Skrevet av Emne: FA-cupkamp vs Sutton United @ Gander Green Lane, 29.01.2017 kl 15:00 på TV  (Lest 39600 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Startoppstillingen er såpass svak at jeg tror vi skal få problemer med å vinne denne kampen.

auren
Tja, vet jo ikke hvordan de 2 debutantene vil klare seg. Kan hende dette går bedre enn hva lagoppstillingen viser?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kickthemdown

Fornøyd med Monk. Ekstremt viktig at vi sparer våre viktigste menn. Omkamp i vente ?

Hallgeir *

Fornøyd med Monk. Ekstremt viktig at vi sparer våre viktigste menn. Omkamp i vente ?

Det vil i så fall si dobbel belastning for noen av spillerne.
Super Leeds since 1968

RoarG

Kan få to debuter til: Malik Wilks og ??? Vann.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Nørgaard

Vi skal nok vinde.
God opstilling  :)

Ankerjon15

Come On Leeds ;D ;D ;D

auren

Får ikke sett første omgang, så MOT gutter!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kickthemdown

Fornøyd med Monk. Ekstremt viktig at vi sparer våre viktigste menn. Omkamp i vente ?

Det vil i så fall si dobbel belastning for noen av spillerne.
For b- laget ja. Vanskelig ?

Hallgeir *

Det blir Pope og Whelan her, dersom det ikke finnes en såkalt skurkelink?
Super Leeds since 1968

Nørgaard

Det blir Pope og Whelan her, dersom det ikke finnes en såkalt skurkelink?

altid firstrowsports.eu

Hallgeir *

Fornøyd med Monk. Ekstremt viktig at vi sparer våre viktigste menn. Omkamp i vente ?

Det vil i så fall si dobbel belastning for noen av spillerne.
For b- laget ja. Vanskelig ?

Nei, det kan jo hende at det slutter i dag for B-laget også. Får bare håpe gamblingen betaler seg.
Super Leeds since 1968

Erik_

Fire minutter spilt før TV2 Sumo greier å sette over til riktig kamp. Imponerende.

Trondjo

Der er vi heldige! Med dette laget blir det tap!
 

RoarG

Fire minutter spilt før TV2 Sumo greier å sette over til riktig kamp. Imponerende.
Føler du får mye igjen for abonnementet, skjønner jeg ;)?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Det blir Pope og Whelan her, dersom det ikke finnes en såkalt skurkelink?

altid firstrowsports.eu

Kampen står ikke på listen der.
Super Leeds since 1968

Kickthemdown

Det blir Pope og Whelan her, dersom det ikke finnes en såkalt skurkelink?

altid firstrowsports.eu

Kampen står ikke på listen der.
Jo.

Erik_

Fire minutter spilt før TV2 Sumo greier å sette over til riktig kamp. Imponerende.
Føler du får mye igjen for abonnementet, skjønner jeg ;)?
Verdt pengene ja.☺


Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Lucas the Kop Cat

God redning av Silvestri. Sløvt spill på midtbanen.

bmoen

Er det Barcelona de spiller mot siden de ikke tør å gå over midten?
« Siste redigering: Januar 29, 2017, 15:21:09 av bmoen »
BMo - Leeds-fan siden 1964

Sleivind

Ã… se på denne kampen er som å kjøre bil uten vindusviskere.  Kan noen skaffe en paraply til kameraet?

Lucas the Kop Cat

Kunne ønsket meg at kameramannen kunne tørke litt av linsa av og til.

Kickthemdown

Cooper er og blir ubrukelig... Samme tabben som Cambridge. Fantastisk dårlig med ball. Ikke god nok.

Barba

Ã… se på denne kampen er som å kjøre bil uten vindusviskere.  Kan noen skaffe en paraply til kameraet?

Slitsomt.

Korrekt gult til Cooper. Elendig oversikt forårsaker det. Ender feilplassert. Sutton skulle også hatt minst ett gult de også etter et minutt. Nesten oransje faktisk, ubegripelig at en godt plassert dommer lot den gå. Ellers er det en kjedelig start der Sutton er best. Klart best.
Barba - MOT

Cherry

Middels norsk 2. Divisjonnivå , svak fotball.
Fint og teste unggutta da, men blir tøft med seier i denne kampen slik dette ser ut :-)
 

RoarG

Labert tempo. Riktig kose-fotball til nå.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Lucas the Kop Cat

Nok en farlig Sutton-sjanse.

bmoen

Labert tempo. Riktig kose-fotball til nå.

Heldig som ikke ligger under.
BMo - Leeds-fan siden 1964

Ove

Kjempesjanse for Sutton. Nå har Silvestri hatt to kjemperedninger og Sutton et mål annulert etter en hårfin offside. Leeds har vel ikke hatt en eneste sjanse. Får håpe på en Monk spesial peptalk i pausen. Dette er for dårlig.

Denne kampen går faktisk direkte på både TV Sport Premium og TV Sport Premium 3.  Feil kamp å sende i flere kanaler.