Skrevet av Emne: Spiller: Liam Cooper  (Lest 118628 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen55

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #240 på: Januar 20, 2018, 23:22:46 »
Cooper er tydeligvis en lederskikkelse i laget. At han er kaptein er helt sikkert innafor. Han har hatt en ok+ sesong. Men jeg er enig at Pontus burde hatt en bedre partner.

I dag fikk han sin andre utvisning for sesongen. Begge har vært hasardiøse taklinger i alt annet enn farlige farlige steder på banen. Legger vi til at han burde vært utvist mot Burton også, og har vært heldig som har unngått rødt i et par tilfeller tidligere i sesongen så er ikke det et kvalitetstegn.

Cooper er bra når han er bra og det er han stort sett. Men har han en off dag så fungerer ingenting, og da er han kun en byrde. Han har et ekstremt lavt bunnivå. Det blir litt for risikabelt i min bok.

Fra å rope etter spiss, så heller jeg mer mot en klasse stopper hvis det kun er en til som skal hentes inn. Gjerne Bartley på lån ut sesongen om det er mulig.

JaJa

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #241 på: Januar 21, 2018, 00:07:47 »
Hvis jeg ikke husker helt feil, så hadde spillergruppa sin innsigelse hvem de ønsket som kaptein for sesongen.
Et demokratisk valg.
Så er det mulig å se det fra den andre siden om kaptein skal utnevnes av headcoach uavhengig av hva spillerene har å si.....

HåvardK

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #242 på: Januar 21, 2018, 00:37:14 »
Hvis jeg ikke husker helt feil, så hadde spillergruppa sin innsigelse hvem de ønsket som kaptein for sesongen.
Et demokratisk valg.
Så er det mulig å se det fra den andre siden om kaptein skal utnevnes av headcoach uavhengig av hva spillerene har å si.....
Innsigelse eller innspill. Tror jeg skjønner hva du mener. Men når kapteinen svikter laget så til de grader - for andre gang denne sesongen - må det være aktuelt å revurdere.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #243 på: Januar 22, 2018, 17:51:21 »
LeedsUtdFan1919
‏@LeedsUtdFan1919
@lufcstats quick question on Liam Cooper if you dont mind, is it 12 games missed through suspension in the last 12 months? #LUFC
stats
‏
@lufcstats

Replying to @LeedsUtdFan1919
Completely forgot that! 12 is correct!
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #244 på: Januar 22, 2018, 18:02:54 »
LeedsUtdFan1919
‏@LeedsUtdFan1919
@lufcstats quick question on Liam Cooper if you dont mind, is it 12 games missed through suspension in the last 12 months? #LUFC
stats
‏
@lufcstats

Replying to @LeedsUtdFan1919
Completely forgot that! 12 is correct!
Herregud >:(
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #245 på: Januar 22, 2018, 18:17:47 »
Ikke noe kvalitetstegn det. Og det burde vært en del flere.

auren

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #246 på: Januar 22, 2018, 18:23:05 »
Ikke noe kvalitetstegn det. Og det burde vært en del flere.

Vi får håpe Pennington nå griper sjansen og holder Cooper ute av laget resten av sesongen  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #247 på: Januar 22, 2018, 19:11:13 »
Ikke noe kvalitetstegn det. Og det burde vært en del flere.

Vi får håpe Pennington nå griper sjansen og holder Cooper ute av laget resten av sesongen  :)

auren
+1
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #248 på: Januar 23, 2018, 08:00:49 »
.....og Liam fikk 4-fire-kamper ...pga at dette var hans 2.røde for sesongen.
Bare å hente Bartley.
 

Bjorn

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #249 på: Januar 23, 2018, 08:49:52 »
.....og Liam fikk 4-fire-kamper ...pga at dette var hans 2.røde for sesongen.
Bare å hente Bartley.

Shaughnessy og Pennington klarer biffen utmerket sammen med Jansson. Ingen grunn til å hente Bartley.
Marching On! 4276

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #250 på: Januar 23, 2018, 10:08:32 »
.....og Liam fikk 4-fire-kamper ...pga at dette var hans 2.røde for sesongen.
Bare å hente Bartley.

Shaughnessy og Pennington klarer biffen utmerket sammen med Jansson. Ingen grunn til å hente Bartley.

