Skrevet av Emne: PATETISKE EX-EIERE - GFH Capital  (Lest 603852 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Sleivind

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1560 på: Januar 16, 2014, 08:53:21 »
@PhilHayYEP: Strange and concerning story in the YEP today as it emerges that GFH officials in Bahrain blocked the Ashley Barnes transfer last week.

@PhilHayYEP: Story will be online soon. Appears that money was in place for £500k up-front fee but GFH refused to sign the transfer off. Not at all good

@PhilHayYEP: Common knowledge that Barnes was a main target of McDermott's. Sounds like he thought he had him.


Here we fawking go again!!!!!:(

Se det ja! Der har vi jo forklaringen på hvorfor vi bare låner spillere...

Sydhagen

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1561 på: Januar 16, 2014, 09:13:53 »
@PhilHayYEP: The whole situation suggests major divisions between Sport Capital and GFH.

Hva menes med dette?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

kendo

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1562 på: Januar 16, 2014, 09:22:30 »
ikke enige og 0 kr til kjøp av spillere
 

Leedsfan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1563 på: Januar 16, 2014, 09:29:32 »
@PhilHayYEP: The whole situation suggests major divisions between Sport Capital and GFH.

Hva menes med dette?

Haigh har et bein i begge leire?

Bare rot, rotet tar aldri slutt.

Slikt preger McD og stallen selv om de er godt betalt for å holde fokus.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1564 på: Januar 16, 2014, 09:34:56 »
Får håpe vi går inn i en eierkrise i tillegg til en sportslig krise.

Det er altfor lite rot i klubben som det er.








Barnes er vel vaksinert mot å skåre, så det er vel ikke så trist?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1565 på: Januar 16, 2014, 09:44:27 »
Får håpe vi går inn i en eierkrise i tillegg til en sportslig krise.

Det er altfor lite rot i klubben som det er.


Barnes er vel vaksinert mot å skåre, så det er vel ikke så trist?

Det er flere som ikke har hatt de beste statistikker som gjør et lag godt, eller feks plutselig begynner å finne målet.

Vi får se hvordan han funker i Burnley sammen med "udugelige" Vokes og Ings.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Blank_File

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1566 på: Januar 16, 2014, 10:48:56 »
Jaja gutter. Det var for godt til å være sant at vi nå endelig var på rett kjøl.

Jeg har i hele perioden fra det begynte å gå dårlig til jul og frem til i dag ikke vært særlig urolig for den dårlige situasjonen i klubben for tiden, fordi jeg "visste" at på sikt er det likevel grunn til optimisme på lang sikt siden vi endelig hadde fått orden i strukturen.

For min del så kommer et eventuelt nytt kaos på eiersiden nå til å bety at jeg må legge Leeds fra meg for en periode. Jeg bare klarer ikke en runde til med den slags.

Sleivind

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1567 på: Januar 16, 2014, 13:48:20 »
Ikke at det spiller så veldig stor rolle, men jeg ser at Bates-elskeren Duncan Castles stiller spørsmålstegn anågende kildene til Hay.

Når vi først er i twitter-verden,  Haigh reiser til Dubai om noen dager. Med andre ord kan vi se langt etter noen oppkjøp den nærmeste uken.

Jon R

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1568 på: Januar 16, 2014, 14:58:55 »
Jaja gutter. Det var for godt til å være sant at vi nå endelig var på rett kjøl.

Jeg har i hele perioden fra det begynte å gå dårlig til jul og frem til i dag ikke vært særlig urolig for den dårlige situasjonen i klubben for tiden, fordi jeg "visste" at på sikt er det likevel grunn til optimisme på lang sikt siden vi endelig hadde fått orden i strukturen.

For min del så kommer et eventuelt nytt kaos på eiersiden nå til å bety at jeg må legge Leeds fra meg for en periode. Jeg bare klarer ikke en runde til med den slags.

