Skrevet av Emne: Tidligere eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017- 17/7-2023  (Lest 363136 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Jon R

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #360 på: Juni 17, 2017, 13:11:15 »
Ansettelser gjøres på bakgrunn av hva som er mulig å vite i dag. Utover det er det hundrevis av fremtidige x faktorer som vil påvirke utfallet. Jeg er sikker på at grundig research og overveielse av hver kandidat er bedre enn det motsatte, forutsatt at man har tid til det.  Utover det vil enhver ansettelse være et usikkert prosjekt, man vil aldri få garanti for suksess uansett hvilken manager/head coach man ansetter.

Man bygger selvfølgelig ikke klubben rundt en headcoach, og lager en modell etter vedkommendes personlige preferanser. Hvis modellen og kursen eieren har staket ut ikke passer for vedkommende, er det beste for begge parter at man takker for følget, selv om det ikke var planlagt slik på forhånd.
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #361 på: Juni 18, 2017, 21:04:17 »
Aidan Revie on WACCOE:

I don't understand that this is the same argument. This isn't an unknown bank from the Middle East with a dubious history, or a maniac from Italy with a criminal record. His CV is there for all to see and hasn't put a foot wrong. EVER. He built a billion dollar company in the sports industry, no one, ANYWHERE, has a bad word to say about him. How is this the same argument?
 
The ironic thing is that the most negative comments Radz has ever received over a 20 year career is probably on this website since he took over Leeds.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #362 på: Juni 18, 2017, 21:07:46 »
Aidan Revie:

The guy built a billion dollar business by the age of 42. He has spent 5 million on players so far, put in a top MD with a spotless CV, a DOF, is investing in improving the stadium.
 

Because he has appointed a manager you don't know, you have already decided, before a ball has been kicked, that he is going to fail. The difference between TC and Hockaday by the way is galactic. The fact is right now none of us know if he is going to succeed or fail. IMO it will be massively dependant on the players we sign. Logic does however state that Radz would not have put the money he has into the infrastructure in order to half arse it on the plahing front.
 
One important thing to remember though. Radz is not a crook, or a nutcase. That already puts him ahead of the last three owners we have had.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #363 på: Juni 18, 2017, 21:33:29 »
Jeg DIGGER at Aidan poster blant fansen! :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #364 på: Juni 24, 2017, 17:29:59 »
DETTE RR EIEREN SIN:

Tom Beattie

Hi @andrearadri sadly a huge #lufc fan passed away last week.Im after a shirt with name printing for the funeral but you cant order online?


Andrea Radrizziani svarer

Please send your contact details and I arrange someone from the club/ store to contact you #mot


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #365 på: Juni 28, 2017, 18:57:51 »
Nå begynner du å levere Radz 8)

Sydhagen

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #366 på: Juni 28, 2017, 19:33:24 »
Andrea, ikveld tar jeg med meg et bilde av deg + en tørkerull når jeg går til sengs. Takk!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Jon R

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #367 på: Juni 28, 2017, 19:39:10 »
Helt som forventet, egentlig.  :)

Totalrenovering av LUTV neste!  ;D
Jon R.

Eriksen55

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #368 på: Juni 28, 2017, 19:39:32 »
Andrea, ikveld tar jeg med meg et bilde av deg + en tørkerull når jeg går til sengs. Takk!

Lista er lagt! Vil ikke vite hva du gjør i mai når vi rykker opp  :o

Eriksen55

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #369 på: Juni 28, 2017, 19:41:00 »
Helt som forventet, egentlig.  :)

Totalrenovering av LUTV neste!  ;D

Absolutt. Han lovet det, da forventes det at ord blir til handling. Endelig en sjef som er til å stole på  8)

Lundewhites

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #370 på: Juni 28, 2017, 20:17:17 »
Så fantastisk deilig med en eier som leverer etter så mange år med udugelige folk eller kjeltringer i førersetet.
Syns det har blitt stille fra Cellinos fanklubb her inne, men kanskje vi nå kan stå samlende framover?
MOT
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Promotion 2010

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #371 på: Juni 28, 2017, 20:19:07 »
Andrea Radrizziani

#TheOnlyPlaceForUs another step into our Vision to make @LUFC a successful club

Thank you to #aser and @LUFC management for the great effort provided to secure Elland Road deal...to be continued
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #372 på: Juni 28, 2017, 20:19:31 »
Så fantastisk deilig med en eier som leverer etter så mange år med udugelige folk eller kjeltringer i førersetet.
Syns det har blitt stille fra Cellinos fanklubb her inne, men kanskje vi nå kan stå samlende framover?
MOT
Hvis vi slipper for mange kommentarer av denne typen tror jeg det er fullt mulig.  ;)

MOT!  :)
Jon R.

B_Ød

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #373 på: Juni 28, 2017, 20:29:11 »
her har vi en potensiell virkelig legende!!
Ups & Ups!!

