Skrevet av Emne: Kamp vs Crystal Palace - Selhurst Park 09/03 kl 16:00  (Lest 65708 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Glenn K

Sv: Kamp vs Crystal Palace - Selhurst Park 09/03 kl 16:00
« Svar #390 på: Mars 09, 2013, 18:45:29 »
At vi har en stigende formkurve nå lover godt. Vi har en kamp til gode på et par lag foran oss, og med 3 poeng hjemme mot Peterborough på tirsdag har vi heng på 6 plassen. Leicester begynner å svikte litt nå, så det er langt fra umulig selv om vi ikke vant i dag. Om Morison fortsetter som i dag har jeg troen på at det kan vippe dette racet i vår favør, kampprogrammet fremover ser også bra ut. Derimot så heter vi Leeds United, og det hører med at vi går på en smell eller to uavhengig av form.

Om jeg skal prøve å spå hvordan det blir ser det sånn ut:

Leeds - Peterborough 3p

Leeds - Huddersfield 1p

Ipswich - Leeds 1p

Leeds - Derby 3p

Charlton - Leeds 0p

Leeds - Sheffield W 3p

Leeds - Burnley 1p

Birmingham - Leeds 0p

Leeds - Brighton 3p

Watford - Leeds op

Dette vil sende oss opp på 66 poeng, og det holder ikke til noe playoff. Jeg tror det vi holder på med nå er det nærmeste vi kan komme en "run" denne sesongen. Vi mangler de siste 2-3 spillerne som kan gå foran og gi oss det vi trenger for å avgjøre flere kamper i vår favør. Det skal ikke så veldig mye til, og jeg har stor tro på at vi kan få tak i det vi trenger i sommer, betinget at vi beholder våre beste spillere for en gangs skyld. Forsvinner f.eks Byram tror jeg vi går mot nok en sesong i ingenmannsland.
« Siste redigering: Mars 09, 2013, 18:54:02 av Glenn K »

Dennis

Sv: Kamp vs Crystal Palace - Selhurst Park 09/03 kl 16:00
« Svar #391 på: Mars 09, 2013, 18:46:07 »
Vi har forbanna fårlig forsvar om man ser bort ifra Byram....
1 poeng er helt ok, men surt å gi bort en 1-2 ledelse.
Begge målene vi slipper inn er elendig forsvarspill etter min mening...
Warnock er vel involvert i begge?

Riktig. Forferdelig duellspill av Stephen Warnock ved begge mål. På det første er han fem meter unna mannen sin (det er en liten mulighet det var Peltier som skulle ta han) mens han kun jogger ved siden av på det andre målet.

Warnock sin feil på begge ja, etter min mening.
Men alt i alt, når man ser på organiseringen og plasseringene til forsvarspillerene gjennom hele kampen virker det hele meget håpløst. Ingen som tar kontroll virker det som. Forsvaret vil nok funke brukbart mot trege spisser, men med ei gang det kommer litt fart og teknikk i mot virker vi totalt håpløse, dessverre.

Jeg er forsåvidt enig i dette. Etter min mening er Lees selvskreven som "oppdekkeren", men jeg får ikke Radebe-vibber av Peltier. Han virker som en smått forskremt junior til tider, langt ifra noen kaptein.

Det skal absolutt sies at forsvaret har tettet mye igjen, selv om det er en del å gå på, men over LENGRE TID stoler jeg ikke på Peltier/Lees-paret. Spørsmålet er om vi har noe bedre per i dag.
Marching on together!

Bites Yer Legs

Sv: Kamp vs Crystal Palace - Selhurst Park 09/03 kl 16:00
« Svar #392 på: Mars 09, 2013, 18:49:35 »
McCormack var definitivt ikke rævva i dag. Eneste mann som er villig og kapabel til å holde på ballen på motstanderens banehalvdel, gjør manns jobb når han gang på gang er langt inne på egen halvdel for å hente ballen. Vel er ikke målformen helt på plass om dagen, hadde den vært det, hadde 3-1 vært et faktum den ene gangen vi gikk helhjertet i angrep etter 2-1.

Denne burde vi vunnet, Palace-forsvaret var shocking.
KEEP FIGHTING!!

