Skrevet av Emne: PATETISKE EX-EIERE - GFH Capital  (Lest 603598 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Gufrias

Sv:
« Svar #1680 på: Januar 22, 2014, 15:57:55 »
Jeg tenker også at da er det slutt for meg som aktiv fan hvis noe sånt skulle skje.

Tull og tøys. Slikt kan man ikke bestemme seg for. 10 år som Leeds United supporter under Bates regime og fortsatt alive and kicking beviser at klubben sitter plantet i ryggmargen og sjela di.  Du er dessverre dømt til dette, til døden skiller dere ad.

Mange av oss som i et øyeblikk kan tro at dette er et giftemål. Men det er det ikke. Det er en del av oss, som armer og bein.
Det er naturligvis trist om unge herr Blank_file skal velge bort Leeds United til fordel for et mindre frustrerende tidsfordriv, men det er helt og holdent hans valg.

Jeg for min del er hekta på de hvite uansett hvilken idiot som eier klubben.
Hekta på Leeds siden 1974

Blank_File

Sv:
« Svar #1681 på: Januar 22, 2014, 16:29:01 »
Jeg tenker også at da er det slutt for meg som aktiv fan hvis noe sånt skulle skje.

Tull og tøys. Slikt kan man ikke bestemme seg for. 10 år som Leeds United supporter under Bates regime og fortsatt alive and kicking beviser at klubben sitter plantet i ryggmargen og sjela di.  Du er dessverre dømt til dette, til døden skiller dere ad.

Mange av oss som i et øyeblikk kan tro at dette er et giftemål. Men det er det ikke. Det er en del av oss, som armer og bein.
Det er naturligvis trist om unge herr Blank_file skal velge bort Leeds United til fordel for et mindre frustrerende tidsfordriv, men det er helt og holdent hans valg.

Jeg for min del er hekta på de hvite uansett hvilken idiot som eier klubben.

Dere har vel rett... Jeg syns det er vanskelig å forholde seg til dette. For min del er Leeds det samme som et ekteskap, så det var vel en treffende skivebom. Till death do us part.

Det kan likevel kjølne hvis kona er mye vrang og skrifter farge på håret 38 ganger på 20 år.

lojosang

Sv:
« Svar #1682 på: Januar 22, 2014, 17:56:46 »
Jeg tenker også at da er det slutt for meg som aktiv fan hvis noe sånt skulle skje.

Tull og tøys. Slikt kan man ikke bestemme seg for. 10 år som Leeds United supporter under Bates regime og fortsatt alive and kicking beviser at klubben sitter plantet i ryggmargen og sjela di.  Du er dessverre dømt til dette, til døden skiller dere ad.

Mange av oss som i et øyeblikk kan tro at dette er et giftemål. Men det er det ikke. Det er en del av oss, som armer og bein.

"If thy right hand offends thee" står det visst skrevet et sted.  :)
- Leif Olav

Annesj

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1683 på: Januar 22, 2014, 18:06:10 »
Klubben bør vel komme på banen med noe info snart  ???
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

ibster

Sv:
« Svar #1684 på: Januar 22, 2014, 19:48:54 »
Jeg tenker også at da er det slutt for meg som aktiv fan hvis noe sånt skulle skje.

Tull og tøys. Slikt kan man ikke bestemme seg for. 10 år som Leeds United supporter under Bates regime og fortsatt alive and kicking beviser at klubben sitter plantet i ryggmargen og sjela di.  Du er dessverre dømt til dette, til døden skiller dere ad.



Mange av oss som i et øyeblikk kan tro at dette er et giftemål. Men det er det ikke. Det er en del av oss, som armer og bein.
Det er naturligvis trist om unge herr Blank_file skal velge bort Leeds United til fordel for et mindre frustrerende tidsfordriv, men det er helt og holdent hans valg.

Jeg for min del er hekta på de hvite uansett hvilken idiot som eier klubben.

Hør hør, uansett hvor jævlig det går så er det bedre enn å være hekta på det hvite. Da hadde vi vel vært enda en hvitere nyanse av blek hele gjengen. Leeds(/redbull whites)4Life

Gufrias

Sv:
« Svar #1685 på: Januar 22, 2014, 20:08:34 »
Jeg tenker også at da er det slutt for meg som aktiv fan hvis noe sånt skulle skje.

