Skrevet av Emne: EX-"manager" og "head-coach" : Brian McDermott  (Lest 377427 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #780 på: Februar 03, 2014, 16:04:38 »
OG et lite stykke JOURNALISTHISTORIE:
(Suppe på et adgangskort!)


REVEALED: How a mobile, TV & iPad helped Brian McDermott return to Leeds

BRIAN MCDERMOTT completed a shock return as Leeds manager today, insisting he would never resign because of the fans.

By: James Dickenson
Published: Mon, February 3, 2014

Brian McDermott is back in charge of Leeds after a weekend of chaos at Elland Road [PA]
 
Just three days ago it appeared that his time at Elland Road had come to an end, but McDermott was back in charge of training at Leeds' Thorp Arch base this morning.

And over a weekend of chaos, McDermott was kept abreast of developments at the West Yorkshire club thanks to modern media.

On Friday night the 52-year-old received a phone call from a lawyer acting for prospective new owner Massimo Cellino saying he was being sacked.

Assistant boss Nigel Gibbs took charge of Leeds' 5-1 win over Huddersfield on Saturday, which McDermott watched on television.

McDermott drives into Leeds' Thorp Arch training ground [PA]
 
To cap a remarkable turnaround, the former Reading boss then read about his reinstatement as Leeds manager on his iPad.

However, the mystery at the West Yorkshire club did not end there, with McDermott arriving this morning to find a new player in his ranks.

"We have an Italian player," he said.

"I'm not sure the deal has been ratified (by the Football League).

"I don't know the player, he came on transfer deadline day. If the player has been ratified he will get the utmost respect and opportunity if we feel he can help us."
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Gufrias

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #781 på: Februar 03, 2014, 16:41:35 »
McDermott: Hel ved eller tusseladd?

Jeg mener han er hel ved.

Sitat
13:20 - Didn't expect to be back, advised not to go back, but he is Leeds United Manager and wants to be Leeds United manager.
Sitat
13:22 - GFH are owners, he has had assurances about the running of the football and team.
Sitat
13:23 - Hasn't considered the comments of Cellino, all that matters is the fans - it has just given everyone more drive - him, the staff and the players.
Sitat
13:26 - Cannot comment on whether his sacking was legal.  The assurances include that he will control all footballing matters and no one will be invited to training, dug out or dressing room.
Sitat
13:33 - What would he like to happen?  Whatever is best for Leeds United.
Jeg kjenner at jeg blir nesten litt skremt over at du kan mene det du sier der. Men du må selvfølgelig få lov til å mene det du vil :)

For meg er i alle fall mannen en legende, og dette er noe vi har drømt om mange år nå. Jeg håper og har full tro på at vi er i ferd med å få se fruktene av den jobben BmD har jobbet for den siste tiden. En slik lojal mann har jeg full tillit til. Jeg håper bare våre eiere (hvem det nå enn til slutt ender opp med å bli) også verdsetter det samme.
Hel ved: Rakrygget, til å stole på.

Skjønner ikke at det er noe å bli skremt over.
Hekta på Leeds siden 1974

Markus

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #782 på: Februar 03, 2014, 17:05:50 »

Ian Baird

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #783 på: Februar 03, 2014, 17:28:53 »
Velvalgte ord fra BmD, både sportslig sett fra et Leeds-fan sitt øye, men også juridisk sett - siden han pr. nå ikke har fått noen gyldig avskjed. Han er Leedsmanager og jeg håper han blir det lenge.

Hadde han nå valgt å gå (ved å følge rådene til "a lot of very important people "), ville det juridisk sett vært snakk om oppsigelse og BmD ville ikke hatt noe krav på etterlønn ut kontraktstiden sin.

Fin fyr, profesjonell tvers igjennom!

Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #784 på: Februar 03, 2014, 17:34:00 »
Velvalgte ord fra BmD, både sportslig sett fra et Leeds-fan sitt øye, men også juridisk sett - siden han pr. nå ikke har fått noen gyldig avskjed. Han er Leedsmanager og jeg håper han blir det lenge.

Hadde han nå valgt å gå (ved å følge rådene til "a lot of very important people "), ville det juridisk sett vært snakk om oppsigelse og BmD ville ikke hatt noe krav på etterlønn ut kontraktstiden sin.

Fin fyr, profesjonell tvers igjennom!


Fordi resultatene hans er så fantastiske..? 15(16)-6-15 ;)

auren

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #785 på: Februar 03, 2014, 18:01:04 »
McDermott: Hel ved eller tusseladd?

Jeg mener han er hel ved.

Sitat
13:20 - Didn't expect to be back, advised not to go back, but he is Leeds United Manager and wants to be Leeds United manager.
Sitat
13:22 - GFH are owners, he has had assurances about the running of the football and team.
Sitat
13:23 - Hasn't considered the comments of Cellino, all that matters is the fans - it has just given everyone more drive - him, the staff and the players.
Sitat
13:26 - Cannot comment on whether his sacking was legal.  The assurances include that he will control all footballing matters and no one will be invited to training, dug out or dressing room.
Sitat
13:33 - What would he like to happen?  Whatever is best for Leeds United.
Jeg kjenner at jeg blir nesten litt skremt over at du kan mene det du sier der. Men du må selvfølgelig få lov til å mene det du vil :)

For meg er i alle fall mannen en legende, og dette er noe vi har drømt om mange år nå. Jeg håper og har full tro på at vi er i ferd med å få se fruktene av den jobben BmD har jobbet for den siste tiden. En slik lojal mann har jeg full tillit til. Jeg håper bare våre eiere (hvem det nå enn til slutt ender opp med å bli) også verdsetter det samme.

Enig. Legend in the making. Jeg bare håper inderlig at pizzatrynet lar ham fortsette og at han viser seg tilliten verdig og får oss back on winning ways.

MOT!

auren

Trodde det skulle mer til enn 15-6-15 på 36 kamper over 10 måneder i championship for å bli legende i denne klubben.

Sier kanskje mest om hvor dypt vi har falt.

Virkelige legender som Billy Bremner, Peter Lorimer og Allan Clarke hadde vel noe mer i sekken når de fikk legendestatus.

Nå skrev jeg da "legende in the making" - at han kan bli det. Nå var det vel også flere som mente at McCormack var en legende for Leeds allerede, etter uttalelsene på fredag og hat tricket på lørdag. Visste ikke at alle som passerte 50 scoringer for Leeds automatisk blir legender. Eller f.eks. Gary Speed - han var en god spiller på et godt Leedslag på 90-tallet. Men var han, rent fotballmessig, en legende basert på sine Leedskamper?

En legende skapes ikke bare av det ferdighetsmessige, men også mye av personlighet og måten man viser fansen respekt på. Slik sett var Speed en legende, og McCormack er på full fart til å bli det. McDermott har en vei å gå enda, for han må, som du påpeker, få en mye bedre statistikk med Leeds. Men det spørs om han får mulighet til det pga pizzaface sin farse og behandling av Brian og klubben.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bites Yer Legs

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #786 på: Februar 03, 2014, 18:10:40 »
Klasse av BMc. At han klarer å fremstå så rolig, reflektert og velformulert etter helgen står det stor respekt av. Kontrasten til det som skjedde på fredag er monumental. Dette er hvordan Leeds United skal fremstå, dette er klubben jeg forelsket meg i. Stabilitet er nøkkelen for at denne klubben skal beholde sjelen samtidig som den utvikles sportslig og administrativt. Den stabiliteten begynner (og slutter) med managerposisjonen.
KEEP FIGHTING!!

Gufrias

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #787 på: Februar 03, 2014, 18:11:57 »
Velvalgte ord fra BmD, både sportslig sett fra et Leeds-fan sitt øye, men også juridisk sett - siden han pr. nå ikke har fått noen gyldig avskjed. Han er Leedsmanager og jeg håper han blir det lenge.

