Skrevet av Emne: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14  (Lest 1425357 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: Den elleville informasjonsstrømmen - Tråden med bekreftede uttalelser
« Svar #240 på: Februar 03, 2014, 17:04:26 »
Hva skal vi tolke ut av dette?

McDermott forholder seg til GFH inntil videre som eiere og beslutningstakere. Alt er åpent så snart italieneren overtar.

Rett og slett noen som har vært for hissig på grøten når de har sparket han. Håpløst.

Tror nok jeg leser mellom linjene at han ryker når oppkjøpet er i orden.

Jeg synes GFH virker meget illojale overfor Cellino. Regner med at han selv ikke synes han har gjort en superdeal på kort sikt.

Haigh bryr seg om GFH og Leeds United. Litt som en som elsker kona og elskerinna, en meget vanskelig kombinasjon når man er avslørt..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cbas10an

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #241 på: Februar 03, 2014, 17:06:58 »
Kan se ut til at GFH Capital blir værende som eiere en stund til.
Kan FA ha gitt beskjed om at vår kjære italiener ikke er "Fit & proper"?
Samtaler mellom GFH og Flowers/Fernan skal visstnok skje i London i morgen.

Patel, Haigh og sikkerhetspersonell har ført Cellinos advokat ut av lokalene på ER, med beskjed om ikke å komme tilbake før et evt salg til cellino er godkjent!

MOT


Joachim

lojosang

Sv: Re: Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #242 på: Februar 03, 2014, 17:08:39 »
Det er vel bare en mulighet for suksess med Leeds. Ja det er det at denne Cellino tar over klubben. Det å tro på disse såkalte konsortiumene er bare håpløst. De som vil ha slike konsortiumer som eiere av Leeds. Ja de kunne like gjerne konvertert til Preston. For det vil aldri skje at man får suksess med slike konsortiumer.

Hvordan skal vi kunne oppnå suksess når han sparker manageren hvert halvår? Det blir jo ingen langsiktig satsing og tankegang av det! Laget vårt kommer til å bestå av stort sett kun utenlandske spillere, dermed ingen lokal identitet igjen. Vi kan jo like så godt legge ned akademiet.

auren

Vi sitter vel alle med den følelsen at litt av sjela på balløya har dødd ut. Engelske spillere presses ut, for de er rett og slett for dårlige. Managere det samme. Jeg skulle også ønske at den lokale identiteten var bedre forankret. Men spillerne er enkelt og greit ikke gode nok. Det har aldri vært færre briter, og det blir ikke bedre. Da tror jeg man må slå seg til ro i league one eller two. Dessverre.

Synes heller ikke vi skal male fanden på veggen før han har fått prøvd seg. Kanskje han ikke sparker manager hvert halvår i Leeds.



kan hende det, men den første røk ut før noen rakk å trekke pusten...litt dårlig start..eller?

Tja opp til ham det. Personlig hadde jeg gjort det samme. Men venta til at klubben var offisielt min

Slapp av gutter, sannsynligheten for at vi kommer til å ha minst 2 andre managere i løpet av 2014 er jo ganske stor  ::) Endelig en eier som vet å sparke den som er hovedproblemet i klubben.

Når man går gjennom så mange managere i løpet av 20 år tyder alt på at det neppe er manager som har vært hovedproblemet. Med så lang tid i denne sardinklubben er det jo ikke spillerne som er fellesfaktor. Kandkje noen skarpe analytikere kan klare å finne fram til en annen enkltfaktor som har vært gjeldende gjennom alle disse managerskiftene?
- Leif Olav

Leedsfan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #243 på: Februar 03, 2014, 17:29:41 »
Kan se ut til at GFH Capital blir værende som eiere en stund til.
Kan FA ha gitt beskjed om at vår kjære italiener ikke er "Fit & proper"?
Samtaler mellom GFH og Flowers/Fernan skal visstnok skje i London i morgen.

Patel, Haigh og sikkerhetspersonell har ført Cellinos advokat ut av lokalene på ER, med beskjed om ikke å komme tilbake før et evt salg til cellino er godkjent!

