Skrevet av Emne: PATETISKE EX-EIERE - GFH Capital  (Lest 603864 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Svend Anders

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #840 på: Mars 20, 2013, 09:20:38 »
Dette så ut som noe gammelt nytt iom Pearson vel har vært ute i media å avkreftet noe som helst ift til oppkjøp av leeds. Ellers husker jeg feil?

Man må merke seg at Pearson sa han ikke var inne for Leeds "in this moment of time" eller noe i den duren. Det kan skje mye på noen uker!  ;)

SA

h.b

  • Gjest
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #841 på: Mars 20, 2013, 09:22:48 »
Dette så ut som noe gammelt nytt iom Pearson vel har vært ute i media å avkreftet noe som helst ift til oppkjøp av leeds. Ellers husker jeg feil?

Man må merke seg at Pearson sa han ikke var inne for Leeds "in this moment of time" eller noe i den duren. Det kan skje mye på noen uker!  ;)

SA

Og jeg kan vinne eurolotto 10 ganger på rad. Og vips har jeg kjøpt Leeds

Svend Anders

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #842 på: Mars 20, 2013, 09:23:35 »
Folk som har vært ivrige etter å kritisere Castles tidligere bør jo merke seg at årsrapporten til GFHC bekrefter kjøpssummen til å være i regionen £17 millioner.

Forøvrig har vi fire sider om salget i nyeste TPN - som når medlemmene akkurat i disse dager - og i motsetning til vår optimisme rundt opprykksmulighetene (skrevet før de to kampene sist uke), ser det ut til at vi treffer midt i med denne saken.

SA

Svend Anders

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #843 på: Mars 20, 2013, 09:23:59 »
Dette så ut som noe gammelt nytt iom Pearson vel har vært ute i media å avkreftet noe som helst ift til oppkjøp av leeds. Ellers husker jeg feil?

Man må merke seg at Pearson sa han ikke var inne for Leeds "in this moment of time" eller noe i den duren. Det kan skje mye på noen uker!  ;)

SA

Og jeg kan vinne eurolotto 10 ganger på rad. Og vips har jeg kjøpt Leeds

Pointet med det var....?

h.b

  • Gjest
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #844 på: Mars 20, 2013, 09:30:19 »
Pointet er at jeg er dritt lei at det kan skje i nest uke osv. Vi snakker om Leeds. Laget jevelen skapte for at fansen skal være frustrert

Bjorn

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #845 på: Mars 20, 2013, 09:34:57 »
Pointet er at jeg er dritt lei at det kan skje i nest uke osv. Vi snakker om Leeds. Laget jevelen skapte for at fansen skal være frustrert

Slutt å tro på alle "Rumors" så blir du ikke så frustrert og lei.. Funker for meg.  ::)
Marching On! 4276

Svend Anders

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #846 på: Mars 20, 2013, 10:54:54 »
Pointet er at jeg er dritt lei at det kan skje i nest uke osv. Vi snakker om Leeds. Laget jevelen skapte for at fansen skal være frustrert

Ok, da foreslår jeg at hvis du ikke liker å snakke om det, så ikke snakk om det?

Når dette går igjennom vet jeg ikke, men at det nærmer seg er åpenbart og hvem aktørene er trenger du bare lese TPN for å se.

Hva Pearson sier i media og hva som skjer i kulissene er to ulike ting.

SA

Blank_File

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #847 på: Mars 20, 2013, 11:01:17 »
Hva Pearson sier i media og hva som skjer i kulissene er to ulike ting.

Vet du noe som ikke vi vet?  ;)

Sydhagen

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #848 på: Mars 20, 2013, 11:14:09 »
Pointet er at jeg er dritt lei at det kan skje i nest uke osv. Vi snakker om Leeds. Laget jevelen skapte for at fansen skal være frustrert

Ok, da foreslår jeg at hvis du ikke liker å snakke om det, så ikke snakk om det?

Når dette går igjennom vet jeg ikke, men at det nærmer seg er åpenbart og hvem aktørene er trenger du bare lese TPN for å se.

Hva Pearson sier i media og hva som skjer i kulissene er to ulike ting.

SA

Viss dette går gjennom før Juni så ser jeg lyst på neste sesong.
Men ny manager bør på plass før den tid.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

dansale

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #849 på: Mars 20, 2013, 13:15:36 »
Forza Leeds!

ziganda

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #850 på: Mars 20, 2013, 13:41:19 »
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3593165.ece

Fantastisk! En ordentlig gjeng med klovner.  ::)

Cherry

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #851 på: Mars 20, 2013, 13:59:54 »
Business mennesker....kjøpte for ok pris - nå vil de ha rask avsetning på noe de i grunnen ikke har greie på.
Hverken mer eller mindre.
Lurer på hva David Haigh twitrer nå.....
 

ziganda

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #852 på: Mars 20, 2013, 14:16:52 »
Business mennesker....kjøpte for ok pris - nå vil de ha rask avsetning på noe de i grunnen ikke har greie på.
Hverken mer eller mindre.
Lurer på hva David Haigh twitrer nå.....

Hvorfor skulle Bates selge på "billigsalg" til GFH? Han må da ha sondert markedet, den gamle gnieren? Hvis det da ikke ligger noen form for avtale mellom partene, av en eller annen grunn. Kanskje ikke umulig siden GFH beholdt Bates i klubben.

Uansett latterlig hele greia. En ny prosess kan koste oss enda en sesong.

Sydhagen

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #853 på: Mars 20, 2013, 14:20:04 »
Det kommer nok ikke til å koste oss enda en sesong. tror forhandlingsbildet er mye klarere nå enn det var når Bates skulle selge.
og viss jeg forstår SA rett, så er vi flere uker inn i forhandlingene allerede.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

ziganda

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #854 på: Mars 20, 2013, 14:23:11 »
Det kommer nok ikke til å koste oss enda en sesong. tror forhandlingsbildet er mye klarere nå enn det var når Bates skulle selge.
og viss jeg forstår SA rett, så er vi flere uker inn i forhandlingene allerede.

Håper det, men forhandlinger er fremdeles forhandlinger. Tror det ikke før jeg ser det, klok av skade.  ::)

Leedsgutt

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #855 på: Mars 20, 2013, 14:27:11 »
GFH må komme med en statement på Leeds siden, og si det som det er !

Kato

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #856 på: Mars 20, 2013, 15:10:16 »
Litt av et gjeng. Bruke 7 mnd på å kjøpe noe de etter to måneder skal kvitte seg med.

Vi er fremdeles i den mørke tunnellen. Jeg ser ikke noe lys.
 

Hallgeir *

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #857 på: Mars 20, 2013, 15:12:53 »
Det kommer nok ikke til å koste oss enda en sesong. tror forhandlingsbildet er mye klarere nå enn det var når Bates skulle selge.
og viss jeg forstår SA rett, så er vi flere uker inn i forhandlingene allerede.

Håper det, men forhandlinger er fremdeles forhandlinger. Tror det ikke før jeg ser det, klok av skade.  ::)

Jeg regner med at alle som er tilhengere av klubben ialle fall er for handlinger, og helst ASAP......
Super Leeds since 1968

Tobbe9210

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #858 på: Mars 20, 2013, 16:38:04 »
http://www.leedsunited.com/news/20130320/a-message-from-the-owners_2247585_3116320

A MESSAGE FROM THE OWNERS
sier meg ingenting nytt men..
« Siste redigering: Mars 20, 2013, 16:41:58 av Tobbe9210 »
Leksvik whites

ollan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #859 på: Mars 20, 2013, 16:46:23 »
Litt av et gjeng. Bruke 7 mnd på å kjøpe noe de etter to måneder skal kvitte seg med.

Vi er fremdeles i den mørke tunnellen. Jeg ser ikke noe lys.
forretningsmessig er jo det bra for eierne hvis de klarer å selge med en bra fortjeneste......for fansen er det verre,nye mnd med frustrasjon,ikke minst med tanke på at det nå er snart 11 mnd siden det ble klart at Leeds skulle få nye eiere og satsing der etter. Minner mer og mer om Pompey sin situasjon for 2 sesonger siden.
Ollan

DenHviteYeboah

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #860 på: Mars 20, 2013, 16:48:09 »
hmmm,interessant....fra teamtalk:

berty (Leeds United): Word on the street is that Steve Parkin is close to completing the buy out of Leeds Utd (May/June completion). His plans are to enter into partnership with a very wealthy Saudi investor (probably the same one sniffing around in November). Former Leeds board member, Adam Pearson will also be a member of the consortium and will also be confirmed as club Chairman. I just hope that it's quick this time and that we get Elland Road and Thorpe Arch back. It could be that GFH were being geared up as the 'consultancy team' to wrest the club away from Bates and given their middle east links, the perfect patner to hand over to the Saudi buyer.. I also think that the original buyer was a Bahraini, but he pulled out around October/November last year. The Saudi interest was probably all that kept 'part-one' of the buyout alive last year. I think this is all a deliberate two-stage plan (albeit 'plan B').


