Skrevet av Emne: PATETISKE EX-EIERE - GFH Capital  (Lest 603426 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Cbas10an

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1860 på: Januar 29, 2014, 12:09:56 »
Kan ansettelsen av Hisham Alrayes som CEO i GFH desember 2013 være årsaken til kollapsen rundt TO?
MOT


Joachim

Erik85

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1861 på: Januar 29, 2014, 13:24:25 »
Mye røl og såkalte ITK på waccoe, men dette hørtes plausibelt ut

"Haigh and Hunt are with the Italian now, trying to complete a deal because wages are due and GFH don't have the money to pay them. The club is close to administration at the moment with debts around £25m, and as you know GFH will not pay a cent more. They simply don't have the cash.
 
I have also been told after last nights statement from Mr. Flowers that he is to issue a winding up petition against LUFC to get his money back.

We are in trouble, and GFH are close to sending the club into administration again. "

Jeg lurer litt på hvilke roller Haigh egentlig har? Han sitter jo på flere bord og maler flere kaker, kan umulig være en bra ting.

Ser billyisgood har hørt det samme, dette er mannen som fronter LUST.
 

Jon R

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1862 på: Januar 29, 2014, 13:30:47 »
Mye røl og såkalte ITK på waccoe, men dette hørtes plausibelt ut

"Haigh and Hunt are with the Italian now, trying to complete a deal because wages are due and GFH don't have the money to pay them. The club is close to administration at the moment with debts around £25m, and as you know GFH will not pay a cent more. They simply don't have the cash.
 
I have also been told after last nights statement from Mr. Flowers that he is to issue a winding up petition against LUFC to get his money back.

We are in trouble, and GFH are close to sending the club into administration again. "

Jeg lurer litt på hvilke roller Haigh egentlig har? Han sitter jo på flere bord og maler flere kaker, kan umulig være en bra ting.

Ser billyisgood har hørt det samme, dette er mannen som fronter LUST.

Hvis dette er rikitg: I så fall  kan vi stå foran en realitet som er verre enn alle konstruerte worst case scenarier til sammen. Hva med denne: Administrasjon, 15 poeng trekk og en mafios italiener som "redder " klubben fra konkurs i 12 time,via stråselskaper....
Jon R.

Sleivind

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1863 på: Januar 29, 2014, 13:42:01 »
Mye røl og såkalte ITK på waccoe, men dette hørtes plausibelt ut

"Haigh and Hunt are with the Italian now, trying to complete a deal because wages are due and GFH don't have the money to pay them. The club is close to administration at the moment with debts around £25m, and as you know GFH will not pay a cent more. They simply don't have the cash.
 
I have also been told after last nights statement from Mr. Flowers that he is to issue a winding up petition against LUFC to get his money back.

We are in trouble, and GFH are close to sending the club into administration again. "

Jeg lurer litt på hvilke roller Haigh egentlig har? Han sitter jo på flere bord og maler flere kaker, kan umulig være en bra ting.

Ser billyisgood har hørt det samme, dette er mannen som fronter LUST.

Det høres egentlig ganske plausibelt ut. Flowers/Haigh senket jo budet sitt pga av saker som ikke var kjent fra tidligere. "Sakene" kan fort vise seg å være økonomiske problemer. Kanskje en av grunnene til at McDermott og andre ansatte i Leeds er så opprørte og?

Dennis

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1864 på: Januar 29, 2014, 13:45:26 »
McDermott uttalte også i post match-intervjuet at det skjer ting bak teppet som ikke skal skje. Man kan jo lese for mye utav det og analysere til og fra - det kan være at det "kun" handler om at overtakelsen drøyer ut - men om dette stemmer, så er det selvsagt klart at dette influerer det sportslige. Det er vanskelig å være fokusert, om man ikke vet når man får neste lønningspose og fram hvem.

Igjen, om det stemmer, så er dette skremmende. Men noe som skurrer er hvorfor GFHc takket nei til West Hams bud. £3,5 mill er mye penger, om man er raka fant.

Jeg vet ikke helt hva avtalen rundt due dilligence og eksklusivitetsperioden gikk ut på, men om det var godtatt bud (en viss sum) og deretter innsyn i alle papirer, for så å sende inn et revidert, lavere bud, så er nok GFHc på sin plass til å lytte til andre. Da har egentlig ikke Flowers/Haigh noen ting å syte for.

Merkelig om ikke Haigh har kjent til den økonomiske situasjonen, eller hvor det bar, rundt det første budet.


