Skrevet av Emne: Breaking news i engelsk fotball  (Lest 330129 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

B_Ød

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #840 på: Mai 22, 2019, 08:03:45 »
Jeg er helt overbevist om at James-fadesen kostet Leeds et opprykk.

Har sett at enkelte har forsøkt seg med å si at Leeds sin James-interesse viser at Victor Orta har bra teft på talenter!
Til dere: Lærte dere ingenting av Bielsa sitt "foredrag" i kjølvannet av "spygate"? Fyren hadde etter kort tid fullstendig oversikt over alt som rørte på seg ute gressmattene i denne divisjonen. James var både oppdaget og gjennomanalysert av Bielsa sjøl  - og var hans utvalgte fordi  han ville passet perfekt inn hans måte å spille fotball på. Tenk bare forskjellen James – med sin ekstreme fart og voldsomme løpstyrke - kunne utgjort i alle de kampene der vi lå og stanget mot dårlige lag (som ofte også var i elendig form når vi møtte dem), for til slutt å ende opp med å gå på flere helt meningsløse tap.

Som skrevet mange ganger før: jeg vet ikke hvem som har mest skyld i denne fadesen av Radrizzani og hans sjefsforhandler Victor Orta. De må gjerne dele ansvar og skyld for min del.
Men for Radrizzani sin del er dette garantert den mest kostbare tabben han har gjort i sitt liv.

Kjenner faktisk at jeg blir dårlig av å tenke på dette.
Noen (få) av oss forsto allerede i utgangen av januar at klubben hadde tabbet seg loddrett i januarvinduet, og at vi ved sesongslutt kunne komme til å måtte betale en svært høy pris for dette.

Tror jeg trenger en pause fra Leeds - og også fra alle "vismennene" på dette forumet som forsto forsvinnende lite i januar, og som neppe forstår så veldig mye mer nå heller.

Ta deg en pause du.
Ups & Ups!!

RoarG

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #841 på: Mai 22, 2019, 08:56:19 »
Jeg er helt overbevist om at James-fadesen kostet Leeds et opprykk.

Har sett at enkelte har forsøkt seg med å si at Leeds sin James-interesse viser at Victor Orta har bra teft på talenter!
Til dere: Lærte dere ingenting av Bielsa sitt "foredrag" i kjølvannet av "spygate"? Fyren hadde etter kort tid fullstendig oversikt over alt som rørte på seg ute gressmattene i denne divisjonen. James var både oppdaget og gjennomanalysert av Bielsa sjøl  - og var hans utvalgte fordi  han ville passet perfekt inn hans måte å spille fotball på. Tenk bare forskjellen James – med sin ekstreme fart og voldsomme løpstyrke - kunne utgjort i alle de kampene der vi lå og stanget mot dårlige lag (som ofte også var i elendig form når vi møtte dem), for til slutt å ende opp med å gå på flere helt meningsløse tap.

Som skrevet mange ganger før: jeg vet ikke hvem som har mest skyld i denne fadesen av Radrizzani og hans sjefsforhandler Victor Orta. De må gjerne dele ansvar og skyld for min del.
Men for Radrizzani sin del er dette garantert den mest kostbare tabben han har gjort i sitt liv.

Kjenner faktisk at jeg blir dårlig av å tenke på dette.
Noen (få) av oss forsto allerede i utgangen av januar at klubben hadde tabbet seg loddrett i januarvinduet, og at vi ved sesongslutt kunne komme til å måtte betale en svært høy pris for dette.

Tror jeg trenger en pause fra Leeds - og også fra alle "vismennene" på dette forumet som forsto forsvinnende lite i januar, og som neppe forstår så veldig mye mer nå heller.

Ta deg en pause du.
+1.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

willum

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #842 på: Mai 22, 2019, 09:31:25 »
Jeg er helt overbevist om at James-fadesen kostet Leeds et opprykk.

+1.

Nå må Radrizzani sørge for å hente inn penger fra 49ers eller andre slik at han kan investere det som er nødvendig i Bielsa-prosjektets andre (og garantert siste om vi ikke rykker opp) år.

