Kamp: vs Burnley @ Elland Road, lørdag 8/8 2015, klokken 13.30 - norsk tid

Started by Promotion 2010, August 05, 2015, 20:17:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Eriksen55

Quote from: Frode on August 08, 2015, 14:09:25
Adeyemi en stor skuffelse til nå

Syntes han er bra jeg. Sikker med ball og plukker opp baller..

PS og der sleiva han med et elendig tversoverpass..

Annesj

Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

raggen

grei 1 omgang men føler wood blir litt alene til tider.
Ellers er vi heldige som ikke har fått straffe(r) i mot oss men helt greit med 0-0.

Ellers utrolig irriterende med hakkingen på sumo >:(
Forever Leeds United!!!!!!!!

DenHviteYeboah

Pause 0-0. Jeg vil hevde at ALT ser bedre ut enn første kamp ifjor :) Om det holder til topp 6 får vi se ettr 10 kamper ;)

Hallgeir *

Ikke mye tyder på at dette blir målrikt.

Burnley er ballsikre og stødige i forsvar. Vi må komme rundt for å skape sjanser. I midten er det ikke mye å hente.

Uansett en positiv start.
Super Leeds since 1968

Annesj

Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Kato

Bra første 20, så slipper vi Burnley inn i det.

Defensivt er det ruskete. Bamba er en gigant i mange av duellene, Taylor med best kontroll defensivt på sin side. Bellusci ikke så mye involvert, mens jeg syns det blir for puslete med Berardi.

Strukturmessig har vi litt trøbbel defensivt når Burnley slår langt. Det blir for stor strekk mellom de to bakerste leddene, og dermed bedre plass for Juskiewitsch og co. Mener fireren må 5-8 meter høyere i balanse. Problemet med det blir at vi får trøbbel i bakrom med manglende fart på stopperne våre.

Mener store sterke Adeyemi bør være en enda bedre skjerm for oss defensivt. Med ball er vi trygge. Syns Byram har vært vår beste første 45.

GeirO

Synes vingene Dallas og Byram har vært bra og skapt muligheter. Synes også Cook og Mowatt kombinerer bra på midten.

Vi får håpe vi slipper den vanlige forvarstabben i andre omgang og at vi setter en av sjansene våre.
MOT

gulle

Pause. Vi er litt lette, Burnley er vant med større press.
Men det ser ikke så galt ut allikavel, Bamba solid ,Cook blir viktig for oss, Dallas viser tendenser på venstre som vi har manglet en god stund, håper vi plukker poeng i starten sånn at laget kan spille på seg selvtillit og samhandling så kan dette bli bra.
I år rykker vi opp!

Sydhagen

Vi blir litt baktunge synes eg. Wood blir litt for alene på topp når den lange kommer.
Ellers ser det ok ut.
Men Burnley er et solid lag som blir å finne i toppen.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Andersen

Alt annet er bedre enn tapet for Millwall 2-0 borte i åpningskampen i aug i fjor ! MOT!

GeirO

Quote from: Andersen on August 08, 2015, 14:29:07
Alt annet er bedre enn tapet for Millwall 2-0 borte i åpningskampen i aug i fjor ! MOT!
Ikke hvis vi taper 0-4 i dag.... ;)
MOT

B_Ød

Byram, Mowatt og Cook er mine favoritter etter denne omgangen...

Så da er det ikke bare her sumo hakker....bedritent det!! >:(
Ups & Ups!!

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

TK20

DOFFER

B_Ød

jepp, bedre nå...rett etter jeg forbannet opplegget til i innsendt melding  :o
Ups & Ups!!

B_Ød

Ups & Ups!!

DOFFER

Frode

GeirO

MOT

McVallister

Bamba lever farlig nå og Wood sliter big time.  Dallas litt borte etter en god åpning.

Sleivind

Nå har vi begynt å bli litt vel slappe i midtbaneleddet. Burnley vinner litt for mange dueller og spiller seg litt for enkelt forbi spillerne våre.

Frode

DOFFER

Sleivind

Hvorfor skal det alltid skytes så hardt??  ???

Bare til å styre den forbi keeper der.