Kato

Sv: Kamp vs Crystal Palace - Selhurst Park 09/03 kl 16:00
« Svar #393 på: Mars 09, 2013, 18:51:45 »
McCormack var definitivt ikke rævva i dag. Eneste mann som er villig og kapabel til å holde på ballen på motstanderens banehalvdel, gjør manns jobb når han gang på gang er langt inne på egen halvdel for å hente ballen. Vel er ikke målformen helt på plass om dagen, hadde den vært det, hadde 3-1 vært et faktum den ene gangen vi gikk helhjertet i angrep etter 2-1.

Denne burde vi vunnet, Palace-forsvaret var shocking.

Det lukter ikke mål av Ross for tida. I peroder faller han veldig dypt. Forsvarsspilet på begge kanter ved scoringene var sjokkerende
 

testo

Sv: Kamp vs Crystal Palace - Selhurst Park 09/03 kl 16:00
« Svar #394 på: Mars 09, 2013, 18:54:07 »
At vi har en stigende formkurve nå lover godt. Vi har en kamp til gode på et par lag foran oss, og med 3 poeng hjemme mot Peterborough på tirsdag har vi heng på 6 plassen. Leicester begynner å svikte litt nå, så det er langt fra umulig selv om vi ikke vant i dag. Om Morison fortsetter som i dag har jeg troen på at det kan vippe dette racet i vår favør, kampprogrammet fremover ser også bra ut. Derimot så heter vi Leeds United, og det hører med at vi går på en smell eller to uavhengig av form.

Om jeg skal prøve å spå hvordan det blir ser det sånn ut:

Leeds - Peterborough 3p

Leeds - Huddersfield 1p

Ipswich - Leeds 1p

Leeds - Derby 3p

Charlton - Leeds 0p

Leeds - Sheffield W 3p

Leeds - Burnley 1p

Birmingham - Leeds 0p

Leeds - Brighton 3p

Dette vil sende oss opp på 66 poeng, og det holder ikke til noe playoff. Jeg tror det vi holder på med nå er det nærmeste vi kan komme en "run" denne sesongen. Vi mangler de siste 2-3 spillerne som kan gå foran og gi oss det vi trenger for å avgjøre flere kamper i vår favør. Det skal ikke så veldig mye til, og jeg har stor tro på at vi kan få tak i det vi trenger i sommer, betinget at vi beholder våre beste spillere for en gangs skyld. Forsvinner f.eks Byram tror jeg vi går mot nok en sesong i ingenmannsland.

Og siste mot Watford er ingen vits å spille mener du :-\
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Glenn K

Sv: Kamp vs Crystal Palace - Selhurst Park 09/03 kl 16:00
« Svar #395 på: Mars 09, 2013, 18:56:58 »
At vi har en stigende formkurve nå lover godt. Vi har en kamp til gode på et par lag foran oss, og med 3 poeng hjemme mot Peterborough på tirsdag har vi heng på 6 plassen. Leicester begynner å svikte litt nå, så det er langt fra umulig selv om vi ikke vant i dag. Om Morison fortsetter som i dag har jeg troen på at det kan vippe dette racet i vår favør, kampprogrammet fremover ser også bra ut. Derimot så heter vi Leeds United, og det hører med at vi går på en smell eller to uavhengig av form.

Om jeg skal prøve å spå hvordan det blir ser det sånn ut:

Leeds - Peterborough 3p

Leeds - Huddersfield 1p

Ipswich - Leeds 1p

Leeds - Derby 3p

Charlton - Leeds 0p

Leeds - Sheffield W 3p

Leeds - Burnley 1p

Birmingham - Leeds 0p

Leeds - Brighton 3p

Dette vil sende oss opp på 66 poeng, og det holder ikke til noe playoff. Jeg tror det vi holder på med nå er det nærmeste vi kan komme en "run" denne sesongen. Vi mangler de siste 2-3 spillerne som kan gå foran og gi oss det vi trenger for å avgjøre flere kamper i vår favør. Det skal ikke så veldig mye til, og jeg har stor tro på at vi kan få tak i det vi trenger i sommer, betinget at vi beholder våre beste spillere for en gangs skyld. Forsvinner f.eks Byram tror jeg vi går mot nok en sesong i ingenmannsland.

