Skrevet av Emne: PATETISKE EX-EIERE - GFH Capital  (Lest 603704 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Jon R

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1740 på: Januar 23, 2014, 15:39:34 »



Her er vår rekke med managere i samme tidsrom:

Howard Wilkinson

George Graham

David O'Leary

Terry Venables

Peter Reid

Eddie Gray

Kevin Blackwell

John Carver

David Geddis

Dennis Wise

Gwyn Williams

Gary McAllister

Simon Grayson

Neil Redfearn

Neil Warnock

Neil Redfearn

Brian McDermott


17 managere!!!!

Jeg kan ikke se noen forskjell jeg!!!


Det var vel ila 12 år det var snakk om her, i vårt tilfelle fra januar 2002 og fremover.

Konklusjon: Sett en strek etter Graham = 15 inkl care takers.

Hvis vi trekker fra ct managere (Carver, Geddis, Williams, Redfearn) sitter vi igjen med 11.

Ikke fullt så galt altså.  ;D
Jon R.

Carl Fisker


Perik

Sv: Ny eier
« Svar #1742 på: Januar 23, 2014, 16:22:53 »
Oy vey, vet ikke hva jeg skal tro lengre jeg. Får ta tiden til hjelp som vanlig :)

Promotion 2010

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1743 på: Januar 23, 2014, 17:12:07 »



Her er vår rekke med managere i samme tidsrom:

Howard Wilkinson

George Graham

David O'Leary

Terry Venables

Peter Reid

Eddie Gray

Kevin Blackwell

John Carver

David Geddis

Dennis Wise

Gwyn Williams

Gary McAllister

Simon Grayson

Neil Redfearn

Neil Warnock

Neil Redfearn

Brian McDermott


17 managere!!!!

Jeg kan ikke se noen forskjell jeg!!!


Det var vel ila 12 år det var snakk om her, i vårt tilfelle fra januar 2002 og fremover.

Konklusjon: Sett en strek etter Graham = 15 inkl care takers.

Hvis vi trekker fra ct managere (Carver, Geddis, Williams, Redfearn) sitter vi igjen med 11.

Ikke fullt så galt altså.  ;D

Og hva trekker du fra for Italienerne? De må jo få samme muligheten de også?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Bjorn

Marching On! 4276

Sydhagen

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1745 på: Januar 23, 2014, 18:09:05 »
Noen som vet hvor mye cash denne cellino har?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

lojosang

Sv: Re: Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1746 på: Januar 23, 2014, 18:30:28 »
Noen som vet hvor mye cash denne cellino har?

Neppe. Og spesielt ikke italienske skattemyndighter. ;D
- Leif Olav

DenHviteYeboah

Sv: Re: Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1747 på: Januar 23, 2014, 18:32:20 »
Noen som vet hvor mye cash denne cellino har?

Neppe. Og spesielt ikke italienske skattemyndighter. ;D
Bra, for min del kan ha milliarder i et bankhvelv i Sveits som han pøser inn i Leeds United!
Har blitt desperat ;)

h.b

  • Gjest
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1748 på: Januar 23, 2014, 18:34:00 »
mer og mer sikkert http://english.gazzetta.it/Football/23-01-2014/cellino-50-million-for-leeds-now-looking-to-give-up-cagliari-202165254769.shtml?

Cellino: 50 million for Leeds
Now looking to give up Cagliari
Milano, 23 January 2014

The Sardinian entrepreneur buys the English club and considers giving up the Rossoblù

Sydhagen

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1749 på: Januar 23, 2014, 18:59:38 »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1750 på: Januar 23, 2014, 19:00:23 »
Er du fornøyd h.b? Ender vel med at han ansetter PDC og feier over Lucy Ward samt blir sett dritings med Diouf i toppen av Hilton hotell..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1751 på: Januar 23, 2014, 19:23:31 »
Sålenge han bruker nok penger. Ja da kan det være ferguson for min del

Lord-Meta

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1752 på: Januar 23, 2014, 20:15:32 »
mer og mer sikkert http://english.gazzetta.it/Football/23-01-2014/cellino-50-million-for-leeds-now-looking-to-give-up-cagliari-202165254769.shtml?

Cellino: 50 million for Leeds
Now looking to give up Cagliari
Milano, 23 January 2014

The Sardinian entrepreneur buys the English club and considers giving up the Rossoblù

 
Retweetet av Andrew Haigh
Simon Austin @sport_simon

Just spoke to Massimo Cellino.Says not trying to buy #lufc himself but is 'adviser' to consortium.'We are just talking,looking at numbers.'