Kato

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #843 på: Mai 22, 2019, 21:07:54 »
Tony Pulis forsvant fredag fra Middlesboro. Jokanovic og Terry nevnes som de heteste kandidatene.

Bruno Labbadia (Wolfsburg) ser ut til å overta WBA.
 

Jon R

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #844 på: Mai 28, 2019, 16:15:16 »
Jon R.

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Johnnyj

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #846 på: Mai 28, 2019, 17:13:24 »
Ser at vår gamle "helt" Raúl Bravo utpekes som en hovedmann bak kampfiksing skandalen.  :-[
http://www.msn.com/nb-no/sport/fotball/spanske-medier-flere-spanske-fotballprofiler-arrestert-i-forbindelse-med-ny-kampfiksingssak/ar-AAC1uKP?ocid=ientp
Verre er det at Saiz kanskje er innblandet.
https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-latest/spanish-police-plan-arrests-relating-to-match-fixing-allegations-involving-leeds-united-s-samuel-saiz-1-9792469
Kampen det siktes til var 27. Mai 2018.
Da hadde Saiz vært Leeds-spiller i ett år allerede.

Derfor synes jeg det er veldig spesielt at Saiz er mistenkt. Her må dem vel ha funnet dokumentasjon fra tidligere år som stiller Saiz i et dårlig lys?

stian

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #847 på: Mai 28, 2019, 17:58:46 »
Ser at vår gamle "helt" Raúl Bravo utpekes som en hovedmann bak kampfiksing skandalen.  :-[
http://www.msn.com/nb-no/sport/fotball/spanske-medier-flere-spanske-fotballprofiler-arrestert-i-forbindelse-med-ny-kampfiksingssak/ar-AAC1uKP?ocid=ientp
Verre er det at Saiz kanskje er innblandet.
https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-latest/spanish-police-plan-arrests-relating-to-match-fixing-allegations-involving-leeds-united-s-samuel-saiz-1-9792469
Kampen det siktes til var 27. Mai 2018.
Da hadde Saiz vært Leeds-spiller i ett år allerede.

Derfor synes jeg det er veldig spesielt at Saiz er mistenkt. Her må dem vel ha funnet dokumentasjon fra tidligere år som stiller Saiz i et dårlig lys?

Uansett ikke en sak som driver opp prisen på Saiz. Med mindre han går til Italia, der villigheten til å delta i kampfiksing fort kan bli sett som et aktivum.

Promotion 2010

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #848 på: Mai 28, 2019, 21:32:23 »
Jason Pettigrew

Norwich played King’s Lynn, Lincoln, Luton, Paderborn, Union Berlin and Charlton in 2018/19 pre-season. All of those sides have now been promoted after Union Berlin saw off the challenge of Stuttgart on Monday night to make the Bundesliga for the first time ever.


#utrolig
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #849 på: Juni 01, 2019, 09:44:23 »
West Brom interested in hiring Sheffield United boss Chris Wilder as new manager

West Brom are interested in hiring Sheffield United boss Chris Wilder as their new manager, Sky Sports News understands.

Sky Sports News
Chris Wilder recently guided the Blades to their Premier League return after 11 seasons away from the top flight
Chris Wilder recently guided the Blades to their Premier League return after 11 seasons away from the top flight
Wilder beat Pep Guardiola to the LMA Manager of the Year award after guiding his boyhood club Sheffield United to Premier League promotion this season.

Wilder is known to be increasingly frustrated by the continued breakdown in relations between the club's two owners and the effect it continues to have on the club's preparations for their first season in the top flight for 12 years.

The bitter dispute is presently being played out in London's High Court, which has heard detailed accounts of three years of internal strife behind the scenes between co-owners, Kevin McCabe and Prince Abdullah of Saudi Arabia.

The case, now in its second week, is scheduled to last a further three weeks, with judgement not expected until the end of July at the earliest.

