deal".


Jeg likte spesielt godt at de har vektlagt dette jeg:

...with reimbursement of a sukuk in July and a so-called murabaha facility in August...

Så da vet vi det!  ;)

På G.. Fikk meg en god latter i hvertfall..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Annesj

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1624 på: Januar 20, 2014, 13:52:08 »
Dette MÃ… være sludder å vås.  ???
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Sydhagen

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1625 på: Januar 20, 2014, 13:52:55 »
http://hereisthecity.com/en-gb/2014/01/20/report-cagliari-owner-considering-buying-leeds/?

Thomas Høy ‏@iPrimaPunta 9m
Massimo Cellino vurderer ifølge Sky å kjøpe Leeds. Var i London i helgen. Forhandlingene er påbegynt.

I alle dager..

Kan dette være grunnen til at GFH ikke ville signere Barnes?
Pengene lå jo klar fra gruppen til Haigh. Var bare å signere papirene.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Lord-Meta

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1626 på: Januar 20, 2014, 13:56:48 »
http://hereisthecity.com/en-gb/2014/01/20/report-cagliari-owner-considering-buying-leeds/?

Thomas Høy ‏@iPrimaPunta 9m
Massimo Cellino vurderer ifølge Sky å kjøpe Leeds. Var i London i helgen. Forhandlingene er påbegynt.

I alle dager..

 
 Italias mest troverdige kilde melder også dette...fullstendig katastrofe om han kommer inn i Leeds

Fortell! Hvor har han operert tidligere?

 
Jeg har desverre ikke mye kunnskap om mannen selv, men utifra det jeg hører fra kompiser som følger Serie A, så regnes Cellino som den værste eieren i italia. "Det Leeds fansen har vært igjenom siste 10 årene, er ingenting i forhold til hva Cellino kan gjøre på en Tirsdag formiddag" Er en av vitsene som går rundt nå.

Kato

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1627 på: Januar 20, 2014, 14:26:12 »
Tror vi bare skal slå oss til ro. Det blir verken oppkjøp eller spillerkjøp i januar. Som forventet.
 

DenHviteYeboah

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1628 på: Januar 20, 2014, 14:37:40 »
Tror vi bare skal slå oss til ro. Det blir verken oppkjøp eller spillerkjøp i januar. Som forventet.
Har fryktet dette hele tida >:(
Hva står igjen før Haigh`s gruppe kan bli eiere av 75%..?
Får vel et svar denne uka.....

Kato

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1629 på: Januar 20, 2014, 15:00:44 »
Tror vi bare skal slå oss til ro. Det blir verken oppkjøp eller spillerkjøp i januar. Som forventet.
Har fryktet dette hele tida >:(
Hva står igjen før Haigh`s gruppe kan bli eiere av 75%..?
Får vel et svar denne uka.....

Er jo ikke mye av det man leser over her som tyder på at Haigh er i ferd med å signere. Hvis det ikke bare er taktikkeri ute og går?
 

4ever arcticwhite

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1630 på: Januar 20, 2014, 15:25:33 »
Ut fra det som står i børsmeldinga, så skal de selge 75% til britiske investorer.  De ville neppe skrevet det sånn dersom det ikke var klart at de selger til dette konsortiumet.

Tror - og ikke minst håper - derfor at ryktene om denne italieneren bare er bullshit.
The future's so White I've got to wear shades 8)

samadhi

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1631 på: Januar 20, 2014, 15:51:24 »
Tror vi bare skal slå oss til ro. Det blir verken oppkjøp eller spillerkjøp i januar. Som forventet.

Det viktigeste i januar var etter min mening å få inn kantspillere.
Vet det bare er på lån, men jeg er i utgangspunktet bra fornøyd med at vi hentet Kebe og Stewart.
Stewart hadde vel blitt signert permanent hadde det ikke vært for at han allerede har spilt for flere klubber denne sesongen. Så noe kapital må være tilgjengelig for Brian McD.
Begge fra PL klubber og er vel noe av det beste vi kan få tak i i vår posisjon.
Også veldig bra at vi fikk de på plass så tidlig i transfervinduet.
« Siste redigering: Januar 20, 2014, 15:54:52 av samadhi »
marching on together,
derudaf forever...

Kontakinte

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1632 på: Januar 20, 2014, 20:31:50 »
Tror vi bare skal slå oss til ro. Det blir verken oppkjøp eller spillerkjøp i januar. Som forventet.

Det viktigeste i januar var etter min mening å få inn kantspillere.
Vet det bare er på lån, men jeg er i utgangspunktet bra fornøyd med at vi hentet Kebe og Stewart.
Stewart hadde vel blitt signert permanent hadde det ikke vært for at han allerede har spilt for flere klubber denne sesongen. Så noe kapital må være tilgjengelig for Brian McD.
Begge fra PL klubber og er vel noe av det beste vi kan få tak i i vår posisjon.
Også veldig bra at vi fikk de på plass så tidlig i transfervinduet.
Vell! Litt flaks har vi da i det minste.

Jon R

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1633 på: Januar 20, 2014, 20:36:58 »
Tror vi bare skal slå oss til ro. Det blir verken oppkjøp eller spillerkjøp i januar. Som forventet.

Det viktigeste i januar var etter min mening å få inn kantspillere.
Vet det bare er på lån, men jeg er i utgangspunktet bra fornøyd med at vi hentet Kebe og Stewart.
Stewart hadde vel blitt signert permanent hadde det ikke vært for at han allerede har spilt for flere klubber denne sesongen. Så noe kapital må være tilgjengelig for Brian McD.
Begge fra PL klubber og er vel noe av det beste vi kan få tak i i vår posisjon.
Også veldig bra at vi fikk de på plass så tidlig i transfervinduet.
Vell! Litt flaks har vi da i det minste.

