Skrevet av Emne: EX-"manager" og "head-coach" : Brian McDermott  (Lest 378318 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

berlin

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1230 på: Mars 11, 2014, 16:18:04 »
Roberto Martinez' refleksjon rundt managerbytter er det mange her inne  som mange stiller seg bak,
d.v.s "normalt sett".

http://www.dagbladet.no/2014/03/11/sport/fotball/premier_league/cardiff/ole_gunnar_solskjer/32251096/

Jeg tipper at hvis man hadde spurt Hr. Martinez direkte om Leeds situasjon pr. idag, så er det ikke sikkert at han hadde ment det samme. For Leeds er ikke i en situasjon som Cardiff er/var i.

...og så er det noen tilfeller de klubber skyter blink, f.eks Southamptons siste managerbytte og muligens også Wigan (selv om det er litt tidlig å enda).
« Siste redigering: Mars 11, 2014, 16:27:06 av berlin »

Gufrias

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1231 på: Mars 11, 2014, 16:19:03 »
Det Burnley har hatt er en viss stabilitet på managerfronten.

Så det du seier er at om McD får sitte i 2 år til og berre bruke halvparten av det han har brukt denne sesongen så er Leeds tilbake i det gode selskap?  ::)

Nei, han sier vel at Burnley har hatt en viss stabilitet på managerfronten.  ;)

Det er faktisk ikke helt riktig at Burnley har hatt stabilitet på managerfronten.
Owen Coyle gjorde det "store" med klubben og tok de til PL. Deretter har det hatt
3 managere siden han skifta til Bolton i 2010.

Så kan man undre seg over hvorfor det går godt med klubben?
PS! Det virker ikke som det så mye "utenomsportslig" trøbbel i den klubben.

Det er kun seks lag i Championship som har hatt sin manager lenger enn Burnley. Skremmende nok. Det er mye buksepissere som fryser rundt i engelske styrerom.

Fra 1998 har Burnley kun hatt 6 managere. Det er så stabilt som det får blitt i dagens fotball, med mindre man har Arsene Wenger. Hvor mange har Leeds hatt? Eller Cagliari?

Ja, de har famlet LITT etter at Coyle dro til Bolton. Brian Laws hadde seiersprosent på under 30.
Noe som viser hvor rævva det går når man plutselig bytter manager.   ;D

Greit nok at Burnley også kan sies å ha vært stabil når det gjelder managere over så lang tid som 16 år.
Og som vi begge nevner, Coyle ble ikke sparket, men hentet, trolig kjøpt fri av Bolton.
Men det stemmer også at det har vært lite fuzz i klubben, så hva som har bidratt mest, vites ikke.

Det blir uansett feil å sammenligne Leeds med Burnley. Det vil alltid være et mye større press rundt Leeds.

Det har vært lite fuzz i Crewe Alexandra også, men noe PL-gull har de ikke!  ::)

I likhet med oss, med andre ord.

Du skal ha kred for å fremdeles holde fortet. Last man standing, evt Dead man walking  ;D
Beklager å skuffe deg, men vi er nok flere idioter som har lyst til å prøve hvordan sånn derre tålmodighet virker.
Hekta på Leeds siden 1974

B_Ød

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1232 på: Mars 11, 2014, 18:51:26 »
Det Burnley har hatt er en viss stabilitet på managerfronten.

Så det du seier er at om McD får sitte i 2 år til og berre bruke halvparten av det han har brukt denne sesongen så er Leeds tilbake i det gode selskap?  ::)

Nei, han sier vel at Burnley har hatt en viss stabilitet på managerfronten.  ;)

Det er faktisk ikke helt riktig at Burnley har hatt stabilitet på managerfronten.
Owen Coyle gjorde det "store" med klubben og tok de til PL. Deretter har det hatt
3 managere siden han skifta til Bolton i 2010.

Så kan man undre seg over hvorfor det går godt med klubben?
PS! Det virker ikke som det så mye "utenomsportslig" trøbbel i den klubben.