Og siste mot Watford er ingen vits å spille mener du :-\

Hehe, overså den! Men forsåvidt utgjorde det ingen forskjell på hvor mange poeng jeg tror det ender opp med  ::)

Odin

Sv: Kamp vs Crystal Palace - Selhurst Park 09/03 kl 16:00
« Svar #396 på: Mars 09, 2013, 18:57:19 »
Så sitter vi kanskje der i midten av mai, 2 poeng fra playoff og kan tenke på 6 poeng mistet mot Blackburn, Leicester og Palace; kamper der vi dominerte eller ledet til like før slutt....
Men vår manager er fornøyd med ett poeng på bortebane, og satser aldri framover eller bytter slitne spillere når vi leder eller har uavgjort i de siste 15 minuttene....
Gleder meg til 3 august og ny sesong med ny manager!
MOT!

Eirik

Sv: Kamp vs Crystal Palace - Selhurst Park 09/03 kl 16:00
« Svar #397 på: Mars 09, 2013, 19:02:57 »
• Warnock får velfortjent tyn for manglende bytter, i dag burde Austin kommet et kvarter tidligere. Green gjorde mye rart etter hvert, og en uthvilt Rudy gjør manns jobb når vi skal forsvare en ledelse.
• Morison med to gode avslutninger, det luktet rett og slett litt spiss av han på målene. I banespillet syns jeg derimot han var skuffende. Taper mye i lufta, og mangler vilje til å komme først på 50/50-baller.
• Kenny må ta en stor del av skylda for 2-2-målet. Ballen er i lufta en halv evighet, men Paddy trives åpenbart best på streken.
• Vi blir dessverre ikke topp 6. Til det er stallen for tynn, og jeg tror ikke gamlegutta i dagens ellever holder ti kamper til.
 

testo

Sv: Kamp vs Crystal Palace - Selhurst Park 09/03 kl 16:00
« Svar #398 på: Mars 09, 2013, 19:05:41 »
Ligger faktisk foran skjema i sluttspurten og det er vel og bra det, det store spørsmålet er om det holder helt inn. 
7 seiere ligger for tur så nå gleder jeg meg stort ::)

Jeg tror vi er nøt til å vinne slike kamper som idag om vi skal nå playoff. 

Satt opp det jeg tror blir maks av hva vi klarer med poeng. Prove me wrong!!

Saturday 23 February                                             
English Npower Championship
15:00Blackburn Rovers v. Leeds United                              1 = 1

Saturday 2 March
English Npower Championship
12:30Leeds United v. Millwall                                                  3 = 3

Tuesday 5 March
English Npower Championship
19:45Leicester City v. Leeds United                                      1 = 1

Saturday 9 March
English Npower Championship
15:00Crystal Palace v. Leeds United                                    0 = 1

Tuesday 12 March
English Npower Championship
19:45Leeds United v. Peterborough United                      3

Saturday 16 March
English Npower Championship
12:30Leeds United v. Huddersfield Town                           3

Saturday 30 March
English Npower Championship
15:00Ipswich Town v. Leeds United                                    3

Monday 1 April
English Npower Championship
15:00Leeds United v. Derby County                                   3

Saturday 6 April
English Npower Championship
15:00Charlton Athletic v. Leeds United                            3

Saturday 13 April
English Npower Championship
12:30Leeds United v. Sheffield Wednesday                     3

Tuesday 16 April
English Npower Championship
19:45Leeds United v. Burnley                                              3

Saturday 20 April
English Npower Championship
15:00Birmingham City v. Leeds United                           1

Saturday 27 April
English Npower Championship
15:00Leeds United v. Brighton and Hove Albion        3

Saturday 4 May
English Npower Championship
15:00Watford v. Leeds United                                            0
                                                                                              ------------------
                                                                                                       30 p
                                                                                                        45 p
                                                                                              -----------------
                                                                                                        75 p

Jeg tror at dette er maks vi kan få av de 42 poeng vi skal spille om de 14 siste kampene,

Spørsmålet er om det holder.