Erik85

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1753 på: Januar 23, 2014, 20:21:20 »
Simon Austin ‏@sport_simon 10m
Cellino:'we are far away from buying. I am proud that they (consortium) called me. We have spoken to leeds. They are like a friend.'

Hva nå enn dette betyr?
 

HåvardK

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1754 på: Januar 23, 2014, 20:26:58 »
Trodde vi nådde toppen av tullball og tåkeheim under Bates, men dette er faktisk adskillig mer kaotisk. Finnes det noen med fnugg av troverdighet i eller rundt klubben?

Bjorn

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1755 på: Januar 23, 2014, 20:43:58 »
Trodde vi nådde toppen av tullball og tåkeheim under Bates, men dette er faktisk adskillig mer kaotisk. Finnes det noen med fnugg av troverdighet i eller rundt klubben?

Vell.. ta et steg tilbake og se på det fra distanse så er det jo ikke så mye som ødelegger troverdigheten til Leeds ennå er det vel?
Mye av dette er jo spunnet av media uten at det har nevneverdig rot i virkeligheten. . Pust ut og vent til det er offisielt!   8)
Marching On! 4276

Leedsfan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1756 på: Januar 23, 2014, 20:49:30 »
Trodde vi nådde toppen av tullball og tåkeheim under Bates, men dette er faktisk adskillig mer kaotisk. Finnes det noen med fnugg av troverdighet i eller rundt klubben?

Vell.. ta et steg tilbake og se på det fra distanse så er det jo ikke så mye som ødelegger troverdigheten til Leeds ennå er det vel?
Mye av dette er jo spunnet av media uten at det har nevneverdig rot i virkeligheten. . Pust ut og vent til det er offisielt!   8)

That's the spirit!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sleivind

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1757 på: Januar 23, 2014, 21:54:41 »
mer og mer sikkert http://english.gazzetta.it/Football/23-01-2014/cellino-50-million-for-leeds-now-looking-to-give-up-cagliari-202165254769.shtml?

Cellino: 50 million for Leeds
Now looking to give up Cagliari
Milano, 23 January 2014

The Sardinian entrepreneur buys the English club and considers giving up the Rossoblù

 
Retweetet av Andrew Haigh
Simon Austin @sport_simon

Just spoke to Massimo Cellino.Says not trying to buy #lufc himself but is 'adviser' to consortium.'We are just talking,looking at numbers.'

Hva er det han gir råd om mon tro? Hvordan ikke drive en fotballklubb? Hvordan sparke managere? Eller er Haigh & co på desperat pengejakt?

Cherry

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1758 på: Januar 23, 2014, 22:27:49 »
Makan til vås..... Haigh & Co trenger " hjelp" av en klubbeier fra Italia- m' skikkelig frynsete rykte...
1 uke igjen av transfer vinduet, usikkert med cash, spillere og eiere....

"Sirkuset  vårt skifter bare artister,  og er snart klargjort for vårsesongen - fullstendig uberegnelig".. ;) :o
 

HåvardK

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1759 på: Januar 23, 2014, 22:48:12 »
Trodde vi nådde toppen av tullball og tåkeheim under Bates, men dette er faktisk adskillig mer kaotisk. Finnes det noen med fnugg av troverdighet i eller rundt klubben?

Vell.. ta et steg tilbake og se på det fra distanse så er det jo ikke så mye som ødelegger troverdigheten til Leeds ennå er det vel?
Mye av dette er jo spunnet av media uten at det har nevneverdig rot i virkeligheten. . Pust ut og vent til det er offisielt!   8)
Såvidt jeg har oppfattet har både Haigh og GFH vært tydelige på at oppkjøpet "så å si" har vært klart, og at det medførte "funds available" i januarvinduet. Kommentarer fra McDermott har vært i samme kategori. Hvis du med media refererer til klubbens offisielle side, kan jeg forstå deg - men det skal jo slik jeg har forstått det være klubbens kanal utad.

Beklager at jeg er negativ og pessimistisk, men jeg ser egentlig lite å glede seg over når det gjelder aktivitet i Leeds United den siste måneden.


Jon R

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1761 på: Januar 23, 2014, 23:45:52 »
mer og mer sikkert http://english.gazzetta.it/Football/23-01-2014/cellino-50-million-for-leeds-now-looking-to-give-up-cagliari-202165254769.shtml?