Tull og tøys. Slikt kan man ikke bestemme seg for. 10 år som Leeds United supporter under Bates regime og fortsatt alive and kicking beviser at klubben sitter plantet i ryggmargen og sjela di.  Du er dessverre dømt til dette, til døden skiller dere ad.



Mange av oss som i et øyeblikk kan tro at dette er et giftemål. Men det er det ikke. Det er en del av oss, som armer og bein.
Det er naturligvis trist om unge herr Blank_file skal velge bort Leeds United til fordel for et mindre frustrerende tidsfordriv, men det er helt og holdent hans valg.

Jeg for min del er hekta på de hvite uansett hvilken idiot som eier klubben.

Hør hør, uansett hvor jævlig det går så er det bedre enn å være hekta på det hvite. Da hadde vi vel vært enda en hvitere nyanse av blek hele gjengen. Leeds(/redbull whites)4Life
;D
Takk og pris så er det fortsatt noe sunnere å være hekta på de hvite enn det hvite.
Hekta på Leeds siden 1974

Erik85

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1686 på: Januar 22, 2014, 20:42:39 »
http://www.gazzetta.it/Calcio_Estero/Premierleague/22-01-2014/cagliari-cellino-inghilterra-leeds-united-202150525126.shtml

Cellino kjøpt 75% skriver de her.
Flere italienske journalister som melder det samme på twitter.
Hva er det som skjer? Cirkus Leeds ruller videre?
 

raggen

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1687 på: Januar 22, 2014, 20:48:48 »
INGENTING overrasker meg i denne klubben her!!!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

DenHviteYeboah

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1688 på: Januar 22, 2014, 20:56:45 »
http://www.gazzetta.it/Calcio_Estero/Premierleague/22-01-2014/cagliari-cellino-inghilterra-leeds-united-202150525126.shtml

Cellino kjøpt 75% skriver de her.
Flere italienske journalister som melder det samme på twitter.
Hva er det som skjer? Cirkus Leeds ruller videre?
Kan ikke stemme >:(
Da har jo GHF gått ut med gale opplysninger til børsen....

Erik85

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1689 på: Januar 22, 2014, 21:04:23 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP 1m
@themightysteed can't get anything out of GFH at the moment so can't verify either way.

Phil Hay ‏@PhilHayYEP 2m
@themightysteed Italian journos I spoke to today think he's very close to a deal. People at this end think he's all talk and not credible.
 

Sleivind

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1690 på: Januar 22, 2014, 21:05:03 »
Er vel egentlig en naturlig utvikling det her. GFHC er tross alt et investeringsselskap. De ønsker jo å kjøpe billig og selge dyrt. En lang periode var vel Haigh & co de eneste som ville kjøpe. Plutselig er det flere ineressenter, som kanskje er villige til å by mer. Og er det noe GFHC ikke bryr seg om er hvem kjøperen er. Tipper dette drar ut i tid fordi Haigh mener GFHC har forpliktet seg til å selge til de, mens GHFC nå ønsker å selge til den som byr mest.

Bare spekulasjoner altså....

Erik85

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1691 på: Januar 22, 2014, 21:18:29 »
mirkocorli ‏@mirkocorli 59s
To all those asking: the #Cellino - #LUFC thing is being reported by many mainstream media here in Italy. All agreeing on deal done

mirkocorli ‏@mirkocorli 1m
Papers from Sardinia (Cellino's native region) confirm deal was on secretly last week, delayed, and sealed this afternoon
« Siste redigering: Januar 22, 2014, 21:23:32 av Erik85 »
 

Reaney

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1692 på: Januar 22, 2014, 21:39:19 »
Fra kilder som følger italiensk fotball tett. Cellino - hører til gruppen blant "svært fargerike" italienske klubbpresidenter. Kjent partyløve, tar seg gjerne litt kokain, og har vært arrestert et par ganger mistenkt for dopbesittelse, underslag og forfalskning. Har aldri fått noen dom på seg da, men fyren ansees å være klin gæren. Han er flink til å få frem spillere i Cagliari, og han har ganske mye penger også. Ikke sjeik-penger eller russisk industriherre-penger, men brukbart allikevel.