EDIT:
Gary Cooper ‏@BillyisGod  3 t  
@PhilHayYEP having spoken to a couple of staff members at ER last night they are not very happy at all, very unsure about their futures!

Jeg trodde virkelig denne tiden var over..
« Siste redigering: Januar 29, 2014, 13:56:11 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Sleivind

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1865 på: Januar 29, 2014, 13:56:28 »
McDermott uttalte også i post match-intervjuet at det skjer ting bak teppet som ikke skal skje. Man kan jo lese for mye utav det og analysere til og fra - det kan være at det "kun" handler om at overtakelsen drøyer ut - men om dette stemmer, så er det selvsagt klart at dette influerer det sportslige. Det er vanskelig å være fokusert, om man ikke vet når man får neste lønningspose og fram hvem.

Igjen, om det stemmer, så er dette skremmende. Men noe som skurrer er hvorfor GFHc takket nei til West Hams bud. £3,5 mill er mye penger, om man er raka fant.

Jeg vet ikke helt hva avtalen rundt due dilligence og eksklusivitetsperioden gikk ut på, men om det var godtatt bud (en viss sum) og deretter innsyn i alle papirer, for så å sende inn et revidert, lavere bud, så er nok GFHc på sin plass til å lytte til andre. Da har egentlig ikke Flowers/Haigh noen ting å syte for.

Merkelig om ikke Haigh har kjent til den økonomiske situasjonen, eller hvor det bar, rundt det første budet.

Man vet jo heller ikke når bud nummer 1 og 2 kom inn? Flowers/Haigh spyttet jo også inn en del penger tidligere høst, som gikk rett i driftssluket. GFH er jo pengeløse.

Nå ryktes det jo at Flowers er ute av avtalen, og italieneren er inne. Regner nesten med det er sammen med Haigh. Et annet rykte som går er jo at Flowers vil kreve tilbake pengene han allerede har investert i klubben.

Det er jo også fler og fler, relativt troverdige kilder, som sier at Leeds er i økonomiske problemer og at de har problemer med lønnsutbetalinger.

LeifMorten

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1866 på: Januar 29, 2014, 14:00:31 »
Ken kommer vel inn og redder oss igjen...
 

Frode

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1867 på: Januar 29, 2014, 14:08:58 »
Evig pint ...
 

h.b

  • Gjest
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1868 på: Januar 29, 2014, 14:27:43 »
Ryktes om at GFH ikke har penger til å betale lønninger og driften. Og at Haigh nå prøver å sammarbeide med denne Italieneren for å få til en avtale. Så dette ser ikke enkelt og pent. Og da er det lett å trekke konklusjonen på hvorfor de gikk ned på tilbudet. Enkelt og greit fordi de visste at GFH var desperate etter penger

Sydhagen

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1869 på: Januar 29, 2014, 14:55:45 »
Har vanskelig for å tro på dette med økonomiske problemer når vi nettopp har takket nei til et bud på 3,5 mill pund for McCormack.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1870 på: Januar 29, 2014, 15:00:33 »
Har vanskelig for å tro på dette med økonomiske problemer når vi nettopp har takket nei til et bud på 3,5 mill pund for McCormack.

Fordi 3,5 mill pund ikke er i nærhetten nok til å komme seg ut av gjørma. Kanskje de da tenker at ved å godta 3,5 mill pund. Ja da viser de til alle at de mangler penger

pedro

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1871 på: Januar 29, 2014, 15:01:39 »
Usikkerheten i og rundt Elland Road startet straks denne italieneren fremsto i media. De fleste ansatte i klubben frykter for jobbene sine. Dette gjelder nok særskilt BMD så lenge italieneren iflg ryktene allerede har forespurt eks Milan trener om managerjobben i Leeds samt navngitt nye spillerforsterkninger. Virker ikke som italieneren overhode planlegger å fortsette med dagens manager, og at han tydeligvis planlegger samme strategi som for Cagliari....DVs styrer det meste.
Leedsomaniac

Sydhagen

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1872 på: Januar 29, 2014, 15:02:00 »
Har vanskelig for å tro på dette med økonomiske problemer når vi nettopp har takket nei til et bud på 3,5 mill pund for McCormack.

Fordi 3,5 mill pund ikke er i nærhetten nok til å komme seg ut av gjørma. Kanskje de da tenker at ved å godta 3,5 mill pund. Ja da viser de til alle at de mangler penger

Og det vil de ikke vise ved å føre klubben inn i admin..?  ::)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1873 på: Januar 29, 2014, 15:03:52 »
håper vel på store summer for et salg da vel av klubben. Og kanskje var det derfor haigh har senka tilbudet fordi han viste at de var desperate etter penger. Selg Ross og hvis at man mangler penger = budet på klubben halveres

Dennis

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1874 på: Januar 29, 2014, 15:20:29 »
Ryktes om at GFH ikke har penger til å betale lønninger og driften. Og at Haigh nå prøver å sammarbeide med denne Italieneren for å få til en avtale. Så dette ser ikke enkelt og pent. Og da er det lett å trekke konklusjonen på hvorfor de gikk ned på tilbudet. Enkelt og greit fordi de visste at GFH var desperate etter penger

Ser logikken din, Håkon, men i nøden spiser fanden fluer.

Ser to alternativer:
- ryktene om nært forestående admin er tull og tøys (det utelukker ikke at GFHc ikke har penger)
- et salg av klubben er straks klart

Om klubben er på vei inn i admin og ikke i ferd med å selges øyeblikkelig, så hadde GFHc solgt, garantert. Noe annet ville vært helt idiotisk, med mindre de gamblet skikkelig high stakes ved å tro WH ville komme tilbake med et vesentlig større bud. Det tror jeg ikke.

De vil tape langt mer penger ved en administrasjon, kontra eventuelt å vise verden at de mangler penger ved å selge Ross.
Marching on together!

Furu

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1875 på: Januar 29, 2014, 16:01:15 »
…og alt kan føres tilbake til Bates som solgte til disse nissene  >:(

Jon R

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1876 på: Januar 29, 2014, 16:05:54 »
Ryktes om at GFH ikke har penger til å betale lønninger og driften. Og at Haigh nå prøver å sammarbeide med denne Italieneren for å få til en avtale. Så dette ser ikke enkelt og pent. Og da er det lett å trekke konklusjonen på hvorfor de gikk ned på tilbudet. Enkelt og greit fordi de visste at GFH var desperate etter penger

Ser logikken din, Håkon, men i nøden spiser fanden fluer.

Ser to alternativer:
- ryktene om nært forestående admin er tull og tøys (det utelukker ikke at GFHc ikke har penger)
- et salg av klubben er straks klart

Om klubben er på vei inn i admin og ikke i ferd med å selges øyeblikkelig, så hadde GFHc solgt, garantert. Noe annet ville vært helt idiotisk, med mindre de gamblet skikkelig high stakes ved å tro WH ville komme tilbake med et vesentlig større bud. Det tror jeg ikke.

De vil tape langt mer penger ved en administrasjon, kontra eventuelt å vise verden at de mangler penger ved å selge Ross.

Ofte kommer man langt med kombinasjonen ren logikk og sunn fornuft. Takk for den, Dennis.  :)

Jon R.

sportcarl1

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1877 på: Januar 29, 2014, 16:36:11 »
jag fattar inte vad GFH håller på med, är de så desperata att de till nöds måste sälja till ett par oseriösa spegettinissar? intressant varförs haighs intressegrupp har sänkt sitt bud till 75%, har GFh tagit kapital ut ur klubben som funnits där för ett halvår sedan? eller har de dragit på sig skulder som de inte berättat,
 

DenHviteYeboah

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1878 på: Januar 29, 2014, 17:09:42 »
Haigh sier at de skal bruke penger på transfers selv om ikke takeover'en er helt i boks ennå.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-full-steam-ahead-for-transfers-1-6348807
Tja, vi skriver 17. januar og hva er brukt på transfers Mr.Haigh???
Jeg tror Håkon får rett igjen: kommer masse svada om at overtakelsen ikke går i orden, og vips så er januar over og de har ikke brukt et pund på spillerkjøp >:(
Og fansen blir skuffet...nok en gang...
kalkulert somling altså.....

Enkelte har visst litt vanskelig for det:  
Haigh har lovet oss transfers.
Til nå: Stewart og Kebe inn = transfers.  ;)
 
Konklusjon: To inn så langt, more to follow...  :o

Minner om at vi bare er halvveis inne i vinduet!
Ja Jon R?åssen ligger vi an? du påstår at jeg treffer like ofte som Krøsa-Maja ;)
Da vil jeg si at du treffer like godt som Stevie Wonder i dart.........

Leedsfan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1879 på: Januar 29, 2014, 17:22:59 »
Haigh sier at de skal bruke penger på transfers selv om ikke takeover'en er helt i boks ennå.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-full-steam-ahead-for-transfers-1-6348807
Tja, vi skriver 17. januar og hva er brukt på transfers Mr.Haigh???
Jeg tror Håkon får rett igjen: kommer masse svada om at overtakelsen ikke går i orden, og vips så er januar over og de har ikke brukt et pund på spillerkjøp >:(
Og fansen blir skuffet...nok en gang...
kalkulert somling altså.....

