Skrevet av Emne: Kamp vs Rotherham @ New York Stadium - Lørdag 26/11-2016 kl 18:30 Norsk tid  (Lest 26097 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

stian

For en merkelig kamp. O'Kane og Phillips eier midtbanen totalt i 1. omg. 2.omg er ekstremt svak, særlig siste 20.

Det er KUN flaks som gjør at vi tar med oss tre poeng fra denne kampen. Det positive er at Monk kan gi unggutta en liten hårføner for å tro at vi kan spasere inn til tre poeng. I denne divisjonen er det ingen poeng som kommer gratis. Forhåpentligvis blir dette en lærdom som fører til at dette er siste gang vi ser et lag som slutter å spille fotball med 45 minutter igjen på klokka.

TK20

Minner meg litt om når vi møtte Crewe borte, var vel i 2009 eller noe. Ledet 0-3 til pause med én mann mer. Vant 2-3 etter et helvetes siste kvarter.

patricksangvik

sjelden jeg er forbanna etter seier men det er jeg idag.Vi er rett og slett ræva i 2 omg. har muligheter til og spille ball kontrollert i avgjørende situasjoner men så skyter phillips som en full sjømann gang på gang. litt ro i spillet, er en mann mere leder 0-2 og er like før vi kommer fra det med 3 poeng.



Du kan da vel ikke være forbanna nå? Greit nok at vi spilte en dårlig 2. Omgang, men innerst inne er vi vel alle lettet over 3p i denne kampen
Leeds are going up, going up, Leeds are going up, nanananana

eros

sjelden jeg er forbanna etter seier men det er jeg idag.Vi er rett og slett ræva i 2 omg. har muligheter til og spille ball kontrollert i avgjørende situasjoner men så skyter phillips som en full sjømann gang på gang. litt ro i spillet, er en mann mere leder 0-2 og er like før vi kommer fra det med 3 poeng.



Du kan da vel ikke være forbanna nå? Greit nok at vi spilte en dårlig 2. Omgang, men innerst inne er vi vel alle lettet over 3p i denne kampen
Tar det som et godt tegn at så mange er forbannet etter at Leeds har kontrollert kampen i 88 minutter og må ri av stormen når et entusiastisk hjemmelag gjør en heroisk innsats av en sluttspurt..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hallgeir *

Viktige 3 poeng.

Det ble en andre omgang langt unna det som var "forventet". Og hvorfor strever vi alltid mot lag som har kommet i undertall?

Nå blir det konsert med Sivert Høyem...  8)
Super Leeds since 1968

arild

  • Gjest
Bra  intervju av Monk på Sky. Summerer opp mye av frustrasjonen her på forumet

Josch

Leeds var klart best. Målet til Rotherham gjorde det litt shaky på  slutten. Litt typisk engelsk dette her. De gir aldri opp selv  på 0-2 og med  10 mann. Det skjer nesten aldri at noen kontrollerer en hel kamp selv om de leder  2-0, med  11 mot 10. Dette  var 3 poeng og denne kampen er nå historie.

Håper  Rotherham tar masse poeng mot våre hovedmotstadere nå fremover.
« Siste redigering: November 26, 2016, 23:15:47 av Josch »

B-m

Noen andre som så kampen på dplay? Jeg hadde store problemer og kampen ble kuttet 10 min før slutt, var det bare hos meg?!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

raggen

så den på sportsmania og var litt hakkete der og men d var pga jeg så den på trådløst nett.. kablet så pleier det ikke være noe problem!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28799
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  40m
40 minutes ago
Kenny Jackett on the red card: "He put his arm up to protect himself but it looks how it looks and I understand the referee's point of view"


Monk: "We brought it on ourselves. We're not good enough to play at anything less than 100 per cent." #lufclive

GM happy with win and thought Leeds deserved it but v unhappy with the 2nd half. "We've got to be critical and hold ourselves to account."

Monk thought the first 25 mins were excellent. "That's how we should be. But in the second half we got a bit selfish and comfortable."

Was Liverpool on the players minds in the 2nd half? Monk: "You'd have to ask them. They'd tell you no. But they're disappointed too."

 
Still some time for a joke. What does Monk plan to do at Liverpool? "Drop them all."
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Lucas the Kop Cat

For mange dårlige pasningar i denne kampen, særleg O'Kane. Me kan ikkje GÃ… oss til seier!!!!!

Han har hatt forferdelig mange svake pasninger! Hver gang han har prøvd et gjennomspill har han slått den vekk..
Ikke akkurat noen silkefot i dag. Kun drept kampen med litt bedre presisjon.

Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk


Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28799
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
LUFCDATA ‏@LUFCDATA  35m
35 minutes ago
Liam Cooper vs. Rotherham:
88% pass accuracy
5 headers won
3 tackles won
3 clearances
2 interceptions
2 blocks
Superb return.  #LUFC #MOT

LUFCDATA ‏@LUFCDATA  15m
15 minutes ago
Charlie Taylor vs. Rotherham:
92% pass accuracy
5 clearances
4 take-ons
2 tackles won
2 blocks
3 crosses
1 assist
Outstanding.  #LUFC
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Vi slapp unna bananskallet og fikk 3 poeng. Herlig.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28799
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Hehehe...

Peter Odemwingie
Verified account
‏@OdemwingieP
I was unlucky with the red card. We all normally jump with our hands up to protect each other and expected his to be up as well.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

B_Ød

Makan til vås  :D
Noen som vet noe mer om hva som skjedde med Eurosport i dag eller?
Ups & Ups!!

Xern

LATTERLIG å si at han var "uheldig". Enda mer lavmål.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Jon R

Merkelig hvordan cooper har hevet nivået fra i fjor... no prob at  pontus er ute en kamp.... sunn konkurranse og mye bedre selvtillit i laget nå... de bare kontrollerer kampen og prøver seg når de har en god mulighet


Sent from my iPhone using Tapatalk

Defensiv organisering har blitt terpet på treningsfeltet i hele høst. Dette er en minst like viktig faktor som divisjonens beste stopper mener jeg. Må også nevne vår unsung hero number 1, Ayling, som for meg er sesongens desidert største positive overraskelse!
Jon R.

viking

curling.
en idrett vi faktisk hevder oss i.
Forza Collevecchio
 

raggen

sjelden jeg er forbanna etter seier men det er jeg idag.Vi er rett og slett ræva i 2 omg. har muligheter til og spille ball kontrollert i avgjørende situasjoner men så skyter phillips som en full sjømann gang på gang. litt ro i spillet, er en mann mere leder 0-2 og er like før vi kommer fra det med 3 poeng.



Du kan da vel ikke være forbanna nå? Greit nok at vi spilte en dårlig 2. Omgang, men innerst inne er vi vel alle lettet over 3p i denne kampen

jo var faktisk forbanna på slutten av kampen og etter kampen.. selvfølgelig glad og lettet over 3 p,MEN måten vi spilte på irriterte meg voldsomt
Forever Leeds United!!!!!!!!

eros

Noen andre som så kampen på dplay? Jeg hadde store problemer og kampen ble kuttet 10 min før slutt, var det bare hos meg?!
Ja, litt problemer på starten og slutten av sendingen, men så 80 minutter på fullskjerm uten problemer.


Sent from my iPhone using Tapatalk

eros

Merkelig hvordan cooper har hevet nivået fra i fjor... no prob at  pontus er ute en kamp.... sunn konkurranse og mye bedre selvtillit i laget nå... de bare kontrollerer kampen og prøver seg når de har en god mulighet


Sent from my iPhone using Tapatalk

Defensiv organisering har blitt terpet på treningsfeltet i hele høst. Dette er en minst like viktig faktor som divisjonens beste stopper mener jeg. Må også nevne vår unsung hero number 1, Ayling, som for meg er sesongens desidert største positive overraskelse!
Ayling imponerte ikke meg de første kampene i år, helt greit defensivt - men lite med fremover. Nå har han spilt på seg ei bøtte selvtillit og er virkelig blitt en faktor på sin kant. Med Taylor på oppadgående kurve og hele laget i støtet så lukter juleperioden noe helt annet enn de foregående sesongene...


Sent from my iPhone using Tapatalk

B-m

Ayling er fantastisk ja! En spiller som passer leedsmentaliteten. Synes forøvrig at Phillips og O'kane blir litt like på midten. Phillips er fortsatt urutinert og gjør en del feil, men han har et stort potensiale. Vi må huske på at våre to beste midtbanespillere i Bridcutt og Hernandez er ute. Savnet av Hernandez er stort, og vi ser at linken mellom midtbanen og spiss/vinger mangler noe kvalitet atm. Når er disse to tilbake?
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28799
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Ayling er fantastisk ja! En spiller som passer leedsmentaliteten. Synes forøvrig at Phillips og O'kane blir litt like på midten. Phillips er fortsatt urutinert og gjør en del feil, men han har et stort potensiale. Vi må huske på at våre to beste midtbanespillere i Bridcutt og Hernandez er ute. Savnet av Hernandez er stort, og vi ser at linken mellom midtbanen og spiss/vinger mangler noe kvalitet atm. Når er disse to tilbake?
Hernandez begynte å trene sammen med laget i forrige uke og skal gradvis trappe opp. Tar nok noen uker ennå. Hernandez er to-tre uker unna ennå het det i midten av denne uken.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

SOL

Bra  intervju av Monk på Sky. Summerer opp mye av frustrasjonen her på forumet
Ja, enig med Monk. Andre omgang var ikkje bra nok!
 