Hadde han nå valgt å gå (ved å følge rådene til "a lot of very important people "), ville det juridisk sett vært snakk om oppsigelse og BmD ville ikke hatt noe krav på etterlønn ut kontraktstiden sin.

Fin fyr, profesjonell tvers igjennom!


Fordi resultatene hans er så fantastiske..? 15(16)-6-15 ;)
I Don Revies første hele sesong som manager hadde Leeds 12-12-18 og endte på 19. plass av 22 lag i 2. divisjon. Bare nevner det.
Hekta på Leeds siden 1974

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #788 på: Februar 03, 2014, 18:14:54 »
Klasse av BMc. At han klarer å fremstå så rolig, reflektert og velformulert etter helgen står det stor respekt av. Kontrasten til det som skjedde på fredag er monumental. Dette er hvordan Leeds United skal fremstå, dette er klubben jeg forelsket meg i. Stabilitet er nøkkelen for at denne klubben skal beholde sjelen samtidig som den utvikles sportslig og administrativt. Den stabiliteten begynner (og slutter) med managerposisjonen.
Hvor mange klubber i PL oppfyller dine kriterier...?Hvilken klubb har sjel igjen? jeg bare spør...

auren

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #789 på: Februar 03, 2014, 18:16:21 »
Klasse av BMc. At han klarer å fremstå så rolig, reflektert og velformulert etter helgen står det stor respekt av. Kontrasten til det som skjedde på fredag er monumental. Dette er hvordan Leeds United skal fremstå, dette er klubben jeg forelsket meg i. Stabilitet er nøkkelen for at denne klubben skal beholde sjelen samtidig som den utvikles sportslig og administrativt. Den stabiliteten begynner (og slutter) med managerposisjonen.

Helt enig. Måten han fremstod på var helt fantastisk. Rett og slett rørende! Kontrasten til mafiosoen er jo helt enorm, og viser at de to aldri kan samarbeide. Blir nok Di Canio som ansettes. Hadde nok passet perfekt med pizzatrynet. En diktator og en fascist! Perfect match!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #790 på: Februar 03, 2014, 18:19:08 »
Klasse av BMc. At han klarer å fremstå så rolig, reflektert og velformulert etter helgen står det stor respekt av. Kontrasten til det som skjedde på fredag er monumental. Dette er hvordan Leeds United skal fremstå, dette er klubben jeg forelsket meg i. Stabilitet er nøkkelen for at denne klubben skal beholde sjelen samtidig som den utvikles sportslig og administrativt. Den stabiliteten begynner (og slutter) med managerposisjonen.
Hvor mange klubber i PL oppfyller dine kriterier...?Hvilken klubb har sjel igjen? jeg bare spør...


Det er ikke mulig å utvikle en klubb sportslig når det er i en klubb som Leeds United når man ikke spiller i øverste divisjon

Ian Baird

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #791 på: Februar 03, 2014, 18:21:25 »
Velvalgte ord fra BmD, både sportslig sett fra et Leeds-fan sitt øye, men også juridisk sett - siden han pr. nå ikke har fått noen gyldig avskjed. Han er Leedsmanager og jeg håper han blir det lenge.

Hadde han nå valgt å gå (ved å følge rådene til "a lot of very important people "), ville det juridisk sett vært snakk om oppsigelse og BmD ville ikke hatt noe krav på etterlønn ut kontraktstiden sin.

Fin fyr, profesjonell tvers igjennom!


Fordi resultatene hans er så fantastiske..? 15(16)-6-15 ;)

Resulatatene kunne selvsagt vært bedre. Men, hvor mye kan vi egentlig forlange utifra hva som er spyttet inn av midler fra eierne? De siste årene har det ikke gått bananas på transfer-fronten og tabellmessig har vi havnet sånn ca. midt på tabellen, omtrent der vi befinner oss nå. Dette er ganske som forventet synes jeg.