http://www.outsidersmusica.it/wordpress/wp-content/uploads/2013/07/cellino.jpg
http://www.repubblica.it/images/2012/08/22/202240746-f5179b79-3f4f-483e-b4fe-ac6babbc0741.jpg
http://www.lettera43.it/upload/images/09_2012/l43-cagliari-massimo-cellino-120922205659_big.jpg




Leedsfan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1693 på: Januar 22, 2014, 21:56:36 »
Han kjøper ikke Leeds for å strippe klubben for verdier i hvertfall. Pengene i Leeds ligger i å få den sovende giganten opp i PL.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cbas10an

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1694 på: Januar 22, 2014, 22:27:11 »
Jeg tror italieneren er en del av gruppa til Haigh.
Som nevnt tidligere skulle det være en tredelt gruppe.
Den tredje parten ble aldri offentliggjort.

Jeg har fremdeles tro på at Haigh er en del av denne handelen. Han har sterke bånd til GFH og jeg tror ikke dem har dolket han i ryggen her.
MOT


Joachim

pedro

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1695 på: Januar 22, 2014, 22:39:19 »
Virker troverdi at Cellino representerer den ikke navngitte part i denne takeoversagaen :o nå skjer det hvertfall noe i denne langdryge farsen  ::)
Leedsomaniac

Erik85

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1696 på: Januar 22, 2014, 22:42:18 »
La oss iallefall håpe at han er tredjeparten, selv om mannen er splitterpine gal.
Mer utsetting av takoveren nå skader bare klubben.
 

Sleivind

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1697 på: Januar 22, 2014, 22:56:56 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  7m  
Okay, Cellino might well be interested in #lufc - but i've asked the club tonight and no shares have been sold to him.

Adam Pope ‏@APOPEY  5m 
Have asked question about Italian reports claiming Cagliari owner Massimo Cellino has bought #lufc . Been told he has not bought any stake.


Cbas10an

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1698 på: Januar 22, 2014, 22:57:48 »
Phil Hay og Adam Pope uttaler at ingen andel av LUFC er solgt til italieneren..
Phil Hay skal visstnok ha snakket med noen i klubben.
MOT


Joachim

Xern

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1699 på: Januar 22, 2014, 22:59:31 »
Vi burde tatt en Dortmundt - Fansen eier klubben.  ;D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Sleivind

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1700 på: Januar 22, 2014, 23:09:23 »
Jeg tror italieneren er en del av gruppa til Haigh.
Som nevnt tidligere skulle det være en tredelt gruppe.
Den tredje parten ble aldri offentliggjort.

Jeg har fremdeles tro på at Haigh er en del av denne handelen. Han har sterke bånd til GFH og jeg tror ikke dem har dolket han i ryggen her.

Kanskje ikke så langt unna sannheten?

Adam Pope ‏@APOPEY  4m  
Reports of Cellino having bought #lufc are wide of mark but he has met with David Haigh & Andrew Flowers with regard to Sport Capital bid.

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  3m 
It appears that Cellino has met with Haigh and Flowers (Sport Capital) for talks but nothing has been agreed between them. #lufc




Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1701 på: Januar 22, 2014, 23:11:04 »
Jeg tror italieneren er en del av gruppa til Haigh.
Som nevnt tidligere skulle det være en tredelt gruppe.
Den tredje parten ble aldri offentliggjort.

Jeg har fremdeles tro på at Haigh er en del av denne handelen. Han har sterke bånd til GFH og jeg tror ikke dem har dolket han i ryggen her.

Kanskje ikke så langt unna sannheten?

Adam Pope ‏@APOPEY  4m  
Reports of Cellino having bought #lufc are wide of mark but he has met with David Haigh & Andrew Flowers with regard to Sport Capital bid.

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  3m 
It appears that Cellino has met with Haigh and Flowers (Sport Capital) for talks but nothing has been agreed between them. #lufc





...puster i alle fall ut et huge sigh of relief :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cbas10an

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1702 på: Januar 22, 2014, 23:12:37 »
Adam Pope følger opp med å fortelle at Cellino har vært i møte med Haigh og Flowers vedr. budet til Sports capital.

Slik jeg ser det er det 2 alternativer. Enten er Cellino den tredje parten, eller så prøver han nå å kjøpe seg inn sammen med Haigh sin gruppe.

