Skrevet av Emne: EX-Headcoach: Steve Evans  (Lest 319926 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

baste

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #660 på: Februar 17, 2016, 19:52:50 »
Det er vel flere spillere spm har prestert på øverste nivå som ser vell satt ut ( tjukk) ?!

Men æ lura seriøst på hvor godt trent gutta er. Sitt med ett inntrykk at de bruker vell så lang tid hos tatovøren og frisøren nu til dags.

Kondisjon er enkelt å trene, og bør være ett minimum vi kan forlange av spillere. Ikkke alle kan ta en Tom Kåre Staurvik, å bare stå på midsirkelen, og strø om seg med pasninger, og dundre inn mål på alle døballer  :o

Hvor mange langskudd har Leeds så lang i sesongen ? Hvor mange feilpasninger ( 10 m pasninger som ikke treffer)?
Støttepasninger har vi og nok av. Så det er mange ting Evans kan ta tak i.
Mulig han velger å terpe på det vi er gode på.

Ser nå mest fram til sommeren, naiv som æ e, håpa æ på at neste sesong, bli vår sesong.

MOT

Jon R

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #661 på: Februar 17, 2016, 22:48:18 »
Husker Andy Robinson i Leeds tiden. Tjukkeste spilleren jeg har sett på nivå 2 i England. For å kompensere for vekten løp han heller litt mindre.  ;D
Jon R.

Lundewhites

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #662 på: Februar 18, 2016, 20:57:45 »
Mistenker litt at misnøyen mot Evans bunner i at han er tjukk.

Nå er vel jeg en av de som er mest missfornøyd med han og det har INGENTING med at han er tjukk! Det har jeg selv blitt på mine gamle dager. Men måten han framstår på har noe å si, men mest det at jeg syns han leverer et totalprodukt som er alt for dårlig. At han er nikkedukke for Cellino, må jeg godta. Det er arbeidsgiveren hans. Det at han er en brautende pratmaker som bare skylder på alle andre hvis vi ikke vinner, men tar all æren hvis vi gjør noe bra. Det trenger jeg ikke godta. At vi i de fleste kampene spiller en forferdelig fotball, bestående av tvers over og støttepasninger på egen halvdel og skaper minst målsjanser av alle lagene i serien. Det godtar jeg ikke! 
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Eriksen55

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #663 på: Februar 19, 2016, 00:14:20 »
Mistenker litt at misnøyen mot Evans bunner i at han er tjukk.

Nå er vel jeg en av de som er mest missfornøyd med han og det har INGENTING med at han er tjukk! Det har jeg selv blitt på mine gamle dager. Men måten han framstår på har noe å si, men mest det at jeg syns han leverer et totalprodukt som er alt for dårlig. At han er nikkedukke for Cellino, må jeg godta. Det er arbeidsgiveren hans. Det at han er en brautende pratmaker som bare skylder på alle andre hvis vi ikke vinner, men tar all æren hvis vi gjør noe bra. Det trenger jeg ikke godta. At vi i de fleste kampene spiller en forferdelig fotball, bestående av tvers over og støttepasninger på egen halvdel og skaper minst målsjanser av alle lagene i serien. Det godtar jeg ikke! 

Jeg har fortsatt litt trua på han. Det begrunner jeg med at han har klart å gjøre oss mye mer stabile bakover. Nå har han hentet 2 ny på midtbanen, noe som tydeligvis gjorde at vi nå tør sende mer enn 2 i angrep. Det har jeg savnet! Håper det vi så mot Boro, viljen til å sende frem folk ikke var tilfeldig. Vi har myyye å gå på hva gjelder samhandlingen offensivt. Håper vi får se Wood snart. Tror han kan fremstå som en ny mann med bedre støtte og løp rundt seg.

At han er en pratmaker bryr meg ikke. Det er nesten alle managere som jeg hører bli intervjuet.Stort sett bare svada!

Det offensive spillet føler jeg har vært likt helt siden Mcdermott. Alle som har fått prøvd seg som manager/ Head coach har endt opp med et fryktelig omstendig offensivt spill på tvers, bakover, lite fremoverrettet og kun basert på tilfeldigheter og enkeltprestasjoner. Fullstendig uten vilje/ evner til å flytte frem spillere.. Hvorfor har det vært slik?

Det Evans har fått til i motsetning til de andre er nettopp å tette igjen bedre bakover...til nå  Ihvertfall. Det er jo rette måten å bygge et lag på. Var det ikke en kjent manager som sa noe sånn som at spisser vinner enkelte kamper for deg, mens et solid forsvar sørger for at du vinner titler.