Blir han ikke erklært "fit and proper" så er jeg redd det kommer til å dra ut da disse "sitte på gjerdet-gutta" kommer til å gjøre en langvarig Due Diligence og sikkert senke budet sitt.

Eneste måte å få en avklaring på er at Cellino blir erklært "fit and proper" og kjøper klubben. Eller at det blir advokatmat som gjør at salget ikke er endelig og "gjerdet-gutta" må ta en avgjørelse.

Jeg vet ikke helt hva jeg vil, men så langt Forza Leeds. Vi kan ikke bygge klubb i The Campionship lengre, vi må opp. TV-avtalen blir bare mer og mer lukrativ og vil gjøre det vanskelig for "stein på stein"-klubbyggerne å lykkes.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Bites Yer Legs

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #244 på: Februar 03, 2014, 18:23:21 »
KEEP FIGHTING!!

DenHviteYeboah

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #245 på: Februar 03, 2014, 18:35:37 »
En ting jeg lurer på:
FL skal altså behandle søknaden til Cellino. Hvem er leder av Football League?
SHAUN HARVEY....denne mannen må da være massivt innhabil i denne saken?Ansatt i Leeds i årevis under Bates...hva er dette for supperåd?

Cannavaro

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #246 på: Februar 03, 2014, 18:44:29 »
For pokker : Se hvordan Cellino har brøytet seg vei inn i klubben vår, uten nødvendige fullmakter !!  Han aner ikke en skit om hvordan fotball drives i England.  Han tror det er greit å ta med seg mafiakulturen rett inn på balløya.   Viser ingen respekt overfor fans, manager og spillere !!  Håper hele fyren blir forvist fra Engalnd, og jeg DRITER i pengene hans.  Han uttaler også at han IKKE sparket McDermott, for noe vås !! La han surre nedi Italia med Cagliari og pengene sine og maisen sin.  Hadde Farnan konstellasjonen og Haigh snakket sammen så kunne det blitt litt mer orden på greiene, pokkers rot alt sammen....
MFLU - Miracles For Leeds United

Hallgeir *

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #247 på: Februar 03, 2014, 18:45:43 »
En ting jeg lurer på:
FL skal altså behandle søknaden til Cellino. Hvem er leder av Football League?
SHAUN HARVEY....denne mannen må da være massivt innhabil i denne saken?Ansatt i Leeds i årevis under Bates...hva er dette for supperåd?

Panikkfølelsen er stigende, ja?  ;)
Super Leeds since 1968

h.b

  • Gjest
Sv: Cellino eller andre løsninger
« Svar #248 på: Februar 03, 2014, 18:46:11 »
La meg se litt nøytralt på dette.
De siste 10 årene har vi blitt ledet av konsortiumer eller eiere som ikke har penger til å satse. Vi er blitt en selgende klubb ( En skam når det kommer til en klubb som Leeds United ). De spillerne vi har henta de siste årene har vært lånespillere og vi klager hele tiden over at manageren ikke får midler til å kjøpe spillere.
Så kommer denne Cellino med mange milliarder på bok, og vil kjøpe klubben for så å satse og få den opp i Premier League. Ja hva gjør fansen. Jo de gjemmer seg bak en manager som ikke leverer og vil heller ha et konsortium som er blakke. Hadde de hatt penger. Ja da hadde de casha ut klubben for endel tid tilbake. Cellino vil kjøpe tilbake Elland Road. Det konsortiumet vil heller leie hjemmebanen.

Ja forstå dette de som kan

auren

Sv: Cellino eller andre løsninger
« Svar #249 på: Februar 03, 2014, 18:50:37 »
Du skriver som at fansen er styrt av hjernen istedet for hjertet. Der bommer du fatalt!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Sv: Cellino eller andre løsninger
« Svar #250 på: Februar 03, 2014, 18:52:29 »
La meg se litt nøytralt på dette.
De siste 10 årene har vi blitt ledet av konsortiumer eller eiere som ikke har penger til å satse. Vi er blitt en selgende klubb ( En skam når det kommer til en klubb som Leeds United ). De spillerne vi har henta de siste årene har vært lånespillere og vi klager hele tiden over at manageren ikke får midler til å kjøpe spillere.
Så kommer denne Cellino med mange milliarder på bok, og vil kjøpe klubben for så å satse og få den opp i Premier League. Ja hva gjør fansen. Jo de gjemmer seg bak en manager som ikke leverer og vil heller ha et konsortium som er blakke. Hadde de hatt penger. Ja da hadde de casha ut klubben for endel tid tilbake. Cellino vil kjøpe tilbake Elland Road. Det konsortiumet vil heller leie hjemmebanen.

Ja forstå dette de som kan

Ja, det skinner virkelig av din nøytralitet !

Og hvor har du hørt eller lest at italieneren vil kjøpe ER tilbake?
Super Leeds since 1968

Leedsfan

Sv: Cellino eller andre løsninger
« Svar #251 på: Februar 03, 2014, 18:59:02 »
La meg se litt nøytralt på dette.
De siste 10 årene har vi blitt ledet av konsortiumer eller eiere som ikke har penger til å satse. Vi er blitt en selgende klubb ( En skam når det kommer til en klubb som Leeds United ). De spillerne vi har henta de siste årene har vært lånespillere og vi klager hele tiden over at manageren ikke får midler til å kjøpe spillere.
Så kommer denne Cellino med mange milliarder på bok, og vil kjøpe klubben for så å satse og få den opp i Premier League. Ja hva gjør fansen. Jo de gjemmer seg bak en manager som ikke leverer og vil heller ha et konsortium som er blakke. Hadde de hatt penger. Ja da hadde de casha ut klubben for endel tid tilbake. Cellino vil kjøpe tilbake Elland Road. Det konsortiumet vil heller leie hjemmebanen.

Ja forstå dette de som kan

Ja, det skinner virkelig av din nøytralitet !

Og hvor har du hørt eller lest at italieneren vil kjøpe ER tilbake?

Jeg har også lest det, jeg tviler ikke på at han kommer til å gjøre det også!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #252 på: Februar 03, 2014, 19:08:01 »
En ting jeg lurer på:
FL skal altså behandle søknaden til Cellino. Hvem er leder av Football League?
SHAUN HARVEY....denne mannen må da være massivt innhabil i denne saken?Ansatt i Leeds i årevis under Bates...hva er dette for supperåd?

Panikkfølelsen er stigende, ja?  ;)
Ja, panikken for et konsortium som har penger så båten flyter...og bare det...men det er jo dette du vil ha? britiske eiere slik at klubben beholder sin "sjel"..?dette konsortiumet er fattig Hallgeir-beklager men vi blir ikke nedrent av rike eiere....noen ganger må man ta en sjanse- den ene sjansen er Cellino slik det er nå ;) Skulle jeg ønske at det var en annen? Ja, men han har ikke vist seg >:(

Hallgeir *

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #253 på: Februar 03, 2014, 19:13:45 »
En ting jeg lurer på:
FL skal altså behandle søknaden til Cellino. Hvem er leder av Football League?
SHAUN HARVEY....denne mannen må da være massivt innhabil i denne saken?Ansatt i Leeds i årevis under Bates...hva er dette for supperåd?

Panikkfølelsen er stigende, ja?  ;)
Ja, panikken for et konsortium som har penger så båten flyter...og bare det...men det er jo dette du vil ha? britiske eiere slik at klubben beholder sin "sjel"..?dette konsortiumet er fattig Hallgeir-beklager men vi blir ikke nedrent av rike eiere....noen ganger må man ta en sjanse- den ene sjansen er Cellino slik det er nå ;) Skulle jeg ønske at det var en annen? Ja, men han har ikke vist seg >:(

Greit, jeg har skjønt ditt ståsted i denne saken, men jeg forbeholder meg retten til å være meget skeptisk til fyren.

Jeg konstaterer bare at du som vanlig ser spøkelser ved høylys dag ved alle tenkelige og utenkelige anledninger.
Super Leeds since 1968

Erik M

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #254 på: Februar 03, 2014, 19:26:50 »
Mye interessant ny informasjon å lese på Twitter (det meste fra Phil Hay):
- Cellino har ikke fått signert avtalen
- Advokaten som sparket BMD er kastet ut av kontorene på ER og bedt om å komme tilbake når Cellino evt. eier klubben.
- De to tidligere rivaliserene engelske konsortiumene har slått seg sammen, kommet med et matchende bud og forhandler med GFH i London

Her er ingenting klart.  Dette kan være grunnen til at BMD så gladelig tok jobben tilbake. Få tror vel heller at italieneren får godkjenning...
 

Superfan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #255 på: Februar 03, 2014, 19:34:12 »
En ting jeg lurer på:
FL skal altså behandle søknaden til Cellino. Hvem er leder av Football League?
SHAUN HARVEY....denne mannen må da være massivt innhabil i denne saken?Ansatt i Leeds i årevis under Bates...hva er dette for supperåd?

Panikkfølelsen er stigende, ja?  ;)
Ja, panikken for et konsortium som har penger så båten flyter...og bare det...men det er jo dette du vil ha? britiske eiere slik at klubben beholder sin "sjel"..?dette konsortiumet er fattig Hallgeir-beklager men vi blir ikke nedrent av rike eiere....noen ganger må man ta en sjanse- den ene sjansen er Cellino slik det er nå ;) Skulle jeg ønske at det var en annen? Ja, men han har ikke vist seg >:(

Greit, jeg har skjønt ditt ståsted i denne saken, men jeg forbeholder meg retten til å være meget skeptisk til fyren.

Jeg konstaterer bare at du som vanlig ser spøkelser ved høylys dag ved alle tenkelige og utenkelige anledninger.

Nå er det vel slik at dersom denne Cellino blir godkjent av FA, så må han vel ha et sånn noenlunde OK rulleblad. Det er vel det som er hele poenget med dette "fit and proper" greiene?

http://en.wikipedia.org/wiki/Fit_and_proper_person_test

ibmroald

Sv: Cellino eller andre løsninger
« Svar #256 på: Februar 03, 2014, 19:41:49 »
Må huske her st Financial Fair Play kommer i 2015. Så vidt som jeg vet kan da en eier ikke bruke mer enn 3 mill pund av egne penger til spillerkjøp. Vil dere da ha Cellino eller noen som bryr seg om klubben?
 

h.b

  • Gjest
Sv: Cellino eller andre løsninger
« Svar #257 på: Februar 03, 2014, 19:44:13 »
Må huske her st Financial Fair Play kommer i 2015. Så vidt som jeg vet kan da en eier ikke bruke mer enn 3 mill pund av egne penger til spillerkjøp. Vil dere da ha Cellino eller noen som bryr seg om klubben?


Derfor er det ytterst viktig å komme seg opp til Premier League før det. Uansett så har jo ikke disse konsortiumene penger til å kjøpe spillere da.

stian

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #258 på: Februar 03, 2014, 19:44:39 »
Tenk dere følgende scenario: Klubben  kommer ut av dette med nye britiske eiere, med BmD som manager og med en spillergruppe som har stått opp for klubb og manager mot en ekstern fiende.

Dette kan være en historisk "nær døden"-begivenhet hvor klubben blir født på ny og en ny æra er i gang.

Det har vi nesten fortjent med alt tullet som har vært i de siste årene

Hallgeir *

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #259 på: Februar 03, 2014, 19:45:45 »
En ting jeg lurer på:
FL skal altså behandle søknaden til Cellino. Hvem er leder av Football League?
SHAUN HARVEY....denne mannen må da være massivt innhabil i denne saken?Ansatt i Leeds i årevis under Bates...hva er dette for supperåd?

Panikkfølelsen er stigende, ja?  ;)
Ja, panikken for et konsortium som har penger så båten flyter...og bare det...men det er jo dette du vil ha? britiske eiere slik at klubben beholder sin "sjel"..?dette konsortiumet er fattig Hallgeir-beklager men vi blir ikke nedrent av rike eiere....noen ganger må man ta en sjanse- den ene sjansen er Cellino slik det er nå ;) Skulle jeg ønske at det var en annen? Ja, men han har ikke vist seg >:(

Greit, jeg har skjønt ditt ståsted i denne saken, men jeg forbeholder meg retten til å være meget skeptisk til fyren.