 0:34
Wilder named LMA Manager of the Year
Sheffield United manager Chris Wilder says being named LMA Manager of the Year is the perfect end to an 'incredible' season.
Sheffield United manager Chris Wilder says being named LMA Manager of the Year is the perfect end to an 'incredible' season
Despite United's successes, including two promotions in three years, Wilder has been frustrated with the limited recruitment budgets provided by the club's board and the lack of progress on plans to improve the club's Shirecliffe training centre

Sky Sports News understands two unnamed clubs, one in the Premier League and another in the Championship have also been aware of the frustrations behind the scenes at Bramall Lane and have inquired as to Wilder's availability.

 1:16
Wilder: I've had the licence to flourish
Chris Wilder says backing from the club's board has enabled him to help lead Sheffield United into the Premier League.
Wilder says backing from the club's board has enabled him to help lead Sheffield United into the Premier League
With regard to West Brom's vacant managerial position, the Baggies have also made an approach for Wolfsburg boss Bruno Labbadia after James Shan's run as caretaker boss ended with West Brom's play-off semi-final defeat to Aston Villa.

However, Sky Sports News understands that Labbadia's wages may have been an issue for the Championship side.

Nothern Ireland manager Michael O'Neill has also been linked with the role.

Ex-interim manager Shan took over from Darren Moore in March who was dismissed with West Brom fourth in the division at the time.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

peacock

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #850 på: Juni 01, 2019, 11:09:40 »
Breaking News? Dette er rykter.

RoarG

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #851 på: Juni 01, 2019, 11:32:09 »
Breaking News? Dette er rykter.
Det er det. Interessant at Blades tror de vil greie å bli værende i PL med en økonomi på sparebluss. Skjønner Wilder godt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #852 på: Juni 01, 2019, 15:22:57 »
Breaking News? Dette er rykter.
Det er det. Interessant at Blades tror de vil greie å bli værende i PL med en økonomi på sparebluss. Skjønner Wilder godt.
Norwich har signalisert det samme. Det blir budsjettversjonen.
Jon R.

RoarG

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #853 på: Juni 01, 2019, 15:40:49 »
Breaking News? Dette er rykter.
Det er det. Interessant at Blades tror de vil greie å bli værende i PL med en økonomi på sparebluss. Skjønner Wilder godt.
Norwich har signalisert det samme. Det blir budsjettversjonen.
Blir jo som å spille i PL med håndbrekket på. Tror Norwich og Sheffield United går rett ned. Villa greier seg.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #854 på: Juni 06, 2019, 22:17:42 »
BBC sport Wales

Swansea City winger Daniel James is expected to complete his transfer to Manchester United today.

The deal is thought to be worth around £18m.





Ikke rart vi prøvde! Litt rart vi bommet på han her.

Kanskje man lytter mer til Bielsa neste gang!  :(
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Reaney

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #855 på: Juni 06, 2019, 22:57:45 »
Nå er jeg så dritt lei av å lese 2 års sammenhengde hyllest til vår eier Raddis. At ikke vi landa James i januar, og at han nå i tillegg går til erkerivalen er en så grov tabbe at det er på høy tid å stille kritiske spørmål angående vår eier.

Runar

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #856 på: Juni 06, 2019, 23:05:30 »
Nå er jeg så dritt lei av å lese 2 års sammenhengde hyllest til vår eier Raddis. At ikke vi landa James i januar, og at han nå i tillegg går til erkerivalen er en så grov tabbe at det er på høy tid å stille kritiske spørmål angående vår eier.

Da vil jeg anbefale at du leser mer her. Her får han tidvis gjennomgå for manglene resultater, overganger og andre ting som opptar oss.
 

Jon R

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #857 på: Juni 07, 2019, 10:53:01 »
Nå er jeg så dritt lei av å lese 2 års sammenhengde hyllest til vår eier Raddis. At ikke vi landa James i januar, og at han nå i tillegg går til erkerivalen er en så grov tabbe at det er på høy tid å stille kritiske spørmål angående vår eier.
Enig, det er bare godord og hyllest all over 

Det er en skandale av episke dimensjoner at vår eier godtar at Swansea selge James til  vår erkerival Man U.
Jeg synes også han skal forklare hvorfor dealen i januar ikke har blitt noe av. Han har jo så langt ikke formidlet et ord om dette.
Jon R.