Om det er bevisst og om det er sånn Evans tenker er jeg usikker på.. Han bør sitte ut sesongen og få sjansen til å bevise om han også får fart på det offensive...ikke bare forbedre den elendige statistikken vi har til nå, men virkelig få fart på spillet og skape sjanser. Lykkes han med det så ser jeg ingen grunn til å bytte han ut. Tror ikke det finnes mange som klarer å jobbe og samtidig " lykkes" under Cellino.

Henning

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #664 på: Februar 19, 2016, 17:48:33 »
Er vel snart på tide at Kappa får laga ei jakke til han, so han slepp å gå rundt i Puma på treningsfeltet.

Kato

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #665 på: Februar 20, 2016, 17:48:03 »
Er vel snart på tide at Kappa får laga ei jakke til han, so han slepp å gå rundt i Puma på treningsfeltet.

På tide han får av seg jakka, og parkerer kalosjene. Ut, har gjort absolutt det han har kapasitet til hos oss. Mer opptatt av å rope, skrike og krangle med dommeren enn å være kampleder. Bytter jo som O'Leary.
« Siste redigering: Februar 20, 2016, 17:59:30 av Kato »
 

baste

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #666 på: Februar 20, 2016, 17:48:03 »
Hurra, gir Botaka hele 4 min til å bidra.
Bytter for seint, er min påstand.

Kato

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #667 på: Februar 20, 2016, 18:04:34 »
Ingen må komme å fortelle meg at vi i dag hadde vært like ræva med Røsler bak rattet. Vi har fan ikke skapt en målsjanse siden før jul. Offensivt er vi garantert dårligst i hele ligasystemet for tiden.
« Siste redigering: Februar 20, 2016, 18:06:10 av Kato »
 

Eriksen55

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #668 på: Februar 20, 2016, 18:17:05 »
Ingen må komme å fortelle meg at vi i dag hadde vært like ræva med Røsler bak rattet. Vi har fan ikke skapt en målsjanse siden før jul. Offensivt er vi garantert dårligst i hele ligasystemet for tiden.

Vi var like tannløse under Røsler...og Readfearn..og Milanic...og Hockaday....

Eriksen55

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #669 på: Februar 20, 2016, 18:19:47 »
Ingen må komme å fortelle meg at vi i dag hadde vært like ræva med Røsler bak rattet. Vi har fan ikke skapt en målsjanse siden før jul. Offensivt er vi garantert dårligst i hele ligasystemet de for tiden.

Vi var like tannløse under Røsler...og Readfearn..og Milanic...og Hockaday....


Stor sjanse for at vi hadde sluppet inn flere med de nevnte... Evans er langt fra noen Gud, men han er nok det beste av de verste som vil lede Leeds

Kato

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #670 på: Februar 20, 2016, 18:20:21 »
Ingen må komme å fortelle meg at vi i dag hadde vært like ræva med Røsler bak rattet. Vi har fan ikke skapt en målsjanse siden før jul. Offensivt er vi garantert dårligst i hele ligasystemet for tiden.

Vi var like tannløse under Røsler...og Readfearn..og Milanic...og Hockaday....

Det er helt umulig, ikke nært. Vi kan ha vært svake som bare det, men i løpet av de siste 40 årene har vi aldri hatt mindre å fare med offensivt enn nå.

Vi har siden 1. januar garantert til sammen i alle kamper skapt mindre enn 10 målsjanser.
 

Eriksen55

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #671 på: Februar 20, 2016, 18:23:34 »
Jeg vet ikke Kato. Vi er vel ihvertfall enige om at dette er begredelig.

Kato

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #672 på: Februar 20, 2016, 18:32:30 »
Evans klarte altså å si etter kampen mot Forest at Dougie Freedmans Nottingham er som å se maling tørke. Må jo være årets kommentar 2016. Selvinnsikt. 
 