Det som gjør BmD unik er at han tenker mer langsiktig enn sine forgjengere (... og evt. Festa ville gjort / vil gjøre ?) Apparatet i klubben bygges opp takket være BmD. Klubben skriker etter kontinuitet.  Håper resulatene bedres sakte/fort men/og sikkert. Derfor håper jeg BmD forblir lenge i stolen sin.
« Siste redigering: Februar 03, 2014, 18:24:39 av Ian Baird »
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

h.b

  • Gjest
Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #792 på: Februar 03, 2014, 18:26:25 »
Velvalgte ord fra BmD, både sportslig sett fra et Leeds-fan sitt øye, men også juridisk sett - siden han pr. nå ikke har fått noen gyldig avskjed. Han er Leedsmanager og jeg håper han blir det lenge.

Hadde han nå valgt å gå (ved å følge rådene til "a lot of very important people "), ville det juridisk sett vært snakk om oppsigelse og BmD ville ikke hatt noe krav på etterlønn ut kontraktstiden sin.

Fin fyr, profesjonell tvers igjennom!



Fordi resultatene hans er så fantastiske..? 15(16)-6-15 ;)

Resulatatene kunne selvsagt vært bedre. Men, hvor mye kan vi egentlig forlange utifra hva som er spyttet inn av midler fra eierne? De siste årene har det ikke gått bananas på transfer-fronten og tabellmessig har vi havnet sånn ca. midt på tabellen, omtrent der vi befinner oss nå. Dette er ganske som forventet synes jeg.

Det som gjør BmD unik er at han tenker mer langsiktig enn sine forgjengere (... og evt. Festa ville gjort / vil gjøre ?) Apparatet i klubben bygges opp takket være BmD. Klubben skriker etter kontinuitet.  Håper resulatene bedres sakte/fort men/og sikkert. Derfor håper jeg BmD forblir lenge i stolen sin.

Dette her blir hele tiden fremhevet. Og så vil man ikke ha en eier som har midler til å gjøre nettopp dette

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #793 på: Februar 03, 2014, 18:26:36 »
Velvalgte ord fra BmD, både sportslig sett fra et Leeds-fan sitt øye, men også juridisk sett - siden han pr. nå ikke har fått noen gyldig avskjed. Han er Leedsmanager og jeg håper han blir det lenge.

Hadde han nå valgt å gå (ved å følge rådene til "a lot of very important people "), ville det juridisk sett vært snakk om oppsigelse og BmD ville ikke hatt noe krav på etterlønn ut kontraktstiden sin.

Fin fyr, profesjonell tvers igjennom!


Fordi resultatene hans er så fantastiske..? 15(16)-6-15 ;)

Resulatatene kunne selvsagt vært bedre. Men, hvor mye kan vi egentlig forlange utfra hva som er spyttet inn av midler fra eierne? De siste årene har det ikke gått bananas på transfer-fronten og tabellmessig har vi havnet sånn ca. midt på tabellen, omtrent der vi befinner oss nå. Dette er ganske som forventet synes jeg.

Det som gjør BmD unik er at han tenker mer langsiktig enn sine forgjengere (... og evt. Festa ville gjort / vil gjøre ?) Apparatet i klubben bygges opp takket være BmD. Klubben skriker etter kontinuitet.  Håper resulatene bedres sakte men sikkert. Derfor håper jeg BmD forblir lenge i stolen sin.
Tja, han har hatt bedre økonomiske forhold enn Warnock, Grayson og McAllister...ikke meg i mot om han sitter en stund fremover, men da må resultater,taktikk, spillestil,kampledelse og transfernese være på et HELT annet nivå ;)

Ian Baird

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #794 på: Februar 03, 2014, 18:29:30 »
ja, hvor lenge han sitter er resultatavhengig.
Dersom han sitter lenge, så vil det være som følge av bra resultater.
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #795 på: Februar 03, 2014, 18:41:44 »
Når jeg ser pressekonferansen med McD fra i dag så får man nesten tårer i øynene. Jeg vet ikke helt hva det er, men noe med mannen gjør at man ønsker at spesielt han skal lykkes med Leeds United...

