Skrevet av Emne: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.  (Lest 43838 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sportcarl1

Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #210 på: April 01, 2013, 20:03:16 »
bedrövlig match, vi spelade dåligt, vi har svårt att knyta säcken och när vi inte gör det så tappat vi allt när motståndarna kvitterar, hela säsongen har visat att vi gör för många individuella misstag, nu är det bara att ta nya tag inför nästa säsong, är bara för ägarna  att redan i morgon kavla upp ärmarna se över spelar och managermarknaden
 

DenHviteYeboah

Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #211 på: April 01, 2013, 20:04:12 »
Disse forum-brukerne som mente at Pompey-rasket var gode signeringer har tatt så forferdelig feil.

Både Brown, Pearce og Varney er totalt ubrukelige.
kommer de aldri til å innrømme ;D

Man kan jo ikke "vinne" mot deg, du handler jo spillere på en annen hylle enn oss andre. Hvis valget stod mellom Scott Parker og David Norris så hadde vi valgt den samme, hadde valget stått mellom Bale og Varney så hadde vi også valgt den samme.

Man kan aldri vinne mot deg og du får fortsette å si at du har rett..:kr
pass på blodtrykket ditt...

Jeg er på jobb så jeg kan ta en selozok hvis det trengs..
Du kommer jo med feil påstander.Jeg foreslo for noen måneder siden å låne parker da han satt på benken.Er det virkelig helt umulig for denne klubben? å låne en spiller i en måned?er det en annen hylle?jeg mfl påstod at skrapgodset fra pompey var ræva,du hadde virkelig tro på dem.Kan du ikke innrømme at du tok feil?vanskelig?

Jol

Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #212 på: April 01, 2013, 20:04:17 »
5 poeng fra rød strek, rævva spill på hjemmebane- og forferdelig målforskjell. Vi lekker som en sil bakover igjen- lekkasjen er fullt synlig men får jo ikke gjort noe med det med stakkars Warnock...
Bare trist dette her, håper vi holder oss.
Lees ute og med ett lekker vi. Pearce mangler mer enn bare kamptrening dessverre..

Tobbe9210

Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #213 på: April 01, 2013, 20:05:08 »
Skjer det noe i sommer? Det trengs.
Leksvik whites

Dennis

Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #214 på: April 01, 2013, 20:05:29 »
Er vell kun Leedsfan (Kenneth J) som er fornøyd med sesongen. Leicester har tross alt brukt mye penger men klarer ikke å ta playoff. ;)

De av dere som elsker å si "Hva var det jeg sa?" og som tror resten av oss er fornøyd med nedrykkskamp, er vrl også relativt tilfreds med påsken?
Marching on together!

McVallister

Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #215 på: April 01, 2013, 20:06:01 »
Tror jaggu jeg skulle løpt og jobbet mere enn Morison i dag. Og jeg er 100 kg og over 40. Er sjokkert over innsatsen til noen av Leedsgutta. Kan fort bli nedrykksdrama i år.

sveifors

Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #216 på: April 01, 2013, 20:06:05 »
Warnock sine spillere gjør aldri feil (Varney, Brown, Pearce, Austin osv)

Når Leeds spillere(som Warnock ikke har henta) henger han ut og korsfester etter kamper ( Becchio, McCormack og sist Lees
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Cherry

Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #217 på: April 01, 2013, 20:06:13 »
Utrolig å ikke prøve Habibou siste 5 da.... Tviholder på Varney!! Evneveikt, rett & slett..
 

Bites Yer Legs

Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #218 på: April 01, 2013, 20:06:30 »
Derby er jo helt forferdelige. Sier sitt om oss.
Morison vant sin første hodeduell i det 94. minutt, synd Leeds-spillerne ikke oppdaget at det var Keogh sitt hode de traff de 17 000 andre gangene.
Armen til Martin så nå ut til å være godt plantet i ansiktet til Pearce på førstemålet, men fytti f*** så idiotisk å løpe ham ned etterpå. Frisparket før andremålet er jo helt borti staur og vegg.
KEEP FIGHTING!!

Hallgeir *

Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #219 på: April 01, 2013, 20:07:05 »
Da er det vel ikke lenger noen smakssak om Neil Warnock bør erstattes før sommeren.

Noe må gjøres for å komme ut av den nedadgående spiralen vi er inne i. Det er katastrofe å rykke ned, derfor bør vi få inn en som kan lede laget ut sesongen. Så får vi ansette ny manager da.
Super Leeds since 1968

Tobbe9210

Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #220 på: April 01, 2013, 20:07:12 »
Mister Warnock jobben idag?
Leksvik whites

Hobben

Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #221 på: April 01, 2013, 20:07:32 »
Er vell kun Leedsfan (Kenneth J) som er fornøyd med sesongen. Leicester har tross alt brukt mye penger men klarer ikke å ta playoff. ;)

De av dere som elsker å si "Hva var det jeg sa?" og som tror resten av oss er fornøyd med nedrykkskamp, er vrl også relativt tilfreds med påsken?

