Skrevet av Emne: FA-cupkamp vs Sutton United @ Gander Green Lane, 29.01.2017 kl 15:00 på TV  (Lest 40132 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

testo

Vil Monk ut av cupen?
Stille med et sånt lag, og tro man kan vinne, når en drøss PL-lag faller som paddehatter mot både League 1 og 2 lag.
Galskap, og en fornærmelse mot både FA-cupen og supportere.

Er det ikke opprykk vi har skriki etter i alle år da, eller skal vi si til våren at " vi rykka dessverre ikke opp men vi kom jo langt i FA cupen da"  nei takk, heller gjøre et tappert forsøk når anledningen ligger der.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Kato

Få av Philips og på med Roofe.
Lurer på hvem som forsvarer Phillips etter dette. Klarer ikke å ta tak mot non-league.  :-\

Ship ut. Ikke nært å være god nok.
 

auren

Ser liksom ikke helt hvordan vi skal komme inn i denne kampen igjen. Skuffende lite trykk etter scoringen. Merkelig at Wilks og ikke Roofe kom inn.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

kilgallon

Veldig bekymrende at Grimes og Phillips i den grad har vært underlegne inne på den sentrale midtbane i 68 minutter nå. Sutton har domineret fullstendig.

GeirO

Rart at det er mange her inne som forsvarer dette flaue tapet.
MOT

Kickthemdown

Forstår Monk godt når han velger et juniorlag og sparer A stallen når vi definitivt er med å kriger om opprykk. Hva f.... betyr en cup triumf fremfor en stor mulighet for et opprykk? riktig prioritering spør du meg.
100% enig (noe som er maks i %)

Tror virkelig ikke folk flest skjønner belastningen spillerne er igjennom, å bruke om kruttet i cupen når vi ligger i den posisjonen i ligaen er forferdelig dumt. Ligaen er det som teller, 100% (igjen maks % tilgjengelig)

testo

Forstår Monk godt når han velger et juniorlag og sparer A stallen når vi definitivt er med å kriger om opprykk. Hva f.... betyr en cup triumf fremfor en stor mulighet for et opprykk? riktig prioritering spør du meg.
110% uenig. Helt unødvendig å tape denne.

Bedre å avgi poeng i neste kamp ja ::)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Cherry

Vi "har vel" den beste muligheten på mange år til og nå 5. Runde, men det er svært mange som ikke spiller med hverandre til daglig ut på her- det syns.

Vi kan håpe på sen scoring og omkamp! :)
 

Lundewhites

Få av Philips og på med Roofe.
Lurer på hvem som forsvarer Phillips etter dette. Klarer ikke å ta tak mot non-league.  :-\
Hvem kan forsvares i denne kampen?  Duke, Antonssen, Denton og ikke minst Grimes har vært enda svakere!
For the sake of Leeds United he would break himself in two

GeirO

Forstår Monk godt når han velger et juniorlag og sparer A stallen når vi definitivt er med å kriger om opprykk. Hva f.... betyr en cup triumf fremfor en stor mulighet for et opprykk? riktig prioritering spør du meg.
100% enig (noe som er maks i %)

Tror virkelig ikke folk flest skjønner belastningen spillerne er igjennom, å bruke om kruttet i cupen når vi ligger i den posisjonen i ligaen er forferdelig dumt. Ligaen er det som teller, 100% (igjen maks % tilgjengelig)

Jeg skjønner ikke denne belastningen. Tour de Ski- det er belastning, det.
MOT

bmoen

Så fortjent så fortjent!

Så koselig at du er tilbake nå som det går dårlig for Leeds for en gangs skyld. Du har vært merkverdig stille denne sesongen...

auren

Endelig et napp!
BMo - Leeds-fan siden 1964

auren

Roofe inn for Whitehouse. Satser på noe magi fra godeste Kemar.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Buddy

Monk gir eierne en realitetsorientering om kvaliteten på den brede stallen. Klokt gjort.
Alle driter i køppen. Penga er i ligaen.

