Skrevet av Emne: Rykter og ønsker om hvem som overtar Leeds United (Titanic)  (Lest 93644 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #180 på: April 01, 2013, 22:48:44 »
Jeg ser ikke Poyet som et realistisk alternativ, men hadde han kommet så hadde jeg begynt å gråte av glede..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #181 på: April 01, 2013, 22:49:30 »
Jeg ser ikke Poyet som et realistisk alternativ, men hadde han kommet så hadde jeg begynt å gråte av glede..
poyet men med wise som ass denna gång :)
 

Kato

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #182 på: April 01, 2013, 22:49:42 »
Jeg ser ikke Poyet som et realistisk alternativ, men hadde han kommet så hadde jeg begynt å gråte av glede..

Det prosjektet vi har vært gjennom nå var steindødt fra starten...
 

sportcarl1

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #183 på: April 01, 2013, 22:54:58 »
Jeg ser ikke Poyet som et realistisk alternativ, men hadde han kommet så hadde jeg begynt å gråte av glede..

Det prosjektet vi har vært gjennom nå var steindødt fra starten...
så skrev du inte när warnock tillträdde kato
 

Leedsulf

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #184 på: April 01, 2013, 23:02:22 »
Jeg ser ikke Poyet som et realistisk alternativ, men hadde han kommet så hadde jeg begynt å gråte av glede..

Urealistisk vil jeg ikke si det er.
Det er en mann som mange Leeds-fans ønsker, samtidig som han selv flere ganger har sagt han ønsker seg tilbake. Brighton ga han jo klarsignal til å gå i samtaler med Reading for et par uker siden også, så jeg tror ikke det stopper der heller.

Kato

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #185 på: April 01, 2013, 23:03:59 »
Jeg ser ikke Poyet som et realistisk alternativ, men hadde han kommet så hadde jeg begynt å gråte av glede..

Det prosjektet vi har vært gjennom nå var steindødt fra starten...
så skrev du inte när warnock tillträdde kato

Mista troa på Warnock i april i fjor. Kun fokus på dommer. I løpet av sommeren med det han hentet inn, ingen tro. Tror jeg tippet oss på 12. plass om jeg ikke husker feil. Portsmouth-kjøpene, Varney og Peltier lukket døra helt for meg. Har kun vært negativ denne sesongen, dessverre. Fordi jeg ikke hadde tro på prosjekt Warnock. Den største dagen på lenge at han nå er borte. Gleder meg til å få tro på fremtiden igjen. I mine øyne den verste manageren som noensinne har vært fast ansatt som manager hos oss, ved siden av Peter Reid. Spillestilen det desidert verste jeg har sett av oss gjennom 30 år.
 

Moaning on together

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #186 på: April 01, 2013, 23:04:15 »
blir det Mark Hughes viser det at GFHC ikke har peiling på fotball i det hele tatt.
Har ingen som helst tro på disse bankfolka,  og håper Steve Parkin med han griserike saudiarabern får kjøpt 51 %. Hvis ikke ser det svart ut i uoverskuelig framtid tror jeg.  

Leedsfan

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #187 på: April 01, 2013, 23:05:37 »
blir det Mark Hughes viser det at GFHC ikke har peiling på fotball i det hele tatt.
Har ingen som helst tro på disse bankfolka,  og håper Steve Parkin med han griserike saudiarabern får kjøpt 51 %. Hvis ikke ser det svart ut i uoverskuelig framtid tror jeg. 

Da begynner jeg å grine, i negativ forstand...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

marve

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #188 på: April 01, 2013, 23:09:39 »
Noen som har peil på hvem som blir ledig til sommern ,hvem er det vi venter på .?.
Moyes ;D
 

Kato

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #189 på: April 01, 2013, 23:11:25 »
Jeg ser ikke Poyet som et realistisk alternativ, men hadde han kommet så hadde jeg begynt å gråte av glede..

Det prosjektet vi har vært gjennom nå var steindødt fra starten...
så skrev du inte när warnock tillträdde kato

8. april 2012 Sportcar:

Greit nok at Warnock må få sette sin signatur ved å handle sine spillere. Men det er ikke nødvendigvis forusetningen for gode resultater. Mange managere ansettes, og får resultater umiddelbart, uten at halve stallen skiftes ut. Enkelte her inne bruker det som en unnskyldning at han overtar Graysons ubrukelige stall.

