Skrevet av Emne: Kamp: LEEDS vs Watford på Vicarage Road, tirsdag 8.april 2014 kl 20:45  (Lest 32477 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

testo

er eddie forkjølet gjennom hele sesongen?

Fått teften av et mål kanskje ;)
Spiller bedre fotball nå sies det...
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

B_Ød

er eddie forkjølet gjennom hele sesongen?

Ja, trur han slite med sånn der sesonginfluensa.

flu-season altså....fæle greier...
Ups & Ups!!

jaho

er eddie forkjølet gjennom hele sesongen?

Ja, trur han slite med sånn der sesonginfluensa.

Bra seseongen er over....

Sølvreven

er eddie forkjølet gjennom hele sesongen?

Ja, trur han slite med sånn der sesonginfluensa.

flu-season altså....fæle greier...
Nei. Season flu tror jeg  ::)
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

DenHviteYeboah

Skal aldri dette marerittet ta slutt? Nå har vi blitt Pissa på i måneder :(

DOFFER

Come on LEEDS!!!!
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

berlin

Interessant å høre hva BmD har å si etter kampen? (Siden det ikke er noe TO-saga å skylde på).

Lukter jeg at gribbene gjør seg klare til hugg? Sarkasmen bryter nye grenser o.s.v.

Nå har jg aldri sagt at BmD er en fantasisk manger, ei heller det omvendte. At BmD er vår langsiktige manager ville være en sensasjon, ikke minst sett fra et psykologisk perspektiv.

Men:
- Har Leeds-gutta plutselig fått super selvtillit etter 7 tap på 8 kamper?
- Er plutselig alt ro og harmoni få dager etter at MC er ny hovedaksjonær?
- Er ting klarere med hensyn på alt i klubben? Roller, lønn, manager, sportslig apparat,
alle andre som jobber på ER eller i klubben, styret?
- Jubler alle henrykt?

I don't think so.

De aller fleste er nok lettet, men slitne. Du får ikke igjen gnisten på 1-2-3 etter 3 mnds kaos.

Tenk litt på det før dere hudfletter roboten Brian McDermott!  >:(

Ã… disse kara skal kunne kalle seg proffer?
Det er jo ikke en gjeng med unger for F...
Med den lønna de har og potensiale de har så hadde jeg løpt ræva av meg og i hvertfal gjort det jeg kunne for å vise at jeg kan bedre å vise at jeg VIL være med videre. Nå spiller de som de gjør i en treningskamp og det er IKKE akseptabelt rett og slett.
Alt annet er amatørmessig og patetisk.

Nå var mitt innlegg myntet på at det bygger seg opp en ny håning av vår "inkompetente" manager fordi eierskapet nå er "i boks" og dermed trenger han å "skylde på noe annet".

Hva gjelder spillerne, så har jeg ikke noe problem med å være enig at det må kunne forventes at de gir 100%.

Jeg prøver bare å si at de neppe har all verdens selvtillitfor øyeblikket. Legg til at det fortsatt er kaos i alle ledd, også de som har direkte med spillerne å gjøre. Tror spillerne på BmD, tror BmD på det selv? Har de i det hele tatt tro på noe de gjør for tiden eller løper de rundt som hodeløse, forvirrede kyllinger. Hvem skal gi de den troen? BmD eller MC, og de skal gjøres på 2-3 dager. Que??
« Siste redigering: April 08, 2014, 22:08:18 av berlin »

Jon R

Watford inviterer oss inn i kampen men gutta griper ikke sjansen...

"No quality" sier Eddie...
Jon R.

Frode

syke, syke Bournemouth som vinner og vinner. Ender nok i play-off, og kan fort rykke opp.
 

Sølvreven

I følge match stats så er det ganske så jevnt. Men som vanlig så scorer motstander på alle skudd som går innenfor stengene. Jeg savner Paddy   :(
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

auren

Lettere å gi F når man enda ikke har fått full lønn..