Shaughnessy og Pennington er ikke  stopperne som er så gode at Leeds bakover blir så trygge at vi blir en banker med tanke på playoff, og neste sesong ihvertfall en banker med tanke på direkte opprykk. Så hvis det er spillere som er bedre enn de vi har, løp å kjøp

Sydhagen

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #251 på: Januar 23, 2018, 10:33:36 »
.....og Liam fikk 4-fire-kamper ...pga at dette var hans 2.røde for sesongen.
Bare å hente Bartley.

Shaughnessy og Pennington klarer biffen utmerket sammen med Jansson. Ingen grunn til å hente Bartley.

Shaughnessy og Pennington er ikke  stopperne som er så gode at Leeds bakover blir så trygge at vi blir en banker med tanke på playoff, og neste sesong ihvertfall en banker med tanke på direkte opprykk. Så hvis det er spillere som er bedre enn de vi har, løp å kjøp

Om vi skulle finne på å spille en 3-er bak, så vil jeg påstå at Pennington er god nok, men da vil vi vel også trenge en ny stopper inn.
Eller kan Berardi ta ene stopperplassen slik han gjorde mot Millwall i 2.omg?

Men jeg tror egentlig ikke at TC kommer til å legge om til en 3-er.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #252 på: Januar 23, 2018, 10:37:55 »
.....og Liam fikk 4-fire-kamper ...pga at dette var hans 2.røde for sesongen.
Bare å hente Bartley.

Shaughnessy og Pennington klarer biffen utmerket sammen med Jansson. Ingen grunn til å hente Bartley.

Shaughnessy og Pennington er ikke  stopperne som er så gode at Leeds bakover blir så trygge at vi blir en banker med tanke på playoff, og neste sesong ihvertfall en banker med tanke på direkte opprykk. Så hvis det er spillere som er bedre enn de vi har, løp å kjøp

Om vi skulle finne på å spille en 3-er bak, så vil jeg påstå at Pennington er god nok, men da vil vi vel også trenge en ny stopper inn.
Eller kan Berardi ta ene stopperplassen slik han gjorde mot Millwall i 2.omg?

Men jeg tror egentlig ikke at TC kommer til å legge om til en 3-er.
Tror heller ikke han legger om til en treer bak. Han stoler ikke på sine egne ferdigheter, og kjører kun det forgjengeren har kjørt

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #253 på: Januar 23, 2018, 10:52:35 »
Da velger jeg en annen variant - jeg tror han velger å kjøre tre bak i neste kamp fordi han så hva som bodde i det systemet med dagens tropp. :)

Han har jo bl.a. sagt at han er fleksibel i formasjonsvalg.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Annesj

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #254 på: Januar 23, 2018, 10:59:19 »
.....og Liam fikk 4-fire-kamper ...pga at dette var hans 2.røde for sesongen.
Bare å hente Bartley.

Shaughnessy og Pennington klarer biffen utmerket sammen med Jansson. Ingen grunn til å hente Bartley.

Shaughnessy og Pennington er ikke  stopperne som er så gode at Leeds bakover blir så trygge at vi blir en banker med tanke på playoff, og neste sesong ihvertfall en banker med tanke på direkte opprykk. Så hvis det er spillere som er bedre enn de vi har, løp å kjøp

Om vi skulle finne på å spille en 3-er bak, så vil jeg påstå at Pennington er god nok, men da vil vi vel også trenge en ny stopper inn.
Eller kan Berardi ta ene stopperplassen slik han gjorde mot Millwall i 2.omg?

Men jeg tror egentlig ikke at TC kommer til å legge om til en 3-er.
Tror heller ikke han legger om til en treer bak. Han stoler ikke på sine egne ferdigheter, og kjører kun det forgjengeren har kjørt

Hahaha. Gjorde han det på Kypros også?
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #255 på: Januar 23, 2018, 16:07:49 »
.....og Liam fikk 4-fire-kamper ...pga at dette var hans 2.røde for sesongen.
Bare å hente Bartley.

Shaughnessy og Pennington klarer biffen utmerket sammen med Jansson. Ingen grunn til å hente Bartley.

Shaughnessy og Pennington er ikke  stopperne som er så gode at Leeds bakover blir så trygge at vi blir en banker med tanke på playoff, og neste sesong ihvertfall en banker med tanke på direkte opprykk. Så hvis det er spillere som er bedre enn de vi har, løp å kjøp

Om vi skulle finne på å spille en 3-er bak, så vil jeg påstå at Pennington er god nok, men da vil vi vel også trenge en ny stopper inn.
Eller kan Berardi ta ene stopperplassen slik han gjorde mot Millwall i 2.omg?