Sterland

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #673 på: Februar 20, 2016, 18:43:51 »
Er vel neppe Evans som er problemet. Heller en utrolig tynn og dårlig spillerstall. Offensivt er det helt på trynet >:(

Smudge

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #674 på: Februar 20, 2016, 18:53:45 »
Kan ikke gjøre gull av gråstein. Vi har kun gråstein, t.o.m "talentene" våre ligner gråstein

auren

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #675 på: Februar 20, 2016, 19:27:03 »
Sleivspark til Botaka nok en gang fra Evans:

Evans pulling no punches on Botaka: "He was very fortunate to be on the pitch. He was in the squad because I didn't have any other options"

auren




Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #676 på: Februar 20, 2016, 19:32:49 »
Sleivspark til Botaka nok en gang fra Evans:

Evans pulling no punches on Botaka: "He was very fortunate to be on the pitch. He was in the squad because I didn't have any other options"

auren




Sent from my iPhone using Tapatalk

En ny kniv i ryggen. Stygt....
Super Leeds since 1968

Kato

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #677 på: Februar 20, 2016, 19:34:40 »
Taxi for Evans
 

Blank_File

Sv:
« Svar #678 på: Februar 20, 2016, 19:52:15 »
Men han hadde plass på banen til Botaka likevel? For et naut.

Men så lenge det er Cellino som eier klubben så spiller det ikke all verdens rolle hvem som er lagleder.

Ser ikke helt hvorfor du er så mye mer nedbrutt i dag enn i andre kamper Kato, men det er så. For meg var dette omtrent nøyaktig som forventet.

Lundewhites

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #679 på: Februar 20, 2016, 19:52:48 »
Ingen må komme å fortelle meg at vi i dag hadde vært like ræva med Røsler bak rattet. Vi har fan ikke skapt en målsjanse siden før jul. Offensivt er vi garantert dårligst i hele ligasystemet for tiden.

+ 100
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Kato

Sv:
« Svar #680 på: Februar 20, 2016, 20:08:26 »
Men han hadde plass på banen til Botaka likevel? For et naut.

Men så lenge det er Cellino som eier klubben så spiller det ikke all verdens rolle hvem som er lagleder.

Ser ikke helt hvorfor du er så mye mer nedbrutt i dag enn i andre kamper Kato, men det er så. For meg var dette omtrent nøyaktig som forventet.

Fordi der var siste sjanse denne sesongen. Alle muligheter mot et middels Watford. Vi så ut som vi spilte treningskamp, giddalaust, en bajas på benk som gjorde alt annet enn det han skulle. Så ufattelig skuffa etter en ok kamp mandag.
 

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #681 på: Februar 20, 2016, 20:34:44 »
Ingen må komme å fortelle meg at vi i dag hadde vært like ræva med Røsler bak rattet. Vi har fan ikke skapt en målsjanse siden før jul. Offensivt er vi garantert dårligst i hele ligasystemet for tiden.

Vi var like tannløse under Røsler...og Readfearn..og Milanic...og Hockaday....

Det er helt umulig, ikke nært. Vi kan ha vært svake som bare det, men i løpet av de siste 40 årene har vi aldri hatt mindre å fare med offensivt enn nå.

Vi har siden 1. januar garantert til sammen i alle kamper skapt mindre enn 10 målsjanser.


Vi skåret vel noen-og-tjue mål på en hel sesong under George Graham på 90-tallet! Var ikke gøy det heller!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #682 på: Februar 20, 2016, 21:00:05 »

Ingen må komme å fortelle meg at vi i dag hadde vært like ræva med Røsler bak rattet. Vi har fan ikke skapt en målsjanse siden før jul. Offensivt er vi garantert dårligst i hele ligasystemet for tiden.

Vi var like tannløse under Røsler...og Readfearn..og Milanic...og Hockaday....

Det er helt umulig, ikke nært. Vi kan ha vært svake som bare det, men i løpet av de siste 40 årene har vi aldri hatt mindre å fare med offensivt enn nå.

Vi har siden 1. januar garantert til sammen i alle kamper skapt mindre enn 10 målsjanser.


Vi skåret vel noen-og-tjue mål på en hel sesong under George Graham på 90-tallet! Var ikke gøy det heller!
Men GG førte oss vel til 5-6 plass i PL?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Blank_File

Sv: Sv: Sv:
« Svar #683 på: Februar 20, 2016, 21:32:27 »
Men han hadde plass på banen til Botaka likevel? For et naut.

Men så lenge det er Cellino som eier klubben så spiller det ikke all verdens rolle hvem som er lagleder.

Ser ikke helt hvorfor du er så mye mer nedbrutt i dag enn i andre kamper Kato, men det er så. For meg var dette omtrent nøyaktig som forventet.

Fordi der var siste sjanse denne sesongen. Alle muligheter mot et middels Watford. Vi så ut som vi spilte treningskamp, giddalaust, en bajas på benk som gjorde alt annet enn det han skulle. Så ufattelig skuffa etter en ok kamp mandag.