Det er kun seks lag i Championship som har hatt sin manager lenger enn Burnley. Skremmende nok. Det er mye buksepissere som fryser rundt i engelske styrerom.

Fra 1998 har Burnley kun hatt 6 managere. Det er så stabilt som det får blitt i dagens fotball, med mindre man har Arsene Wenger. Hvor mange har Leeds hatt? Eller Cagliari?

Ja, de har famlet LITT etter at Coyle dro til Bolton. Brian Laws hadde seiersprosent på under 30.
Noe som viser hvor rævva det går når man plutselig bytter manager.   ;D

Greit nok at Burnley også kan sies å ha vært stabil når det gjelder managere over så lang tid som 16 år.
Og som vi begge nevner, Coyle ble ikke sparket, men hentet, trolig kjøpt fri av Bolton.
Men det stemmer også at det har vært lite fuzz i klubben, så hva som har bidratt mest, vites ikke.

Det blir uansett feil å sammenligne Leeds med Burnley. Det vil alltid være et mye større press rundt Leeds.

Det har vært lite fuzz i Crewe Alexandra også, men noe PL-gull har de ikke!  ::)

I likhet med oss, med andre ord.

Du skal ha kred for å fremdeles holde fortet. Last man standing, evt Dead man walking  ;D
Beklager å skuffe deg, men vi er nok flere idioter som har lyst til å prøve hvordan sånn derre tålmodighet virker.
ja, det er jo det.
Ups & Ups!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28932
  • Total likes: 2646
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1233 på: Mars 11, 2014, 20:12:04 »
...det blir sagt at BMD bare er prat osv: :)

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  Â· 6m  
We reckon this is the shortest manager's column in history. "Talking is cheap," says McDermott













Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sleivind

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1234 på: Mars 11, 2014, 22:25:49 »
3-5-2 i dag og, minimum tre baklengs. McDermott har fullstendig mistet grepet.

Tipper han tar sin egen hatt og går nå.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28932
  • Total likes: 2646
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1235 på: Mars 11, 2014, 22:27:31 »
...det èr ingen vei tilbake fra dette?
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

rd1

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1236 på: Mars 11, 2014, 22:37:17 »
Game over!
"Who needs Cantona??"

baste

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1237 på: Mars 11, 2014, 22:40:59 »
Talentløst å prøve 3-5-2 igjen. Han har ikke evnen til å lære av sine feil....

McDermott ut takk. Nå har i allefall æ fått nok !!!

Kato

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1238 på: Mars 11, 2014, 23:12:41 »
Nok er nok nå. Vis litt respekt og ta hatten din og gå.

Og få med hele støtteapparatet.
 

Sydhagen

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1239 på: Mars 11, 2014, 23:13:03 »
Nok er nok nå. Vis litt respekt og ta hatten din og gå.

Og få med hele støtteapparatet.
+1


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

ibmroald

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1240 på: Mars 11, 2014, 23:14:31 »
Kontinuitet er viktig! Forsetter vi med 3-5-2 begynner vi kanskje å slippe inn 3-4 mål pr kamp med stil ;) McDermott klarer ikke å snu skuta, historisk dårlige taktiske disposisjoner. Ut med han! Ønsker meg SG tilbake
 

baste

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1241 på: Mars 11, 2014, 23:22:36 »
David O`Leary ?

Oppdrettslaksen

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1242 på: Mars 11, 2014, 23:29:13 »
Herregud folkens! Hva var det vi forventet før sesongen startet? Direkte opprykk? Play-off? Ifølge den pollen som ble gjennomført forventet vel de fleste at dette var en sesong hvor Brian McDermott skulle få feile og prøve, og bygge sten på sten. Dette er et treårig prosjekt for faen! Vi kommer til å forbli en f**kings Championshipklubb til evig tid hvis vi nå skal signere Malky Mackay(hjelpes) eller hvem som helst andre, for å så og sparke han til mars april neste år også!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28932
  • Total likes: 2646
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1243 på: Mars 11, 2014, 23:32:38 »
Herregud folkens! Hva var det vi forventet før sesongen startet? Direkte opprykk? Play-off? Ifølge den pollen som ble gjennomført forventet vel de fleste at dette var en sesong hvor Brian McDermott skulle få feile og prøve, og bygge sten på sten. Dette er et treårig prosjekt for faen! Vi kommer til å forbli en f**kings Championshipklubb til evig tid hvis vi nå skal signere Malky Mackay(hjelpes) eller hvem som helst andre, for å så og sparke han til mars april neste år også!
...godt vi har en eier på gang som er kjent for å satse på kontinuitet da #ironialarm
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