Men jeg tror egentlig ikke at TC kommer til å legge om til en 3-er.
Tror heller ikke han legger om til en treer bak. Han stoler ikke på sine egne ferdigheter, og kjører kun det forgjengeren har kjørt

Hahaha. Gjorde han det på Kypros også?

Hadde vel en forgjenger der også.
Poenget er at han når han ble ansatt gikk høyt ut og sa han hadde flere systemer han brukte, alt etter hvilken motstander man møtte

ragnar

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #256 på: Januar 23, 2018, 16:16:49 »
Cooper er for dårlig. Han er sikkert en kjernekar, noe som blir reflektert i at han er kaptein. Men spillemessig utfyller han ikke Pontus på noen som helst måte. Han er en helt grei CC stopper, verken mer eller mindre.
*In El Loco we trust!*

Xern

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #257 på: Januar 23, 2018, 17:45:01 »
Nå begynner jeg egentlig å bli lei av at Cooper blir brukt som skyteskive. Cooper blir halshugget for hver minste feil han gjør, mens Jansson kommer unna med stort sett alt. Jeg tok meg friheten av å regne ut karaktersnittet til Cooper og Jansson de siste 12 kampene (hvor begge har spilt i samme kamp), og resultatet er at Jansson har karaktersnitt på 6.5, med Cooper hakk i hel på 6.33. Om Cooper får bort de røde kortene sine, er de umiddelbart på samme snitt! Cooper er langt ifra vårt største problem, der er mange andre med langt dårligere snitt på laget. Så det.  :)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

RoarG

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #258 på: Januar 23, 2018, 18:45:06 »
Nå begynner jeg egentlig å bli lei av at Cooper blir brukt som skyteskive. Cooper blir halshugget for hver minste feil han gjør, mens Jansson kommer unna med stort sett alt. Jeg tok meg friheten av å regne ut karaktersnittet til Cooper og Jansson de siste 12 kampene (hvor begge har spilt i samme kamp), og resultatet er at Jansson har karaktersnitt på 6.5, med Cooper hakk i hel på 6.33. Om Cooper får bort de røde kortene sine, er de umiddelbart på samme snitt! Cooper er langt ifra vårt største problem, der er mange andre med langt dårligere snitt på laget. Så det.  :)
Uansett hadde jeg følt meg tryggere med litt hardere konkurranse på midtstopper-plass. Enn så lenge kan vi vel ikke hevde at duoen Pennington/Shaugnessy får Jansson/Cooper til å miste nattesøvnen. For øvrig er er jeg enig i din påstand Cooper får litt vel mye tyn. Folk har en tendens til å henge seg opp i feil og unødige kort. Er jo ikke noe pluss at lagets kaptein er såpass mye suspendert. Er det vel?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Xern

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #259 på: Januar 23, 2018, 19:07:34 »
Nå begynner jeg egentlig å bli lei av at Cooper blir brukt som skyteskive. Cooper blir halshugget for hver minste feil han gjør, mens Jansson kommer unna med stort sett alt. Jeg tok meg friheten av å regne ut karaktersnittet til Cooper og Jansson de siste 12 kampene (hvor begge har spilt i samme kamp), og resultatet er at Jansson har karaktersnitt på 6.5, med Cooper hakk i hel på 6.33. Om Cooper får bort de røde kortene sine, er de umiddelbart på samme snitt! Cooper er langt ifra vårt største problem, der er mange andre med langt dårligere snitt på laget. Så det.  :)
Uansett hadde jeg følt meg tryggere med litt hardere konkurranse på midtstopper-plass. Enn så lenge kan vi vel ikke hevde at duoen Pennington/Shaugnessy får Jansson/Cooper til å miste nattesøvnen. For øvrig er er jeg enig i din påstand Cooper får litt vel mye tyn. Folk har en tendens til å henge seg opp i feil og unødige kort. Er jo ikke noe pluss at lagets kaptein er såpass mye suspendert. Er det vel?
Er ikke kritikken mot de røde kortene jeg reagerer på, jeg snakker om kritikken som går på Coopers evner ellers. Kritikken mot de røde kortene er jeg langt på vei enig i, da det er grenser for hvor mange kamper vi skal ødelegge gjennom en sesong grunnet røde kort. Pennington er nok med på å skape konkurranse, men det er mulig at han ikke blir like mye satset på med tanke på at han bare er på lån? Konkurranse skulle vi forøvrig gjerne hatt i flere posisjoner enn idag
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Jon R

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #260 på: Januar 23, 2018, 19:43:55 »
.....og Liam fikk 4-fire-kamper ...pga at dette var hans 2.røde for sesongen.
Bare å hente Bartley.

Shaughnessy og Pennington klarer biffen utmerket sammen med Jansson. Ingen grunn til å hente Bartley.

Shaughnessy og Pennington er ikke  stopperne som er så gode at Leeds bakover blir så trygge at vi blir en banker med tanke på playoff, og neste sesong ihvertfall en banker med tanke på direkte opprykk. Så hvis det er spillere som er bedre enn de vi har, løp å kjøp

Om vi skulle finne på å spille en 3-er bak, så vil jeg påstå at Pennington er god nok, men da vil vi vel også trenge en ny stopper inn.
Eller kan Berardi ta ene stopperplassen slik han gjorde mot Millwall i 2.omg?

Men jeg tror egentlig ikke at TC kommer til å legge om til en 3-er.
Tror heller ikke han legger om til en treer bak. Han stoler ikke på sine egne ferdigheter, og kjører kun det forgjengeren har kjørt

Hahaha. Gjorde han det på Kypros også?

Hadde vel en forgjenger der også.
Poenget er at han når han ble ansatt gikk høyt ut og sa han hadde flere systemer han brukte, alt etter hvilken motstander man møtte
Han har lagt om til 3 bak i flere kamper i år, senest på lørdag.
Jon R.

B_Ød

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #261 på: Januar 23, 2018, 20:57:46 »
Liker Cooper jeg, og regner med at han kommer styrket og skjerpet tilbake :-D
Go Coop!!
Ups & Ups!!

RoarG

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #262 på: Mai 04, 2018, 12:21:08 »
En del oppsummeringer av sesongen på Twitter. Cooper hevder at Leeds-spillerne ikke kom seg etter Millwall-tapet i september :o :o :o. Han får så hatten passer av fansen. En slik holdning er jo skandaløs, og uprofesjonell. Tydeligvis ingen lederemner i klubben, som kan ta tak når det røyner på. TC klarte heller ikke å snu stemningen, som vi selv kunne se. Er Heckingbottom tøff nok i trynet til å få kvittet seg med sutrekopper og sveklinger?

Fra Hay's tråd:
"Cooper says that with hindsight the Millwall game showed Leeds could be bullied and teams worked out how to play against them. Thinks this season will have taught some in the squad how to cope in the Championship. #lufc"

"Cooper says the blame for results should lie with the players, rather than Heckingbottom. But doesn't think there's an attitude problem in the squad. "No-one goes out there wanting to lose." #lufc"

Men det er ikke et holdningsproblem. Neivel, er de for dårlig trent, da?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #263 på: Mai 04, 2018, 12:40:49 »
En del oppsummeringer av sesongen på Twitter. Cooper hevder at Leeds-spillerne ikke kom seg etter Millwall-tapet i september :o :o :o. Han får så hatten passer av fansen. En slik holdning er jo skandaløs, og uprofesjonell. Tydeligvis ingen lederemner i klubben, som kan ta tak når det røyner på. TC klarte heller ikke å snu stemningen, som vi selv kunne se. Er Heckingbottom tøff nok i trynet til å få kvittet seg med sutrekopper og sveklinger?

Fra Hay's tråd:
"Cooper says that with hindsight the Millwall game showed Leeds could be bullied and teams worked out how to play against them. Thinks this season will have taught some in the squad how to cope in the Championship. #lufc"

"Cooper says the blame for results should lie with the players, rather than Heckingbottom. But doesn't think there's an attitude problem in the squad. "No-one goes out there wanting to lose." #lufc"

Men det er ikke et holdningsproblem. Neivel, er de for dårlig trent, da?