Han kan være vår Alex Ferguson, håper det som har skjedd har skjerpet han og spillerne. Vi må virkelig begynne å vinne kamper igjen, og med det laget vi stilte på lørdag så tror jeg at det er mulig.

Med Kebe og Stewart i form med Smith på topp sammen med målkåte Ross så må dette bli bra. Byram har begynt å spille bra igjen, og jeg har tillit til at Murphy og Austin kan løse sentralt midtbane på en bra måte...

MOT!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

nord

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #796 på: Februar 03, 2014, 18:48:52 »
Vi kan sakten hvis vi vil! Lørdag kampen viste at intet er umuligt for den som bærer viljen i sit hjerte. Takk til italieneren som vi fik os at vågne.  ;D
 

h.b

  • Gjest
Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #797 på: Februar 03, 2014, 18:52:51 »
Så på denne pressekonferansen i etterkant. Javisst så er McD flink til å prate. Man får litt sympati med ham. Men sympati gjør ikke en mann til en god manager. Han har vist null kampledelse under kampene. Bytter altfor sent og presterer ikke som manager.
Sorry. Men for meg så burde McD være historie til sommeren. Når han tok over sa han at laget var så godt at kun glassuren på kaka mangla. Han har av de siste 5 managerne vært den som har hatt best arbeidsvilkår. Og han har feila. Da hjelper det ikke at han er sympatisk

Borge

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #798 på: Februar 03, 2014, 18:53:52 »
Han er ikke behandlet bra - enkelt og greit, og jeg mener fortsatt at han kunne fått til gode ting i Leeds men...

Mannen er jo bare taktisk....han vet hva som må til for å få en kraftig kompensasjon for kontraktsbrudd...at noen gjør mannen til en legende av den grunn, det forstår jeg ikke. Hvordan i alle dager kan man sammenligne han med de virkelig Leedslegendene??? Lista har falt betraktelig...ikke lenge før noen hevder at Brolin også er en Leeds legende!

Borge

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #799 på: Februar 03, 2014, 18:55:35 »
Så på denne pressekonferansen i etterkant. Javisst så er McD flink til å prate. Man får litt sympati med ham. Men sympati gjør ikke en mann til en god manager. Han har vist null kampledelse under kampene. Bytter altfor sent og presterer ikke som manager.
Sorry. Men for meg så burde McD være historie til sommeren. Når han tok over sa han at laget var så godt at kun glassuren på kaka mangla. Han har av de siste 5 managerne vært den som har hatt best arbeidsvilkår. Og han har feila. Da hjelper det ikke at han er sympatisk

Han sa ikke "at glassuren" var det eneste som manglet. Han sa at Warnock hadde sagt det og at det IKKE var tilfelle.

Ser ikke du konturene av et bra lag, et ungt lag? Jeg mener han må få mer tid, jeg tror vi er nærmere enn vi har vært på lenge. Vi mangler fortsatt kvalitet, men han kan skaffe det..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #800 på: Februar 03, 2014, 18:56:23 »
Han er ikke behandlet bra - enkelt og greit, og jeg mener fortsatt at han kunne fått til gode ting i Leeds men...

Mannen er jo bare taktisk....han vet hva som må til for å få en kraftig kompensasjon for kontraktsbrudd...at noen gjør mannen til en legende av den grunn, det forstår jeg ikke. Hvordan i alle dager kan man sammenligne han med de virkelig Leedslegendene??? Lista har falt betraktelig...ikke lenge før noen hevder at Brolin også er en Leeds legende!



Jo, Brolin er en legendarisk flopp. Det skal han ha.
Super Leeds since 1968

h.b

  • Gjest
Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #801 på: Februar 03, 2014, 19:00:09 »
Så på denne pressekonferansen i etterkant. Javisst så er McD flink til å prate. Man får litt sympati med ham. Men sympati gjør ikke en mann til en god manager. Han har vist null kampledelse under kampene. Bytter altfor sent og presterer ikke som manager.
Sorry. Men for meg så burde McD være historie til sommeren. Når han tok over sa han at laget var så godt at kun glassuren på kaka mangla. Han har av de siste 5 managerne vært den som har hatt best arbeidsvilkår. Og han har feila. Da hjelper det ikke at han er sympatisk

Han sa ikke "at glassuren" var det eneste som manglet. Han sa at Warnock hadde sagt det og at det IKKE var tilfelle.