HåvardK

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #858 på: Juni 07, 2019, 10:55:27 »
Nå er jeg så dritt lei av å lese 2 års sammenhengde hyllest til vår eier Raddis. At ikke vi landa James i januar, og at han nå i tillegg går til erkerivalen er en så grov tabbe at det er på høy tid å stille kritiske spørmål angående vår eier.
Kan dette medføre at du melder deg ut av forumet her?

Jon R

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #859 på: Juni 07, 2019, 10:55:52 »
BBC sport Wales

Swansea City winger Daniel James is expected to complete his transfer to Manchester United today.

The deal is thought to be worth around £18m.





Ikke rart vi prøvde! Litt rart vi bommet på han her.

Kanskje man lytter mer til Bielsa neste gang!  :(
Hva sa Bielsa som ikke ble lyttet til?
Jon R.

leedslife

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #860 på: Juni 07, 2019, 11:02:52 »
Nå er jeg så dritt lei av å lese 2 års sammenhengde hyllest til vår eier Raddis. At ikke vi landa James i januar, og at han nå i tillegg går til erkerivalen er en så grov tabbe at det er på høy tid å stille kritiske spørmål angående vår eier.
Kan dette medføre at du melder deg ut av forumet her?

 ;D ;D ;D
deilig humor på en fredag ;D ;D

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #861 på: Juni 07, 2019, 11:09:14 »
Nå er jeg så dritt lei av å lese 2 års sammenhengde hyllest til vår eier Raddis. At ikke vi landa James i januar, og at han nå i tillegg går til erkerivalen er en så grov tabbe at det er på høy tid å stille kritiske spørmål angående vår eier.
Kan dette medføre at du melder deg ut av forumet her?

 ;D ;D ;D
deilig humor på en fredag ;D ;D

Tror ikkje Leeds gjorde så mye feil i januar. Her var det en smart fyr i Swansea som visste at 3 måneder senere så kunne dei mangedoble prisen, han fikk rett og burde hatt medalje.

ingve1960

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #862 på: Juni 07, 2019, 11:21:29 »
HELT RIKTIG LEI AV Å HØRE MASET OM JAMES. VI KUNNE IKKE FÅ HAN

DenHviteYeboah

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #863 på: Juni 07, 2019, 11:34:02 »
Nå er jeg så dritt lei av å lese 2 års sammenhengde hyllest til vår eier Raddis. At ikke vi landa James i januar, og at han nå i tillegg går til erkerivalen er en så grov tabbe at det er på høy tid å stille kritiske spørmål angående vår eier.
Kan dette medføre at du melder deg ut av forumet her?

 ;D ;D ;D
deilig humor på en fredag ;D ;D

Tror ikkje Leeds gjorde så mye feil i januar. Her var det en smart fyr i Swansea som visste at 3 måneder senere så kunne dei mangedoble prisen, han fikk rett og burde hatt medalje.
Jeg tror at problemet var at noen hvisket til styret i Swansea at Manu så på James. Da er det lett å velge hvem man skal selge til.....de regnet med at et bud ville komme.....bad timing er nok hovedskylden her....

RoarG

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #864 på: Juni 07, 2019, 12:01:13 »
HELT RIKTIG LEI AV Å HØRE MASET OM JAMES. VI KUNNE IKKE FÅ HAN
At Scum byr £18 mill for James viser jo at Solskjær ikke har peiling på spillermarkedet. Det viste jo seg i Cardiff. Swansea må jo le hele veien til banken.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

h.b

  • Gjest
Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #865 på: Juni 07, 2019, 12:03:19 »
HELT RIKTIG LEI AV Å HØRE MASET OM JAMES. VI KUNNE IKKE FÅ HAN
At Scum byr £18 mill for James viser jo at Solskjær ikke har peiling på spillermarkedet. Det viste jo seg i Cardiff. Swansea må jo le hele veien til banken.

Evt at Scum vet at de må betale ekstra for at de faktisk er Scum.