DenHviteYeboah

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #374 på: Juni 28, 2017, 20:30:42 »
Så fantastisk deilig med en eier som leverer etter så mange år med udugelige folk eller kjeltringer i førersetet.
Syns det har blitt stille fra Cellinos fanklubb her inne, men kanskje vi nå kan stå samlende framover?
MOT
Hvis vi slipper for mange kommentarer av denne typen tror jeg det er fullt mulig.  ;)

MOT!  :)
Hehe, det nok fortsatt svart/hvitt herinne ;) Eller himmel/helvete ;)

Eriksen55

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #375 på: Juni 28, 2017, 20:34:16 »
Så fantastisk deilig med en eier som leverer etter så mange år med udugelige folk eller kjeltringer i førersetet.
Syns det har blitt stille fra Cellinos fanklubb her inne, men kanskje vi nå kan stå samlende framover?
MOT
Hvis vi slipper for mange kommentarer av denne typen tror jeg det er fullt mulig.  ;)

MOT!  :)
Hehe, det nok fortsatt svart/hvitt herinne ;) Eller himmel/helvete ;)

Heldigvis så peker ihvertfall pilen mot himmelen og mye tider på hvitere tider :)

Promotion 2010

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #376 på: Juni 28, 2017, 20:54:09 »
Foreløpig er det mye penger og mye støtteapparat!

Tiden vil vise om dette gir klubben et løft og en SPORTSLIG opptur!

Men GOD p.r. er det!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #377 på: Juni 28, 2017, 21:01:45 »
Twitter

Very happy. Must take Radrizzani's commitment to something conservatively approaching £80m at the moment.

 :) 8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #378 på: Juni 28, 2017, 21:05:01 »
Topp levert av Radrizzani. Viser at han kan drive en fotballklubb.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

veteranen

  • Gjest
Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #379 på: Juni 28, 2017, 21:34:31 »

Andrea Radrizzanis overtakelse av Leeds United kommer til å vise å bli et av de viktigste veiskiller i klubbens historie. For første gang siden Leslie Silver solgte seg ut sommeren 1996, har vi fått en eier som fremstår som både dyktig og anstendig.

Tilbakekjøpet av Elland Road ble jo nærmest fremstilt som den store lakmus-testen for flere av dem som har fremstått som litt reservert overfor vår nye eier. Vel, «testen» er bestått med glans – og noen av oss er ikke det miste overrasket.

Har også lagt merke til at flere av dem som «ikke ville ta av» etter at Radrizzani overtok, var blant dem som ofte var ivrigst etter å finne unnskyldninger for Bates eller Cellino (gjerne begge!).
Pussig? Egentlig ikke. Folk som ikke klarer å se at en kjeltring er en kjeltring eller at galskap er galskap, vil som regel heller ikke være blant de kjappeste til å gjenkjenne klokskap og anstendighet når det dukker opp.

Men ok, fortid er fortid – og den gjør vi lurest i å legge bak oss (helst uten å glemme de dyrekjøpte lærdommene).

Og nå har vi altså omsider fått en samlende eier - og da vil vi også få oppleve en tilnærmet samlet supporterskare. Det er ikke helt uviktig det heller.

Dette blir veldig bra!

DenHviteYeboah

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #380 på: Juni 28, 2017, 22:05:34 »
Topp levert av Radrizzani. Viser at han kan drive en fotballklubb.
Dette lover veldig bra! Kjøpet av Elland Road er for meg nesten uvirkelig. Bare det gjør at jeg bukker i støvet ;)

gulle

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #381 på: Juni 28, 2017, 22:18:22 »
Topp levert av Radrizzani. Viser at han kan drive en fotballklubb.
Dette lover veldig bra! Kjøpet av Elland Road er for meg nesten uvirkelig. Bare det gjør at jeg bukker i støvet ;)
er så skadet av de siste ti år at jeg driver å leter etter malurten i begeret, istedenfor å la meg rive med,lurer på om vi må rykke opp før det gir seg, eller om tabelltopp til jul vil være nok.
Nå rykker vi opp! Jasederja

Sydhagen

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #382 på: Juni 28, 2017, 22:54:50 »
#lufc owner & chairman - Andrea Radrizzani  - "I'm not here to make money, I'm here to make history".


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

berlin

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #383 på: Juni 29, 2017, 08:39:59 »

Andrea Radrizzanis overtakelse av Leeds United kommer til å vise å bli et av de viktigste veiskiller i klubbens historie. For første gang siden Leslie Silver solgte seg ut sommeren 1996, har vi fått en eier som fremstår som både dyktig og anstendig.

Tilbakekjøpet av Elland Road ble jo nærmest fremstilt som den store lakmus-testen for flere av dem som har fremstått som litt reservert overfor vår nye eier. Vel, «testen» er bestått med glans – og noen av oss er ikke det miste overrasket.

Har også lagt merke til at flere av dem som «ikke ville ta av» etter at Radrizzani overtok, var blant dem som ofte var ivrigst etter å finne unnskyldninger for Bates eller Cellino (gjerne begge!).
Pussig? Egentlig ikke. Folk som ikke klarer å se at en kjeltring er en kjeltring eller at galskap er galskap, vil som regel heller ikke være blant de kjappeste til å gjenkjenne klokskap og anstendighet når det dukker opp.

