Skrevet av Emne: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.  (Lest 43493 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #240 på: April 01, 2013, 20:24:20 »
Er vell kun Leedsfan (Kenneth J) som er fornøyd med sesongen. Leicester har tross alt brukt mye penger men klarer ikke å ta playoff. ;)

Er absolutt ikke fornøyd, i hvertall ikke slik det ser ut nå. Det er jo ikke noe nytt at vi sliter i vårsesongen dessverre.

Alt har egentlig gått vår vei med de andre lagene, men vi klarer ikke selv å vinne kamper vi burde og må vinne.

Sesongen er dessverre ikke over heller, nedrykkskampen har begynt...:(
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

samadhi

Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #241 på: April 01, 2013, 20:25:42 »
En tam og kjedelig kamp mellom to middelhavsfarer i CCC.
I 1.omg har vi kampens eneste sjanse når Green banker den i tverra.

Vi kommer litt skjevt ut i 2.omg, men får den viktige scoringa som burde sikret seieren.
I stedet klarer vi å rote det til når Pearce kløner det til.
Synd med Byram som header i tverren rett etterpå,
men når vi skulle ha satt inn presset mot slutten så er det i stedet Derby som kjører kampen.
Vi er heldige som ikke får straffe i mot og 1-2 målet kommer etter at bortelaget presset oss hardt.

Vi har dessverre ingenting å komme med offansivt. Vingene vår skaper alt for lite, og er ganske enkelt ikke gode nok. De få gangene vi kommer rundt på kantene så følger ikke midtbana med og vi har bare en mann inne i feltet. Dette laget skriker etter spillere som kan ta tak i kamper på egenhånd og som innehar fart og kreativitet.

Med seier i dag hadde vi forsatt hatt ett håp om PO, men nå er det bare å glemme denne sesongen.

Få nye eiere på plass ASAP, deretter manager også 3-5 kvalitetspillere.
marching on together,
derudaf forever...

marve

Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #242 på: April 01, 2013, 20:25:52 »
Adam Pope
N Warnock also admits he is not sure if he will be in charge for Charlton match. Says he is talking to owners all the time.

Er det ikke bedre å få inn en ny manager så fort som mulig, slik at han får bedre tid til å bygge et lag til neste sesong?
Greit nok med ny manager nå men hva skal han bygge med ???? Våre nye eiere har jo ikke noe å gi han til å bygge med .
 

Hobben

Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #243 på: April 01, 2013, 20:27:31 »
Er vell kun Leedsfan (Kenneth J) som er fornøyd med sesongen. Leicester har tross alt brukt mye penger men klarer ikke å ta playoff. ;)

Er absolutt ikke fornøyd, i hvertall ikke slik det ser ut nå. Det er jo ikke noe nytt at vi sliter i vårsesongen dessverre.

Alt har egentlig gått vår vei med de andre lagene, men vi klarer ikke selv å vinne kamper vi burde og må vinne.

Sesongen er dessverre ikke over heller, nedrykkskampen har begynt...:(

Jeg har faktisk sagt at sesongen er over, men som du sier, er den jo ikke det.. vi er for alvor med i nedrykkskampen.

Men, jeg må beklage mitt ''person angrep'' her.. Har svartnet for meg i det siste rett og slett..
Rogaland Whites

Blank_File

Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #244 på: April 01, 2013, 20:28:12 »
Jeg kan ikke se hva verre som kan skje om Warnock går i dag.. at vi er seriøst og lukter på nedrykk er bare et faktum, og jeg tror faktisk Warnock vil være i stand til å få oss ned i League One igjen. Vi må sanke poeng de neste kampene, og det har Warnock atter en gang vist at det er han verken villig, eller i stand til. Den evige gratisbilletten til udugelige Varney er jo bare ett av bevisene på dette....

Nei, Warnock.. free us from our misery og ta hatten din å gå i dag... værsåsnill.. jeg vil ikke se deg i klubben vår lengre... gi oss håp i det lille som er igjen.. ikke ødelegg det enda mer.. værsåsnill, Warnock!

Du får min stemme her. Vi trenger en ny giv i laget. Warnock har ikke mer å gi, så han må bort. Vi er nær sumpen, farlig nær.