Jeg konstaterer bare at du som vanlig ser spøkelser ved høylys dag ved alle tenkelige og utenkelige anledninger.

Nå er det vel slik at dersom denne Cellino blir godkjent av FA, så må han vel ha et sånn noenlunde OK rulleblad. Det er vel det som er hele poenget med dette "fit and proper" greiene?

http://en.wikipedia.org/wiki/Fit_and_proper_person_test


Mitt poeng var altså at DHY er redd for at Shaun Harvey skal trenere utfallet.
Super Leeds since 1968

h.b

  • Gjest
Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #260 på: Februar 03, 2014, 19:52:11 »
En ting jeg lurer på:
FL skal altså behandle søknaden til Cellino. Hvem er leder av Football League?
SHAUN HARVEY....denne mannen må da være massivt innhabil i denne saken?Ansatt i Leeds i årevis under Bates...hva er dette for supperåd?

Panikkfølelsen er stigende, ja?  ;)
Ja, panikken for et konsortium som har penger så båten flyter...og bare det...men det er jo dette du vil ha? britiske eiere slik at klubben beholder sin "sjel"..?dette konsortiumet er fattig Hallgeir-beklager men vi blir ikke nedrent av rike eiere....noen ganger må man ta en sjanse- den ene sjansen er Cellino slik det er nå ;) Skulle jeg ønske at det var en annen? Ja, men han har ikke vist seg >:(

Greit, jeg har skjønt ditt ståsted i denne saken, men jeg forbeholder meg retten til å være meget skeptisk til fyren.

Jeg konstaterer bare at du som vanlig ser spøkelser ved høylys dag ved alle tenkelige og utenkelige anledninger.

Nå er det vel slik at dersom denne Cellino blir godkjent av FA, så må han vel ha et sånn noenlunde OK rulleblad. Det er vel det som er hele poenget med dette "fit and proper" greiene?

http://en.wikipedia.org/wiki/Fit_and_proper_person_test


Mitt poeng var altså at DHY er redd for at Shaun Harvey skal trenere utfallet.


tja. Står jo svart på hvitt at det er unntak der

The fit-and-proper-person test or director's test is a test undergone by owners and directors of major British football clubs in the hope that it prevents corrupt or untrustworthy businessmen from buying them. The only way to get fit and proper if you are not fit and proper is if you want to run Leeds United. So Cellino will be fit and proper

Superfan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #261 på: Februar 03, 2014, 19:53:46 »
En ting jeg lurer på:
FL skal altså behandle søknaden til Cellino. Hvem er leder av Football League?
SHAUN HARVEY....denne mannen må da være massivt innhabil i denne saken?Ansatt i Leeds i årevis under Bates...hva er dette for supperåd?

Panikkfølelsen er stigende, ja?  ;)
Ja, panikken for et konsortium som har penger så båten flyter...og bare det...men det er jo dette du vil ha? britiske eiere slik at klubben beholder sin "sjel"..?dette konsortiumet er fattig Hallgeir-beklager men vi blir ikke nedrent av rike eiere....noen ganger må man ta en sjanse- den ene sjansen er Cellino slik det er nå ;) Skulle jeg ønske at det var en annen? Ja, men han har ikke vist seg >:(

Greit, jeg har skjønt ditt ståsted i denne saken, men jeg forbeholder meg retten til å være meget skeptisk til fyren.

Jeg konstaterer bare at du som vanlig ser spøkelser ved høylys dag ved alle tenkelige og utenkelige anledninger.

Nå er det vel slik at dersom denne Cellino blir godkjent av FA, så må han vel ha et sånn noenlunde OK rulleblad. Det er vel det som er hele poenget med dette "fit and proper" greiene?

http://en.wikipedia.org/wiki/Fit_and_proper_person_test


Mitt poeng var altså at DHY er redd for at Shaun Harvey skal trenere utfallet.

Ja, jeg skjønte det, men du sier jo også at du er "meget skeptisk til fyren". Uansett må vel Harvey være inhabil i og med at han har så tette bånd til klubben historisk sett.

stian

Sv: Den elleville informasjonsstrømmen
« Svar #262 på: Februar 03, 2014, 19:56:51 »
En viss form for kritisk sans skal man vel ha, men som du sier så er dette ett forum der vi lever av nyheter om Leeds United. Uten ryktebørsen ville det nok vært langt mindre aktivitet her inne.