Alt for tidlig å konkludere. Skulle dog ønske at Haigh & co hadde holdt kortene tettere inntil brystet inntil ting faktisk var avklart! Er det noe Leeds supportere har utviklet allergi mot de siste 8-9 åra, er falske forhåpninger og tomme løfter!!! Det er flere i klubben som kunne trengt et kurs i mediastrategi!   >:(
Jon R.

Sleivind

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1569 på: Januar 16, 2014, 15:16:13 »
@PhilHayYEP: Strange and concerning story in the YEP today as it emerges that GFH officials in Bahrain blocked the Ashley Barnes transfer last week.

@PhilHayYEP: Story will be online soon. Appears that money was in place for £500k up-front fee but GFH refused to sign the transfer off. Not at all good

@PhilHayYEP: Common knowledge that Barnes was a main target of McDermott's. Sounds like he thought he had him.


Here we fawking go again!!!!!:(

Phil Hay ‏@PhilHayYEP 32 mins McDermott was asked about Barnes. Said he didn't want to dwell on the whys or wherefores of the deal because "that might not be good."


Gary Cooper ‏@BillyisGod 18m @lufctrust is aware the Club will be making a statement regarding the conflict between our statement and the YEP piece about 'Barnes' 1/2

Gary Cooper ‏@BillyisGod 18 mins @lufctrust and what has taken place which will hopefully explain the situation to all #LUFC fans #MOT

Blir spennende å se hva de sier!
« Siste redigering: Januar 16, 2014, 15:40:13 av Sleivind »

Jon R

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1570 på: Januar 16, 2014, 15:20:45 »
Haigh reiser til Dubai om noen dager. Med andre ord kan vi se langt etter noen oppkjøp den nærmeste uken.

Javel? Er det noen lov mot å forhandle om oppkjøp hvis man befinner seg i, eller har vært i Dubai?  ???
Jon R.

Sleivind

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1571 på: Januar 16, 2014, 15:37:19 »
Haigh reiser til Dubai om noen dager. Med andre ord kan vi se langt etter noen oppkjøp den nærmeste uken.

Javel? Er det noen lov mot å forhandle om oppkjøp hvis man befinner seg i, eller har vært i Dubai?  ???

Det er det ikke, men hvor sannsynlig er det at et oppkjøp blir offentliggjort uten at mannen bak det hele ikke er i Leeds? Og hva med spillerkjøp? Regner med Haigh har en finger med i spillet der og.

Ser at McDermott forventer ett par spillere til inn, men ikke før lørdagens kamp. Som forsåvidt er greit nok, men vi er i midten av januar nå, og plutselig er vi i februar...

DenHviteYeboah

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1572 på: Januar 16, 2014, 18:37:38 »
Haigh reiser til Dubai om noen dager. Med andre ord kan vi se langt etter noen oppkjøp den nærmeste uken.

Javel? Er det noen lov mot å forhandle om oppkjøp hvis man befinner seg i, eller har vært i Dubai?  ???

Det er det ikke, men hvor sannsynlig er det at et oppkjøp blir offentliggjort uten at mannen bak det hele ikke er i Leeds? Og hva med spillerkjøp? Regner med Haigh har en finger med i spillet der og.

Ser at McDermott forventer ett par spillere til inn, men ikke før lørdagens kamp. Som forsåvidt er greit nok, men vi er i midten av januar nå, og plutselig er vi i februar...
Intet nytt altså >:( Hadde litt tro når Kebe kom, men nå virker det som før igjen:  >:(induet er like spennende som å se på betong stivne.....

Annesj

Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Sleivind

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1574 på: Januar 16, 2014, 21:49:34 »

Kato

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1575 på: Januar 16, 2014, 23:29:52 »
 

Annesj

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1576 på: Januar 17, 2014, 09:23:39 »
Velger å stole på Haigh om at dette går iorden bare tatt lenger tid enn antatt. Ikke akkurat uvanlig med sånne saker.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Sleivind

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1577 på: Januar 17, 2014, 10:11:06 »
Velger å stole på Haigh om at dette går iorden bare tatt lenger tid enn antatt. Ikke akkurat uvanlig med sånne saker.

