Skrevet av Emne: Kamp vs Newcastle United FC @Elland Road søndag 20/11-2016 kl 14:15 norsk tid  (Lest 32153 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Her blir det fullt hus...jeg har også billett til denne :-)
Ups & Ups!!

HåvardK

Her blir det fullt hus...jeg har også billett til denne :-)
Kun 3p er godt nok, antar jeg?


Rudi G.

  • Gjest
http://www.lufc.talent-sport.co.uk/PagesPublic/ProductBrowse/VisualSeatSelection.aspx?stadium=ER&product=LNEW16&campaignCode=&type=H&productsubtype=&productIsHomeAsAway=N&campaigntracking=nufc16social&soalready=MN0w9A/g93/Wf0B4eYfSM8fqciToJDYb+9awDh9DbRA=

32000 billetter er solgt så langt! Blir vel så og si fullt hus, 37000 tusen tilskuere.

Gleder meg til å se dette spetakkelet live. Kampen går på Eurosport Norge!
Utsolgt nå!

Officials at Leeds are likely to open more of the East Stand Upper if tickets continue to sell quickly and the club are hopeful that the clash will edge towards a sell-out. Newcastle have been allocated 2,764 tickets and total sales have passed 32,000 in the past 24 hours.

Read more at: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-whites-set-for-bumper-newcastle-crowd-1-8210034

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
http://www.lufc.talent-sport.co.uk/PagesPublic/ProductBrowse/VisualSeatSelection.aspx?stadium=ER&product=LNEW16&campaignCode=&type=H&productsubtype=&productIsHomeAsAway=N&campaigntracking=nufc16social&soalready=MN0w9A/g93/Wf0B4eYfSM8fqciToJDYb+9awDh9DbRA=

32000 billetter er solgt så langt! Blir vel så og si fullt hus, 37000 tusen tilskuere.

Gleder meg til å se dette spetakkelet live. Kampen går på Eurosport Norge!
Utsolgt nå!

Officials at Leeds are likely to open more of the East Stand Upper if tickets continue to sell quickly and the club are hopeful that the clash will edge towards a sell-out. Newcastle have been allocated 2,764 tickets and total sales have passed 32,000 in the past 24 hours.

Read more at: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-whites-set-for-bumper-newcastle-crowd-1-8210034

Totalt 5 grønne prikker igjen der akkurat nå... ;D ;D ;D
Det må nok åpnes flere felt ja!!!

We are Leeds...MOT!!! (...and we're going UP!!!)
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

HåvardK

Det slår meg nå at denne kampen går samtidig som cupfinalen. Satser på at RBK avgjør til pause, slik at jeg får med meg hele Leeds-kampen.

B_Ød

Her blir det fullt hus...jeg har også billett til denne :-)
Kun 3p er godt nok, antar jeg?

Hell Yeah :-)
Ups & Ups!!

Erik_

Må bli en helt elektrisk stemning.  :)

ollan

Om noen skulle ha en billett som ikke blir brukt så har jeg en som trenger 1 stk..
Ollan

Xern

Fantastisk! Kjør på å åpne hele stadion nå. ;D ;D ;D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Leedsfan

Leeds set for biggest crowd of the season.
We are pleased to confirm that we have now sold out of general admission tickets for our clash with Newcastle United on Sunday 20th November.

Elland Road will be at full capacity for the visit of Rafa Benitez's side, in our first home league meeting with the Magpies since 2003.

The only remaining tickets for the game are in the hospitality areas, including the South Stand boxes which are priced from £75 + VAT. For more information please click here.

Thank you for your incredible support.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Xern

Så da blir det 39.000 da?  8)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

h.b

  • Gjest
Så da blir det 39.000 da?  8)

Tror nok maks kapasiteten er satt ned til rundt 32-35.000

Xern

Så da blir det 39.000 da?  8)

Tror nok maks kapasiteten er satt ned til rundt 32-35.000
Hvordan?  :o
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

h.b

  • Gjest
Så da blir det 39.000 da?  8)

Tror nok maks kapasiteten er satt ned til rundt 32-35.000
Hvordan?  :o

Mente det var noe som gjorde at på grunn av sikkerheten. Men ifølge denne her. Ja da er det maks 37890
https://www.leedsunited.com/club . Og den er offisiell

Xern

Så da blir det 39.000 da?  8)

Tror nok maks kapasiteten er satt ned til rundt 32-35.000
Hvordan?  :o

Mente det var noe som gjorde at på grunn av sikkerheten. Men ifølge denne her. Ja da er det maks 37890
https://www.leedsunited.com/club . Og den er offisiell
Hm, skjønner. Jaja, fullstappet er fullstappet  8) 8)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

gulle

Det slår meg nå at denne kampen går samtidig som cupfinalen. Satser på at RBK avgjør til pause, slik at jeg får med meg hele Leeds-kampen.
det blir Leeds på TV og RBK på Pad
Det blir herlig med lyd fra England på nytt lydanlegg til tv'n
Nabovarsel må til!
Nå rykker vi opp! Jasederja

jaho

Det slår meg nå at denne kampen går samtidig som cupfinalen. Satser på at RBK avgjør til pause, slik at jeg får med meg hele Leeds-kampen.
det blir Leeds på TV og RBK på Pad
Det blir herlig med lyd fra England på nytt lydanlegg til tv'n
Nabovarsel må til!