Xern

Ayling er fantastisk ja! En spiller som passer leedsmentaliteten. Synes forøvrig at Phillips og O'kane blir litt like på midten. Phillips er fortsatt urutinert og gjør en del feil, men han har et stort potensiale. Vi må huske på at våre to beste midtbanespillere i Bridcutt og Hernandez er ute. Savnet av Hernandez er stort, og vi ser at linken mellom midtbanen og spiss/vinger mangler noe kvalitet atm. Når er disse to tilbake?
Hernandez begynte å trene sammen med laget i forrige uke og skal gradvis trappe opp. Tar nok noen uker ennå. Hernandez er to-tre uker unna ennå het det i midten av denne uken.
Bridcutt skal begynne å trene for fullt denne uken, og ha noen kamper for U23 - Så Hernandez og Bridcutt er nok tilbake noenlunde samtidig. Tipper begge er tilbake mot Preston :)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Cherry

Makan til vås  :D
Noen som vet noe mer om hva som skjedde med Eurosport i dag eller?

D lurte jeg på også. Hadde "'lada" opp til denne , også er d curling og Bayern Munchen...
Shite!!!
Useriøs kanal.
 

Jon R

Makan til vås  :D
Noen som vet noe mer om hva som skjedde med Eurosport i dag eller?

D lurte jeg på også. Hadde "'lada" opp til denne , også er d curling og Bayern Munchen...
Shite!!!
Useriøs kanal.
Kampen ble satt opp eksklusivt på D-play for mange uker siden. Det samme gjelder kampen neste helg. Øvrige Leedskamper som blir TVsendt frem til nyttår, går på Eurosport. Jeg oppdaterer denne fortløpende: http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,21905.0.html
« Siste redigering: November 27, 2016, 12:01:16 av Jon R »
Jon R.

Blank_File

Makan til vås  :D
Noen som vet noe mer om hva som skjedde med Eurosport i dag eller?

D lurte jeg på også. Hadde "'lada" opp til denne , også er d curling og Bayern Munchen...
Shite!!!
Useriøs kanal.
Kampen ble satt opp eksklusivt på D-play for mange uker siden. Det samme gjelder kampen neste helg. Øvrige Leedskamper som blir TVsendt frem til nyttår, går på Eurosport. Jeg oppdaterer denne fortløpende: http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,21905.0.html
Jeg har abonnement, men i går viste de den ikke på ipad heller. Har endt opp med skurkeTV både i går og mot Newcastle. Fryktelig skuffet over tjenesten foreløpig.

Xern

Makan til vås  :D
Noen som vet noe mer om hva som skjedde med Eurosport i dag eller?

D lurte jeg på også. Hadde "'lada" opp til denne , også er d curling og Bayern Munchen...
Shite!!!
Useriøs kanal.
Kampen ble satt opp eksklusivt på D-play for mange uker siden. Det samme gjelder kampen neste helg. Øvrige Leedskamper som blir TVsendt frem til nyttår, går på Eurosport. Jeg oppdaterer denne fortløpende: http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,21905.0.html
Jeg har abonnement, men i går viste de den ikke på ipad heller. Har endt opp med skurkeTV både i går og mot Newcastle. Fryktelig skuffet over tjenesten foreløpig.
Send inn en liten feedback til dem, så de vet hva de må jobbe med. Husk å gjøre det saklig og å være høflige, gi konstruktiv kritikk, ikke slakt. Da gjør man også arbeidsdagen litt hyggeligere for den som skal ta imot tilbakemeldingen ;) Er tross alt nok av folk som av en eller annen grunn glemmer hvordan man skal oppføre seg så fort de setter seg bak en skjerm  :(
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28799
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
...og dett var dett.

Kenny Jackett har trukket seg som Rotherham-manager.

Ikke sikker på at det er bra for Rotherham...

PA Dugout ‏@PAdugout  10m
10 minutes ago
#Breaking Kenny Jackett has resigned as Rotherham manager after just five games and 39 days in charge
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan