Skrevet av Emne: Kamp vs Norwich City, @EllandRoad, 29/4-2017 kl 16:00  (Lest 19891 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Kamp vs Norwich City, @EllandRoad, 29/4-2017 kl 16:00
« på: April 27, 2017, 17:02:54 »
Pressekonferansen før kampen, pluss Pontus-intervju...

As per, for those interested:
 
 
LUFC Official:
"Liam Bridcutt won’t be available, he has a soreness around his achilles. Apart from that, we are as we were before Burton"
"We've been disappointed, but the message is, whilst we still have that chance, we have to fight with everything we have"
"In football, anything can happen"
"We needed to make Elland Road a fortress again, and build that relationship. It has been very special place this season"
"Our home record has really contributed to our positive season and we want to finish on a high"
"We want to give a performance everyone can be proud of"
 
Adam Pope:
Garry Monk: "The hurt we feel of not being in top six we can't allow it make ourselves feel sorry. We have to give everything.
GM: "It was never our objective to make play offs. It was about playing better & putting structures in place. We still have a chance
GM: "We want to finish on a high & put on a show & a result at Elland Road. We owe that. Let's see if we can take it to the last day.
Captain Liam Bridcutt will miss the Norwich game with a sore Achilles which has prevented him training
Garry Monk says being linked with the manager's role at Norwich City is pure rumour
Garry Monk has met new director Ivan Bravo whose role he says will be revealed in the summer
GM: "Whatever happens its impossible to say anything has been a failure. The objective was to connect #lufc together. That's our hallmark."
GM on future: "I have to respect the club when they want to speak. Then we have to be aligned on way forward. My focus is these 2 games."
Goalkeeper Marco Silvestri unlikely to be back this season. Monk says he is meeting with medical staff tomorrow.
GM says no discussions on signings yet. That's all for June he says when club decides.
 
 
 
Pontus Interview:
Pontus Jansson: "To be honest, if we don't reach the play-offs I won't see this season as successful. My goal is to reach the play-offs."
Jansson made clear though that he expects to be here next season. "My future is in Leeds. I have a contract which starts in July
Jansson thinks Leeds made the mistake of thinking about qualifying for play-offs after the Brighton win, rather than aiming for the top two.
Maybe that's the only thing we've done wrong this season."
Jansson said there was a "little plan" to take a 15th yellow if Leeds had been winning against Wolves but admitted the ref was wise to that.
Jansson admitted that he's had too many "stupid" yellow cards this season. "Now I need to take it easier"
Jansson: "I don't sit here and talk shit. I believe we will get in the play-offs and the other teams will shake a bit.
Pontus Jansson: "Its time for us to hunt.
Jansson: "My goal is the play offs and nothing else. My future is here in Leeds.
Jansson: "200% I believe we will make play offs
Edited 2 hours ago by Samuel Becchio
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

B_Ød

Sv: Kamp vs Norwich City, @EllandRoad, 29/4-2017 kl 16:00
« Svar #1 på: April 28, 2017, 14:40:33 »
GM: "It was never our objective to make play offs. It was about playing better & putting structures in place. We still have a chance

da har jeg helt klart misforstått tidligere utsagn....
Ups & Ups!!

B_Ød

Sv: Kamp vs Norwich City, @EllandRoad, 29/4-2017 kl 16:00
« Svar #2 på: April 28, 2017, 15:03:37 »
ellers er vel kun 3p godt nok  ::)
Ups & Ups!!

Jon R

Sv: Kamp vs Norwich City, @EllandRoad, 29/4-2017 kl 16:00
« Svar #3 på: April 28, 2017, 17:23:11 »
GM: "It was never our objective to make play offs. It was about playing better & putting structures in place. We still have a chance

da har jeg helt klart misforstått tidligere utsagn....
Det var derfor Cellino gav play-off garanti. For at vi skulle spille bedre og få strukturen på plass. Play-off var aldri noe mål.