Det er det ikke, men de har jo hele tiden sagt at oppkjøpssagaen ikke skulle ha noe å si for eventuelle overganger. Akkurat det stemmer jo meget dårlig i forhold til det Hay kom ut med i går.

Og hvorfor har vi så langt i vinduet bare lånt spillere? Hadde det vært vilje og muskler hadde vi allerede hatt innkjøpte forsterkninger på plass. Det har vist seg uendelig mange ganger at det ikke går an å låne seg til suksess.

Annesj

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1578 på: Januar 17, 2014, 10:52:07 »
Tja, hadde ikke watford en kanonsesong ifjor med en utall antall lånespillere? Sist leicester rykket opp til PL hadde de også maks av hva man kan ha av lånespillere på laget. Nå missa riktignok wastford opprykket i siste liten ifjor men likevel.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

DenHviteYeboah

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1579 på: Januar 17, 2014, 11:07:20 »
Haigh sier at de skal bruke penger på transfers selv om ikke takeover'en er helt i boks ennå.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-full-steam-ahead-for-transfers-1-6348807
Tja, vi skriver 17. januar og hva er brukt på transfers Mr.Haigh???
Jeg tror Håkon får rett igjen: kommer masse svada om at overtakelsen ikke går i orden, og vips så er januar over og de har ikke brukt et pund på spillerkjøp >:(
Og fansen blir skuffet...nok en gang...
kalkulert somling altså.....

Jon R

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1580 på: Januar 17, 2014, 12:06:24 »
Haigh sier at de skal bruke penger på transfers selv om ikke takeover'en er helt i boks ennå.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-full-steam-ahead-for-transfers-1-6348807
Tja, vi skriver 17. januar og hva er brukt på transfers Mr.Haigh???
Jeg tror Håkon får rett igjen: kommer masse svada om at overtakelsen ikke går i orden, og vips så er januar over og de har ikke brukt et pund på spillerkjøp >:(
Og fansen blir skuffet...nok en gang...
kalkulert somling altså.....

Enkelte har visst litt vanskelig for det:  
Haigh har lovet oss transfers.
Til nå: Stewart og Kebe inn = transfers.  ;)
 
Konklusjon: To inn så langt, more to follow...  :o

Minner om at vi bare er halvveis inne i vinduet!
Jon R.

Promotion 2010

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1581 på: Januar 17, 2014, 12:17:01 »
Haigh sier at de skal bruke penger på transfers selv om ikke takeover'en er helt i boks ennå.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-full-steam-ahead-for-transfers-1-6348807
Tja, vi skriver 17. januar og hva er brukt på transfers Mr.Haigh???
Jeg tror Håkon får rett igjen: kommer masse svada om at overtakelsen ikke går i orden, og vips så er januar over og de har ikke brukt et pund på spillerkjøp >:(
Og fansen blir skuffet...nok en gang...
kalkulert somling altså.....

Enkelte har visst litt vanskelig for det:  
Haigh har lovet oss transfers.
Til nå: Stewart og Kebe inn = transfers.  ;)
 
Konklusjon: To inn så langt, more to follow...  :o

Minner om at vi bare er halvveis inne i vinduet!


Eh....

"Enkelte har visst litt vanskelig for det:  "

TO - 2 - lån! Ikke en penny i overgangssum! Ikke for Stewart til sommeren og neppe for Kebe som kommer om vi rykker opp! (Sikkert i lønn og en haug med utgifter til agenter!)

"Funds made available" betyr for meg kjøp i størrelsesorden £ 1 million. Dette fordi vi neppe er solgt til noen med dårligere råd enn GFH.
"Funds made available" betyr ikke for meg at vi skrinlegger et kjøp av Brightons spiss pga uenigheter mellom GFH og nye eiere!

Jeg er foreløpig utrolig skuffet over januar-vinduet. To virkelig elendige signings: En uten track-record og en som var god for to til tre sesonger siden.

Har manageren mistet teften i tillegg!