Leedsfan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #861 på: Mars 20, 2013, 17:17:31 »
hmmm,interessant....fra teamtalk:

berty (Leeds United): Word on the street is that Steve Parkin is close to completing the buy out of Leeds Utd (May/June completion). His plans are to enter into partnership with a very wealthy Saudi investor (probably the same one sniffing around in November). Former Leeds board member, Adam Pearson will also be a member of the consortium and will also be confirmed as club Chairman. I just hope that it's quick this time and that we get Elland Road and Thorpe Arch back. It could be that GFH were being geared up as the 'consultancy team' to wrest the club away from Bates and given their middle east links, the perfect patner to hand over to the Saudi buyer.. I also think that the original buyer was a Bahraini, but he pulled out around October/November last year. The Saudi interest was probably all that kept 'part-one' of the buyout alive last year. I think this is all a deliberate two-stage plan (albeit 'plan B').



For over et år siden:

bagrty (Leeds United): Word on the street is that GFH is close to completing the buy out of Leeds Utd (May/June completion). His plans are to enter into partnership with a very wealthy Bahrainian investor (probably the same one sniffing around in November). A self proclaimed Leedsfan, D. Haigh will also be a member of the consortium and will also be confirmed as club Chairman. I just hope that it's quick this time and that we get Elland Road and Thorpe Arch back.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #862 på: Mars 20, 2013, 17:38:37 »
Blir sikkert en spennende tid igjen fremover i styrerommet. På banen er det ikke spennende i det hele tatt lenger...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #863 på: Mars 20, 2013, 17:39:11 »
Hva har forresten SA å si til pressemeldingen fra Leedsunited.com?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #864 på: Mars 20, 2013, 18:19:11 »
Dette her blir en farse deluxe . De har ingen planer om å selge klubben men søker partnere til innvestering. Altså blir det like mye satsing i fremtiden som det har vært de siste årene. For ingen gidder å putte penger inn i en klubb som de ikke er eiere av. Hvis dette stemmer. Ja putt hele faens skitklubben i administrasjon og begynn i League one neste sesong. Kanskje vi da får en som vil bruke noen penger på Leeds United http://www.arabianbusiness.com/gfh-capital-denies-plan-sell-leeds-united-494782.html?

nord

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #865 på: Mars 20, 2013, 19:12:17 »
Dette bliver spændende. Jeg tror ikke at nogen er interesseret i at det skal gå klubben  dårligt. Specielt ikke hvis man  vil tjene penge  ;)
 

Kato

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #866 på: Mars 20, 2013, 19:18:38 »
Det verste er en mellomløsning.  Enten får de selge, eller så får de satse litt. Ingen store gutter går inn med minoritetsandel
 

HåvardK

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #867 på: Mars 20, 2013, 19:55:44 »
Det verste er en mellomløsning.  Enten får de selge, eller så får de satse litt. Ingen store gutter går inn med minoritetsandel
Da ender det nok med en mellomløsning.

Jeg er så møkka lei nå. Sesongen over, og ingen SERIØSE tegn til lys i tunnelen. Har vært tålmodig i mange år, men det ser ut til at jeg må jobbe med å akseptere at vi forblir en middels NpC-klubb.

p0ndus

  • Gjest
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #868 på: Mars 20, 2013, 19:55:59 »
Føler de bare har sett dette som en investering hele tiden. De har nok ikke sett for seg og bruke midler av betydning på forsterkninger i det hele tatt. Nei de vil bare vente på verdiøkning og skumme så mye fortjeneste de klarer og karre til seg. Trøst er at de forhåpenligvis er  lettere og forhandle med enn  hva KB var.

rd1

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #869 på: Mars 20, 2013, 20:08:19 »
Det verste er en mellomløsning.  Enten får de selge, eller så får de satse litt. Ingen store gutter går inn med minoritetsandel
Da ender det nok med en mellomløsning.

Jeg er så møkka lei nå. Sesongen over, og ingen SERIØSE tegn til lys i tunnelen. Har vært tålmodig i mange år, men det ser ut til at jeg må jobbe med å akseptere at vi forblir en middels NpC-klubb.

Begynte sesongen i det hele tatt? Er jo bare tullball hele greia! Snart må noen hoste opp et fan eid selskap, der det skrapes sammen 20mp og kjøper klubben vår.
"Who needs Cantona??"