Ser ikke du konturene av et bra lag, et ungt lag? Jeg mener han må få mer tid, jeg tror vi er nærmere enn vi har vært på lenge. Vi mangler fortsatt kvalitet, men han kan skaffe det..


Jeg ser konturene av et ungt lag ja. Ikke nødvendigvis et godt lag. Men et lag med unge spillere. Og jeg ser et lag som er leda under McD og et blakk konsortium som må selge unna år for år på grunn av ingen økonomi til å kjempe med de beste

Josch

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #802 på: Februar 03, 2014, 19:51:40 »
Han er ikke behandlet bra - enkelt og greit, og jeg mener fortsatt at han kunne fått til gode ting i Leeds men...

Mannen er jo bare taktisk....han vet hva som må til for å få en kraftig kompensasjon for kontraktsbrudd...at noen gjør mannen til en legende av den grunn, det forstår jeg ikke. Hvordan i alle dager kan man sammenligne han med de virkelig Leedslegendene??? Lista har falt betraktelig...ikke lenge før noen hevder at Brolin også er en Leeds legende!




Eing i det du sier. Og: BMD hadde rett i det han sa ,og sa kloke ord. Særlig skrøt han av fansen og spillerene som sto frem på lørdag. Akkurat DET kan bli Cellionos store hodepine. BMD har sympatien og fansen på sin side nå. Kan BMD samarbeide godt med Celliono (hovedeier) etter dette kuppforsøk? Nei. Kan Cellino være eier av Leeds etter dette med BMD som manager og fansen mot seg? Tvilsomt. Så hva gjør GFH nå? det hele vil løse seg hvis kjøpet ikke blir godkjent av FA , men da er vi tilbake til start, uten nye spillere, og sesongen ebber ut. Litt flaut for GFH dette her!! :( :( :(

Kato

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #803 på: Februar 03, 2014, 20:14:24 »
Klasse av BMc. At han klarer å fremstå så rolig, reflektert og velformulert etter helgen står det stor respekt av. Kontrasten til det som skjedde på fredag er monumental. Dette er hvordan Leeds United skal fremstå, dette er klubben jeg forelsket meg i. Stabilitet er nøkkelen for at denne klubben skal beholde sjelen samtidig som den utvikles sportslig og administrativt. Den stabiliteten begynner (og slutter) med managerposisjonen.

Sympatisk ja, men han spiller spillet. For å få fansen på sin side, og for å sørge for at millionene renner inn når han får foten.
 

Jon R

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #804 på: Februar 03, 2014, 20:26:35 »
Brian McDermott er en tålmodig kar, men det han nå er dratt igjennom kan jeg ikke huske har skjedd med andre noen gang. Ikke det at saker og ting har skjedd i andre klubber også, men dette tar kaka!!

Det skinner gjennom at kaostilstandene i Leeds har vart over en ganske lang periode, mens BmD sannsynligvis har vært ekstremt lojal og forsøkt å holde fokus på fotball. De lovede mulighetene i januarvinduet ble betraktelig innsnevret og til og med stoppet. Han er holdt for narr.

Dette gir meg økt respekt for ham som en seriøs manager med fokus på lagets beste, til tross for nærmest umulige arbeidsvilkår. Utrolig at han gidder dette!!

Nå prøver Cellino å kjøpe klubben. Usikkerheten om kjøpet godtas følges opp av trusler om at hans advokater vil vurdere søksmål hvis ikke handelen godtas.... ::)!! Hvordan i all verden skal vi tolke dette da? Jeg får ikke akkurat tillit til denne fyren som heller fremstår som mafiaboss. Uten mer kunnskap enn det som står i media vil jeg si at dette er urovekkende.