Sett at vi da får en ny manager i morgen. Hans navn er McDermott eller O'Neill (som jeg begge tror er litt over det vi faktisk kan få). Sommeren går og den nye manager gjør en del utskiftninger i laget, men heller ikke han får noe penger og må selge en del eldre spillere for å frigjøre lønnsmidler. Spillerstallen står i praksis på stedet hvil og neste sesong fortoner seg omtrent på samme vis som denne har gjort.

I det lange løp så hjelper det vi alle ønsker at skal skje ikveld/imorgen absolutt ingenting.

Leeds United trenger en langsiktig plan eller mye penger.

JanPSyse

Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #245 på: April 01, 2013, 20:29:19 »
Er vell kun Leedsfan (Kenneth J) som er fornøyd med sesongen. Leicester har tross alt brukt mye penger men klarer ikke å ta playoff. ;)

De av dere som elsker å si "Hva var det jeg sa?" og som tror resten av oss er fornøyd med nedrykkskamp, er vrl også relativt tilfreds med påsken?

Påsken har vært grei nok den :-)! Warnock fikke oss ikke opp. Hva var det jeg sa?.....





Looser.......
Dette er ikke ment som noen provokasjon, men klarer ikke la være å kommentere når jeg ser det engelske språket bli brukt så kraftig feil. Se på linken og lær riktig bruk til neste gang.
http://loseloose.com/
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Leedsfan

Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #246 på: April 01, 2013, 20:30:25 »
Disse forum-brukerne som mente at Pompey-rasket var gode signeringer har tatt så forferdelig feil.

Både Brown, Pearce og Varney er totalt ubrukelige.
kommer de aldri til å innrømme ;D

Man kan jo ikke "vinne" mot deg, du handler jo spillere på en annen hylle enn oss andre. Hvis valget stod mellom Scott Parker og David Norris så hadde vi valgt den samme, hadde valget stått mellom Bale og Varney så hadde vi også valgt den samme.

Man kan aldri vinne mot deg og du får fortsette å si at du har rett..:kr
pass på blodtrykket ditt...

Jeg er på jobb så jeg kan ta en selozok hvis det trengs..
Du kommer jo med feil påstander.Jeg foreslo for noen måneder siden å låne parker da han satt på benken.Er det virkelig helt umulig for denne klubben? å låne en spiller i en måned?er det en annen hylle?jeg mfl påstod at skrapgodset fra pompey var ræva,du hadde virkelig tro på dem.Kan du ikke innrømme at du tok feil?vanskelig?

Låne Parker, hvilken planet er du egentlig på.

Det er godt det ikke er kun meg som lurer på det..:)

Norris visste jeg ingenting om, men han fikk gode skussmål av mange. Pearce visste jeg heller ingenting om, men ble frontet som et kapteinsemne og en fremtidig stjerne. Varney har jeg vært imponert av tidligere, slik jeg husker han så er han en fotballklok spiller med flere sterke sider. Det ser jo dessverre ut som det ikke helt funker for han i Leeds, men han har ikke vært den dårligste spilleren i år, han er i godt eller dårlig selskap om du vil.

At jeg er positiv når det gjelder Leeds United til det motsatte er bevist er vel ikke noe som skal holdes imot meg? Hadde jeg hatt holdningen som noen her har så hadde jeg ikke giddet å følge Leeds, hva er vitsen hvis man mener at klubben er en vits...??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

columbi

Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #247 på: April 01, 2013, 20:31:05 »
Taper vi i dag, må vi kjempe for å unngå nedrykk. Vinner vi, er vi relativt trygge. Sånn sett er dagens kamp viktig.
Veldig viktig med seier i dag ja
Slik vi leser tabellen nå, er det vel 14 lag i nedrykksposisjon. Desverre er vi med siden formkurven er svak. Ville vært kjipt, selv om jeg innerst inne tror vi klarer oss.  Det er alltid slik at minst et eller 2 bunnlag plukker mye poeng på tampen, så vi bør vel ha 6 poeng til for å være på trygg grunn. Bruttern er Derby supporter, så dette var ekstra kjipt forøvrig.
 

Tobbe9210

Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #248 på: April 01, 2013, 20:31:35 »
Adam Pope
N Warnock also admits he is not sure if he will be in charge for Charlton match. Says he is talking to owners all the time.

Er det ikke bedre å få inn en ny manager så fort som mulig, slik at han får bedre tid til å bygge et lag til neste sesong?
Greit nok med ny manager nå men hva skal han bygge med ???? Våre nye eiere har jo ikke noe å gi han til å bygge med .
Vi har et akademi, u-laget vårt ble vel mestere for noen dager siden? Tenk langsiktig! Leeds trenger stabilitet.
Leksvik whites

Leedsfan

Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #249 på: April 01, 2013, 20:32:26 »
Er vell kun Leedsfan (Kenneth J) som er fornøyd med sesongen. Leicester har tross alt brukt mye penger men klarer ikke å ta playoff. ;)

Er absolutt ikke fornøyd, i hvertall ikke slik det ser ut nå. Det er jo ikke noe nytt at vi sliter i vårsesongen dessverre.

Alt har egentlig gått vår vei med de andre lagene, men vi klarer ikke selv å vinne kamper vi burde og må vinne.

Sesongen er dessverre ikke over heller, nedrykkskampen har begynt...:(

Jeg har faktisk sagt at sesongen er over, men som du sier, er den jo ikke det.. vi er for alvor med i nedrykkskampen.

Men, jeg må beklage mitt ''person angrep'' her.. Har svartnet for meg i det siste rett og slett..

Null problem..:) Det er dessverre lite artig det som foregår på og utenfor banen i Leeds, what else is new??!!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

marve

Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #250 på: April 01, 2013, 20:38:18 »
Adam Pope
N Warnock also admits he is not sure if he will be in charge for Charlton match. Says he is talking to owners all the time.

Er det ikke bedre å få inn en ny manager så fort som mulig, slik at han får bedre tid til å bygge et lag til neste sesong?
Greit nok med ny manager nå men hva skal han bygge med ???? Våre nye eiere har jo ikke noe å gi han til å bygge med .
Vi har et akademi, u-laget vårt ble vel mestere for noen dager siden? Tenk langsiktig! Leeds trenger stabilitet.
Enig i det men tror du vivill gi han den tida han trenger da ???.
Og tror du vi klarer å beholde byram og lees så lenge .
 

Blank_File

Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #251 på: April 01, 2013, 20:41:43 »
Adam Pope
N Warnock also admits he is not sure if he will be in charge for Charlton match. Says he is talking to owners all the time.

Er det ikke bedre å få inn en ny manager så fort som mulig, slik at han får bedre tid til å bygge et lag til neste sesong?
Greit nok med ny manager nå men hva skal han bygge med ???? Våre nye eiere har jo ikke noe å gi han til å bygge med .
Vi har et akademi, u-laget vårt ble vel mestere for noen dager siden? Tenk langsiktig! Leeds trenger stabilitet.
Det hjelper jo bare så fint lite når Byram blir snappet opp av Everton i sommer og Dawson (etter å ha fått noen kamper under beltet i høst) forsvinner til WBA i januarvinduet.

Det er slutt for Leeds United hvis ikke vi får penger fort.

SirOlsen

Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #252 på: April 01, 2013, 21:18:27 »
Jeg kan ikke se hva verre som kan skje om Warnock går i dag.. at vi er seriøst og lukter på nedrykk er bare et faktum, og jeg tror faktisk Warnock vil være i stand til å få oss ned i League One igjen. Vi må sanke poeng de neste kampene, og det har Warnock atter en gang vist at det er han verken villig, eller i stand til. Den evige gratisbilletten til udugelige Varney er jo bare ett av bevisene på dette....

Nei, Warnock.. free us from our misery og ta hatten din å gå i dag... værsåsnill.. jeg vil ikke se deg i klubben vår lengre... gi oss håp i det lille som er igjen.. ikke ødelegg det enda mer.. værsåsnill, Warnock!

Du får min stemme her. Vi trenger en ny giv i laget. Warnock har ikke mer å gi, så han må bort. Vi er nær sumpen, farlig nær.

Sett at vi da får en ny manager i morgen. Hans navn er McDermott eller O'Neill (som jeg begge tror er litt over det vi faktisk kan få). Sommeren går og den nye manager gjør en del utskiftninger i laget, men heller ikke han får noe penger og må selge en del eldre spillere for å frigjøre lønnsmidler. Spillerstallen står i praksis på stedet hvil og neste sesong fortoner seg omtrent på samme vis som denne har gjort.

I det lange løp så hjelper det vi alle ønsker at skal skje ikveld/imorgen absolutt ingenting.

Leeds United trenger en langsiktig plan eller mye penger.
Dette er jeg i utgangspunktet veldig enig med deg i, Blank_File. Aberet som får meg til å ville det annerledes er primært at Warnock har selv gått ut med at de spillere han har kjøpt inn har kun vært tiltenkt å gjøre en jobb her og nå, for så å forsvinne. Altså, han har vært så tydelig på at han ikke har hatt noen langsiktig plan for dem.

Smatidig ser vi han gir utømmelig tillit til spillere jeg karakteriserer som omtrent ubrukelige. Spesielt Varney. Vi ser også i post-match uttalelser at han forsvarer de spillere han selv har hentet med nebb og klør. Og stakkars Lees, som han ikke har hentet, blir hengt ut for en feil han gjorde i sist match-

Nå har jo ting endret seg siden dette innlegget, siden Warnock selv annonserte sin avgang nå, i kveldens post-match intervju. Om jeg er fornøyd og tilfreds?.. Njei, jeg vet ikke om jeg akkurat vil si det. Hadde vi vært i opprykkskamp, hadde jeg vært fornøyd, og sannsynligvis ville hatt Warnock med videre. Men vi er ikke det nå, og Warnock har fått oss farlig nær nedrykksplass. Det er for meg helt utilgivelig pr. nå. Derfor mener jeg at det er rett at han går på nåværende tidspunkt. Jeg kan ikke se at en annen midlertidig manager nå, kan gjøre en værre jobb. Jeg håper nå at vi får en midlertidig caretaker som tør bruke det lille vi har av bredd i laget og utnytter dems potensiale langt bedre enn det Warnock har gjort. Han har brukt sine lakeier, og nærmest driti i følgene av det. Frem til han nå selv innså at nok er nok.

Synd, men nå er jeg litt lettet. Rykker vi ned, så gir jeg likevel Warnock skylden for det..
-SirOlsen-

Hallgeir *

Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #253 på: April 01, 2013, 21:21:30 »
Jeg kan ikke se hva verre som kan skje om Warnock går i dag.. at vi er seriøst og lukter på nedrykk er bare et faktum, og jeg tror faktisk Warnock vil være i stand til å få oss ned i League One igjen. Vi må sanke poeng de neste kampene, og det har Warnock atter en gang vist at det er han verken villig, eller i stand til. Den evige gratisbilletten til udugelige Varney er jo bare ett av bevisene på dette....

Nei, Warnock.. free us from our misery og ta hatten din å gå i dag... værsåsnill.. jeg vil ikke se deg i klubben vår lengre... gi oss håp i det lille som er igjen.. ikke ødelegg det enda mer.. værsåsnill, Warnock!

Du får min stemme her. Vi trenger en ny giv i laget. Warnock har ikke mer å gi, så han må bort. Vi er nær sumpen, farlig nær.

Sett at vi da får en ny manager i morgen. Hans navn er McDermott eller O'Neill (som jeg begge tror er litt over det vi faktisk kan få). Sommeren går og den nye manager gjør en del utskiftninger i laget, men heller ikke han får noe penger og må selge en del eldre spillere for å frigjøre lønnsmidler. Spillerstallen står i praksis på stedet hvil og neste sesong fortoner seg omtrent på samme vis som denne har gjort.

I det lange løp så hjelper det vi alle ønsker at skal skje ikveld/imorgen absolutt ingenting.

Leeds United trenger en langsiktig plan eller mye penger.