Merkelig at han ikke hører hvor umusikalsk dette klinger.
Jon R.

Josch

Sv: Kamp vs Norwich City, @EllandRoad, 29/4-2017 kl 16:00
« Svar #4 på: April 28, 2017, 17:32:04 »
Monk sa ved ansettelsen at målet var play off denne sesongen, mener jeg å huske.

Kontakinte

Sv: Kamp vs Norwich City, @EllandRoad, 29/4-2017 kl 16:00
« Svar #5 på: April 28, 2017, 17:45:05 »
Den smellfeite dama har ikke begynt å synge enda! :) Har fortsatt trua ;)

HåvardK

Sv: Kamp vs Norwich City, @EllandRoad, 29/4-2017 kl 16:00
« Svar #6 på: April 28, 2017, 19:10:04 »
GM: "It was never our objective to make play offs. It was about playing better & putting structures in place. We still have a chance

da har jeg helt klart misforstått tidligere utsagn....
Det var derfor Cellino gav play-off garanti. For at vi skulle spille bedre og få strukturen på plass. Play-off var aldri noe mål.

Merkelig at han ikke hører hvor umusikalsk dette klinger.
Syns du har blitt svært kritisk til Monk i det siste, Jon. Det er vel få managere i divisjonen som er under særlig større press enn ham, og jeg gir ham litt slakke mtp uttalelser. Hans mål er helt tydelig å verne spillergruppa, og der er han lojal - i motsetning til tidligere og langt mer erfarne managere.

samadhi

Sv: Kamp vs Norwich City, @EllandRoad, 29/4-2017 kl 16:00
« Svar #7 på: April 29, 2017, 08:44:09 »
Trist at dagens kamp kan bestemme vår skjebne på feil side av streken.
Håper på seier i dag og at Fulham, SW og Reading roter det til.
Da kan vi i det minste leve en uke til i håpet. Ã… finne tilbake til formen og godfølelsen nå hadde vært ett ideelt tidspunkt til PO starter.
marching on together,
derudaf forever...

rd1

Sv: Kamp vs Norwich City, @EllandRoad, 29/4-2017 kl 16:00
« Svar #8 på: April 29, 2017, 09:25:10 »
Dette håpet,
Kommer snikende,
Igjen,
Ipswich, Brenford,
De tar poeng!
Men fortvilelsen,
Den er nær,
For vi roter oss bort mot en kanarifuglhær!
"Who needs Cantona??"

Another_Roger

Sv: Kamp vs Norwich City, @EllandRoad, 29/4-2017 kl 16:00
« Svar #9 på: April 29, 2017, 09:38:58 »
Eg registerer at mange Leeds-fans har gitt litt opp håpet om playoff. Det blir så klart vanskelig i og med at ett av laga over må gjere 2 feil. Synd med målforskjellen til Fulham.  Men etter mitt syn blir den største bøygen at Leeds greier å vinne sine 2 siste. Dette har ein faktisk kontroll over sjølv. Det er fullt mulig at Ipswich og Brentford tar poeng i dag. Då vil det bli avgjort på siste dag med nervar og alt det der. 

Brentford og Ipswich har ingenting å spele for, men likevel har dei gjort det ganske så greit i det siste. Brentford har 5-1-1 på sine 7 siste. Det vitner om alt anna enn eit lag som har tatt sommarferie. Ipswich er også i grei form og står med 3-0-2 på sine 5 siste. Og i siste runde møtest Fulham og Sheffield W om eg ikkje tar feil. Det positive for Leeds er at det er mange lag innen rekkevidde, og det skal litt til om ingen av desse gjere feil på dei 2 siste. Så min ekstremt vågale konklusjon er: Leeds vinner dei 2 siste og greier playoff. Lykke til!