Hovedproblemet var vel etter mitt skjønn at TC ble usikker på seg selv og laget sitt og ble mye mer defensiv og forsiktig i kampene.
Han fikk rett og slett panikk kan det virke som.
TC skulle bare fortsatt i samme offensive stilen som tidligere og heller godtatt en smell nå og da. Deretter forsterket hullene i januarvinduet.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #264 på: Mai 04, 2018, 13:11:38 »
Enig i det. Hvorfor slutte med noe som virket? Tap følger med fotballen. De trenger jammen ferien. Få samlet troppene + litt utskiftinger i stallen selvsagt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #265 på: Mai 04, 2018, 13:25:47 »
En del oppsummeringer av sesongen på Twitter. Cooper hevder at Leeds-spillerne ikke kom seg etter Millwall-tapet i september :o :o :o. Han får så hatten passer av fansen. En slik holdning er jo skandaløs, og uprofesjonell. Tydeligvis ingen lederemner i klubben, som kan ta tak når det røyner på. TC klarte heller ikke å snu stemningen, som vi selv kunne se. Er Heckingbottom tøff nok i trynet til å få kvittet seg med sutrekopper og sveklinger?

Fra Hay's tråd:
"Cooper says that with hindsight the Millwall game showed Leeds could be bullied and teams worked out how to play against them. Thinks this season will have taught some in the squad how to cope in the Championship. #lufc"

"Cooper says the blame for results should lie with the players, rather than Heckingbottom. But doesn't think there's an attitude problem in the squad. "No-one goes out there wanting to lose." #lufc"

Men det er ikke et holdningsproblem. Neivel, er de for dårlig trent, da?

Hovedproblemet var vel etter mitt skjønn at TC ble usikker på seg selv og laget sitt og ble mye mer defensiv og forsiktig i kampene.
Han fikk rett og slett panikk kan det virke som.
TC skulle bare fortsatt i samme offensive stilen som tidligere og heller godtatt en smell nå og da. Deretter forsterket hullene i januarvinduet.

Bang on target! Dette er akkurat hva som har skjedd og hva som skulle ha skjedd!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

leedslife

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #266 på: Mai 04, 2018, 13:43:53 »
Kommer ganske greit frem at vi mangler ledere i garderoben og ute på banen.
Mange av de nye spillerne har brukt lang tid på å forstå kulturen og ligaen.
Istedefor, som RoarH og Sydhagen er inne på, å fortsette med noe som gav mestringsfølelse og selvtilitt har man begynt å famle i blindet og tidlig gått vekk fra det som var visjonen og måten vi skulle opptre på. -> Milwalls spilte på det de var gode på og endte nesten i PO. Hvor var vår ledestjerne?
Vi ender opp med en helvetes evaluering etter sesong der flesteparten av spillerne må under lupen.
Selvtilitten er på bunn og vi er usikre på om første del av sesongen bare var flaks. Noe det så klart ikke var.
Som vi har vært inne på tidligere her har vi enkelte meget gode spillere, men som et kollektiv er vi svake og vi lider av svak ledelse.
Det intervjuet gav jo egentlig de fleste svar man har lurt på.

Det positive er jo at så lenge man er åpen og ærlig på så lærer man (Forhåpentligvis 8) og skjønner hvor det må forsterkes i sommer.
La Kyle Bartley være vår Van Djik som leder oss til PO neste sesong.

Også et spørsmål til. Forrige sommer var det en trio, Orta/Rad/TC, som var involvert i hvordan vi skulle spille og hvem vi skulle handle.
Da vi fikk et kraftig skudd på baugen i kampen mot Milwall, hvordan var Orta og Rad mot TC.
TC skal være en sterk leder mot garderoben, men hvordan forholdt de over seg til han. Det er også ganske interessant.
Ut i fra intervjuene etter avskjedigelsen var det mye som murret i juletider mot TC. Spesielt rettet fra Rad.
Spekulativt, men det kan være en grunn til at vi trenger en sterkere personlighet på sidelinjen. Som ikke i like stor grad blir påvirket av hva de over han mener til enhver tid.
« Siste redigering: Mai 04, 2018, 13:48:30 av leedslife »

B_Ød

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #267 på: Mai 04, 2018, 13:53:37 »
Kommer ganske greit frem at vi mangler ledere i garderoben og ute på banen.
Mange av de nye spillerne har brukt lang tid på å forstå kulturen og ligaen.
Istedefor, som RoarH og Sydhagen er inne på, å fortsette med noe som gav mestringsfølelse og selvtilitt har man begynt å famle i blindet og tidlig gått vekk fra det som var visjonen og måten vi skulle opptre på. -> Milwalls spilte på det de var gode på og endte nesten i PO. Hvor var vår ledestjerne?
Vi ender opp med en helvetes evaluering etter sesong der flesteparten av spillerne må under lupen.
Selvtilitten er på bunn og vi er usikre på om første del av sesongen bare var flaks. Noe det så klart ikke var.
Som vi har vært inne på tidligere her har vi enkelte meget gode spillere, men som et kollektiv er vi svake og vi lider av svak ledelse.
Det intervjuet gav jo egentlig de fleste svar man har lurt på.