Enkelte har visst litt vanskelig for det: 
Haigh har lovet oss transfers.
Til nå: Stewart og Kebe inn = transfers.  ;)
 
Konklusjon: To inn så langt, more to follow...  :o

Minner om at vi bare er halvveis inne i vinduet!
Ja Jon R?åssen ligger vi an? du påstår at jeg treffer like ofte som Krøsa-Maja ;)
Da vil jeg si at du treffer like godt som Stevie Wonder i dart.........

Hvem er Krøsa-Maja?:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1880 på: Januar 29, 2014, 17:35:45 »
Haigh sier at de skal bruke penger på transfers selv om ikke takeover'en er helt i boks ennå.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-full-steam-ahead-for-transfers-1-6348807
Tja, vi skriver 17. januar og hva er brukt på transfers Mr.Haigh???
Jeg tror Håkon får rett igjen: kommer masse svada om at overtakelsen ikke går i orden, og vips så er januar over og de har ikke brukt et pund på spillerkjøp >:(
Og fansen blir skuffet...nok en gang...
kalkulert somling altså.....

Enkelte har visst litt vanskelig for det: 
Haigh har lovet oss transfers.
Til nå: Stewart og Kebe inn = transfers.  ;)
 
Konklusjon: To inn så langt, more to follow...  :o

Minner om at vi bare er halvveis inne i vinduet!
Ja Jon R?åssen ligger vi an? du påstår at jeg treffer like ofte som Krøsa-Maja ;)
Da vil jeg si at du treffer like godt som Stevie Wonder i dart.........

Hvem er Krøsa-Maja?:)
Aldri sett på Emil i Lønneberga?

Borge

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1881 på: Januar 29, 2014, 17:40:35 »
Haigh sier at de skal bruke penger på transfers selv om ikke takeover'en er helt i boks ennå.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-full-steam-ahead-for-transfers-1-6348807
Tja, vi skriver 17. januar og hva er brukt på transfers Mr.Haigh???
Jeg tror Håkon får rett igjen: kommer masse svada om at overtakelsen ikke går i orden, og vips så er januar over og de har ikke brukt et pund på spillerkjøp >:(
Og fansen blir skuffet...nok en gang...
kalkulert somling altså.....

Enkelte har visst litt vanskelig for det:  
Haigh har lovet oss transfers.
Til nå: Stewart og Kebe inn = transfers.  ;)
 
Konklusjon: To inn så langt, more to follow...  :o

Minner om at vi bare er halvveis inne i vinduet!
Ja Jon R?åssen ligger vi an? du påstår at jeg treffer like ofte som Krøsa-Maja ;)
Da vil jeg si at du treffer like godt som Stevie Wonder i dart.........
for alt vi vet kan han være en jævel i dart ;D
Borge

TK20

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1882 på: Januar 29, 2014, 18:02:42 »
Ja Jon R?åssen ligger vi an? du påstår at jeg treffer like ofte som Krøsa-Maja ;)
Da vil jeg si at du treffer like godt som Stevie Wonder i dart.........
for alt vi vet kan han være en jævel i dart ;D


Og du kan tro han skryter til alle når han først treffer!

Jon R

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1883 på: Januar 29, 2014, 19:02:30 »
Haigh sier at de skal bruke penger på transfers selv om ikke takeover'en er helt i boks ennå.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-full-steam-ahead-for-transfers-1-6348807
Tja, vi skriver 17. januar og hva er brukt på transfers Mr.Haigh???
Jeg tror Håkon får rett igjen: kommer masse svada om at overtakelsen ikke går i orden, og vips så er januar over og de har ikke brukt et pund på spillerkjøp >:(
Og fansen blir skuffet...nok en gang...
kalkulert somling altså.....

Enkelte har visst litt vanskelig for det:  
Haigh har lovet oss transfers.
Til nå: Stewart og Kebe inn = transfers.  ;)
 
Konklusjon: To inn så langt, more to follow...  :o

Minner om at vi bare er halvveis inne i vinduet!
Ja Jon R?åssen ligger vi an? du påstår at jeg treffer like ofte som Krøsa-Maja ;)
Da vil jeg si at du treffer like godt som Stevie Wonder i dart.........


Akkurat hva er det du har truffet med, utover å male fanden på veggen  nesten hver bidige dag i utallige tråder de siste 5 åra? Fortell meg gjerne eksakt hvilke fakta du har forholdt deg til, utover det evindeligev gnålet om at GHF  ikke har penger til å satse, noe vi alle har visst, da de selv har formidlet dette.  

I denne saken har jeg forholdt meg til fakta. Jeg har gjort grundig og nesten daglig research og trålet nettet etter fakta eller indisier på at GHF historisk sett har hatt urent mel i posen eller indikasjoner på at TOMA var i fare. Jeg har ikke funnet annet en rykter og indikasjoner på det motsatte: Nær sagt alle markører har pekt i positiv retning. Dette frem til omtrent den tid da italieneren kom på banen, that is....

Maler man en blink helt svart er det nærmest umulig å ikke treffe "blink". Som det stod på  graven til hypokonderen: " Hva var det jeg sa! "
« Siste redigering: Januar 29, 2014, 19:26:23 av Jon R »
Jon R.

Leedsfan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1884 på: Januar 29, 2014, 20:09:05 »
"A British consortium bidding to take control of Leeds United has accused the club's owners Gulf Finance House of reneging on a deal to sell it 75 per cent of the shares.

Sport Capital, headed by Leeds' current managing director David Haigh and Andrew Flowers, the managing director of their main sponsors, Enterprise Insurance, had agreed the terms of a buy-out at Elland Road with GFH on November 30.

The consortium had expected the deal to go through in time for funds to be made available for manager Brian McDermott ahead of the January transfer window.

But after undertaking due diligence Sport Capital revised its offer and negotiations between the two parties have broken down.

In a further twist, Sport Capital has also questioned GFH's "11th-hour decision" to open talks with controversial Italian Massimo Cellino, the owner of Serie A club Cagliari.

Flowers said: "We are convinced this will not be in the interests of the club, the manager, the players or the fans.

"We must ask the question whether the prospective preferred bidder understands anything about the culture of Leeds United, its fans, its heritage or British football.

"We were fully justified in revising our bid because a number of things have come to light which were not as originally described.

"However, as lifelong fans we believe our offer and plans were in the best interests of the club and its loyal supporters.

"This boils down to much more than money, but GFH have chosen to ignore that.

"We believe the owners have breached their covenant with us, but much more importantly they have breached their covenant with the fans."

Bahrain-based investment firm GFH took control of the Championship club from former chairman Ken Bates 12 months ago and has made no secret of its intention to attract further investors.

Cellino, 57, whose representatives have recently been seen at the club's Thorp Arch training complex, was arrested in February last year and charged with embezzlement and false representation in connection with the rebuilding of Cagliari's Is Arenas stadium and is currently awaiting trial."
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Håvard

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1885 på: Januar 29, 2014, 20:38:19 »
[tr[/t
Drtter er bare trist. Hadde ett håp om bedre tider der fotballen var viktigest. Men får en på trynet gang etter gang. Hvor er MOT?


auren

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1886 på: Januar 29, 2014, 20:53:14 »
We all love Leeds scum!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1887 på: Januar 29, 2014, 21:03:30 »
Sports Capital kan ikke forvente at GFH skal tape titalls millioner kroner fordi fotballen er viktigst. Hvorfor er ikke Sports Capital villig å betale "ekstra" av samme grunn???

Skal de sette GFH i dårlig lys, så setter de seg selv i dårlig lys..

Hva faen er det som skjer med klubben vår???
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1888 på: Januar 29, 2014, 21:24:11 »
Sports Capital kan ikke forvente at GFH skal tape titalls millioner kroner fordi fotballen er viktigst. Hvorfor er ikke Sports Capital villig å betale "ekstra" av samme grunn???

Skal de sette GFH i dårlig lys, så setter de seg selv i dårlig lys..

Hva faen er det som skjer med klubben vår???
Når det gjelder penger så rår kynismen Leedsfan.
I denne saken er alt av sportslig art underordnet for partene - money talks ;)

Leedsfan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1889 på: Januar 29, 2014, 21:37:08 »
Sports Capital kan ikke forvente at GFH skal tape titalls millioner kroner fordi fotballen er viktigst. Hvorfor er ikke Sports Capital villig å betale "ekstra" av samme grunn???

Skal de sette GFH i dårlig lys, så setter de seg selv i dårlig lys..

Hva faen er det som skjer med klubben vår???
Når det gjelder penger så rår kynismen Leedsfan.
I denne saken er alt av sportslig art underordnet for partene - money talks ;)

Den ene parten kan ikke beskylde den andre for å være grådig..!! De er i så fall grådige hele gjengen..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.