Tidligere tabeller viser at 6 plassen havnet på:

Cardiff                                          75 p
Nottingham Forest                 75 p
Blackpool                                    70 p
Preston                                        74 p
Watford                                       70 p
Southampton                            75 p
Crystal Palace                            75 p  05/06 sesongen hvor Leeds havnet på 5 plass med 78 p

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

nord

Sv: Kamp vs Crystal Palace - Selhurst Park 09/03 kl 16:00
« Svar #399 på: Mars 09, 2013, 19:06:32 »
Alle  kommer til at tape lette kampe. Vinder vi vores hænge kamp og vinder vi Brighton ,så kan vi næsten selv afgøre om vi skal ende på 6 eller 5 pladsen. ;)
 

Flottdet

Sv: Kamp vs Crystal Palace - Selhurst Park 09/03 kl 16:00
« Svar #400 på: Mars 09, 2013, 19:07:23 »
OK prestasjon, OK resultat borte mot CP.. Men slik situasjonen er så er dessverre ikke dette nok. Vi har rotet vekk for mye poeng tidligere i år.

Dennis

Sv: Kamp vs Crystal Palace - Selhurst Park 09/03 kl 16:00
« Svar #401 på: Mars 09, 2013, 19:28:05 »
McCormack var definitivt ikke rævva i dag. Eneste mann som er villig og kapabel til å holde på ballen på motstanderens banehalvdel, gjør manns jobb når han gang på gang er langt inne på egen halvdel for å hente ballen. Vel er ikke målformen helt på plass om dagen, hadde den vært det, hadde 3-1 vært et faktum den ene gangen vi gikk helhjertet i angrep etter 2-1.

Denne burde vi vunnet, Palace-forsvaret var shocking.

Jeg syns han var "rævva", men forskjellen på Ross og mange, mange, mange andre spillere er at han forsøker hele tiden og jobber like hardt. Der mange andre står med hoftefeste og skylder på andre andre, legger Ross ned like mye arbeid og skylder ikke på andre enn seg selv (kilde: hans egen twitterkonto).

Det er grunnen til at fansen stod bak Ross og hang på ryggen til Paynter, selv om de vel hadde omtrent samme goal tally første sesongen i Leeds-drakta.

Jeg syns ikke Ross skal skrytes opp overhodet i dag, men innsatsen er det ikke noe galt med. Som nevnt, jeg vil at han skal få den forløsende scoringen, for han er ekstremt viktig i play off-jakten!
Marching on together!

berlin

Sv: Kamp vs Crystal Palace - Selhurst Park 09/03 kl 16:00
« Svar #402 på: Mars 09, 2013, 20:36:24 »
At vi har en stigende formkurve nå lover godt. Vi har en kamp til gode på et par lag foran oss, og med 3 poeng hjemme mot Peterborough på tirsdag har vi heng på 6 plassen. Leicester begynner å svikte litt nå, så det er langt fra umulig selv om vi ikke vant i dag. Om Morison fortsetter som i dag har jeg troen på at det kan vippe dette racet i vår favør, kampprogrammet fremover ser også bra ut. Derimot så heter vi Leeds United, og det hører med at vi går på en smell eller to uavhengig av form.

Om jeg skal prøve å spå hvordan det blir ser det sånn ut:

Leeds - Peterborough 3p

Leeds - Huddersfield 1p

Ipswich - Leeds 1p

Leeds - Derby 3p

Charlton - Leeds 0p

Leeds - Sheffield W 3p

Leeds - Burnley 1p

Birmingham - Leeds 0p

Leeds - Brighton 3p

Watford - Leeds op

Dette vil sende oss opp på 66 poeng, og det holder ikke til noe playoff. Jeg tror det vi holder på med nå er det nærmeste vi kan komme en "run" denne sesongen. Vi mangler de siste 2-3 spillerne som kan gå foran og gi oss det vi trenger for å avgjøre flere kamper i vår favør. Det skal ikke så veldig mye til, og jeg har stor tro på at vi kan få tak i det vi trenger i sommer, betinget at vi beholder våre beste spillere for en gangs skyld. Forsvinner f.eks Byram tror jeg vi går mot nok en sesong i ingenmannsland.

66 poeng vil jeg si er realistisk ja, selv om du neppe får 10 rette  ;)

Klarer vi en PO-plass så vil det bli karakterisert som noe nær en sensasjon, fordi jeg tror ikke det holder med 70 poeng i år, som det har gjort 2 ganger siste 5 seseonger. Til det er det for mange lag foran oss som man må anta får mer enn 70 poeng.

Men, det er fortsatt håp!

Leedsfan

Sv: Kamp vs Crystal Palace - Selhurst Park 09/03 kl 16:00
« Svar #403 på: Mars 09, 2013, 20:40:15 »
Vi vinner de 3 neste og da er det game-on..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

raffa90

Sv: Kamp vs Crystal Palace - Selhurst Park 09/03 kl 16:00
« Svar #404 på: Mars 09, 2013, 21:58:46 »
Warnock inn håpe me gjirbhan 1 sesong te ... burde hatt 6 på
dei 2 siste...
 

GeirO

Sv: Kamp vs Crystal Palace - Selhurst Park 09/03 kl 16:00
« Svar #405 på: Mars 09, 2013, 22:14:40 »
Kort oppsummert: I dag var vi gode og dårlige.
MOT

baste

Sv: Kamp vs Crystal Palace - Selhurst Park 09/03 kl 16:00
« Svar #406 på: Mars 09, 2013, 22:37:18 »
Ross McGormack gjorde jobben sin, vil nok påstå at han blir brukt feil. Og derfor scorer lite.

På 1-2 SKAL bytte komme, men en tafatt manager på benken avventer, og mål i mot kommer...  som så mange ganger før.

Green irriterte mæ, og burde vært byttet ut.
Varney stod og sov på mulighetene til å sette 1-3. Varney sto faktisk å så på, helt til en retur kom, da fant han ut i sin visdom at vi var i angrep.
Capt himself, er feilplassert alt for ofte. Her trengs det skjerping.


sportcarl1

Sv: Kamp vs Crystal Palace - Selhurst Park 09/03 kl 16:00
« Svar #407 på: Mars 09, 2013, 22:58:21 »
som helhet så får man väl vara nöjd spelmässigt vad leeds visat upp i de sista matcherna, däremot har det varit oflyt med poängintaget, tycker de spelar samma fotboll som de gjort de 6-7 sästa säsongerna den enda i laget som idag konsekvent körde med långbollar var kenny, jag har inget att invända på spelsystemet, däremot fattas det måhända spelkvalité på vissa poster, bägge insläppta målen var i mina ögon lite dåligt försvarsarbete, men det tycker man å andra sidan alltid kanske när man får mål emot sig, så tycker säkert CP också om sina 2 insläppta
 

samadhi

Sv: Kamp vs Crystal Palace - Selhurst Park 09/03 kl 16:00
« Svar #408 på: Mars 09, 2013, 23:22:49 »
2 p borte mot Leicester og Crystal Palace på en uke, og vi er misfornøyd med at det ikke ble 6.

Ett godt tegn...
marching on together,
derudaf forever...

auren

Sv: Kamp vs Crystal Palace - Selhurst Park 09/03 kl 16:00
« Svar #409 på: Mars 09, 2013, 23:49:14 »
Ross McGormack gjorde jobben sin, vil nok påstå at han blir brukt feil. Og derfor scorer lite.

På 1-2 SKAL bytte komme, men en tafatt manager på benken avventer, og mål i mot kommer...  som så mange ganger før.

Green irriterte mæ, og burde vært byttet ut.
Varney stod og sov på mulighetene til å sette 1-3. Varney sto faktisk å så på, helt til en retur kom, da fant han ut i sin visdom at vi var i angrep.
Capt himself, er feilplassert alt for ofte. Her trengs det skjerping.

Tror du har sovet i timen her Bastis. Det var på 0-1 i 1.omg at Varney fikk kjempesjansen sin ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

haak-d

Sv: Kamp vs Crystal Palace - Selhurst Park 09/03 kl 16:00
« Svar #410 på: Mars 10, 2013, 09:27:16 »
2 p borte mot Leicester og Crystal Palace på en uke, og vi er misfornøyd med at det ikke ble 6.

Ett godt tegn...

Klart det er et godt tegn, men dette blir nok enda en nesten sesongen.
Irriterer meg at en så rutinert back som Warnock sover og slipper til Murray på begge baklengsmålene. Kred til Morison som putter to, det siste en veldig fin avslutning. Varney blir jeg bare rett å slett forbanna på. Han har ikke en eneste finte, går i offside og den filming får begeret til å flyte over for min del. Det er rett å slett flaut og skal ikke forekomme av en som får betalt for å spille i verdens fineste drakt!!!

Så Warnock, så gjør en endring til neste kamp. Ut med Varney og inn med Hall eller Diouf, noen som vet hvorfor Diouf ikke var på benken i går?
 

Leedsfan

Sv: Kamp vs Crystal Palace - Selhurst Park 09/03 kl 16:00
« Svar #411 på: Mars 10, 2013, 09:32:47 »
igjennomaltisammen.com

Sitat
Paddy Kenny: 6 - Made some decent saves in the game but failed to come off his line on a few occasions. Could maybe have done better with the goals.

Sam Byram: 7 - Got forward when he could and tried to keep it on the deck. Showed his passion with a few flying tackles!

Lee Peltier: 7 - Solid and did well to handle Murray all game.

Tom Lees: 6 - Did well enough but tried route one on too many occasions.

Stephen Warnock: 6 - Was a bright spark but went to sleep for their second goal.

Michael Tonge: 6 - Did okay, got amongst it and put his foot in. Little unlucky with some of his passes too.

David Norris: 6 - Similar to Tonge, both worked hard but never really carved a chance out.

Paul Green: 6 - Looked a little off it today. Passes astray, misjudging the ball but never stopped running.

Luke Varney: 7 - Great assist and was set for a good rating until that horrible dive.

Steve Morison: 9 - Needed more help in the first half and was coming out wide too often as we have seen in most of his performances so far. Moved central in the second half and got his reward with two chances and two goals. Clinical.

Ross McCormack: 5 - Never stopped trying, constantly wanted the ball but it's just not happening for him. Should have done better on several occasions and tried too many flicks. Hope Warnock stands by him, needs a goal.

Morison kan vel gi et poeng til Lees og Varney kan trekkes ett poeng så er jeg enig.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Kamp vs Crystal Palace - Selhurst Park 09/03 kl 16:00
« Svar #412 på: Mars 10, 2013, 09:35:29 »
som helhet så får man väl vara nöjd spelmässigt vad leeds visat upp i de sista matcherna, däremot har det varit oflyt med poängintaget, tycker de spelar samma fotboll som de gjort de 6-7 sästa säsongerna den enda i laget som idag konsekvent körde med långbollar var kenny, jag har inget att invända på spelsystemet, däremot fattas det måhända spelkvalité på vissa poster, bägge insläppta målen var i mina ögon lite dåligt försvarsarbete, men det tycker man å andra sidan alltid kanske när man får mål emot sig, så tycker säkert CP också om sina 2 insläppta

Oflyt? I går skal vi si høyt takk for poenget vi fikk. Det fortjente vi ikke.
 

Leedsfan

Sv: Kamp vs Crystal Palace - Selhurst Park 09/03 kl 16:00
« Svar #413 på: Mars 10, 2013, 09:39:05 »
som helhet så får man väl vara nöjd spelmässigt vad leeds visat upp i de sista matcherna, däremot har det varit oflyt med poängintaget, tycker de spelar samma fotboll som de gjort de 6-7 sästa säsongerna den enda i laget som idag konsekvent körde med långbollar var kenny, jag har inget att invända på spelsystemet, däremot fattas det måhända spelkvalité på vissa poster, bägge insläppta målen var i mina ögon lite dåligt försvarsarbete, men det tycker man å andra sidan alltid kanske när man får mål emot sig, så tycker säkert CP också om sina 2 insläppta

Oflyt? I går skal vi si høyt takk for poenget vi fikk. Det fortjente vi ikke.