Heldigvis uttalte Warnock en time etter kampen at han sannsynligvis går av i løpet av uka. Han tror det er best at en caretaker tar over resten av sesongen.

Det tror jeg er det eneste riktige, for ellers tror jeg han hadde ledet oss ut av denne divisjonen, i feil retning.
Super Leeds since 1968

marve

Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #254 på: April 01, 2013, 21:21:46 »
Jeg kan ikke se hva verre som kan skje om Warnock går i dag.. at vi er seriøst og lukter på nedrykk er bare et faktum, og jeg tror faktisk Warnock vil være i stand til å få oss ned i League One igjen. Vi må sanke poeng de neste kampene, og det har Warnock atter en gang vist at det er han verken villig, eller i stand til. Den evige gratisbilletten til udugelige Varney er jo bare ett av bevisene på dette....

Nei, Warnock.. free us from our misery og ta hatten din å gå i dag... værsåsnill.. jeg vil ikke se deg i klubben vår lengre... gi oss håp i det lille som er igjen.. ikke ødelegg det enda mer.. værsåsnill, Warnock!

Du får min stemme her. Vi trenger en ny giv i laget. Warnock har ikke mer å gi, så han må bort. Vi er nær sumpen, farlig nær.

Sett at vi da får en ny manager i morgen. Hans navn er McDermott eller O'Neill (som jeg begge tror er litt over det vi faktisk kan få). Sommeren går og den nye manager gjør en del utskiftninger i laget, men heller ikke han får noe penger og må selge en del eldre spillere for å frigjøre lønnsmidler. Spillerstallen står i praksis på stedet hvil og neste sesong fortoner seg omtrent på samme vis som denne har gjort.

I det lange løp så hjelper det vi alle ønsker at skal skje ikveld/imorgen absolutt ingenting.

Leeds United trenger en langsiktig plan eller mye penger.
Glimrende innlegg !
 

Johrnino

Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #255 på: April 01, 2013, 21:29:35 »
Troppen trenger en energi og moral-boost som et managerbytte vil gi. Dette bør kunne gi oss et par seire på tampen som gjør at vi unngår nedrykk.
Det er uansett viktig at det skjer nå før vi blir sugd nærmere inn i nedryksstornadoen..

Gi Readfearn og Naylor sjansen nå!!
« Siste redigering: April 01, 2013, 21:34:28 av Johrnino »
 

ArneS

Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #256 på: April 01, 2013, 21:40:22 »
Kan uoffisielt melde at detsom 2. Omgang hadde vært 5 min kortere hadde vi hatt 10poeng mer.  18 poeng hvis det var skrelt av 8 min....
Den 17. mann

sportcarl1

Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #257 på: April 01, 2013, 21:43:16 »
kanske redknapp blir ledigikväll med ;), QPR ligger under med 3-1 mot fulham just nu och sista tåget har gått, men känns inte som ett bra drag då han tog över efter hughes och warnock och gjort det ännu sämre
« Siste redigering: April 01, 2013, 21:48:11 av sportcarl1 »
 

Peter7

Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #258 på: April 01, 2013, 21:48:55 »
Kan uoffisielt melde at detsom 2. Omgang hadde vært 5 min kortere hadde vi hatt 10poeng mer.  18 poeng hvis det var skrelt av 8 min....
8 minutter skiller suksess og fiasko denne sesongen altså  ;D
Kort vei fra kapitol til den tarpeiske klippe.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Kato

Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #259 på: April 01, 2013, 21:50:10 »
Tror aldri jeg har sett en fotballkamp hvor ballen oftere har skiftet eier. Ganske fantastisk at 22 mann skal presse tempoet opp på et nivå ABSOLUTT INGEN av dem behersket.

Elendigheten vår ville det tatt dager å beskrive. Kort oppsummert:

1. Ross McCormack er vår beste spiller. Den beste spilleren sitter ikke på benk.

2. Warnock har hentet en haug med elendige fotballspillere.

3. Morison vil ALDRI kunne erstatte Becchio. Går ut fra at mannen kom til oss med en prislapp på rundt 3 mill pund. Ganske fantastisk i seg selv.

