Skrevet av Emne: Spiller: Liam Cooper  (Lest 118962 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #300 på: September 19, 2018, 09:33:34 »
Som vanlig må man langt ned for å finne tråden til kapteinen. Syns han fortjener kred. Utviklet seg enormt. Tydeligvis en leder i gruppa, kanskje på en stille måte.

+1 !! Coops har autoritet - og han oppmuntrer de andre spillerne (noen som så hans lille pep-talk med Alioski på vei til pause?)


Plus noen utrolige pasninger som skjærer seg igjennom motstandernes midtbane!

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

leedslife

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #301 på: September 19, 2018, 09:52:30 »
For ikke å snakke om vår største (og eneste?) trussel på offensive dødballer.
Ikke mange som hadde trodd at Cooper skulle holde bøtta over hodet i parade gjennom Leeds sentrum mai 19.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #302 på: September 19, 2018, 15:26:02 »
Lufcdata

Liam Cooper's aerial duels won per game in the Championship over the past five seasons:

2018/2019 (6.2)
2017/2018 (2.0)
2016/2017 (3.4)
2015/2016 (3.8)
2014/2015 (3.2)

Big jump.  #LUFC


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

HåvardK

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #303 på: November 27, 2018, 23:07:59 »
Vi har skrytt mye - og fortjent - av Kalvin i år. Men kaptein Cooper har også tatt sjumilssteg som spiller. Rolig og dyktig med ball, enorm i lufta og vanvittig sterk i tacklingene og ikke minst blokkeringene. Pasningene har også blitt mye bedre.
Utrolig hva det psykologiske har å si for fotballspillere. Tviler på at ferdighetene har blitt så mye bedre, så det sitter nok først og fremst mellom øra.

RoarG

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #304 på: Desember 01, 2018, 16:49:54 »
Coopers skade er alvorlig, i følge Bielsa. Kan altså bli lenge borte. Det betyr mye midtstopperjobbing for Phillips og Halme de nærmeste ukene.

https://thisisfutbol.com/2018/12/blogs/championship/bielsa-cooper-has-suffered-a-serious-injury/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #305 på: Desember 01, 2018, 16:51:46 »
Coopers skade er alvorlig, i følge Bielsa. Kan altså bli lenge borte. Det betyr mye midtstopperjobbing for Phillips og Halme de nærmeste ukene.

https://thisisfutbol.com/2018/12/blogs/championship/bielsa-cooper-has-suffered-a-serious-injury/

Men det ble vel sagt at det er muskulært, og ikke bånd. Så neppe helt krise. 4-6 uker.
 

Eriksen55

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #306 på: Desember 01, 2018, 16:53:57 »
Coopers skade er alvorlig, i følge Bielsa. Kan altså bli lenge borte. Det betyr mye midtstopperjobbing for Phillips og Halme de nærmeste ukene.

https://thisisfutbol.com/2018/12/blogs/championship/bielsa-cooper-has-suffered-a-serious-injury/

Mulig å hente hjem O'Connor?

Kjør på med egne. Vi får tilbake spillere i januar. Berardi først i Mars. Spennende å se hvor lenge Cooper blir ute. Var ingen bånd som hadde røket leste jeg.

RoarG

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #307 på: Desember 01, 2018, 16:59:26 »
Coopers skade er alvorlig, i følge Bielsa. Kan altså bli lenge borte. Det betyr mye midtstopperjobbing for Phillips og Halme de nærmeste ukene.

https://thisisfutbol.com/2018/12/blogs/championship/bielsa-cooper-has-suffered-a-serious-injury/

Mulig å hente hjem O'Connor?

Kjør på med egne. Vi får tilbake spillere i januar. Berardi først i Mars. Spennende å se hvor lenge Cooper blir ute. Var ingen bånd som hadde røket leste jeg.
Blir mye forsvarsjobbing på Phillips tror jeg. Hadde heller beholdt Phillips på midtbanen, da. La Halme ta seg av midtstopperjobben. Behersker tydeligvis det bra. Få fyren kamptrent, og jeg tror vi har en meget habil midtstopper i vår besittelse.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Bromancer

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #308 på: Desember 01, 2018, 20:37:48 »
Bielsa sier at Cooper har skadet menisken i kneet.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #309 på: Desember 02, 2018, 10:25:40 »
Om det er menisken kan han være relativt raskt tilbake. Frykter leddband.....

Eriksen55

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #310 på: Desember 02, 2018, 12:44:16 »
Om det er menisken kan han være relativt raskt tilbake. Frykter leddband.....

Var ikke noen bånd skader. Menisk kan være en liten operasjon og tilbake om 14 dager eller dem kan oppdage noe mer inni der og da kan det gå lang tid
 Håper han spiller i romjula!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #311 på: Desember 02, 2018, 12:54:11 »
Om det er menisken kan han være relativt raskt tilbake. Frykter leddband.....

Var ikke noen bånd skader. Menisk kan være en liten operasjon og tilbake om 14 dager eller dem kan oppdage noe mer inni der og da kan det gå lang tid
 Håper han spiller i romjula!

Fingers crossed. Vi trenger Cooper.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #312 på: Desember 02, 2018, 14:21:06 »
Om det er menisken kan han være relativt raskt tilbake. Frykter leddband.....

Bielsa on Cooper: "It's an important injury.  It's not a ligament injury but it's a serious one."
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #313 på: Desember 02, 2018, 17:27:38 »
Om det er menisken kan han være relativt raskt tilbake. Frykter leddband.....

Bielsa on Cooper: "It's an important injury.  It's not a ligament injury but it's a serious one."


Han pekte under kneskålen da ha lå på banen. Kan være noe med den også....
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #314 på: Desember 03, 2018, 20:09:07 »
Oppdatering...  ;)

James - Leeds That

Stuart Dallas’ daughter’s christening. Coops has a leg brace on #lufc


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #315 på: Desember 05, 2018, 21:41:42 »
Liam Cooper

Successful op, now to get back on the mend.. Could have been a lot worse! Big thanks to our medical staff for the swift process! Also a massive thanks to Professor Mariani and all the staff  @VillaStuart 

Massive month coming up for the club! Let’s go..  MOT


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

ibster

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #316 på: Desember 13, 2018, 09:55:32 »
Jeg tok feil angående Liam Cooper. Før sesongen trodde jeg vi ville være helt sjanseløse med han på banen. Han har vært et svakt punkt i flere sesonger på rad. Sammen med Berardi og Phillips var han en av de jeg bare ventet på skulle lage straffe helt unødvendig når som helst... Han er en helt annen spiller etter nå, langt mer selvtillit. Det er helt tydelig at han har høy status i spillergruppa også. MOT og god bedring!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #317 på: Desember 13, 2018, 10:42:03 »
Jeg tok feil angående Liam Cooper. Før sesongen trodde jeg vi ville være helt sjanseløse med han på banen. Han har vært et svakt punkt i flere sesonger på rad. Sammen med Berardi og Phillips var han en av de jeg bare ventet på skulle lage straffe helt unødvendig når som helst... Han er en helt annen spiller etter nå, langt mer selvtillit. Det er helt tydelig at han har høy status i spillergruppa også. MOT og god bedring!

Du tar fortsatt feil, for han har IKKJE vært et svakt punkt i flere sesonger.

ibster

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #318 på: Desember 13, 2018, 11:48:45 »
Jeg tok feil angående Liam Cooper. Før sesongen trodde jeg vi ville være helt sjanseløse med han på banen. Han har vært et svakt punkt i flere sesonger på rad. Sammen med Berardi og Phillips var han en av de jeg bare ventet på skulle lage straffe helt unødvendig når som helst... Han er en helt annen spiller etter nå, langt mer selvtillit. Det er helt tydelig at han har høy status i spillergruppa også. MOT og god bedring!

Du tar fortsatt feil, for han har IKKJE vært et svakt punkt i flere sesonger.

Cooper foregående sesonger slik jeg husker det:
Leverer stort sett gode/greie kamper gjennom sesongen, av og til noen geniale langpasninger og noen cornermål. Men han har høy(est av de i bakre firer) frekvens av personlige feil som skaper mål, målsjanser, frispark og straffer i mot.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #319 på: Desember 13, 2018, 12:16:10 »
Jeg tok feil angående Liam Cooper. Før sesongen trodde jeg vi ville være helt sjanseløse med han på banen. Han har vært et svakt punkt i flere sesonger på rad. Sammen med Berardi og Phillips var han en av de jeg bare ventet på skulle lage straffe helt unødvendig når som helst... Han er en helt annen spiller etter nå, langt mer selvtillit. Det er helt tydelig at han har høy status i spillergruppa også. MOT og god bedring!

Du tar fortsatt feil, for han har IKKJE vært et svakt punkt i flere sesonger.

Cooper foregående sesonger slik jeg husker det:
Leverer stort sett gode/greie kamper gjennom sesongen, av og til noen geniale langpasninger og noen cornermål. Men han har høy(est av de i bakre firer) frekvens av personlige feil som skaper mål, målsjanser, frispark og straffer i mot.

Han, som alle andre, er blitt bedre denne sesongen som et resultat av alt det gode Bielsa og gjengen har tilført Leeds. Cooper, Berardi og Phillips fikk alt for mykje pes generelt og ble "alles" syndebukker uansett i fjor. Mens spillere som Jansson, Saiz og andre var rene gudegaven
sjøl om dei var like dårlig. 

ibster

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #320 på: Desember 13, 2018, 12:47:04 »
Jeg tok feil angående Liam Cooper. Før sesongen trodde jeg vi ville være helt sjanseløse med han på banen. Han har vært et svakt punkt i flere sesonger på rad. Sammen med Berardi og Phillips var han en av de jeg bare ventet på skulle lage straffe helt unødvendig når som helst... Han er en helt annen spiller etter nå, langt mer selvtillit. Det er helt tydelig at han har høy status i spillergruppa også. MOT og god bedring!

Du tar fortsatt feil, for han har IKKJE vært et svakt punkt i flere sesonger.

Cooper foregående sesonger slik jeg husker det:
Leverer stort sett gode/greie kamper gjennom sesongen, av og til noen geniale langpasninger og noen cornermål. Men han har høy(est av de i bakre firer) frekvens av personlige feil som skaper mål, målsjanser, frispark og straffer i mot.

Han, som alle andre, er blitt bedre denne sesongen som et resultat av alt det gode Bielsa og gjengen har tilført Leeds. Cooper, Berardi og Phillips fikk alt for mykje pes generelt og ble "alles" syndebukker uansett i fjor. Mens spillere som Jansson, Saiz og andre var rene gudegaven
sjøl om dei var like dårlig.

Er helt enig i at hele laget sviktet i fjor, det var som vanlig stollek i sjefsstolen og man kan ikke klandre enkeltspillere for lagets kollaps. Det gjør heller ikke jeg.

Jeg snakker om Cooper sett opp mot de andre forsvarsspillerne våre de siste sesongene, fra 2015/2016 og frem til i våres, og forsøkte å begrunne hvorfor jeg betegnet ham som et svakt ledd.  Er du uenig i oppsummeringen min? Hvis du ikke er uenig i oppsummeringen så vekter vi i så fall personlige feil vs. generell innsats forskjellig.

Vi er hvertfall enige om at han sammen med KP kanskje har utviklet seg mest under Bielsa. Med Berardi hakk i hæl.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #321 på: Desember 13, 2018, 15:29:49 »
Eg er relativt enig, utenom at eg aldri har vurdert Cooper som så svak som enkelte andre. Hadde noen komplett ukontrollerte kort og enkelte svake kamper, men potensiale har jo vært der hele tiden.

Leedsfan

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #322 på: Desember 13, 2018, 17:03:23 »
Eg er relativt enig, utenom at eg aldri har vurdert Cooper som så svak som enkelte andre. Hadde noen komplett ukontrollerte kort og enkelte svake kamper, men potensiale har jo vært der hele tiden.

Det er jo ikke slik at han har vært dårlig når alle andre har vært gode. Forrige sesong så sluttet han å lage farlige frispark hele tiden og virket mer solid, av den grunn så jeg ikke på det som noen "krise" som andre Leedsfans ville ha det til når Bielsa var fornøyd med Cooper, Jansson og BERARDI som midtstoppere.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #323 på: Desember 13, 2018, 17:39:14 »
Eg er relativt enig, utenom at eg aldri har vurdert Cooper som så svak som enkelte andre. Hadde noen komplett ukontrollerte kort og enkelte svake kamper, men potensiale har jo vært der hele tiden.

Det er jo ikke slik at han har vært dårlig når alle andre har vært gode. Forrige sesong så sluttet han å lage farlige frispark hele tiden og virket mer solid, av den grunn så jeg ikke på det som noen "krise" som andre Leedsfans ville ha det til når Bielsa var fornøyd med Cooper, Jansson og BERARDI som midtstoppere.

Enig. Og det blir spennende å se hvilke to som spiller i mars. Eg tipper Berardi-Cooper ;)

Leedsfan

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #324 på: Desember 13, 2018, 17:56:56 »
Eg er relativt enig, utenom at eg aldri har vurdert Cooper som så svak som enkelte andre. Hadde noen komplett ukontrollerte kort og enkelte svake kamper, men potensiale har jo vært der hele tiden.

Det er jo ikke slik at han har vært dårlig når alle andre har vært gode. Forrige sesong så sluttet han å lage farlige frispark hele tiden og virket mer solid, av den grunn så jeg ikke på det som noen "krise" som andre Leedsfans ville ha det til når Bielsa var fornøyd med Cooper, Jansson og BERARDI som midtstoppere.

Enig. Og det blir spennende å se hvilke to som spiller i mars. Eg tipper Berardi-Cooper ;)

Rykker vi opp så kan Kylo Halme og Cooper spille sammen de siste kampene.

Håper ikke vi går på den sedvanlige januar og resten av sesongen smellen vi pleier å stelle i stand.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #325 på: Desember 13, 2018, 21:16:56 »
Eg er relativt enig, utenom at eg aldri har vurdert Cooper som så svak som enkelte andre. Hadde noen komplett ukontrollerte kort og enkelte svake kamper, men potensiale har jo vært der hele tiden.

Det er jo ikke slik at han har vært dårlig når alle andre har vært gode. Forrige sesong så sluttet han å lage farlige frispark hele tiden og virket mer solid, av den grunn så jeg ikke på det som noen "krise" som andre Leedsfans ville ha det til når Bielsa var fornøyd med Cooper, Jansson og BERARDI som midtstoppere.

Enig. Og det blir spennende å se hvilke to som spiller i mars. Eg tipper Berardi-Cooper ;)

Rykker vi opp så kan Kylo Halme og Cooper spille sammen de siste kampene.

Håper ikke vi går på den sedvanlige januar og resten av sesongen smellen vi pleier å stelle i stand.

Vi risikerer det igjen om ikke vi investerer i januar! Håper på nytt blod i troppen!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

berlin

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #327 på: Desember 19, 2018, 16:44:41 »
Cooper tilbake i trening :).

https://footballleagueworld.co.uk/brilliant-blimey-amazing-these-leeds-united-fans-in-shock-after-latest-club-update/

Så himla bra.  :) Det er rart hvordan denne sesongen har vært. Solen ser ut til å skinne på klubben vår.
Flaks? Tilfeldigheter? Eller dyktighet og positivitet i hele klubben? Eller en blanding.......

Killa

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #328 på: Desember 28, 2018, 13:04:50 »
Ingen som har noe mer updates på Captain Coopers skadesituasjon? Tilbake mot Forest kanskje?

RoarG

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #329 på: Januar 01, 2019, 19:31:21 »
Cooper klar til neste kamp? Artikkelen i YEP antyder det. Lengre for Berardi, dog. Februar tidligst.

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-s-injured-players-join-supporters-at-nottingham-forest-1-9515703
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020