I denne saken så var det jo en enorm strøm med rykter, noe som ble forsterket av at alt skjedde på siste dag av deadlineday der mediene jakter all info de kan få tak på.
Fra offisielt hold har det ikke kommet all verden med info, og det er åpenbart at det var hold i en del av ryktene:

F.eks så kom det ingen info om Brian McD sin situasjon til tross for at alle rykter sa at han var sparket. Det at han ikke var til stede på benken lørdag bekrefter vel at det har vært noe på gang.
Det kom ingen info om nye spillere til tross for at Andrea Tadinelli er oppført under Players på den offisielle siden.
Festa var ikke på benken som noen antydet, men han skal ha vært på tribuen og notert (selv om det også bare er ettt rykte)

Det handler som du sier om å være kritisk, men det er vel mye morsommere å sluke til seg alt av informasjon og spekulere utifra det  :)

Joda. At alt ikke har foregått helt etter boka, er det jo mange ting som tyder på. Deadline day forsterker jo alt noe voldsomt.

Diskusjoner, informasjonsflyt, rykter og krangling er jo endel av hele greia her inne. Ganske interessant å se hvor uenige vi kan være, selv om vi alle har felles mål.  Og så er jo litt av det skumle med forum at kun det skrevne ord kommer frem. Man får ikke nyansert verbalt. Spennende tider, det kan ingen ta fra oss.

Og plutselig ble det dommedagsprofetene som fikk trua her inne.

Alt tyder vel på at absolutt ingenting har foregått etter boka i denne saken  ;)
Kjenner overhodet ikke til Cellino fra før, men det kan ikke finnes en verre måte å kjøpe en klubb på enn det han har prøvd på.

pedro

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #263 på: Februar 03, 2014, 19:59:28 »
Nå hevdes det (på facebook) at Cellino har solgt Cagliari for 80mill €  til noen arabere ;)
Virker som han seriøst skal satse i Leeds.
Leedsomaniac

Cherry

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #264 på: Februar 03, 2014, 20:04:22 »
Hvis jeg hadde kjøpt opp Leeds United i forrige uke, så er sjansen stor for at McDermott hadde fått foten.

Helt greit å ville ha sine egne folk fra start. Og helt greit å endre ut fra at vi har sett ut som Titanic en periode.

Vi ble jo ikke akkurat dårligere av at han ikke sto på linja lørdag.
Spiller liten rolle hvem som stod på linja. Taktikken hadde McDermott lagt opp, og spillerne ga utvilsomt det lille ekstra for å hedre McDermott.
kan ju vara gibbs readfern sätt att vara ödmjuka och hedra mcdermott med, man såg ju 3 tydliga förändringar i laget och det var mowatt murphy som startade och diouf som nu inte ens var på bänken

Det var spillerne og taktikken McD hadde lagt opp til på fredag. Det var ikke store forandringer på laget, Brown og Diouf ut..

Ett eller annet var d i hvertfall! Kanskje en blanding av respekt for fans, manager og fandenivoldskap som slo til sammen!! Murphy bør spille.
 

Cbas10an

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #265 på: Februar 03, 2014, 20:18:59 »
Tenk dere følgende scenario: Klubben  kommer ut av dette med nye britiske eiere, med BmD som manager og med en spillergruppe som har stått opp for klubb og manager mot en ekstern fiende.

Dette kan være en historisk "nær døden"-begivenhet hvor klubben blir født på ny og en ny æra er i gang.

Det har vi nesten fortjent med alt tullet som har vært i de siste årene

Må bare si at jeg liker denne tanken.

På fredag var jeg en liten smule for en italiensk overtakelse, men slik ståa er i dag er jeg fullstendig mot Cellino.
Skal denne mannen fungere som sportsdirektør og ha Festa som hovedtrener vil vi bli sett på som en cowboy-klubb.
Det vil jo bli fullstendig karneval hver helg.