4. Ikke rart Warnock ikke leder laget fra benk, han har jo mer så nok å holde styr på dommerne.

Konklusjon: Hjelpeløst
 

arild

  • Gjest
Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #260 på: April 01, 2013, 21:52:50 »
Deprimert av det jeg har sett i dag, men med eller uten Warnock. Bestiller nå tur for å støtte LAGET mot Charlton neste helg. Vil ikke bruke tiden min til å sitte hjemme og høre på negative radio og forum kommentarer

DenHviteYeboah

Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #261 på: April 01, 2013, 21:53:32 »
Bra oppsummering fra teamtalk:
darkdestroyer10 (Leeds United):
Kenny 6 (Nervous), Byram 6 (Enthusiastic), Pearce 4 (Nervous and mistake ridden game), Peltier 5 (Average and poor distribution), S.Warnock 6 (Okay, poor final ball/cross), Green 7 (Best player, industrious), Austin 6 (Okay but ineffective), Dawson 6 (Promising), EHD 5 (Ineffective and moany), Varney 4 (invisible), Morrison 4 (Invisible, no threat, no link up/holding up the ball). All in all another pathetic performance with no disernable style, drive or clarity of play...can't blame an average group of players, blame the rubbish, dillusionable manager who a.bought them and b.can't turn them into a unit (which you do if you don't have star players or match winners!

sportcarl1

Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #262 på: April 01, 2013, 21:55:05 »
Deprimert av det jeg har sett i dag, men med eller uten Warnock. Bestiller nå tur for å støtte LAGET mot Charlton neste helg. Vil ikke bruke tiden min til å sitte hjemme og høre på negative radio og forum kommentarer
så skall det låta :D, dock måste både tränare spelare och ägare se sig i spegeln idag och rannsaka sig, warnock gjorde ett bra val att avgå tycker jag
« Siste redigering: April 01, 2013, 21:57:08 av sportcarl1 »
 

gulle

Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #263 på: April 01, 2013, 22:04:26 »
med  de tre seierene vi skulle ta etter crytal palace kampen, ville vi vært på playoff i dag.
nå står vi i fare for å rykke ned, smått utrolig, men sånn er det.
det er KJEMPEfrustrerende, men ikke kjedelig å være Leeds suporter.
Nå rykker vi opp! Jasederja

testo

Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #264 på: April 01, 2013, 22:48:20 »

Sorry men vi vinner ikke idag heller. Tv kamp,  Derby, stolpe ut eller kall det hva du vil, vi vinner ikke idag enkelt og greit og vi kan fort havne 4 plasser lenger ned på tabellen også, i verste fall så er vi kun 4 poeng fra nedrykk.

Er vi der at man må ønske hjelp fra andre for å unngå nedrykk?
Rett å slett pinlig og flaut..
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Jon R

Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #265 på: April 01, 2013, 22:52:27 »
Er vell kun Leedsfan (Kenneth J) som er fornøyd med sesongen. Leicester har tross alt brukt mye penger men klarer ikke å ta playoff. ;)

De av dere som elsker å si "Hva var det jeg sa?" og som tror resten av oss er fornøyd med nedrykkskamp, er vrl også relativt tilfreds med påsken?

Påsken har vært grei nok den :-)! Warnock fikke oss ikke opp. Hva var det jeg sa?.....





Looser.......

Forstår ikke at dere ikke bare kan la denne typen kommentarer få stå ukommentert.

En av mange lavmåls kommentarer i denne tråden dessverre. Beklageligvis  har vi ikke nok moderatorbarnevakter i turnus til å rydde unna fortløpende....
Jon R.

Leedsfan

Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #266 på: April 01, 2013, 23:02:12 »
På en dag som dette så synes jeg folk har oppført seg ganske bra. Litt uttalelser i affekt må være lov..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Kamp vs Derby County på Elland Road, mandag 01.04.13 kl 18:05.
« Svar #267 på: April 01, 2013, 23:06:58 »
På en dag som dette så synes jeg folk har oppført seg ganske bra. Litt uttalelser i affekt må være lov..
Enig!,
Etter det helvetet vi har vært igjennom denne sesongen,er det utrolig at vi ikke har blitt kriminelle hele gjengen.... ;D