Nørgaard

Sv: Kamp vs Norwich City, @EllandRoad, 29/4-2017 kl 16:00
« Svar #10 på: April 29, 2017, 11:12:07 »
GM: "It was never our objective to make play offs. It was about playing better & putting structures in place. We still have a chance

da har jeg helt klart misforstått tidligere utsagn....
Det var derfor Cellino gav play-off garanti. For at vi skulle spille bedre og få strukturen på plass. Play-off var aldri noe mål.

Merkelig at han ikke hører hvor umusikalsk dette klinger.
Syns du har blitt svært kritisk til Monk i det siste, Jon. Det er vel få managere i divisjonen som er under særlig større press enn ham, og jeg gir ham litt slakke mtp uttalelser. Hans mål er helt tydelig å verne spillergruppa, og der er han lojal - i motsetning til tidligere og langt mer erfarne managere.

+100

Anyway tror desværre vi taber 2-1 og løbet er kørt, men har stadig troen på Monk. Denne sæson har været fantastisk.

Leedsfan

Sv: Kamp vs Norwich City, @EllandRoad, 29/4-2017 kl 16:00
« Svar #11 på: April 29, 2017, 12:04:55 »
I dag ser jeg Guardians of the galaxy fra 1530 til 1800, har ikke nerver til å følge med live. Håper at Sheffield Wednesday, Reading og Fulham surrer det til. Det typiske er vel at de gjør det, men at vi også surrer det til.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

berlin

Sv: Kamp vs Norwich City, @EllandRoad, 29/4-2017 kl 16:00
« Svar #12 på: April 29, 2017, 13:26:59 »
Eg registerer at mange Leeds-fans har gitt litt opp håpet om playoff. Det blir så klart vanskelig i og med at ett av laga over må gjere 2 feil. Synd med målforskjellen til Fulham.  Men etter mitt syn blir den største bøygen at Leeds greier å vinne sine 2 siste. Dette har ein faktisk kontroll over sjølv. Det er fullt mulig at Ipswich og Brentford tar poeng i dag. Då vil det bli avgjort på siste dag med nervar og alt det der. 

Brentford og Ipswich har ingenting å spele for, men likevel har dei gjort det ganske så greit i det siste. Brentford har 5-1-1 på sine 7 siste. Det vitner om alt anna enn eit lag som har tatt sommarferie. Ipswich er også i grei form og står med 3-0-2 på sine 5 siste. Og i siste runde møtest Fulham og Sheffield W om eg ikkje tar feil. Det positive for Leeds er at det er mange lag innen rekkevidde, og det skal litt til om ingen av desse gjere feil på dei 2 siste. Så min ekstremt vågale konklusjon er: Leeds vinner dei 2 siste og greier playoff. Lykke til!

Hyggelig at du stikk innom. Takk for det, og lykke til selv - for dere skal vel i PO mot Aldershot (som første hinder)?

auren

Sv: Kamp vs Norwich City, @EllandRoad, 29/4-2017 kl 16:00
« Svar #13 på: April 29, 2017, 14:57:49 »
Vi vinner 1-0 i dag! Hvem andre enn Wood smeller inn målet?
Og så vinner IKKE uglene sin kamp!!

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

sportcarl1

Sv: Kamp vs Norwich City, @EllandRoad, 29/4-2017 kl 16:00
« Svar #14 på: April 29, 2017, 15:01:29 »
Vi vinner 1-0 i dag! Hvem andre enn Wood smeller inn målet?
Og så vinner IKKE uglene sin kamp!!

MOT!

auren

känns som läge för Roofe och Pablo att måla
 

Cherry

Sv: Kamp vs Norwich City, @EllandRoad, 29/4-2017 kl 16:00
« Svar #15 på: April 29, 2017, 15:14:08 »
Berardi for Taylor, ganske klart signal på at Charlie er " gone".
Ellers greit lagoppsett i dag.
 

