Skrevet av Emne: Spiller: Liam Cooper  (Lest 118640 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #150 på: Mars 18, 2017, 21:06:44 »
Var Monk så genial i dag at han lot Cooper få spille fordi han vet at han kommer til å måtte spille pga Pontus sine gule kort? Pontus får matching og mindre hvile da han skal joine det svenske landslaget og hadde Cooper ikke spilt denne kampen så hadde han ikke hatt match i kroppen på lenge når han plutselig måtte spille noen av våre neste matcher.

Hvis så er tilfelle så tar jeg ikke kun av meg hatten for Monk!

Fortsatt nervøs når Cooper er på banen, men i dag klarte han seg bra. Bra vekking av Green i 1. omgang med sleivreaksjonen med foten.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #151 på: Mars 18, 2017, 21:19:00 »
Synes han skal ha skryt for kampen i dag. Fått mye pepper, idag klarer han seg godt mot ligaens beste lag.
 

auren

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #152 på: Mars 18, 2017, 22:19:54 »
Var Monk så genial i dag at han lot Cooper få spille fordi han vet at han kommer til å måtte spille pga Pontus sine gule kort? Pontus får matching og mindre hvile da han skal joine det svenske landslaget og hadde Cooper ikke spilt denne kampen så hadde han ikke hatt match i kroppen på lenge når han plutselig måtte spille noen av våre neste matcher.

Hvis så er tilfelle så tar jeg ikke kun av meg hatten for Monk!

Fortsatt nervøs når Cooper er på banen, men i dag klarte han seg bra. Bra vekking av Green i 1. omgang med sleivreaksjonen med foten.

Det hadde vært det beste, men tror noe har skjedd jevnfør de kryptiske kommentarene fra Monk etter kampen. Hadde grunnen vært taktisk, så hadde Monk helt sikkert sagt årsaken direkte.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #153 på: Mars 18, 2017, 22:23:19 »
Var Monk så genial i dag at han lot Cooper få spille fordi han vet at han kommer til å måtte spille pga Pontus sine gule kort? Pontus får matching og mindre hvile da han skal joine det svenske landslaget og hadde Cooper ikke spilt denne kampen så hadde han ikke hatt match i kroppen på lenge når han plutselig måtte spille noen av våre neste matcher.

Hvis så er tilfelle så tar jeg ikke kun av meg hatten for Monk!

Fortsatt nervøs når Cooper er på banen, men i dag klarte han seg bra. Bra vekking av Green i 1. omgang med sleivreaksjonen med foten.

Det hadde vært det beste, men tror noe har skjedd jevnfør de kryptiske kommentarene fra Monk etter kampen. Hadde grunnen vært taktisk, så hadde Monk helt sikkert sagt årsaken direkte.

auren

Cooper said he was told yesterday afternoon he was playing.....so if there was an incident involving PJ which cost him his place.....doesn't seem to have taken place last night
- waccoe
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #154 på: April 05, 2017, 11:41:05 »

B_Ød

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #155 på: April 05, 2017, 11:42:59 »
er jo ut sesongen det jo....tøfft. Hva med drittsekken som albuet Wood da...får han noe?
Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #156 på: April 05, 2017, 15:01:05 »
Helt utrolig...


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #157 på: April 05, 2017, 16:34:16 »
Helt utrolig...


Sent from my iPad using Tapatalk Pro

Helt innenfor, hadde de skjedd på gaten hadde han blitt fengslet.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #159 på: Juli 31, 2017, 11:45:59 »
Snart tid for å velge kaptein igjen:


Kiwiwhite

Liam Cooper has been used in leadership roles by multiple coaches. Says volumes as to how he conducts himself even when not 1st choice.


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #160 på: August 07, 2017, 06:41:24 »
Er ikke overrasket hvis Pontus blir vår nye kaptein!

Blir litt DIRTYLEEDS over oss igjen, og det er bra!

Også populært blant fansen!!!  :)
Men er han like populær blant spillerne? Jeg er ikke så sikker, selv om valget av Cooper som kaptein ( mens Pontus var ute) indikerer at det kan bli Pontus!