Dette gir meg økt respekt for ham som en seriøs manager med fokus på lagets beste, til tross for nærmest umulige arbeidsvilkår. Utrolig at han gidder dette!!

Han vet vell innerst inne, at han aldrig kommer til å trene en større klubb en Leeds United. Litt sånn som Solskjær tenkt i Scum.
Glimrende, balleballero!  :)
Jon R.

Jon R

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #805 på: Februar 03, 2014, 20:31:02 »
Kort sagt så sier han:

Jeg driter i de som betaler meg lønn, men hyller de som hyller meg!

 - Til ettertanke - Vil du ha en sånn ansatt?

Kort sagt så sier han ikke det du sier at han sier.  :)

Og ja, jeg vil ha en sånn ansatt!  :-*
Jon R.

Jon R

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #806 på: Februar 03, 2014, 20:40:53 »
McDermott: Hel ved eller tusseladd?

Jeg mener han er hel ved.

Sitat
13:20 - Didn't expect to be back, advised not to go back, but he is Leeds United Manager and wants to be Leeds United manager.
Sitat
13:22 - GFH are owners, he has had assurances about the running of the football and team.
Sitat
13:23 - Hasn't considered the comments of Cellino, all that matters is the fans - it has just given everyone more drive - him, the staff and the players.
Sitat
13:26 - Cannot comment on whether his sacking was legal.  The assurances include that he will control all footballing matters and no one will be invited to training, dug out or dressing room.
Sitat
13:33 - What would he like to happen?  Whatever is best for Leeds United.
Jeg kjenner at jeg blir nesten litt skremt over at du kan mene det du sier der. Men du må selvfølgelig få lov til å mene det du vil :)

For meg er i alle fall mannen en legende, og dette er noe vi har drømt om mange år nå. Jeg håper og har full tro på at vi er i ferd med å få se fruktene av den jobben BmD har jobbet for den siste tiden. En slik lojal mann har jeg full tillit til. Jeg håper bare våre eiere (hvem det nå enn til slutt ender opp med å bli) også verdsetter det samme.
Hel ved: Rakrygget, til å stole på.

Skjønner ikke at det er noe å bli skremt over.

Ergo, ikke noen treskalle.  :)
Jon R.

Xern

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #807 på: Februar 03, 2014, 20:50:23 »
Velvalgte ord fra BmD, både sportslig sett fra et Leeds-fan sitt øye, men også juridisk sett - siden han pr. nå ikke har fått noen gyldig avskjed. Han er Leedsmanager og jeg håper han blir det lenge.

Hadde han nå valgt å gå (ved å følge rådene til "a lot of very important people "), ville det juridisk sett vært snakk om oppsigelse og BmD ville ikke hatt noe krav på etterlønn ut kontraktstiden sin.

Fin fyr, profesjonell tvers igjennom!


Fordi resultatene hans er så fantastiske..? 15(16)-6-15 ;)

Fordi han i forhold til mange tidligere trenere har en god evne til å tenke langsiktig, være 100% profesjonell og at han får med seg fansen på en helt ypperlig måte. Det at vi har hatt en dårlig periode i vinter er da ikke noe nytt, vi har da vært elendige hver eneste januar måned de siste 5 årene.. Og om han er en virkelig god trener får vi se nå som det gjelder å snu den dårlige trenden, det er noe av det vanskeligste for en trener.  : :)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Furu

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #808 på: Februar 03, 2014, 21:07:26 »
Mye blir avgjort på lørdag. Går vi på et nytt tap da hjemme mot et bunnlag, så skal det bli artig her inne  ;D

Hallgeir *

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #809 på: Februar 03, 2014, 21:42:51 »
Mye blir avgjort på lørdag. Går vi på et nytt tap da hjemme mot et bunnlag, så skal det bli artig her inne  ;D

Vi skal vel spille borte mot Yeovil på lørdag.
Super Leeds since 1968