Men ok, fortid er fortid – og den gjør vi lurest i å legge bak oss (helst uten å glemme de dyrekjøpte lærdommene).

Og nå har vi altså omsider fått en samlende eier - og da vil vi også få oppleve en tilnærmet samlet supporterskare. Det er ikke helt uviktig det heller.

Dette blir veldig bra!

Absolutt. Selv om ikke tilbakekjøpet av ER har noen direkte innflytelse på det som foregår ute på banen, gir dette en positive ringvirkninger gjennom hele klubben og supporterne. Veldig mange har ER som sin arbeidsplass, og dette kan skape en togetherness som gjennomsyrer klubben.
Supporterne vil vite å sette pris på dette. Et meget klokt steg av AR, som vil bidra til arbeidsro for de som allerede er kommet (TC og øvrige) og ro til bygge klubben videre.

Eriksen55

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #384 på: Juni 29, 2017, 08:42:45 »
Cellino hadde visstnok ingenting å gjøre med inntoget til Radrizzani. Ikke overrasket, da jeg tviler på at dyktige og seriøse forretningsfolk vil omgås en kjeltring:)

http://www.independent.co.uk/sport/football/football-league/how-kenny-dalglish-inadvertently-triggered-andrea-radrizzani-ownership-leeds-united-a7528586.html

Radrizzani, for en mann  :-*

Sydhagen

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #385 på: Juni 29, 2017, 12:48:12 »
Andrea Radrizzani‏ @andrearadri
 Thank you to #aser and @LUFC management for the great effort provided to secure Elland Road deal...to be continued

Her kommer det tydeligvis mer etterhvert.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #386 på: Juni 29, 2017, 14:01:25 »
Simon Nutt

Klich £1.5m, Jansson £3.5m, Sacko £1.5m, Wiedwald £0.5m, Saiz £2.5m, Alioski £2m. Total? £11.5m - with £5m for Taylor = £6.5m balance #lufc
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Killa

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #387 på: Juni 29, 2017, 14:28:17 »
Simon Nutt

Klich £1.5m, Jansson £3.5m, Sacko £1.5m, Wiedwald £0.5m, Saiz £2.5m, Alioski £2m. Total? £11.5m - with £5m for Taylor = £6.5m balance #lufc
I tillegg til Taylor skal vel Diagouraga og Murphy offloades, sammen med Silvestri og forhåpentlig noen flere. Så balansen blir kanskje enda noe bedre enn £6,5M hvis vi får noen pund for disse også?
Men noe sier meg også at kanskje enda flere kommer inn (Bartley/ Ingasson?) - så vi får vel vente med å gjøre opp den balansen antagelig :-)

Lundewhites

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #388 på: Juni 29, 2017, 15:54:28 »
Saiz og Alioski kommer nok på langt mer en 4,5 hvis Leeds får halt de inn.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #389 på: Juni 29, 2017, 16:00:10 »

Andrea Radrizzanis overtakelse av Leeds United kommer til å vise å bli et av de viktigste veiskiller i klubbens historie. For første gang siden Leslie Silver solgte seg ut sommeren 1996, har vi fått en eier som fremstår som både dyktig og anstendig.

Tilbakekjøpet av Elland Road ble jo nærmest fremstilt som den store lakmus-testen for flere av dem som har fremstått som litt reservert overfor vår nye eier. Vel, «testen» er bestått med glans – og noen av oss er ikke det miste overrasket.

Har også lagt merke til at flere av dem som «ikke ville ta av» etter at Radrizzani overtok, var blant dem som ofte var ivrigst etter å finne unnskyldninger for Bates eller Cellino (gjerne begge!).
Pussig? Egentlig ikke. Folk som ikke klarer å se at en kjeltring er en kjeltring eller at galskap er galskap, vil som regel heller ikke være blant de kjappeste til å gjenkjenne klokskap og anstendighet når det dukker opp.

Men ok, fortid er fortid – og den gjør vi lurest i å legge bak oss (helst uten å glemme de dyrekjøpte lærdommene).

Og nå har vi altså omsider fått en samlende eier - og da vil vi også få oppleve en tilnærmet samlet supporterskare. Det er ikke helt uviktig det heller.

Dette blir veldig bra!

Vet ikke om jeg inngår i det du kaller "folk som ikke ser, treige til å gjenkjenne klokskap osv" kategorien, men å være avventende til man ser kjøtt på beina må nå være helt innenfor, vi har tross alt 15 svært tøffe år bak oss. Hva Radz har oppnådd tidligere i sitt forretningsliv er i utgangspunktet helt irrelevant, det er hva han får til med Leeds United som betyr noe, og han har fått en god start, helt klart, spent og i utgangspunktet nå svært positiv til fortsettelsen.

Btw utelater du å nevne den største kjeltringen av de alle, blodsugeren GFH!