Sorry Kenneth, men det er allerede laget en bindende avtale om permanent kontrakt etter at sesongen  er over....
Jon R.

sportcarl1

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1634 på: Januar 20, 2014, 20:50:22 »
3,5 år på stewart, man blir mörkrädd om han inte höjer sig flera klasser, de 2 matcherna han spelat har han varit osynlig, känns som vi spelat med 10 man
 

p0ndus

  • Gjest
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1635 på: Januar 20, 2014, 22:40:49 »
Tror vi bare skal slå oss til ro. Det blir verken oppkjøp eller spillerkjøp i januar. Som forventet.

Det viktigeste i januar var etter min mening å få inn kantspillere.
Vet det bare er på lån, men jeg er i utgangspunktet bra fornøyd med at vi hentet Kebe og Stewart.
Stewart hadde vel blitt signert permanent hadde det ikke vært for at han allerede har spilt for flere klubber denne sesongen. Så noe kapital må være tilgjengelig for Brian McD.
Begge fra PL klubber og er vel noe av det beste vi kan få tak i i vår posisjon.
Også veldig bra at vi fikk de på plass så tidlig i transfervinduet.
Vell! Litt flaks har vi da i det minste.

Sorry Kenneth, men det er allerede laget en bindende avtale om permanent kontrakt etter at sesongen  er over....

Sukk :-[ :-\ :( :'(

Leedsfan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1636 på: Januar 20, 2014, 23:01:46 »
@WhiteKnightLUFC: Lorimer says everything is been done to get the takeover in place #LUFC
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Xern

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1637 på: Januar 21, 2014, 00:05:19 »
http://hereisthecity.com/en-gb/2014/01/20/report-cagliari-owner-considering-buying-leeds/?

Thomas Høy ‏@iPrimaPunta 9m
Massimo Cellino vurderer ifølge Sky å kjøpe Leeds. Var i London i helgen. Forhandlingene er påbegynt.

I alle dager..
Har ikke vi fått lide nok under bates? La oss sleppe dette :-[
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Leedsfan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1638 på: Januar 21, 2014, 08:15:02 »
Done deal? I don't think sooooo

@APOPEY: #lufc If the issues are not resolved between owners GFH & consortium  buying 75% stake of their holding, the deal is in danger of collapse.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Annesj

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1639 på: Januar 21, 2014, 09:44:06 »
Me GFH har jo bekreftet salg?
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Kontakinte

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1640 på: Januar 21, 2014, 10:04:01 »
3,5 år på stewart, man blir mörkrädd om han inte höjer sig flera klasser, de 2 matcherna han spelat har han varit osynlig, känns som vi spelat med 10 man
Flaks at det bare var 3,5 år da ;D Herre jesus du annamar!!

Sydhagen

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1641 på: Januar 21, 2014, 13:52:09 »
Me GFH har jo bekreftet salg?

De har endatil lagt ut en børsmelding om det.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Annesj

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1642 på: Januar 21, 2014, 13:56:54 »
Virker som det bekreftes overalt annet enn på leedsunited.com foreløpig.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Promotion 2010

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1643 på: Januar 21, 2014, 14:18:59 »
New British owners for Leeds as 75 per cent sale confirmed


21 January 2014 | Posted in Sports Properties, Soccer, Europe | By James Emmett

Gulf Finance House (GFH), the Bahrain-based investment firm that owns Leeds United, has announced it will sell a 75 per cent stake in the second-tier English soccer side to a consortium of British investors.
 
GFH, which bought the Championship club for UK£22 million through its GFH Capital arm in November 2012, sold a ten per cent stake to fellow Bahraini finance company International Investment Bank (IIB) in March 2013.
 
GFH will retain a ten per cent stake in the club after the latest deal.
 
The firm submitted a filing to the Dubai bourse on 20th January, declaring an agreement with a British consortium had been struck as long ago as 30th November but that approval from the FA on the takeover was pending.
 
Neither the financial terms nor the exact make-up of the consortium have been revealed.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Annesj

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1644 på: Januar 21, 2014, 14:32:07 »
Så det er hos FA det drøyer?  ??? Ere mulig a....
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Promotion 2010

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1645 på: Januar 21, 2014, 14:33:12 »
GFH Capital bought the club from Ken Bates in 2012 for about £45m. It is a subsidiary of Gulf Finance House, a Bahrain-based Islamic investment house. GFH will retain a 10 per cent stake once the change of control is approved by the Football Association.
« Siste redigering: Januar 21, 2014, 14:35:09 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

4ever arcticwhite

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1646 på: Januar 21, 2014, 20:44:15 »
Rykter om at det er en rivaliserende gruppe på banen med et bud på klubben.

http://jakerossleedsblog.wordpress.com/2014/01/21/the-leeds-united-takeover-collapse/

Involverer bl.a. Adam Pearson som tidligere har vært i Leeds, og Mike Farnan som har vært i Sunderland

The future's so White I've got to wear shades 8)

Woody

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1647 på: Januar 21, 2014, 21:18:04 »
Ã… eg so trudde muppet show var slutt....
LIFE IS LEEDS

Kato

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1648 på: Januar 21, 2014, 22:06:18 »
Ã… eg so trudde muppet show var slutt....


21 days done, 10 to go.

 

Cherry

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1649 på: Januar 22, 2014, 07:45:27 »
Ikke veldig positiv lesning i dag i YEP.
Ærre` mulig at dette virkelig ryker...?

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-deal-s-still-all-up-in-air-1-6388006

Stakkars MCD....