Påsken har vært grei nok den :-)! Warnock fikke oss ikke opp. Hva var det jeg sa?.....
Rogaland Whites

job

Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #222 på: April 01, 2013, 20:07:52 »
Håpløst av Warnock. Hva skylder han på idag?
Marching on together!                               Siden 1970

sveifors

Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #223 på: April 01, 2013, 20:08:13 »
Disse forum-brukerne som mente at Pompey-rasket var gode signeringer har tatt så forferdelig feil.

Både Brown, Pearce og Varney er totalt ubrukelige.
kommer de aldri til å innrømme ;D

Man kan jo ikke "vinne" mot deg, du handler jo spillere på en annen hylle enn oss andre. Hvis valget stod mellom Scott Parker og David Norris så hadde vi valgt den samme, hadde valget stått mellom Bale og Varney så hadde vi også valgt den samme.

Man kan aldri vinne mot deg og du får fortsette å si at du har rett..:kr
pass på blodtrykket ditt...

Jeg er på jobb så jeg kan ta en selozok hvis det trengs..
Du kommer jo med feil påstander.Jeg foreslo for noen måneder siden å låne parker da han satt på benken.Er det virkelig helt umulig for denne klubben? å låne en spiller i en måned?er det en annen hylle?jeg mfl påstod at skrapgodset fra pompey var ræva,du hadde virkelig tro på dem.Kan du ikke innrømme at du tok feil?vanskelig?

Låne Parker, hvilken planet er du egentlig på.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Hobben

Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #224 på: April 01, 2013, 20:08:25 »
Mister Warnock jobben idag?

Jeg har en liten tanke om at det streifer han at han må gå selv.. Men om han ikke gjør det tror jeg han får sparken i løpet av noen dager..
Rogaland Whites

marve

Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #225 på: April 01, 2013, 20:08:48 »
Da er det vel ikke lenger noen smakssak om Neil Warnock bør erstattes før sommeren.

Noe må gjøres for å komme ut av den nedadgående spiralen vi er inne i. Det er katastrofe å rykke ned, derfor bør vi få inn en som kan lede laget ut sesongen. Så får vi ansette ny manager da.
Også må den mannen få penger til å handle inn en god del spillere .Hvis ikke så vill vi slite like mye neste sesong .
 

Tobbe9210

Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #226 på: April 01, 2013, 20:09:19 »
Mister Warnock jobben idag?

Jeg har en liten tanke om at det streifer han at han må gå selv.. Men om han ikke gjør det tror jeg han får sparken i løpet av noen dager..
Mye fornuftig der Hobben! Men om Warnock er like fornuftig gjenstår å se..
Leksvik whites

Bites Yer Legs

Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #227 på: April 01, 2013, 20:09:41 »
Håpløst av Warnock. Hva skylder han på idag?
Dommeren vel. Han så ut til å få god opvarming det siste kvateret. Oppløftende å se manageren vår konferere med linjemann og fjerdedommer foran Mick Jones og Ronnie Jepson.
KEEP FIGHTING!!

Erik_

Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #228 på: April 01, 2013, 20:09:45 »
Håpløst av Warnock. Hva skylder han på idag?
Tipper på dommeren. ::)

job

Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #229 på: April 01, 2013, 20:10:27 »
Mister Warnock jobben idag?

Jeg har en liten tanke om at det streifer han at han må gå selv.. Men om han ikke gjør det tror jeg han får sparken i løpet av noen dager..
Han er dessverre ikke våken nok til å se at han må gå, tror (og håper) derfor han får fyken.
Marching on together!                               Siden 1970

Mr. Leeds

Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #230 på: April 01, 2013, 20:10:37 »
Håpløst av Warnock. Hva skylder han på idag?
Tipper på dommeren. ::)
Og Pearce.
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Tom S

Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #231 på: April 01, 2013, 20:11:02 »
Fy søren, dette er jammen slitsomt.


we might be shit but, we still love leeds
we might be shit but, we still love leeds
we might be shit but, we still love leeds
COME ON LEEDS !!

Dennis

Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #232 på: April 01, 2013, 20:13:39 »
Er vell kun Leedsfan (Kenneth J) som er fornøyd med sesongen. Leicester har tross alt brukt mye penger men klarer ikke å ta playoff. ;)

De av dere som elsker å si "Hva var det jeg sa?" og som tror resten av oss er fornøyd med nedrykkskamp, er vrl også relativt tilfreds med påsken?

Påsken har vært grei nok den :-)! Warnock fikke oss ikke opp. Hva var det jeg sa?.....


Ikke alle ser behovet ditt for å heve seg over medsupportere og "le av de som mente Warnock var riktig" som du skrev for kort tid siden eller spå tap hver kamp. Men det er kanskje bare meg.

Du fikk rett denne gangen. Jeg tar sommerferie. Ha en fin en!
Marching on together!

SirOlsen

Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #233 på: April 01, 2013, 20:16:05 »
Jeg kan ikke se hva verre som kan skje om Warnock går i dag.. at vi er seriøst og lukter på nedrykk er bare et faktum, og jeg tror faktisk Warnock vil være i stand til å få oss ned i League One igjen. Vi må sanke poeng de neste kampene, og det har Warnock atter en gang vist at det er han verken villig, eller i stand til. Den evige gratisbilletten til udugelige Varney er jo bare ett av bevisene på dette....

Nei, Warnock.. free us from our misery og ta hatten din å gå i dag... værsåsnill.. jeg vil ikke se deg i klubben vår lengre... gi oss håp i det lille som er igjen.. ikke ødelegg det enda mer.. værsåsnill, Warnock!
-SirOlsen-

Blank_File

Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #234 på: April 01, 2013, 20:18:09 »
Et gjesp av en fotballkamp... En kort god periode i andre omgang. Laget skriker etter kreativitet og målscorere. Ross bør inn igjen på topp til neste gang. Og nå mener jeg også at Warnock like gjerne kan gå. En ny manager har like stor sjanse til å redde oss ut av fra nedrykk som Warnock nå.

Problemet vi egentlig sitter i er at det pr. dags dato ikke ser ut til å være noe slags form for vei ut av denne uløkka vi er havnet i. Ã… bytte manager, uten at andre ting blir gjort, er fånyttes med mindre det er en trener på øverste hylle.

Jeg føler at vi er på Glomma uten årer...

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #235 på: April 01, 2013, 20:18:18 »
Er vell kun Leedsfan (Kenneth J) som er fornøyd med sesongen. Leicester har tross alt brukt mye penger men klarer ikke å ta playoff. ;)

De av dere som elsker å si "Hva var det jeg sa?" og som tror resten av oss er fornøyd med nedrykkskamp, er vrl også relativt tilfreds med påsken?

Påsken har vært grei nok den :-)! Warnock fikke oss ikke opp. Hva var det jeg sa?.....





Looser.......

Blank_File

Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #236 på: April 01, 2013, 20:19:57 »
Er vell kun Leedsfan (Kenneth J) som er fornøyd med sesongen. Leicester har tross alt brukt mye penger men klarer ikke å ta playoff. ;)

De av dere som elsker å si "Hva var det jeg sa?" og som tror resten av oss er fornøyd med nedrykkskamp, er vrl også relativt tilfreds med påsken?

Påsken har vært grei nok den :-)! Warnock fikke oss ikke opp. Hva var det jeg sa?.....





Looser.......

Forstår ikke at dere ikke bare kan la denne typen kommentarer få stå ukommentert.

Hallgeir *

Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #237 på: April 01, 2013, 20:20:52 »
Jeg kan ikke se hva verre som kan skje om Warnock går i dag.. at vi er seriøst og lukter på nedrykk er bare et faktum, og jeg tror faktisk Warnock vil være i stand til å få oss ned i League One igjen. Vi må sanke poeng de neste kampene, og det har Warnock atter en gang vist at det er han verken villig, eller i stand til. Den evige gratisbilletten til udugelige Varney er jo bare ett av bevisene på dette....

Nei, Warnock.. free us from our misery og ta hatten din å gå i dag... værsåsnill.. jeg vil ikke se deg i klubben vår lengre... gi oss håp i det lille som er igjen.. ikke ødelegg det enda mer.. værsåsnill, Warnock!

Du får min stemme her. Vi trenger en ny giv i laget. Warnock har ikke mer å gi, så han må bort. Vi er nær sumpen, farlig nær.
Super Leeds since 1968

marve

Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #238 på: April 01, 2013, 20:20:56 »
Et gjesp av en fotballkamp... En kort god periode i andre omgang. Laget skriker etter kreativitet og målscorere. Ross bør inn igjen på topp til neste gang. Og nå mener jeg også at Warnock like gjerne kan gå. En ny manager har like stor sjanse til å redde oss ut av fra nedrykk som Warnock nå.

Problemet vi egentlig sitter i er at det pr. dags dato ikke ser ut til å være noe slags form for vei ut av denne uløkka vi er havnet i. Ã… bytte manager, uten at andre ting blir gjort, er fånyttes med mindre det er en trener på øverste hylle.

Jeg føler at vi er på Glomma uten årer...
Veldig veldig enig ,nytter ikke å bytte manager hvis ikke han får møe penger til forsterkninger .
 

Tobbe9210

Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #239 på: April 01, 2013, 20:23:23 »
Adam Pope
N Warnock also admits he is not sure if he will be in charge for Charlton match. Says he is talking to owners all the time.

Er det ikke bedre å få inn en ny manager så fort som mulig, slik at han får bedre tid til å bygge et lag til neste sesong?
Leksvik whites