Hallgeir *

Vi skaper faktisk nada. Da er det vanskelig å score.
Super Leeds since 1968

bmoen

Forstår Monk godt når han velger et juniorlag og sparer A stallen når vi definitivt er med å kriger om opprykk. Hva f.... betyr en cup triumf fremfor en stor mulighet for et opprykk? riktig prioritering spør du meg.
100% enig (noe som er maks i %)

Tror virkelig ikke folk flest skjønner belastningen spillerne er igjennom, å bruke om kruttet i cupen når vi ligger i den posisjonen i ligaen er forferdelig dumt. Ligaen er det som teller, 100% (igjen maks % tilgjengelig)

Jeg skjønner ikke denne belastningen. Tour de Ski- det er belastning, det.

Ja, ikke sant. De greier ikke å spille både serie og cup i England, vet du!
BMo - Leeds-fan siden 1964

Superfan

Noen som har sett noe til Anton..?

Buddy

Mer redd for skader på sentrale spillere enn tap her.

bmoen

Noen som har sett noe til Anton..?

Han er vel i Andeby!
BMo - Leeds-fan siden 1964

testo

Forstår Monk godt når han velger et juniorlag og sparer A stallen når vi definitivt er med å kriger om opprykk. Hva f.... betyr en cup triumf fremfor en stor mulighet for et opprykk? riktig prioritering spør du meg.
100% enig (noe som er maks i %)

Tror virkelig ikke folk flest skjønner belastningen spillerne er igjennom, å bruke om kruttet i cupen når vi ligger i den posisjonen i ligaen er forferdelig dumt. Ligaen er det som teller, 100% (igjen maks % tilgjengelig)

Jeg skjønner ikke denne belastningen. Tour de Ski- det er belastning, det.

Ja, ikke sant. De greier ikke å spille både serie og cup i England, vet du!

Hvilket land sammenligner du med egentlig?
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

GeirO

Monk gir eierne en realitetsorientering om kvaliteten på den brede stallen. Klokt gjort.
Alle driter i køppen. Penga er i ligaen.
Ser litt motsatt på det: Bare 25% sjanse for opprykk, hvorfor ikke gjøre det bra i cupen...?
MOT

berlin

Vil Monk ut av cupen?
Stille med et sånt lag, og tro man kan vinne, når en drøss PL-lag faller som paddehatter mot både League 1 og 2 lag.
Galskap, og en fornærmelse mot både FA-cupen og supportere.

Er det ikke opprykk vi har skriki etter i alle år da, eller skal vi si til våren at " vi rykka dessverre ikke opp men vi kom jo langt i FA cupen da"  nei takk, heller gjøre et tappert forsøk når anledningen ligger der.

Så ENORM belastning er det ikke. Tror dessuten spillerne ville like å teste seg mot PL-lag igjen, slik som mot Liverpool.
Dessuten finnes det en mellomting, går an å hvile 4-5 spillere, og dessuten gjøre tidlige skifter om vi leder en slik kamp med et par mål.

Kato

Det her tror jeg er det verste jeg noensinne har sett av et Leeds-lag, Cooper inkludert.
 

Kickthemdown

Noen som har sett noe til Anton..?

Han er vel i Andeby!
Kan ikke du bare stikke tilbake til hulen du har gjemt deg i en god stund ?

Sleivind

Cooper er god!

Et helt vanvittig lavt nivå på pasningsspillet vårt!

Sølvreven

Rutinert av Cooper. Godt kapteinen går foran som et godt eksempel  :o
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

RoarG

Natti-natt, Cooper og Leeds.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Med Coopers røde kort har vi heldigvis en å skylde for tap i dag. Monk går dermed fri?
Super Leeds since 1968

Lundewhites

Håper jeg aldri ser Cooper og Antonssen i en Leedsdrakt igjen!
For the sake of Leeds United he would break himself in two

asLeeds

uff......
DALHEIM WHITES

Pettersen97

Pinelig, selv med b-lag. Reservene til Leeds skal være bedre enn et lag fra National League.
I dag har ikke spillerene gjort seg fortjent til lønna  >:(
The Mighty Whites