Det positive er jo at så lenge man er åpen og ærlig på så lærer man (Forhåpentligvis 8) og skjønner hvor det må forsterkes i sommer.
La Kyle Bartley være vår Van Djik som leder oss til PO neste sesong.

Også et spørsmål til. Forrige sommer var det en trio, Orta/Rad/TC, som var involvert i hvordan vi skulle spille og hvem vi skulle handle.
Da vi fikk et kraftig skudd på baugen i kampen mot Milwall, hvordan var Orta og Rad mot TC.
TC skal være en sterk leder mot garderoben, men hvordan forholdt de over seg til han. Det er også ganske interessant.
Ut i fra intervjuene etter avskjedigelsen var det mye som murret i juletider mot TC. Spesielt rettet fra Rad.
Spekulativt, men det kan være en grunn til at vi trenger en sterkere personlighet på sidelinjen. Som ikke i like stor grad blir påvirket av hva de over han mener til enhver tid.

liten "understatement" der  ;)

Ikke sikker på at alle er utlært på den fronten riktig ennå....

Ups & Ups!!

leedslife

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #268 på: Mai 04, 2018, 14:27:48 »
Kommer ganske greit frem at vi mangler ledere i garderoben og ute på banen.
Mange av de nye spillerne har brukt lang tid på å forstå kulturen og ligaen.
Istedefor, som RoarH og Sydhagen er inne på, å fortsette med noe som gav mestringsfølelse og selvtilitt har man begynt å famle i blindet og tidlig gått vekk fra det som var visjonen og måten vi skulle opptre på. -> Milwalls spilte på det de var gode på og endte nesten i PO. Hvor var vår ledestjerne?
Vi ender opp med en helvetes evaluering etter sesong der flesteparten av spillerne må under lupen.
Selvtilitten er på bunn og vi er usikre på om første del av sesongen bare var flaks. Noe det så klart ikke var.
Som vi har vært inne på tidligere her har vi enkelte meget gode spillere, men som et kollektiv er vi svake og vi lider av svak ledelse.
Det intervjuet gav jo egentlig de fleste svar man har lurt på.

Det positive er jo at så lenge man er åpen og ærlig på så lærer man (Forhåpentligvis 8) og skjønner hvor det må forsterkes i sommer.
La Kyle Bartley være vår Van Djik som leder oss til PO neste sesong.

Også et spørsmål til. Forrige sommer var det en trio, Orta/Rad/TC, som var involvert i hvordan vi skulle spille og hvem vi skulle handle.
Da vi fikk et kraftig skudd på baugen i kampen mot Milwall, hvordan var Orta og Rad mot TC.
TC skal være en sterk leder mot garderoben, men hvordan forholdt de over seg til han. Det er også ganske interessant.
Ut i fra intervjuene etter avskjedigelsen var det mye som murret i juletider mot TC. Spesielt rettet fra Rad.
Spekulativt, men det kan være en grunn til at vi trenger en sterkere personlighet på sidelinjen. Som ikke i like stor grad blir påvirket av hva de over han mener til enhver tid.

liten "understatement" der  ;)

Ikke sikker på at alle er utlært på den fronten riktig ennå....

Jo, men man glemmer det ofte. Er jo som afrikanerne her hjemme i eliteserien og. Er jo en kulturkrasj. Og koster mye tid og energi å integrere de.
Saiz f.eks. Er jo flasket opp i den Zola rollen mellom midtbane og spiss. Store stjerna på laget sitt nede i andre div i Spania.
Vinner de er det pga han, taper de er det laget sin feil. Er jo slik ofte mentaliteten er sydover. Bygger jo sine helter på en helt annen måte enn her.
Vi skal ha Andrew Hughes og Dominic Matteo:-) Helst en Alan Smith før han begikk den store synden.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #269 på: Juli 29, 2018, 23:47:55 »
Andy Pantling - om kritikken enkelte spillere mottar av fansen; på banen og på sosiale medier, men aldri face-to-face!

Fans need to look at themselves this year, especially with Cooper three coaches haven't kept him as captain for no reason. #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973