Opplevde ikke dette som et giddalaust lag, men som vanlig med elendig kvalitet framover. At det er fælt å sitte og håpe et på flaksemål fordi vi ikke skaper noe som helst er jeg enig i, men føler vi har blitt vant til det nå. At Middelsbjørgkampen var mye bedre enn i dag vet jeg rett og slett ikke om jeg er enig i.

Ellers er det få jeg er mer enig i enn deg her på forumet når det gjelder det meste. Uansett hva som skjer videre er det liksom likegyldig så lenge Cellino eier klubben og styrer slik han gjør. Vi kommer ikke videre før han er borte.

raggen

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #684 på: Februar 20, 2016, 21:41:33 »
Er vel neppe Evans som er problemet. Heller en utrolig tynn og dårlig spillerstall. Offensivt er det helt på trynet >:(

ER Evans som er head coach og bør/skal disponere stallen som den er.. en ting er og ønske nye spillere men kan ikke uke inn og ute inn si at spillerne er for dårlige. jobb med det som er tilgjengelig. han gjør svært få endringer noe som må frustrere de som banker på 1 lags døra og ikke får sjansen når en ser hvordan laget prestere... håpløst!!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

DenHviteYeboah

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #685 på: Februar 20, 2016, 21:43:08 »
Ingen må komme å fortelle meg at vi i dag hadde vært like ræva med Røsler bak rattet. Vi har fan ikke skapt en målsjanse siden før jul. Offensivt er vi garantert dårligst i hele ligasystemet for tiden.

Vi var like tannløse under Røsler...og Readfearn..og Milanic...og Hockaday....

Det er helt umulig, ikke nært. Vi kan ha vært svake som bare det, men i løpet av de siste 40 årene har vi aldri hatt mindre å fare med offensivt enn nå.

Vi har siden 1. januar garantert til sammen i alle kamper skapt mindre enn 10 målsjanser.


Vi skåret vel noen-og-tjue mål på en hel sesong under George Graham på 90-tallet! Var ikke gøy det heller!
Vi scorte 27 mål den sesongen og kom på 10.plass i PL. Den høyeste plassering noensinne med så få scorede mål....

Kato

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #686 på: Februar 20, 2016, 21:46:45 »
Vi har scora 7 mål på 10 kamper i 2016. Forbi elendig. Over en sesong vil et slikt snitt si 32 mål.
« Siste redigering: Februar 20, 2016, 21:48:18 av Kato »
 

arild

  • Gjest
Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #687 på: Februar 20, 2016, 22:21:31 »
Sleivspark til Botaka nok en gang fra Evans:

Evans pulling no punches on Botaka: "He was very fortunate to be on the pitch. He was in the squad because I didn't have any other options"

auren




Sent from my iPhone using Tapatalk

En ny kniv i ryggen. Stygt....

Nå fulgte vel  Phil Hay opp med følgende:

With Botaka, Evans  said he had no problem with his passion or effort. Just doesn't think his performances have been good enough.

Så selv Botaka i siste kamp før han havnet ute i kulden, borte mot Charlton i desember.  Fikk knappe 30 minutter og var skremmende svak både offensivt og defensivt. 

Håper allikevel at han er en mann for fremtiden.

baste

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #688 på: Februar 20, 2016, 22:27:06 »
Sleivspark til Botaka nok en gang fra Evans:

Evans pulling no punches on Botaka: "He was very fortunate to be on the pitch. He was in the squad because I didn't have any other options"

auren

 +1

Utrolig lite motiverende manager.
Ka faen ska Botaka utrette på 4 1/2 min?

Idiotisk av Evans.



Sent from my iPhone using Tapatalk

En ny kniv i ryggen. Stygt....

Hallgeir *

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #689 på: Februar 20, 2016, 22:40:47 »
Sleivspark til Botaka nok en gang fra Evans:

Evans pulling no punches on Botaka: "He was very fortunate to be on the pitch. He was in the squad because I didn't have any other options"

auren




Sent from my iPhone using Tapatalk

En ny kniv i ryggen. Stygt....

Nå fulgte vel  Phil Hay opp med følgende:

With Botaka, Evans  said he had no problem with his passion or effort. Just doesn't think his performances have been good enough.

Så selv Botaka i siste kamp før han havnet ute i kulden, borte mot Charlton i desember.  Fikk knappe 30 minutter og var skremmende svak både offensivt og defensivt. 

Håper allikevel at han er en mann for fremtiden.

Uansett...

Hva gjør sånne uttalelser med motivasjonen / selvfølelsen til Botaka?

I beste fall utrolig lite gjennomtenkt av Evans å uttale seg på denne måten.
Super Leeds since 1968