Det at det i kveld kommer litt info om  hva som skjer kan tyde på at morgendagen kan bli like stille som dagen i dag.
Håper jeg tar feil.
MOT


Joachim

Leedsfan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1703 på: Januar 22, 2014, 23:58:46 »
Leeds United is about to have an Italian owner. Cagliari’s president Cellino is currently in London and the signatures to close the deal are about to be made. The only thing missing is the approval of one of the partners. Cellino has big plans for Leeds, who will start over with some important names.

Cellino’s Italian club Cagliari has been in contact with QPR goal keeper Julio Cesar, who has also recently spoken to Sampdoria coach Sinisa Mihajlovic. Should the deal for the Brazilian goal keeper not go through, the other option for Cagliari is Emiliano Viviano currently at Arsenal. Leeds will start over with Cellino.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Furu

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1704 på: Januar 23, 2014, 00:22:05 »
Nå har det jo kommet en børsmelding som sier at 75% er solgt til en engelsk gruppe. Dette må jo være  en låst handel når denne meldingen kommer.
Jeg tror usikkerheten ligger i de resterende 25%.
Dette ordner seg til slutt..
Men hvis Haigh&co nå eier 75%, så har jo de makta over klubben?GHF skal sitte igjen med 10%, vel da blir det 15% igjen å krangle om. Selv denne idioten av en italiener kan jo ikke ødelegge all verden hvis han eier 15%? Hvis han skal ha aksjemajoriteten i klubben, så man han jo kjøpe ut dette av Haigh&co?

Ber til samtlige guder at Haigh&co nå eier 75% ;)

Den dealen med Haigh er sikkert gått i dass. Så da blir det vel han som heleier da

Det tror jeg ikke, HVIS det har kommet børsmelding om at en ny engelsk gruppe eier 75%. I så fall har noen med viten og vilje villedet børsen....står ikke noe om børsmelding her da...
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-takeover-deadlock-needs-to-be-broken-1-6388482


Dette er ikke noen BØRSMELDING. Må ikke sammenligne Leeds og SAS. Leeds er ikke børsnotert, så vidt jeg vet!

Larsen.

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1705 på: Januar 23, 2014, 00:31:34 »
Expert Tipping ‏@experttipping 30m
#LUFC takeover is for £41M Haigh, Andrew Flowers, Cellino and Salem Patel. Plenty of money between them, fit and proper person delay.....
Expand
Pride of Yorkshire

Erik M

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1706 på: Januar 23, 2014, 01:07:06 »
Nå har det jo kommet en børsmelding som sier at 75% er solgt til en engelsk gruppe. Dette må jo være  en låst handel når denne meldingen kommer.
Jeg tror usikkerheten ligger i de resterende 25%.
Dette ordner seg til slutt..
Men hvis Haigh&co nå eier 75%, så har jo de makta over klubben?GHF skal sitte igjen med 10%, vel da blir det 15% igjen å krangle om. Selv denne idioten av en italiener kan jo ikke ødelegge all verden hvis han eier 15%? Hvis han skal ha aksjemajoriteten i klubben, så man han jo kjøpe ut dette av Haigh&co?

Ber til samtlige guder at Haigh&co nå eier 75% ;)

Den dealen med Haigh er sikkert gått i dass. Så da blir det vel han som heleier da

Det tror jeg ikke, HVIS det har kommet børsmelding om at en ny engelsk gruppe eier 75%. I så fall har noen med viten og vilje villedet børsen....står ikke noe om børsmelding her da...
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-takeover-deadlock-needs-to-be-broken-1-6388482


Dette er ikke noen BØRSMELDING. Må ikke sammenligne Leeds og SAS. Leeds er ikke børsnotert, så vidt jeg vet!

GFH er en børsnotert bank og aksjene deres steg med 10% etter at de hadde informert om salget.  Det sier litt hva markedet  syns om investeringen i Leeds, men bekrefter også at et avtale er gjort.

Er SAS så stort da..?
 

Oppdrettslaksen

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1707 på: Januar 23, 2014, 02:13:17 »

Her har vi karen! Hjelpes..

Kato

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1708 på: Januar 23, 2014, 08:27:40 »
Du store himmel. Er det den karen som skal kjøpe oss. Trekk for gardinene i direktørboksen.
 

stian

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1709 på: Januar 23, 2014, 08:30:31 »
Herlig - ser ut som som en kloning av Vincent Tan og Silvio Berlusconi. Grøss og gru