At Cooper fremdeles bærer bindet sier mye om hvilken type han må være. Blir han sesongens store overraskelse?
 

Promotion 2010

Sv: Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #161 på: August 07, 2017, 07:56:58 »
Er ikke overrasket hvis Pontus blir vår nye kaptein!

Blir litt DIRTYLEEDS over oss igjen, og det er bra!

Også populært blant fansen!!!  :)
Men er han like populær blant spillerne? Jeg er ikke så sikker, selv om valget av Cooper som kaptein ( mens Pontus var ute) indikerer at det kan bli Pontus!

At Cooper fremdeles bærer bindet sier mye om hvilken type han må være. Blir han sesongens store overraskelse?

Leeds skal muligens ha en klubbkaptein i tillegg til lagkaptein, der står Cooper sterkt!

Vi får se!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #162 på: August 07, 2017, 11:38:01 »
Er ikke overrasket hvis Pontus blir vår nye kaptein!

Blir litt DIRTYLEEDS over oss igjen, og det er bra!

Også populært blant fansen!!!  :)
Men er han like populær blant spillerne? Jeg er ikke så sikker, selv om valget av Cooper som kaptein ( mens Pontus var ute) indikerer at det kan bli Pontus!

At Cooper fremdeles bærer bindet sier mye om hvilken type han må være. Blir han sesongens store overraskelse?
Ja det tror jeg han kan bli. På mitt utkast til "Spådommer tråden" har jeg lagt han inn som sesongens store positive overraskelse. Kommer ikke til å endre det etter Bolton.
Jon R.

HåvardK

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #163 på: August 07, 2017, 16:13:13 »
Er ikke overrasket hvis Pontus blir vår nye kaptein!

Blir litt DIRTYLEEDS over oss igjen, og det er bra!

Også populært blant fansen!!!  :)
Men er han like populær blant spillerne? Jeg er ikke så sikker, selv om valget av Cooper som kaptein ( mens Pontus var ute) indikerer at det kan bli Pontus!

At Cooper fremdeles bærer bindet sier mye om hvilken type han må være. Blir han sesongens store overraskelse?
Antyder du at han kan bli bedre enn Pontus, Kato?

Promotion 2010

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #164 på: August 07, 2017, 17:27:12 »
Lufcstats

Liam Cooper vs. Bolton:

89.6% pass accuracy
43 passes
8 clearances
4 interceptions
3 tackles won

Rock solid.


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #165 på: August 07, 2017, 17:28:40 »
Lufcstats

Liam Cooper vs. Bolton:

89.6% pass accuracy
43 passes
8 clearances
4 interceptions
3 tackles won

Rock solid.


Where's the real Liam Cooper and what have you done with him?


 ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #166 på: August 10, 2017, 14:01:51 »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #167 på: August 10, 2017, 14:04:08 »
Signert ny 4-års kontrakt :)

https://www.leedsunited.com/news/team-news/22171/liam-cooper-agrees-fresh-terms

Gamle Liam Cooper var ikke verdt en kontraktsfornyelse. Nye Liam Cooper er forhåpentligvis verdt det, men jeg tviler... 4 år er lenge. Får flash til Luke Murphy.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

willum

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #168 på: August 10, 2017, 14:07:10 »
Med alle disse kontraktsforlengelsene ser det i hvert fall ut til at vi slipper å hente 10 nye spillere hver sommer framover. Kan jo være greit.

Budda

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #169 på: August 10, 2017, 14:20:46 »
Cooper er grei å ha i stallen, og vil uansett ha en salgsverdi. Så da er det greit å skrive ny kontrakt med han. Dog litt usikker på lengden. Fire år er en lang kontrakt


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

Annesj

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #170 på: August 10, 2017, 14:30:52 »
Cooper er grei å ha i stallen, og vil uansett ha en salgsverdi. Så da er det greit å skrive ny kontrakt med han. Dog litt usikker på lengden. Fire år er en lang kontrakt


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ikke god nok for PL. Rykker vi opp selges han. Men enig i at det er fenomenal spiller å ha i stallen.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Budda

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #171 på: August 10, 2017, 14:33:02 »
Cooper er grei å ha i stallen, og vil uansett ha en salgsverdi. Så da er det greit å skrive ny kontrakt med han. Dog litt usikker på lengden. Fire år er en lang kontrakt


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ikke god nok for PL. Rykker vi opp selges han. Men enig i at det er fenomenal spiller å ha i stallen.