Cellino: 50 million for Leeds
Now looking to give up Cagliari
Milano, 23 January 2014

The Sardinian entrepreneur buys the English club and considers giving up the Rossoblù

 
Retweetet av Andrew Haigh
Simon Austin @sport_simon

Just spoke to Massimo Cellino.Says not trying to buy #lufc himself but is 'adviser' to consortium.'We are just talking,looking at numbers.'

Og hvem er så Andrew Haigh? David Haigh og Andrew Flowers kjærlighetsbarn?  ???

La oss slippe mer " informasjon" av denne typen...
Jon R.

Lord-Meta

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1762 på: Januar 23, 2014, 23:57:37 »
mer og mer sikkert http://english.gazzetta.it/Football/23-01-2014/cellino-50-million-for-leeds-now-looking-to-give-up-cagliari-202165254769.shtml?

Cellino: 50 million for Leeds
Now looking to give up Cagliari
Milano, 23 January 2014

The Sardinian entrepreneur buys the English club and considers giving up the Rossoblù

 
Retweetet av Andrew Haigh
Simon Austin @sport_simon

Just spoke to Massimo Cellino.Says not trying to buy #lufc himself but is 'adviser' to consortium.'We are just talking,looking at numbers.'

Og hvem er så Andrew Haigh? David Haigh og Andrew Flowers kjærlighetsbarn?  ???

La oss slippe mer " informasjon" av denne typen...

 
Andrew Haigh er deputy online sports editor for The sun og Leeds fan. Samme kategori som Phil Hay eller Adam Pope på twitter. Ser da overhodet ikke noe problem å poste fra slike personer som har mange kontakter i Leeds miljøet.

Cbas10an

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1763 på: Januar 24, 2014, 00:32:30 »
Om man skulle stole på noe av den infoen som kommer tror jeg det som kommer fra Phil Hay og Adam Pope er det mest troverdige. Ser ingen problemer med at tweets fra disse blir postet.
MOT


Joachim

Dennis

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1764 på: Januar 24, 2014, 08:31:50 »
Vell.. ta et steg tilbake og se på det fra distanse så er det jo ikke så mye som ødelegger troverdigheten til Leeds ennå er det vel?
Mye av dette er jo spunnet av media uten at det har nevneverdig rot i virkeligheten. . Pust ut og vent til det er offisielt!   8)

2014s beste og mest fornuftige innlegg, så langt.
Marching on together!

Runar

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1765 på: Januar 24, 2014, 09:09:57 »



Her er vår rekke med managere i samme tidsrom:

Howard Wilkinson

George Graham

David O'Leary

Terry Venables

Peter Reid

Eddie Gray

Kevin Blackwell

John Carver

David Geddis

Dennis Wise

Gwyn Williams

Gary McAllister

Simon Grayson

Neil Redfearn

Neil Warnock

Neil Redfearn

Brian McDermott


17 managere!!!!

Jeg kan ikke se noen forskjell jeg!!!


Det var vel ila 12 år det var snakk om her, i vårt tilfelle fra januar 2002 og fremover.

Konklusjon: Sett en strek etter Graham = 15 inkl care takers.

Hvis vi trekker fra ct managere (Carver, Geddis, Williams, Redfearn) sitter vi igjen med 11.

Ikke fullt så galt altså.  ;D

Mangler en caretaker JonR, husker du hvem Ingen kamper...
 

Erik M

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1766 på: Januar 24, 2014, 12:29:14 »
Uansett, mange managere = dårlig sportslig resultat.  Hvor mange og hvor dårlig varierer selvsagt. v v                       
 

DenHviteYeboah

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1767 på: Januar 24, 2014, 13:09:46 »
Fra teamtalk<.

gambino (Leeds United): Just read in today's Sardinian newspaper that Cellino is close to buying Leeds, signed papers in London yesterday. He's also in negotiations with the owners of PSG to sell Sardegna to them. The article says he wants Massimiliano Allegri (recently left AC MIlan) as head coach for Leeds.

auren

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1768 på: Januar 24, 2014, 14:34:05 »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1769 på: Januar 24, 2014, 14:41:49 »
http://forzaitalianfootball.com/2014/01/cagliari-owner-only-advising-on-leeds-united-takeover/

Cellino kun rådgiver. Takk og pris!  :)

auren

Supert bilde av han Massimo!

Jeg vil også ha ham som rådgiver!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973