Saken er at vi var mye nærmere under Grayson. Warnock har levert skuffende så langt, og har svært mye å bevise. Den ufyselige væremåten bedrer jo ikke akkurat standingen.
 

sportcarl1

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #190 på: April 01, 2013, 23:19:17 »
Jeg ser ikke Poyet som et realistisk alternativ, men hadde han kommet så hadde jeg begynt å gråte av glede..

Det prosjektet vi har vært gjennom nå var steindødt fra starten...
så skrev du inte när warnock tillträdde kato

8. april 2012 Sportcar:

Greit nok at Warnock må få sette sin signatur ved å handle sine spillere. Men det er ikke nødvendigvis forusetningen for gode resultater. Mange managere ansettes, og får resultater umiddelbart, uten at halve stallen skiftes ut. Enkelte her inne bruker det som en unnskyldning at han overtar Graysons ubrukelige stall.

Saken er at vi var mye nærmere under Grayson. Warnock har levert skuffende så langt, og har svært mye å bevise. Den ufyselige væremåten bedrer jo ikke akkurat standingen.

nu skrev jag ju inte om warnock har gjort ett bättre jobb än grayson(resulötatmässigt har han gjort det sämre), eller varför det inte tex går bättre för hughes och redknapp i QPR sedan han fick gå därifrån(hughes och redknapp har definitivt inte gjort et bättre tror QPR åker ur),  utan jag invände mot att du skrev att warnockprojektetet var stendött från början. för i februari förra året skrev du stark ledare som kan ruska om och det tyckte du han kunde liksom han att han gjort 6-7uppryck på denna nivån som visar att han vet vad han göroch att han är en manager som kan stå upp mot bates, var du hade att invända mot honom var spelstilen och hans sätt
 

testo

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #191 på: April 01, 2013, 23:34:59 »
Hadde Schumacher vunnet løp med en Lada? tror ikke det nei, spesielt ikke når man i tillegg gir bort turboer og de mest verdifulle delene på kjerra.

Om det skulle bli Poyet,  McDermott,  Hughes eller noen andre for den sakens skyld så vinner heller ikke de dette reset, Når man diskuterer managere her så skulle man tro at det vil løse Leeds sitt problem, jeg tror ikke det vil løse noen ting, nå trenger vi bare maks flaks for å ikke rykke ned igjen.

Dette blir det samme som at Schumacher bytta ut mekanikeren og ikke bilen. Mulig at mekanikeren ikke fikk maksimalt ut av maskineriet, men her er vi så langt unna målet at her hjelper ingen andre ting enn å få inn noe med mere sprut i, og det eneste som kan redde det er mange £, veldig mange £.

Mulig at det ble mye bil og motor her, årsaken kan være stor belastning de siste 7-8 åra, hvem vet.. ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

lojosang

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #192 på: April 02, 2013, 00:44:05 »
Jeg ser ikke Poyet som et realistisk alternativ, men hadde han kommet så hadde jeg begynt å gråte av glede..
poyet men med wise som ass denna gång :)

Hvis Wise får jobb i denne klubben igjen kutter jeg ut engelsk fotball til fordel for serviettbretting eller frimerkeklistring.
- Leif Olav

lojosang

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #193 på: April 02, 2013, 00:46:36 »
Jeg ser ikke Poyet som et realistisk alternativ, men hadde han kommet så hadde jeg begynt å gråte av glede..

Det prosjektet vi har vært gjennom nå var steindødt fra starten...
så skrev du inte när warnock tillträdde kato

Mista troa på Warnock i april i fjor. Kun fokus på dommer. I løpet av sommeren med det han hentet inn, ingen tro. Tror jeg tippet oss på 12. plass om jeg ikke husker feil. Portsmouth-kjøpene, Varney og Peltier lukket døra helt for meg. Har kun vært negativ denne sesongen, dessverre. Fordi jeg ikke hadde tro på prosjekt Warnock. Den største dagen på lenge at han nå er borte. Gleder meg til å få tro på fremtiden igjen. I mine øyne den verste manageren som noensinne har vært fast ansatt som manager hos oss, ved siden av Peter Reid. Spillestilen det desidert verste jeg har sett av oss gjennom 30 år.

Mista troa på Colin da han klaga over at Blackwell henta alle spissene han ville ha da vi kapra Cresswell.
- Leif Olav

Bites Yer Legs

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #194 på: April 02, 2013, 00:53:58 »
Brian Mcdermott som manager i både Leeds United og Rhinos hadde gjort seg, med Ryan Hall på ving i begge klubber også. Ja takk bare pga denne mulige kuriositeten.
KEEP FIGHTING!!

Kato

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #195 på: April 02, 2013, 10:21:26 »
Alltid pålitelige The Sun gjør at formiddagskaffen setter seg fullstendig fast i vranghalsen:

Ex-Reading boss Brian McDermott and former Blackburn chief Michael Appleton are early favourites for the full-time post.

Det må være lov for GFH å se på CVène til de aktuelle kandidatene. Da går jeg ut fra at Appletons navn forsvinner fort.

« Siste redigering: April 02, 2013, 10:33:58 av Kato »
 

DenHviteYeboah

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #196 på: April 02, 2013, 10:25:39 »
Brian Mcdermott som manager i både Leeds United og Rhinos hadde gjort seg, med Ryan Hall på ving i begge klubber også. Ja takk bare pga denne mulige kuriositeten.
Det som er ok med denne situasjonen er at GHF nå legger hodet på blokka. Nå vil alle se hva de tenker, har av midler,samt hvor lang plan de har med klubben. Utnevnelsen av nye manager vil fortelle oss mye mener jeg.
Her er noen mulige utfall slik jeg ser det:
1. Mark Hughes: de er fullstendig på jordet, og forstår ingenting av klubbens historie..fansen går bananas...
2.Martin O`Neill: de velger i utgangspunktet trygt, men noe passivt...dessuten hva får han til uten midler?
3.Brian McDermott: grå manager, som mange er usikre på, men som kan være bra....vant til lite penger
4.Gus Poyet: dristig spennede valg, men hva kan ha få til...?mange ifs and buts her.....
5.Alan Curbishley: kan absolutt funke...gjorde underverker med Charlton med lite penger...også et greit valg...
6.Dennis Bergkamp: nr 2 i Ajax, kjenner engelsk foppal, mange kontakter...etter min mening kan det være et utmerket valg...hvis han tør og vil...
7.Graeme Souness. GHF er fullstendig hjernedøde!
8.David O`Leary: et forsøk på å skape entusiasme, DOL er mislikt, men også populær blant mange fans...umulig å si hva han kan få til med et budsjett oseaner unna Ridsdale tall.....
9.Terry Venables: GHF og El Tel er hjernedøde ;D
10. Neil Redfearn: GHF har ingen vyer, inget ønske eller mulighet økonomisk til å få klubben opp igjen....sikkert en bra mann som kan gjøre en eller annen jobb for klubben slik som Eddie, men ikke manager....

Kato

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #197 på: April 02, 2013, 10:28:44 »
Brian Mcdermott som manager i både Leeds United og Rhinos hadde gjort seg, med Ryan Hall på ving i begge klubber også. Ja takk bare pga denne mulige kuriositeten.
Det som er ok med denne situasjonen er at GHF nå legger hodet på blokka. Nå vil alle se hva de tenker, har av midler,samt hvor lang plan de har med klubben. Utnevnelsen av nye manager vil fortelle oss mye mener jeg.
Her er noen mulige utfall slik jeg ser det:
1. Mark Hughes: de er fullstendig på jordet, og forstår ingenting av klubbens historie..fansen går bananas...
2.Martin O`Neill: de velger i utgangspunktet trygt, men noe passivt...dessuten hva får han til uten midler?
3.Brian McDermott: grå manager, som mange er usikre på, men som kan være bra....vant til lite penger
4.Gus Poyet: dristig spennede valg, men hva kan ha få til...?mange ifs and buts her.....
5.Alan Curbishley: kan absolutt funke...gjorde underverker med Charlton med lite penger...også et greit valg...
6.Dennis Bergkamp: nr 2 i Ajax, kjenner engelsk foppal, mange kontakter...etter min mening kan det være et utmerket valg...hvis han tør og vil...
7.Graeme Souness. GHF er fullstendig hjernedøde!
8.David O`Leary: et forsøk på å skape entusiasme, DOL er mislikt, men også populær blant mange fans...umulig å si hva han kan få til med et budsjett oseaner unna Ridsdale tall.....9.Terry Venables: GHF og El Tel er hjernedøde ;D
10. Neil Redfearn: GHF har ingen vyer, inget ønske eller mulighet økonomisk til å få klubben opp igjen....sikkert en bra mann som kan gjøre en eller annen jobb for klubben slik som Eddie, men ikke manager....