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sølvreven

Lettere å gi F når man enda ikke har fått full lønn..

auren
Så enkelt kan det bare ikke være.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

DenHviteYeboah

I følge match stats så er det ganske så jevnt. Men som vanlig så scorer motstander på alle skudd som går innenfor stengene. Jeg savner Paddy   :(
At vi slipper inn mål har lite med keeper å gjøre...hadde ikke hjulpet om vi hadde hatt to keepere i mål..

Tom S

3-0...
COME ON LEEDS !!

Jon R

Shocking....
Jon R.

Sølvreven

I følge match stats så er det ganske så jevnt. Men som vanlig så scorer motstander på alle skudd som går innenfor stengene. Jeg savner Paddy   :(
At vi slipper inn mål har lite med keeper å gjøre...hadde ikke hjulpet om vi hadde hatt to keepere i mål..
Jeg tror at rutinerte Paddy gir mere trygghet enn en ung lånespiller.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

GeirO

Millwall leder borte mot Wigan og det er nå 8 poeng mellom Leeds og nedrykk. Tipper Leeds greier to poeng til på de siste fem kampene. Dvs. Millwall må ta 10-11 poeng på sine siste fem kamper. Sannsynligvis usannsynlig....
MOT

DOFFER

Awful defending...
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

testo


CELLINO: "Youve got 5 seconds to f**k OFF"



Poor Brian.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

job

Hjeeelp!
Marching on together!                               Siden 1970

Kontakinte

I følge match stats så er det ganske så jevnt. Men som vanlig så scorer motstander på alle skudd som går innenfor stengene. Jeg savner Paddy   :(
?? Jeg savner en ny bakre 4èr

Tom S

Faen no vert eg sint, dette held ikkje litt!!
McD må vekk fra dette laget STRAKS.
COME ON LEEDS !!

Hallgeir *

Hunt kom ikke på målscorerlista i dag heller  ::)  - byttet ut mot Smith.
Super Leeds since 1968

ollan

Millwall leder borte mot Wigan og det er nå 8 poeng mellom Leeds og nedrykk. Tipper Leeds greier to poeng til på de siste fem kampene. Dvs. Millwall må ta 10-11 poeng på sine siste fem kamper. Sannsynligvis usannsynlig....
sjekk med B_Ød.....han er god på +- ;) sorry,måtte bare ref ;den store posivitetstråden
Ollan

Gufrias

I følge match stats så er det ganske så jevnt. Men som vanlig så scorer motstander på alle skudd som går innenfor stengene. Jeg savner Paddy   :(
?? Jeg savner en ny bakre 4èr
Jeg savner en midtbane.
Hekta på Leeds siden 1974

newsome

Håper italieneren gjør en jobb etter kampen. Kvitter seg med BM. Må være det verste vi har hatt som manager. Flaks hvis ikke vi rykker ned.

Frode

Venter på en Wigan scoring ...
 

berlin

I følge match stats så er det ganske så jevnt. Men som vanlig så scorer motstander på alle skudd som går innenfor stengene. Jeg savner Paddy   :(
?? Jeg savner en ny bakre 4èr
Jeg savner en midtbane.

Jeg savner et lag.

Sølvreven

I følge match stats så er det ganske så jevnt. Men som vanlig så scorer motstander på alle skudd som går innenfor stengene. Jeg savner Paddy   :(
?? Jeg savner en ny bakre 4èr
Tja.... Jeg savner vel egentlig et LAG!
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

B_Ød

Millwall leder borte mot Wigan og det er nå 8 poeng mellom Leeds og nedrykk. Tipper Leeds greier to poeng til på de siste fem kampene. Dvs. Millwall må ta 10-11 poeng på sine siste fem kamper. Sannsynligvis usannsynlig....
sjekk med B_Ød.....han er god på +- ;) sorry,måtte bare ref ;den store posivitetstråden

vel, noen kan fotball..jeg er bruktbar på 1-5 klasse matte  8)
Ups & Ups!!