Til å være bortelag så synes jeg vi fortjente det. Jeg synes ikke Palace var så mye bedre enn oss og de var hjemmelaget, så man må jo kunne forvente at de dominerer litt mer enn oss.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Kamp vs Crystal Palace - Selhurst Park 09/03 kl 16:00
« Svar #414 på: Mars 10, 2013, 10:09:15 »
som helhet så får man väl vara nöjd spelmässigt vad leeds visat upp i de sista matcherna, däremot har det varit oflyt med poängintaget, tycker de spelar samma fotboll som de gjort de 6-7 sästa säsongerna den enda i laget som idag konsekvent körde med långbollar var kenny, jag har inget att invända på spelsystemet, däremot fattas det måhända spelkvalité på vissa poster, bägge insläppta målen var i mina ögon lite dåligt försvarsarbete, men det tycker man å andra sidan alltid kanske när man får mål emot sig, så tycker säkert CP också om sina 2 insläppta

Oflyt? I går skal vi si høyt takk for poenget vi fikk. Det fortjente vi ikke.

Til å være bortelag så synes jeg vi fortjente det. Jeg synes ikke Palace var så mye bedre enn oss og de var hjemmelaget, så man må jo kunne forvente at de dominerer litt mer enn oss.

Sjansestatistikk 8-4. Dobbelt så mange store sjanser som oss.
 

Leedsfan

Sv: Kamp vs Crystal Palace - Selhurst Park 09/03 kl 16:00
« Svar #415 på: Mars 10, 2013, 12:36:21 »
som helhet så får man väl vara nöjd spelmässigt vad leeds visat upp i de sista matcherna, däremot har det varit oflyt med poängintaget, tycker de spelar samma fotboll som de gjort de 6-7 sästa säsongerna den enda i laget som idag konsekvent körde med långbollar var kenny, jag har inget att invända på spelsystemet, däremot fattas det måhända spelkvalité på vissa poster, bägge insläppta målen var i mina ögon lite dåligt försvarsarbete, men det tycker man å andra sidan alltid kanske när man får mål emot sig, så tycker säkert CP också om sina 2 insläppta

Oflyt? I går skal vi si høyt takk for poenget vi fikk. Det fortjente vi ikke.

Til å være bortelag så synes jeg vi fortjente det. Jeg synes ikke Palace var så mye bedre enn oss og de var hjemmelaget, så man må jo kunne forvente at de dominerer litt mer enn oss.

Sjansestatistikk 8-4. Dobbelt så mange store sjanser som oss.

Jeg har sett Kenny gjøre flere feberredninger i andre kamper enn han måtte gjøre i går. Crystal Palace var best og er bedre, men det var ikke noe ran i går...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Sv: Kamp vs Crystal Palace - Selhurst Park 09/03 kl 16:00
« Svar #416 på: Mars 10, 2013, 13:37:03 »
De som tror at vi enkelt vinner hjemme mot Peterborough, og lokaloppgjørene mot Sheff W og Huddersf, de bør tenke seg om.


Det tror jeg du har helt rett i. Peterborough kjemper for livet, og er inne i en god periode for tiden. Lokaloppgjør lever sitt eget liv. God form behøver ikke nødvendigvis bety all verden, selv om det ikke er noen ulempe.

Jeg vil slett ikke innkassere 6 poeng på forhånd i de to første kampene, og Wednesday kan bli enda tøffere.
« Siste redigering: Mars 10, 2013, 13:49:06 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

GeirO

Sv: Kamp vs Crystal Palace - Selhurst Park 09/03 kl 16:00
« Svar #417 på: Mars 10, 2013, 16:00:17 »
To nye uavgjorte på rad er vel ikke noe dumt tips. Vi vet jo alle hvordan laget vårt sliter med antatt dårligere lag på ER.
MOT

testo

Sv: Kamp vs Crystal Palace - Selhurst Park 09/03 kl 16:00
« Svar #418 på: Mars 10, 2013, 16:05:30 »
To nye uavgjorte på rad er vel ikke noe dumt tips. Vi vet jo alle hvordan laget vårt sliter med antatt dårligere lag på ER.

Teit tips spør du meg ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Promotion 2010

Sv: Kamp vs Crystal Palace - Selhurst Park 09/03 kl 16:00
« Svar #419 på: Mars 10, 2013, 19:54:53 »
To nye uavgjorte på rad er vel ikke noe dumt tips. Vi vet jo alle hvordan laget vårt sliter med antatt dårligere lag på ER.

Med 8 seire på de sisste 9 hjemme..... Har vi da bare møtt lag som er bedre enn oss....?


Bare spør!   ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973