Er det ikke snart 10 år siden sist han satt i en managerstol? Utdatert?
 

Kato

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #198 på: April 02, 2013, 10:33:00 »
Sky Bet via Teamtalk kommer med følgende rangering:

1. Brian McDermott
2. Gus Poyet
3. Owen Coyle
4. Martin O`Neill

McDermott var månedens manager i Premier League senest i januar i år.


Daily Mirror:

The out-of-work former Reading boss Brian McDermott has already expressed an interest while the club are known to be admirers of Brighton's Gus Poyet
« Siste redigering: April 02, 2013, 10:42:48 av Kato »
 

Leedsfan

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #199 på: April 02, 2013, 11:00:31 »
Dennis Bergkamp er spennende, VIF prøvde jo å ansette han uten hell..

Curbishly hadde/har et godt navn, men usikker på han da han har vært ute av gamet en stund.

McDermott virker å være en manager spillerne holder veldig høyt, når han i tillegg får resultater så høres det meget bra ut. Det eneste som virker negativt er at han er så avbalansert, rolig og sindig. Kanskje akkurat det vi trenger??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #200 på: April 02, 2013, 11:03:21 »
Føler meg rimelig sikker på at vi ender opp med McDermott, og det er jeg egentlig rimelig godt fornøyd med.
Men aller helst kunne jeg ønsket meg DOL tilbake til Leeds med Gray som assistant.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #201 på: April 02, 2013, 11:09:59 »
Vi må ha ny giv. O`Leary har vært for lenge ute av gamet.
Gray. Ikke f. Han har vist de gangene han ledet laget for noen millioner år siden at det ikke funka.
Vil heller ha en som aldri har vært i Leeds før. Men som har en cv som er god de siste 3 årene

DenHviteYeboah

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #202 på: April 02, 2013, 11:20:32 »
Dennis Bergkamp er spennende, VIF prøvde jo å ansette han uten hell..

Curbishly hadde/har et godt navn, men usikker på han da han har vært ute av gamet en stund.

McDermott virker å være en manager spillerne holder veldig høyt, når han i tillegg får resultater så høres det meget bra ut. Det eneste som virker negativt er at han er så avbalansert, rolig og sindig. Kanskje akkurat det vi trenger??
Jeg tror faktisk at Bergkamp hadde vært rett mann for oss nå. Meget respektert som spiller, usikkert kort som manager, men tenk dere hvilke kontakter han har i Europa, og ikke minst i talentfabrikken til Ajax. Han hadde garantert videreført det gode arbeidet Ajax gjør inn i vår klubb.
Tror dette hadde skapt entusiasme :)

McVallister

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #203 på: April 02, 2013, 11:23:47 »
Vil ha O`Leary tilbake!

Sydhagen

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #204 på: April 02, 2013, 11:24:27 »
Tar gjerne imot Bergkamp, men tror ikke det er sannsynlig at det skjer.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Svend Anders

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #205 på: April 02, 2013, 11:25:46 »
Vil ha O`Leary tilbake!

Er det måten han avsluttet i Leeds United eller all suksessen i etterkant som gjør ham så attraktiv?

Bare spør.

SA


SveinArve

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #207 på: April 02, 2013, 11:51:38 »
Vet de ikke er nevnt, men Neil Lennon eller Strachan kunne fått skuta på rett kjøl igjen.
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

samadhi

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #208 på: April 02, 2013, 11:55:39 »
Har ikke særlig tro på Curbishley.
Gjorde det bra med Charlton, men dette var en liten klubb hvor han fikk veldig mye tid.

Var manager her i 15 år.

Fikk ikke like mye tid i West Ham og ble sparket etter under 2 år i 2008. Altså 5 år siden han var manager, og 7 år siden suksessen med Charlton.
marching on together,
derudaf forever...

SveinArve

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #209 på: April 02, 2013, 12:01:35 »
Solskjær hadde vært kanon! :)
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com