berlin

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1244 på: Mars 11, 2014, 23:44:38 »
Det er ikke godt å si hva som skjer de nærmeste dagene.
Jeg skrev før kampen at en ny blemme ville sette klubben i en posisjon der alt er bedre enn at BmD fortsatt sitter. Det er dette det handler om akkurat nå.

Er det så ille at man bør sparke BmD før neste kamp og gjøre Redfearn til caretaker manager,
eller kan spillergruppen funke med Bmd ennå en tid?
Noen (GFH) eier Leeds, så besutningen kan tas, men om de har baller til det, vet jeg ikke.

Uansett er det dystre utsikter, for det er liten tvil om at klubben ikke har sjanse til å tiltrekke seg
en god manager akkurat nå. Her blir det fortsatt turbulens, og det er kanskje greit, så lenge vi ikke rykker ned. Det lukter faktisk TO manangerskifte lang vei, en nødløsning og en av Cellino (om han blir eier).
Og det er vel "The Cellino style".

Bare å holde seg fast. Aldri kjedelig med Leeds.  :-[

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28932
  • Total likes: 2646
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1245 på: Mars 11, 2014, 23:48:49 »
Det er ikke godt å si hva som skjer de nærmeste dagene.
Jeg skrev før kampen at en ny blemme ville sette klubben i en posisjon der alt er bedre enn at BmD fortsatt sitter. Det er dette det handler om akkurat nå.

Er det så ille at man bør sparke BmD før neste kamp og gjøre Redfearn til caretaker manager,
eller kan spillergruppen funke med Bmd ennå en tid?
Noen (GFH) eier Leeds, så besutningen kan tas, men om de har baller til det, vet jeg ikke.

Uansett er det dystre utsikter, for det er liten tvil om at klubben ikke har sjanse til å tiltrekke seg
en god manager akkurat nå. Her blir det fortsatt turbulens, og det er kanskje greit, så lenge vi ikke rykker ned. Det lukter faktisk TO manangerskifte lang vei, en nødløsning og en av Cellino (om han blir eier).
Og det er vel "The Cellino style".

Bare å holde seg fast. Aldri kjedelig med Leeds.  :-[

...nå skal jo The Sun skrive i morra at Cellino ikke spanderer mer enn sine £10 mill på Leeds - før en evt takeover blir godkjent. Og visstnok er det en stor regning som venter på å bli betalt...

Neida, aldri kjedelig :/
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

berlin

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1246 på: Mars 12, 2014, 00:00:29 »
Det er ikke godt å si hva som skjer de nærmeste dagene.
Jeg skrev før kampen at en ny blemme ville sette klubben i en posisjon der alt er bedre enn at BmD fortsatt sitter. Det er dette det handler om akkurat nå.

Er det så ille at man bør sparke BmD før neste kamp og gjøre Redfearn til caretaker manager,
eller kan spillergruppen funke med Bmd ennå en tid?
Noen (GFH) eier Leeds, så besutningen kan tas, men om de har baller til det, vet jeg ikke.

Uansett er det dystre utsikter, for det er liten tvil om at klubben ikke har sjanse til å tiltrekke seg
en god manager akkurat nå. Her blir det fortsatt turbulens, og det er kanskje greit, så lenge vi ikke rykker ned. Det lukter faktisk TO manangerskifte lang vei, en nødløsning og en av Cellino (om han blir eier).
Og det er vel "The Cellino style".

Bare å holde seg fast. Aldri kjedelig med Leeds.  :-[

...nå skal jo The Sun skrive i morra at Cellino ikke spanderer mer enn sine £10 mill på Leeds - før en evt takeover blir godkjent. Og visstnok er det en stor regning som venter på å bli betalt...

Neida, aldri kjedelig :/

Huff ja, dette kjennes virkelig kritisk må jeg si. Det er bare å håpe, det finnes ingen logiske og fornuftige
veier å gå.

Men vi overlever som klubb. Leeds, through and through. Always!  :)

RoarG

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1247 på: Mars 12, 2014, 07:15:34 »
I går prøvde BMD å forandre laget. Men det hjalp ikke. Kan tyde på at verktøykassa til BMD er tom. Med slike prestasjoner er det bare å belage seg på en spennende sesongavslutning...i gal ende av tabellen. Det blir ingen endringer før Cellino har blitt ny eier.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1248 på: Mars 12, 2014, 07:49:30 »
I går prøvde BMD å forandre laget. Men det hjalp ikke. Kan tyde på at verktøykassa til BMD er tom. Med slike prestasjoner er det bare å belage seg på en spennende sesongavslutning...i gal ende av tabellen. Det blir ingen endringer før Cellino har blitt ny eier.

Vi har 8 poeng på de siste 14 kampene med McDermott. Hvis vi fortsetter i den stilen, tar vi kanskje 6 poeng på de siste 12. Da tror jeg vi rykker ned, 50 poeng. I fjor var spesielt, men da røk Peterboro ned med 54 poeng.

McDermott prater etter kampen som vanlig om alt annet enn det som skjer på matta. Og hvis det er slik at Cellino må inn og fortelle McDermott at Jimmy Kebe ikke bør spille, da er det verre stilt med manageren enn jeg kunne tro.

Leeds er en stor klubb. Uerfarne managere med "one-season-wonders" er ingenting for oss. Man må ha erfaring når man kommer til en storklubb.

Formasjoner gidder jeg ikke si noe om, det er bare å se selv. De er så tomme for ideer at de raser tilbake til en formasjon som tilbake i januar var katastrofe. Stopperne går inn og ut av laget som fulle nordmenn flyr inn og ut av  horehus i Thailand.

« Siste redigering: Mars 12, 2014, 08:01:35 av Kato »
 

B_Ød

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1249 på: Mars 12, 2014, 08:20:49 »
I går prøvde BMD å forandre laget. Men det hjalp ikke. Kan tyde på at verktøykassa til BMD er tom. Med slike prestasjoner er det bare å belage seg på en spennende sesongavslutning...i gal ende av tabellen. Det blir ingen endringer før Cellino har blitt ny eier.

Vi har 8 poeng på de siste 14 kampene med McDermott. Hvis vi fortsetter i den stilen, tar vi kanskje 6 poeng på de siste 12. Da tror jeg vi rykker ned, 50 poeng. I fjor var spesielt, men da røk Peterboro ned med 54 poeng.

McDermott prater etter kampen som vanlig om alt annet enn det som skjer på matta. Og hvis det er slik at Cellino må inn og fortelle McDermott at Jimmy Kebe ikke bør spille, da er det verre stilt med manageren enn jeg kunne tro.

Leeds er en stor klubb. Uerfarne managere med "one-season-wonders" er ingenting for oss. Man må ha erfaring når man kommer til en storklubb.

Formasjoner gidder jeg ikke si noe om, det er bare å se selv. De er så tomme for ideer at de raser tilbake til en formasjon som tilbake i januar var katastrofe. Stopperne går inn og ut av laget som fulle nordmenn flyr inn og ut av  horehus i Thailand.



"damned if you do, damned if you don't" da med andre ord?
Ups & Ups!!

Kato

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1250 på: Mars 12, 2014, 08:24:57 »
I går prøvde BMD å forandre laget. Men det hjalp ikke. Kan tyde på at verktøykassa til BMD er tom. Med slike prestasjoner er det bare å belage seg på en spennende sesongavslutning...i gal ende av tabellen. Det blir ingen endringer før Cellino har blitt ny eier.

Vi har 8 poeng på de siste 14 kampene med McDermott. Hvis vi fortsetter i den stilen, tar vi kanskje 6 poeng på de siste 12. Da tror jeg vi rykker ned, 50 poeng. I fjor var spesielt, men da røk Peterboro ned med 54 poeng.

McDermott prater etter kampen som vanlig om alt annet enn det som skjer på matta. Og hvis det er slik at Cellino må inn og fortelle McDermott at Jimmy Kebe ikke bør spille, da er det verre stilt med manageren enn jeg kunne tro.

Leeds er en stor klubb. Uerfarne managere med "one-season-wonders" er ingenting for oss. Man må ha erfaring når man kommer til en storklubb.

Formasjoner gidder jeg ikke si noe om, det er bare å se selv. De er så tomme for ideer at de raser tilbake til en formasjon som tilbake i januar var katastrofe. Stopperne går inn og ut av laget som fulle nordmenn flyr inn og ut av  horehus i Thailand.



"damned if you do, damned if you don't" da med andre ord?

På ett år må man klare å stable på beina en trygghet og soliditet, uavhengig av formasjon, som gjør at man unngår tosifret antall baklengs på hjemmebane.

Hvor mye tryggere blir disse nervebuntene av å endre på basisen? I en kamp skal du dekke et område, i neste noe helt annet. Det neste er vel at han kommer med sweeper.
 

Blank_File

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1251 på: Mars 12, 2014, 09:25:38 »
På ett år må man klare å stable på beina en trygghet og soliditet, uavhengig av formasjon, som gjør at man unngår tosifret antall baklengs på hjemmebane.

Hvor mye tryggere blir disse nervebuntene av å endre på basisen? I en kamp skal du dekke et område, i neste noe helt annet. Det neste er vel at han kommer med sweeper.

Jeg har fundert noe veldig på dette i natten som har gått. Hva er det som gjør at vi ikke bare kan få en "dårlig periode" av og til? Hvorfor skal vi kollapse så borti natta hver eneste gang det begynner å gå mot oss? Det er jo ikke akkurat første gang vi går nedenom og hjem uansett manager.

Det sies at alle kan slå alle i denne divisjonen, noe som selvfølgelig medfører riktighet, men finnes det noen statistikk på at andre lag kollapser så inni granskauen? For selv om ikke spillet har vært særlig bra denne sesongen så har vi i hele høst aldri sett nevneverdig dårligere ut en motstanderen og det har alltid vært en tro på at man kan snu en kamp man ligger under. Med unntak av QPR og Huddersfield så har vi, etter det jeg har sett selv og hørt på radio, vært helt vanvittig dårlige.

Dette har nå skjedd tre ganger i denne divisjonen og det er vel ikke galt å regne i alle fall en av sesongene i L1 også som en kollaps, selv om vi ikke ble så hardt straffet der fordi motstanden var dårligere. Det kommer ved juletider og det varer som regel så lenge at målet for året blir uoppnåelig. Jeg har ingen tro på at dette er managerens feil lenger. Samtidig tror jeg ikke det nytte å gjøre noe annet enn å kaste manageren når uløkka først er ute, for vi trenger ny giv. Og vi trenger det fort.

Er det virkelig sååå utrolig krevende å spille for Leeds United? Vi hørte at til og med Englandskeeper Jack Butland bikket under for nervene i går. Vi har byttet omtrent hele spillerstallen fra år til år, så jeg tror noe annet ligger til grunn.

RoarG

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1252 på: Mars 12, 2014, 09:42:05 »
Nervene? Hva pokker kan man bli så nervøse av? Det er vel managerens bord å få opp selvtilliten i gruppa? Akkurat nå er Leeds et tapende lag. Første bud må være å stoppe tapsrekka. Manageren må få orden på det defensive, og tenker jeg ikke bare på de 3 eller 4 som spiller bak.
Kan noen her inne på forumet fortelle meg:
1) Hva Leeds' sentral-linje er?
2) Hvilken spiller er krumtappen i forsvarsrekka?
3) Hvem skal styre spillet for oss?
4) Hvilket system vi spiller etter?