Enig i at han ikke er god nok for PL, men kontrakten gikk vel ut neste sommer, så nå får vi en overgangssum for han i stedet for at han hadde gått gratis.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #172 på: August 10, 2017, 14:41:56 »
Kontraktsforlengelse på Cooper er galskap. 4 nye år.

Sydhagen

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #173 på: August 10, 2017, 14:42:07 »
Cooper er en lagspiller. Syter ikke når han ikke får spille og gir alt når han får sjansen.
Viktig å ha slike i stallen.
Mulig han passer veldig godt til stilen TC bringer med seg. Synes ivertfall han har sett bra ut i pre-season og mot Bolton.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #174 på: August 10, 2017, 14:42:57 »
Kontraktsforlengelse på Cooper er galskap. 4 nye år.

Spådom:
Du må svelge kritikken mot Cooper på samme måte som med Wood  :D
Cooper får en kanonsesong og om 3 år sier du at det er galskap at kontrakten ikke er fornyet enda  :o
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #175 på: August 10, 2017, 14:52:02 »
Kontraktsforlengelse på Cooper er galskap. 4 nye år.

Spådom:
Du må svelge kritikken mot Cooper på samme måte som med Wood  :D
Cooper får en kanonsesong og om 3 år sier du at det er galskap at kontrakten ikke er fornyet enda  :o

Her er det en massiv forskjell. Woods jobb er å putte mål. Men han gjør mye rart innimellom. Men det er greit. Coopers jobb er å hindre målsjanser og klarere bort ballen. Og det kan bli en katastrofe hvis Cooper driter seg ut i markeringer i visse situasjoner i kampen

Sydhagen

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #176 på: August 10, 2017, 16:06:39 »
Kontraktsforlengelse på Cooper er galskap. 4 nye år.

Spådom:
Du må svelge kritikken mot Cooper på samme måte som med Wood  :D
Cooper får en kanonsesong og om 3 år sier du at det er galskap at kontrakten ikke er fornyet enda  :o

Her er det en massiv forskjell. Woods jobb er å putte mål. Men han gjør mye rart innimellom. Men det er greit. Coopers jobb er å hindre målsjanser og klarere bort ballen. Og det kan bli en katastrofe hvis Cooper driter seg ut i markeringer i visse situasjoner i kampen

Skjønner det.
Måtte bare gi et lite stikk  ;)

Anyway, tror vi er uenig når det gjelder Cooper.
Jeg mener Leeds har god nytte av han.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Xern

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #177 på: August 10, 2017, 16:08:58 »
Cooper er helt latterlig undervurdert, og ingen kan forvente at han skal holde Bartleynivå når han har spilt så ujevnt. Tror han kommer til å gjøre en god jobb denne sesongen. En ny kontrakt på 4 år viser hvilket nivå Cooper holder. På samme måte som Rösler visste det ang Wood.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Bye

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #178 på: August 10, 2017, 16:10:17 »
Det er jo både en tydelig strategi og en sikkerhet i å gi Cooper ny kontrakt nå; han går ikke gratis, og vi har en midstopper i backup/rotasjon. Det skal ikke gis bort spillere ser det ut til, særlig ikke med så mange utskiftninger, og det er godt å se.
Trønder i Bergen!

GeirO

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #179 på: August 10, 2017, 16:12:10 »
Lufcstats

Liam Cooper vs. Bolton:

89.6% pass accuracy
43 passes
8 clearances
4 interceptions
3 tackles won

Rock solid.


Where's the real Liam Cooper and what have you done with him?


 ;)

Skjønner ikke at noen bryr seg om denne statistikken.
Han kan ha gjort 196 gigatabber i løpet av kampen uten at det kommer fram.
Han kan stå å slå ball med sin stopperkollega hele kampen og få 100% pass accuracy.
MOT