Cherry

Sv: Kamp vs Norwich City, @EllandRoad, 29/4-2017 kl 16:00
« Svar #16 på: April 29, 2017, 15:21:41 »
Hoolahan og Tettey ute for kanarifuglene...svekket midten= passer oss bra.
Frykter Naismith, Oliveira og vår egen Jonny Howson da.. :o
 

Ankerjon15

Sv: Kamp vs Norwich City, @EllandRoad, 29/4-2017 kl 16:00
« Svar #17 på: April 29, 2017, 15:32:41 »
Håper ikke alt ser svart ut etter denne runden, hadde vært spennende med mulighet i siste runde. :)

Barba

Sv: Kamp vs Norwich City, @EllandRoad, 29/4-2017 kl 16:00
« Svar #18 på: April 29, 2017, 15:57:58 »
Berardi for Taylor, ganske klart signal på at Charlie er " gone".
Ellers greit lagoppsett i dag.

Stemmer nok det, samtidig som jeg heller ikke syns Taylor er tilbake på vanlig nivå. Men potensialet er stort, og derfor forsvinner han nok, om ikke underet skulle skje og .....
Barba - MOT

Bjorn

Sv: Kamp vs Norwich City, @EllandRoad, 29/4-2017 kl 16:00
« Svar #19 på: April 29, 2017, 16:02:20 »
Radiolink?
Marching On! 4276


berlin

Sv: Kamp vs Norwich City, @EllandRoad, 29/4-2017 kl 16:00
« Svar #21 på: April 29, 2017, 16:08:04 »
Reading - Wigan 1-0

testo

Sv: Kamp vs Norwich City, @EllandRoad, 29/4-2017 kl 16:00
« Svar #22 på: April 29, 2017, 16:11:24 »
Fulham 1-0
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Hallgeir *

Sv: Kamp vs Norwich City, @EllandRoad, 29/4-2017 kl 16:00
« Svar #23 på: April 29, 2017, 16:17:36 »
Tynt "oppmøte" her inne nå.

Langt flere gjester enn registrerte innlogget.
Super Leeds since 1968

h.b

  • Gjest
Sv: Kamp vs Norwich City, @EllandRoad, 29/4-2017 kl 16:00
« Svar #24 på: April 29, 2017, 16:22:59 »
Ikke mye hjelp her nei. Fulham ror nok dette i land. Leder 1-0

Cherry

Sv: Kamp vs Norwich City, @EllandRoad, 29/4-2017 kl 16:00
« Svar #25 på: April 29, 2017, 16:23:33 »
Tynt "oppmøte" her inne nå.

Langt flere gjester enn registrerte innlogget.

Litt FOR spennende fir mange i dag :D
 

GeirO

Sv: Kamp vs Norwich City, @EllandRoad, 29/4-2017 kl 16:00
« Svar #26 på: April 29, 2017, 16:24:28 »
Tynt "oppmøte" her inne nå.

Langt flere gjester enn registrerte innlogget.

De fleste har vel gitt opp, akkurat som meg. Men jeg hører på likevel....
MOT

ziganda

Sv: Kamp vs Norwich City, @EllandRoad, 29/4-2017 kl 16:00
« Svar #27 på: April 29, 2017, 16:26:42 »
Tynt "oppmøte" her inne nå.

Langt flere gjester enn registrerte innlogget.

De fleste har vel gitt opp, akkurat som meg. Men jeg hører på likevel....

+1

Come on Leeds!

Hallgeir *

Sv: Kamp vs Norwich City, @EllandRoad, 29/4-2017 kl 16:00
« Svar #28 på: April 29, 2017, 16:27:11 »
Tynt "oppmøte" her inne nå.

Langt flere gjester enn registrerte innlogget.

De fleste har vel gitt opp, akkurat som meg. Men jeg hører på likevel....

Sjansen er vel syltynn, men så lenge det er en liten mulighet.......
Super Leeds since 1968

Sølvreven

Sv: Kamp vs Norwich City, @EllandRoad, 29/4-2017 kl 16:00
« Svar #29 på: April 29, 2017, 16:30:05 »
0-1................
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".