Kamp vs Huddersfield Town@John Smith’s Stadium søndag 5.02.17 kl. 13.00 TV-kamp

Started by Asbjørn, February 03, 2017, 16:38:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

B_Ød

Ups & Ups!!

brenaldo

Quote from: Kato on February 05, 2017, 13:32:28
Quote from: RoarG on February 05, 2017, 13:30:25
Tabbe nr. 2 av Jansson. Skal ikke ut å takle der. Nå har Hudds fått kampen inn i sitt spor. Oppoverbakke nå.

Tull og tøv. Jansson må ut og rydde.opp etter katastrofespill på venstrebacken.
enig, tabbe av Berardi. Og der puttet Wood!!!
Medlem nr. 850

Fripp

Quote from: RoarG on February 05, 2017, 13:34:04
Tabbe nr. 2 av Jansson. Skal ikke ut å takle der. Nå har Hudds fått kampen inn i sitt spor. Oppoverbakke nå.

Tull og tøv. Han skal ikke forlate rommet i midten.

Da skal Ayling skyve inn fra høyre for å dekke rommet.

Jaaaa. Woody

Hallgeir *

Ja, helt riktig.
Super Leeds since 1968

Kato

Og hadde han spasert inn til streken så hadde Jansson fått skylda for det. Ã... dra Jansson inn i det der etter feilen fra Berardi må være fordi du har en personlig agenda. Taklinga var klasse, bare uhell at den kommer inn igjen.

B_Ød

Ups & Ups!!

RoarG

Ser uviljen til å kritisere den nye kjæledeggen. Men trynet til Wagner etter 1-1 er ubetalelig.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Myhre10

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Kickthemdown

Se på det forsvaret vårt. Hva faen er det vi holder på med ? All over the place.

Green holder oss inne.

Sleivind

Utrolig deilig med utligning!

Men vi henger ikke med bakover på banen, de får vanvittige rom å boltre seg i!

berlin

milde moses, kjempemuligheter til Hødd

- holde ut til pause og finne en bedre gameplan for 2.

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

RoarG

Quote from: Kato on February 05, 2017, 13:37:02

Og hadde han spasert inn til streken så hadde Jansson fått skylda for det. Ã... dra Jansson inn i det der etter feilen fra Berardi må være fordi du har en personlig agenda. Taklinga var klasse, bare uhell at den kommer inn igjen.
Personlig agenda? Makan til BS! Se kampen og lær.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Kickthemdown

Kickthemdown

Quote from: RoarG on February 05, 2017, 13:42:10

Ã... noen kan aldri gi seg ...... Selv etter at de tar feil.

B_Ød

Ups & Ups!!

RoarG

Quote from: Alta-White on February 05, 2017, 13:44:51
Quote from: RoarG on February 05, 2017, 13:42:10

Ã... noen kan aldri gi seg ...... Selv etter at de tar feil.
Slutt og tillegg folk skjulte motiver, og "personlig agenda", så går det nok bedre. Men når saklige argumenter mangler, tyr man til mistenkeliggjøring.

testo

Ser virkelig muligheter for å ta med alle 3 poengene herfra idag.
Med våre nye lånespillere på kant så tror jeg vi kunne fått et enda mere trykk på de.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

auren

Kun sett siste 10 min. Hudders imponerer stort om dagen, og kan fort blande seg inn i direkte opprykk kampen med slikt spill. Håper Monk tar grep i pausen. Det pleier han jo. Satser på en bedre omgang av de gulkledde, men akkurat nå er jeg godt tilfreds med 1 poeng...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

1-1 ved pause skal vi være veldig fornøyd med, etter en god start på kampen. Forsvarsmessig har denne omgangen vært et gufs fra en tid jeg trodde var forbi. Forsvaret har slått alvorlige sprekker og de personlige feilene har florert, selv hos våre sedvanlige bautaer bak der. Her må Monk finne på noe lurt i pausen, hvis ikke går dette alvorlig galt!
Jon R.

Barba

Sterkt å komme tilbake med en litt heldig scoring, er vel offside på selve frisparket, selv om Wood ikke er i offside, men allikevel heldig som holder 1-1. Begge lag brukt mye energi, og laget med best stamina tar denne tror jeg. Og skal jeg være ærlig så syns jeg Hudds er gode, spesielt offensivt. Jeg jinxa utilgivelig da jeg nevnte at jeg trodde de kun skulle være farlige på dødballer. De hadde en veldig bra 10 -  15 min periode rundt halvtimen. Ser ut som vi har justert oss litt, og at de allerede har brukt en innbyttr kan bli avgjørende i en slik beinhard kamp, også med tanke på en dag mindre hvile. Tror vi har en fair sjanse.
Barba - MOT

Hallgeir *

Det blir neppe noen bytter fra start av andre omgang. Ingen av dem som spiller har gjort seg bort på noen som helst måte.

Denne kampen kan vinnes, helt klart.
Super Leeds since 1968

gulle

1 omgang som fryktet, er heldige med 1-1
Vi mangler farta, hudds vinner ballene for lett når vi spiller opp, og starter nye angrep hele tida, håper Monk gjør grep i pausen
I år rykker vi opp!

testo

Quote from: auren on February 05, 2017, 13:50:05
Kun sett siste 10 min. Hudders imponerer stort om dagen, og kan fort blande seg inn i direkte opprykk kampen med slikt spill. Håper Monk tar grep i pausen. Det pleier han jo. Satser på en bedre omgang av de gulkledde, men akkurat nå er jeg godt tilfreds med 1 poeng...

auren

Hadde du sett de 30 første så hadde ikke Hudds imponert deg veldig, Jeg synes vi har vært helt på høyde med de. Vi har gjort noen personlige feil som forårsaket bla målet i mot men regner med at Monk justerer dette i pausen og personlig så synes jeg Dallas og Bridcutt har vært svakest, samt at forsvaret vårt har til tider flydd som høner over alt en stund.
Dette vinner vi 1-3
Terje