 :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Annesj

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1582 på: Januar 17, 2014, 12:20:27 »
Bra gjort å kalle det elendige signings etter kun en kamp hvor heeeeele f**kings laget svikter totalt. Gir det litt tid før jeg dømmer de to nye. Ere dritt da skal jeg være enig med deg.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

DenHviteYeboah

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1583 på: Januar 17, 2014, 12:21:51 »
Haigh sier at de skal bruke penger på transfers selv om ikke takeover'en er helt i boks ennå.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-full-steam-ahead-for-transfers-1-6348807
Tja, vi skriver 17. januar og hva er brukt på transfers Mr.Haigh???
Jeg tror Håkon får rett igjen: kommer masse svada om at overtakelsen ikke går i orden, og vips så er januar over og de har ikke brukt et pund på spillerkjøp >:(
Og fansen blir skuffet...nok en gang...
kalkulert somling altså.....

Enkelte har visst litt vanskelig for det:  
Haigh har lovet oss transfers.
Til nå: Stewart og Kebe inn = transfers.  ;)
 
Konklusjon: To inn så langt, more to follow...  :o

Minner om at vi bare er halvveis inne i vinduet!
Jeg har ikke tungt for meg, og du kan bare legge av den hersketeknikken der Jon R!
Har Stewart og Kebe blitt kjøpt av Leeds? jeg mener å ha lest dette er lån...Men du er vel tydeligvis mer oppdatert enn de fleste her inne....

Cbas10an

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1584 på: Januar 17, 2014, 12:29:41 »
Var vel lån, med opsjon på kjøp..  Kontraktene er vel også ferdig forhandlet.
MOT


Joachim

Jon R

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1585 på: Januar 17, 2014, 13:19:46 »
Haigh sier at de skal bruke penger på transfers selv om ikke takeover'en er helt i boks ennå.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-full-steam-ahead-for-transfers-1-6348807
Tja, vi skriver 17. januar og hva er brukt på transfers Mr.Haigh???
Jeg tror Håkon får rett igjen: kommer masse svada om at overtakelsen ikke går i orden, og vips så er januar over og de har ikke brukt et pund på spillerkjøp >:(
Og fansen blir skuffet...nok en gang...
kalkulert somling altså.....

Enkelte har visst litt vanskelig for det:  
Haigh har lovet oss transfers.
Til nå: Stewart og Kebe inn = transfers.  ;)
 
Konklusjon: To inn så langt, more to follow...  :o

Minner om at vi bare er halvveis inne i vinduet!
Jeg har ikke tungt for meg, og du kan bare legge av den hersketeknikken der Jon R!
Har Stewart og Kebe blitt kjøpt av Leeds? jeg mener å ha lest dette er lån...Men du er vel tydeligvis mer oppdatert enn de fleste her inne....


Igjen: Transfers = spillere inn!!! Jeg synes du er urimelig og unødvenig svartmalende fordi:
1. Ingen transfers er gratis.
2. Det er godt kjent at begge disse er hentet inn på avtaler med langtidsperspektiv og dermed ikke ordinære "loanies"! Stewart på lån kun grunnet stivbeinte regler og Kebe med opsjon på kjøp hvis vi rykker opp.

3. Haigh har lovet "funds" for "transfers". Hverken mer eller mindre. Det er fortsatt tid igjen. Ergo, ingen grunn til å beskylde Haigh eller andre for løfterbrudd som kanskje kommer til å skje.

Når det er sagt: Medistrategien til disse gutta er ikke den beste. Ã… skape forventninger med nærmest daglige "teasers" på twitters om at store, positive ting er i ferd med å skje, er å be om misnøye og spekulasjoner fra hardt prøvede og utålmodige fans...

Jon R.

Jon R

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1586 på: Januar 17, 2014, 13:39:17 »
Haigh sier at de skal bruke penger på transfers selv om ikke takeover'en er helt i boks ennå.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-full-steam-ahead-for-transfers-1-6348807
Tja, vi skriver 17. januar og hva er brukt på transfers Mr.Haigh???
Jeg tror Håkon får rett igjen: kommer masse svada om at overtakelsen ikke går i orden, og vips så er januar over og de har ikke brukt et pund på spillerkjøp >:(
Og fansen blir skuffet...nok en gang...
kalkulert somling altså.....

Enkelte har visst litt vanskelig for det:  
Haigh har lovet oss transfers.
Til nå: Stewart og Kebe inn = transfers.  ;)
 
Konklusjon: To inn så langt, more to follow...  :o

Minner om at vi bare er halvveis inne i vinduet!


Eh....

"Enkelte har visst litt vanskelig for det:  "

TO - 2 - lån! Ikke en penny i overgangssum! Ikke for Stewart til sommeren og neppe for Kebe som kommer om vi rykker opp! (Sikkert i lønn og en haug med utgifter til agenter!)

"Funds made available" betyr for meg kjøp i størrelsesorden £ 1 million. Dette fordi vi neppe er solgt til noen med dårligere råd enn GFH.
"Funds made available" betyr ikke for meg at vi skrinlegger et kjøp av Brightons spiss pga uenigheter mellom GFH og nye eiere!

Jeg er foreløpig utrolig skuffet over januar-vinduet. To virkelig elendige signings: En uten track-record og en som var god for to til tre sesonger siden.

Har manageren mistet teften i tillegg!

 :o

Uansett hvordan du snur og vender på det: Du tolker Haighs uttalelser i lys av dine egne positive (og urealistiske?) forventninger! I min verden kommer helt klart Stewart og Kebe kontraktene godt innenfor definisjonen av "transfers", uansett om betalingen skal skje i januar eller mai og om det er overgangspenger innvolvert eller ikke. Smarte løsninger av klubben kaller jeg det!

Var så dette spillere jeg ønsket inn? Overhodet ikke. Jeg er skuffet. Håper at BMD vet hva han gjør og at dette blir gode signinger for oss, men jeg er slett ikke overbevist....

Nikhi Wells hadde vært en signering det hadde smakt fugl av, men det virker ikke som om manageren vår ønsket han....

Den angivelige Barnes overgangen som ble blokkert fordi GHF satte foten ned? Fortsatt bare et rykte vel? Kan ikke finne noe offisielt som bekrefter dette, annet enn en vag uttalelse fra BMD som ikke bekrefter noe som helst.

Har BMD mistet teften for spillere? Kanskje, kanskje ikke.  Uansett ikke klokt å konkludere halvveis ut i sesongen, i vår formmessig dårligste periode på flere år. Det er ikke så mange kampene siden han ble genierklært for signingen av Zaliukas...
Jon R.

Leedsfan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1587 på: Januar 17, 2014, 16:11:43 »
Stewart signerer jo en 3 1/2 års kontrakt til sommeren. Kebe kjøper vi hvis vi rykker opp, hvis den klausulen var det som måtte til for at han fikk lov til å komme så er det helt greie for meg. Rykker vi opp så gidder jeg ikke å irritere meg over at vi signerer Kebe.

Angående transfers så er det litt trist at det drøyer hvert år og samtidig ender opp i skuffelse. Med Kebe og Stewart inn så kan man vel ikke si at det er en dårlig start?

Se på lagene i PL og The Championship, hvor mange har signert en hel haug av spillere?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1588 på: Januar 17, 2014, 20:20:40 »
I forhold til lovnaden om funds, terningkast 2 så langt i vinduet.

Halvannen uke igjen. Ingen spillere kjøpt og klubben har samme eiere.

Kanskje like greit at man holdt forventningene svært lave, klok av skade.
 

Leedsfan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1589 på: Januar 17, 2014, 21:06:24 »
I forhold til lovnaden om funds, terningkast 2 så langt i vinduet.

Halvannen uke igjen. Ingen spillere kjøpt og klubben har samme eiere.

Kanskje like greit at man holdt forventningene svært lave, klok av skade.

At de setter seg i en slik situasjon uten å levere er strategisk dumt. Får håpe de leverer..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.