Denne dagen blir det faktisk KIL på Ullevål ;D, og Leeds i opptak!!

Xern

Det slår meg nå at denne kampen går samtidig som cupfinalen. Satser på at RBK avgjør til pause, slik at jeg får med meg hele Leeds-kampen.
det blir Leeds på TV og RBK på Pad
Det blir herlig med lyd fra England på nytt lydanlegg til tv'n
Nabovarsel må til!

Denne dagen blir det faktisk KIL på Ullevål ;D, og Leeds i opptak!!
Planlegger du å prøve å unngå å finne ut resultatet av kampen før du får sett opptaket? Lykke til isåfall  ::)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

jaho

Det slår meg nå at denne kampen går samtidig som cupfinalen. Satser på at RBK avgjør til pause, slik at jeg får med meg hele Leeds-kampen.
det blir Leeds på TV og RBK på Pad
Det blir herlig med lyd fra England på nytt lydanlegg til tv'n
Nabovarsel må til!
Denne dagen blir det faktisk KIL på Ullevål ;D, og Leeds i opptak!!
Planlegger du å prøve å unngå å finne ut resultatet av kampen før du får sett opptaket? Lykke til isåfall  ::)

Pleier å gå bra  ;)

Tobb

Vi er 4 gutter som reiser over.

Fikk kjøpt billetter i dag i Radebe Suite  :)

MOT
 

Hallgeir *

Det sies at det blir ca 37890 tilskuere på kampen.
Super Leeds since 1968

Torpe-do

Når sist hadde vi en utsolgt kamp, egentlig? Selv lokalderby mot Huddersfield og slikt de siste årene har vel kun vært på sånn 35-ish?

Xern

2009-2010 sesongen var det vel.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

RoarG

Med dagens knallresultat mot Norwich, blir denne kampen en højdare. Synd med dette j**** landslagsavbrekket.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Xern

Med dagens knallresultat mot Norwich, blir denne kampen en højdare. Synd med dette j**** landslagsavbrekket.
Det gikk ikke til s**t forrige gang vi hadde landslagspause. Likt for alle dette. Verken fordel eller ulempe  :)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Ikke akkurat noen kamptråd ennå, so here goes...
Sitat
I live in the NE. Newcastle fans are shitting themselves about playing us.
Sitat
Me too (here in Newcastle) and they are very edgy about the game, 99.9% of them would take a draw. Their record is excellent this season but if you watch the highlights of their wins at Rotherham (away), Preston (away) and Cardiff (home) they really did ride their luck. Dwight Gayle will line up against us, Mitrovic is never first choice after an international break.
Sitat
I read that not only do they think they have promotion in the bag, but that they're going for Reading's record points total.
Sitat
Gayle will be key for them. Bartley and Pontus would gobble up Mitrovic but Gayle has the pace. Need to shut down Shelvey pinging the ball over the top for him to run on to.  Just get Phillips to follow Shelvey everywhere and we will do them. 
Sitat
My main concern is that shiny head shelvey. Have nightmares about him when Blackpool dicked us.
Sitat
I'd agree with that I've seen a few of their games and if you stop Shelvey you have a chance. The key here is the full backs,  Yedlin (rb) is as quick as anything in the league but leaves space behind him.  The Geordies have it in for Dummett (lb) big time but Benitez always goes with Gouffran in front of him to help him out and it works well. Their star man is Ritchie on the right wrong who reminds me of Duff (ex Blackburn), he's a very good player and Charlie Taylor needs to be on top of his game here. 
Sitat
Shelvey and Gayle are the best two players to ever play in the championship imo. 
I think that we can win but would we will need those two to have an off day. 
Sitat
I can't see us losing any of those games right now bar Liverpool.  Probably a good time to be playing these tough games seen as we are looking unbeatable.  The win on Saturday has given them the belief that they can beat anyone.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Square Ball

Det er langt fram ,men årets sesong gir håp om at vi kan gjøre vår beste innsats på
dette nivået siden 2006 og 11.Denne kampen gjør meg litt mimrete,da det er kanskje
noen likheter med 89/90 sesongen.Eller  bare oppi mitt hode.

Tilsvarende oppgjør ble da spilt 2 desember.Vi lå som nr 2 Newcastle på tredje.7 elendige år
på nivå 2 bak oss.Redusert kapasitet etter Heyseltragedien,men nesten 32000 på ER(årsbeste)
En helt elektrisk atmosfære.Hadde to tap på de siste 3 kampa,en av de 4 -3 borte mot Leicester
hvor vi ledet 3-2 etter 90 min.Som fikk Scheie til å uttale når tippekupongen ble bekreftet:Kan
dette stemme da?
Baird headet inn seiersmålet og hele stadion eksploderte.

Som vanlig måtte vi gjøre det spennende og ingenting var avgjort før i siste serierunde.
Alle vet hvordan det endte,og  Newcastle tapte mot Sunderland i PO

Blank_File

Las på TV2 at Shelvey kan bli ute i 5 kamper pga rasisme. Har noen sett noe om det? Hadde jo vært heldig for oss.

Sent fra min D6603 via Tapatalk