Johnnyj

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #866 på: Juni 07, 2019, 12:11:55 »
HELT RIKTIG LEI AV Å HØRE MASET OM JAMES. VI KUNNE IKKE FÅ HAN
At Scum byr £18 mill for James viser jo at Solskjær ikke har peiling på spillermarkedet. Det viste jo seg i Cardiff. Swansea må jo le hele veien til banken.
Hva snakker du om?

Da vi skulle hente James i vinter ble vi enige med Swansea om en overgang på samlet 7m£ inkludert add ons.
Markedsverdien hans har i hvert fall doblet seg siden den gang. Han hadde en meget bra vårsesong.

18m£ er derfor ikke unaturlig i det hele tatt. Man utd er også en av verdens, om ikke verdens rikeste klubb så det at de slenger på en 3m£ bør ikke være oppsiktsvekkende.

Eriksen55

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #867 på: Juni 07, 2019, 12:23:15 »
Nå er jeg så dritt lei av å lese 2 års sammenhengde hyllest til vår eier Raddis. At ikke vi landa James i januar, og at han nå i tillegg går til erkerivalen er en så grov tabbe at det er på høy tid å stille kritiske spørmål angående vår eier.
Kan dette medføre at du melder deg ut av forumet her?

 ;D ;D ;D
deilig humor på en fredag ;D ;D

Tror ikkje Leeds gjorde så mye feil i januar. Her var det en smart fyr i Swansea som visste at 3 måneder senere så kunne dei mangedoble prisen, han fikk rett og burde hatt medalje.
Jeg tror at problemet var at noen hvisket til styret i Swansea at Manu så på James. Da er det lett å velge hvem man skal selge til.....de regnet med at et bud ville komme.....bad timing er nok hovedskylden her....

Det tror jeg ikke. FA cup kampen i februar mot City satte James på kartet og mangedoblet prisen. Han var ikke sinnsykt god, men City stod høyt og han fikk vist frem sin voldsomme fart 5-6 ganger. Han var ut og inn av laget i sin første sesong i CC, så 18 mill pund er mye! Hvis han tar steget opp til topp 6 i PL, så er ikke steget så langt for våre egne spillere heller :)

Jeg tror han knapt får spilletid i Manu neste sesong.

Skulle gjerne sett han i Leeds, både i januar og nå i sommer. Men det toget har gått. Men heldigvis finnes det maange spillere som er bedre akkurat nå, til brøkdeler av prisen. :)


palle

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #868 på: Juni 07, 2019, 13:30:20 »

Det tror jeg ikke. FA cup kampen i februar mot City satte James på kartet og mangedoblet prisen. Han var ikke sinnsykt god, men City stod høyt og han fikk vist frem sin voldsomme fart 5-6 ganger. Han var ut og inn av laget i sin første sesong i CC, så 18 mill pund er mye! Hvis han tar steget opp til topp 6 i PL, så er ikke steget så langt for våre egne spillere heller :)

Jeg tror han knapt får spilletid i Manu neste sesong.

Skulle gjerne sett han i Leeds, både i januar og nå i sommer. Men det toget har gått. Men heldigvis finnes det maange spillere som er bedre akkurat nå, til brøkdeler av prisen. :)

Du tror ManU havner blant topp 6 neste sesong?  ;D
...ooo, vi vandrar saman...

Eriksen55

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #869 på: Juni 07, 2019, 13:39:45 »

Det tror jeg ikke. FA cup kampen i februar mot City satte James på kartet og mangedoblet prisen. Han var ikke sinnsykt god, men City stod høyt og han fikk vist frem sin voldsomme fart 5-6 ganger. Han var ut og inn av laget i sin første sesong i CC, så 18 mill pund er mye! Hvis han tar steget opp til topp 6 i PL, så er ikke steget så langt for våre egne spillere heller :)

Jeg tror han knapt får spilletid i Manu neste sesong.

Skulle gjerne sett han i Leeds, både i januar og nå i sommer. Men det toget har gått. Men heldigvis finnes det maange spillere som er bedre akkurat nå, til brøkdeler av prisen. :)

Du tror ManU havner blant topp 6 neste sesong?  ;D

Driter i hvir dem havner. Men dem var topp 6 innværende sesong :)