Jeg håper faktisk på at David Haigh også bli med videre, sammen med Fernan og Flowers & co..
MOT


Joachim

Gufrias

Sv: Cellino eller andre løsninger
« Svar #266 på: Februar 03, 2014, 20:22:46 »
Må huske her st Financial Fair Play kommer i 2015. Så vidt som jeg vet kan da en eier ikke bruke mer enn 3 mill pund av egne penger til spillerkjøp. Vil dere da ha Cellino eller noen som bryr seg om klubben?


Derfor er det ytterst viktig å komme seg opp til Premier League før det. Uansett så har jo ikke disse konsortiumene penger til å kjøpe spillere da.
Hvis Farnans konsortium får tilslaget blir de det første konsortiet som eier Leeds siden Bates kjøpte klubben. Det er med andre ord ikke så mange tilfeller å bygge en statistikk på.
Hekta på Leeds siden 1974

Hallgeir *

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #267 på: Februar 03, 2014, 20:25:47 »
En ting jeg lurer på:
FL skal altså behandle søknaden til Cellino. Hvem er leder av Football League?
SHAUN HARVEY....denne mannen må da være massivt innhabil i denne saken?Ansatt i Leeds i årevis under Bates...hva er dette for supperåd?

Panikkfølelsen er stigende, ja?  ;)
Ja, panikken for et konsortium som har penger så båten flyter...og bare det...men det er jo dette du vil ha? britiske eiere slik at klubben beholder sin "sjel"..?dette konsortiumet er fattig Hallgeir-beklager men vi blir ikke nedrent av rike eiere....noen ganger må man ta en sjanse- den ene sjansen er Cellino slik det er nå ;) Skulle jeg ønske at det var en annen? Ja, men han har ikke vist seg >:(

Greit, jeg har skjønt ditt ståsted i denne saken, men jeg forbeholder meg retten til å være meget skeptisk til fyren.

Jeg konstaterer bare at du som vanlig ser spøkelser ved høylys dag ved alle tenkelige og utenkelige anledninger.

Nå er det vel slik at dersom denne Cellino blir godkjent av FA, så må han vel ha et sånn noenlunde OK rulleblad. Det er vel det som er hele poenget med dette "fit and proper" greiene?

http://en.wikipedia.org/wiki/Fit_and_proper_person_test


Mitt poeng var altså at DHY er redd for at Shaun Harvey skal trenere utfallet.

Ja, jeg skjønte det, men du sier jo også at du er "meget skeptisk til fyren". Uansett må vel Harvey være inhabil i og med at han har så tette bånd til klubben historisk sett.

At jeg er skeptisk til fyren har vel ingenting med utfallet av FL sin behandling av kjøpet, eller hva?

Dessuten fikk Harvey fyken i Leeds, så det er vel ikke sikkert at det finnes mye sympati lenger der i gården.

Jeg er villig til å stole like mye på at FL tar den rette avgjørelsen som du stoler på at Cellekameraten er den rette for klubben.  ;)
Super Leeds since 1968

Cannavaro

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #268 på: Februar 03, 2014, 20:26:17 »
Tenk dere følgende scenario: Klubben  kommer ut av dette med nye britiske eiere, med BmD som manager og med en spillergruppe som har stått opp for klubb og manager mot en ekstern fiende.

Dette kan være en historisk "nær døden"-begivenhet hvor klubben blir født på ny og en ny æra er i gang.

Det har vi nesten fortjent med alt tullet som har vært i de siste årene

Nettopp !!  Dette er ønskescanarioet som vi må følge....
MFLU - Miracles For Leeds United

kongsmo

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #269 på: Februar 03, 2014, 20:27:56 »
Tenk dere følgende scenario: Klubben  kommer ut av dette med nye britiske eiere, med BmD som manager og med en spillergruppe som har stått opp for klubb og manager mot en ekstern fiende.

Dette kan være en historisk "nær døden"-begivenhet hvor klubben blir født på ny og en ny æra er i gang.

Det har vi nesten fortjent med alt tullet som har vært i de siste årene

Nettopp !!  Dette er ønskescanarioet som vi må følge....
+1
"SNIFFER"