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Blank_File

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1253 på: Mars 12, 2014, 10:02:28 »
Jeg prøver ikke heller å si at det ikke er McDermotts ansvar, men jeg opplever det likevel ganske tydelig at han ikke er årsaken (eller Grayson eller Warnock).

1. og 2. Sentral-linjen synes jeg er ganske klar, særlig nå. Eneste spørsmålet er egentlig hvilken stopper som bør spille med Pearce. Austin og Murphy (med innslag av Mowatt) og Wickham og McCormack.

3. Det hadde jeg håpet at Murphy skulle, men det er mulig at en annen spiller enn Austin passer bedre sammen med Murphy?

4. Nei her har vi vel også hatt store problemer i flere år. McDermott har ikke fått til å spille som han vil (etter at vingene kom inn). Warnock fikk aldri noe til. Grayson hadde et lett mønster og det innebar mange mann i angrep på likt. Sist vi hadde noe som var klart definert var vel Gary Mac og resten er historie.

Sølvreven

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1254 på: Mars 12, 2014, 10:50:59 »
Buhuu, jeg vet ikke hvem som blir sjefen min. Derfor går det ikke an å spille bra fotball...... Kjempe utsagn av McD  >:(
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1255 på: Mars 12, 2014, 11:06:13 »
Det er jo null plan over spillet, ingen spiller hverandre gode. Kampplanen er basert på flaks, pumpe ballen opp og håpe på det beste. Verste fotballen jeg har sett, ineffektiv er den også.

McD er clueless om dagen, denne klubben spiser han opp levende..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1256 på: Mars 12, 2014, 11:16:59 »
ut ifra det jeg kunne høre på radio igår, var kampplanen rett så klar og grei den. Problemet var bare at den ikke ble fulgt av spillerne.
Dette må jo også flere enn meg ha hørt, når thom og eddie, satte over til dug-out?
Ups & Ups!!

Kato

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1257 på: Mars 12, 2014, 11:28:50 »
ut ifra det jeg kunne høre på radio igår, var kampplanen rett så klar og grei den. Problemet var bare at den ikke ble fulgt av spillerne.
Dette må jo også flere enn meg ha hørt, når thom og eddie, satte over til dug-out?

Kampplanen med tre midtstoppere var kopiert fra en norsk femtedivisjonskamp fra 1987. Ubrukelig.

At ikke karen har ryggrad nok til å kaste inn håndkleet, og si at nok er nok. Jeg kan ikke løse denne jobben, den er for stor for meg.
« Siste redigering: Mars 12, 2014, 11:36:00 av Kato »
 

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1258 på: Mars 12, 2014, 11:37:09 »
ut ifra det jeg kunne høre på radio igår, var kampplanen rett så klar og grei den. Problemet var bare at den ikke ble fulgt av spillerne.
Dette må jo også flere enn meg ha hørt, når thom og eddie, satte over til dug-out?

Hva var kampplanen?? Det ble bare pumpa oppover. En periode var vi oppe på den ene langsiden i 5-6 minutter og byttet innkast. Det var store rom på sidene i nesten hele kampen, men vi vendte ikke spiller og skapte overtallssituasjoner..

To kamper med sirup i beina og i hodet..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1259 på: Mars 12, 2014, 12:02:47 »
Denne betraktningen kan være verdt å ta med seg.
http://www.thescratchingshed.com/2014/03/so-about-last-night/

Poenget her er at Leeds er en "kaos-klubb", og at hverken manager eller spillere mestrer å være her. Vi trenger et stort navn som manager, en som takler presset det alltid vil være i storklubber. Likeens trenger vi spillere av samme kaliberet. Det mangler Leeds i dag.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020